@Vlindertje; Je moeder wat kalmer nu? Fijn dat de babyshower zo geslaagd was! @fafa; Mja, zal toch moeten gaan werken.. Maar dat vind ik aan de ene kant niet zo erg hoor.. Even onder de mensen! (Is E. trouwens al begonnen bij zijn nieuwe werkgever??) Fulltime werken wil ik voorlopig niet, 24-28 uur vind ik op dit moment meer dan genoeg! (Ik heb wel ww aangevraagd omdat mijn oude werkgever nog niets voor me heeft en ik niet denk dat ik met 1 solicitatie al wordt aangenomen..) Wat vervelend dat Liesje niet in slaap wil komen.. *shake hands*.. Mick heeft er ook last van, alleen (gelukkig) overdag.. De nachten doet 'ie prima! Ik krijg van de week een beer binnen met baarmoeder geluiden, misschien dat dat ook iets is voor Liesje? Schijnt dat ze er rustig van worden en makkelijker in slaap komen.. Het heet Tummy Sleep Beer..
Hey meiden, @XVlindertje: Ja bizar he,van dat 12-jarig meisje!! Het zal je dochter maar zijn.. Super dat de babyshower geslaagd was maar vervelend dat je moeder overstuur was door wat ze had gelezen op Hyves. Wat zei ze ervan? @Neeltje: Morgen de eerste prikjes voor Mick,spannend!! Super dat hij het zo goed doet nu! Succes met de sollicitaties! @fafa: Ow jee,vervelend dat Lieselotte zo slecht slaapt.. Misschien is die beer waar Neeltje het over had wel wat voor haar? Succes ermee! @MamaC: Hoe is het daar meid? @Sasje: Wat super dat je vriend bijgedraait is en er nu tóch voor wil gaan!! Jeeeeeej!! @De rest: Hoe is het met jullie? @Hier: Geen last meer gehad van de Clomid,alleen de eerste 2 dagen gelukkig. Nu maar afwachten tot vrijdag.. Vandaag was ik lekker vrij en heb ik hier in huis wat aangemodderd en morgen heb ik een vroege!
Jaa echt niet normaal ! Nou ze vind het dan heel erg knap hoe ik ermee om ga, en dat ik zonder te verblikken of te verblozen die babyshower samen met haar heb georganiseerd voor m'n zusje. Ze heeft ook zeer duidelijk gemaakt, altijd achter ons te staan en er altijd voor ons te zijn. Wel fijn dat je verder geen last hebt gehad van de Clomid ; ik ben erg benieuwd vrijdag ! Bleh ik heb morgen ook een vroege dienst, m'n 3e op rij.. gelukkig daarna 2 dagen vrij. Jij komende dagen nog veel werken ? Werk je ook 36 uur of... ?
@sasje, goed nieuws, nu maar hopen dat je snel zwanger bent, kan hij zich ook niet meer bedenken .. @pluis, hoe is t nou met je schoonzus ?? @hier, moemoemoe, ga bankhangen
hi, @Sasje fijn dat je vriend er toch ook nog voor wil gaan, toch wel een opluchting. @Fafa wat sneu dat Liesje wat moeite heeft om in slaap te komen. Hopelijk komt er snel verbetering. @Vlinder ach wat vervelend dat je moeder er op zo'n manier achter heeft moeten komen. Maar wel fijn dat ze volledig achter jullie keuzes staan. Het lijkt me trouwens als moeder zijnde ook moeilijk hoor als je weet dat je kinderen een hele grote kinderwens hebben en dit niet mag gaan zoals ze graag zouden willen.... @Neeltje spannend hoor gesolliciteerd. @hier vandaag een lekkere relaxte dag gehad. Vanmorgen lekker gekeuteld met mijn kleine moppie. Vanmiddag is hij naar de PSZ geweest en heb ik boodschappen gehaald en uitnodigingen voor zijn verjaardag die ik thuis ook maar gelijk heb geschreven. en toen hij uit de PSZ kwam lekker buiten in de tuin gespeeld en vanavond bij mijn schoonouders meegegeten
He lieve meiden, Ik kom me even melden. Ik ben weer thuis van een lange dag stage en had vanavond weer school, ben weer helemaal gesloopt nu, pffft Morgen weer hele dag werken (incl. kinderworkshop), maar dan kan ik daarna (of net daarvoor) nog even reageren hier Dikke knuf voor jullie!
hey meiden, wat een rust hier zeg..... hoe gaat ie met iedereen??? @hier alles oke zit nog steeds te wachten tot ik ongi wordt...zal denk ik ergens volgende week worden
Hallo, @MamaC: Werk ze! @Fioon: Met m'n schoonzus gaat het goed,ze hoefde gelukkig maar 1 nachtje te blijven. Gisteren is ze weer op controle geweest bij de gyneacoloog en ze heeft nog wel een te hoge bloeddruk maar verder is alles in orde,ook met de baby. @Sasje: Wachten duurt lang he meid maar misschien heb je wel geluk en word je niet ongesteld,het zou zomaar kunnen! @XVlindertje: Dat is ook heel knap van jou dat je die babyshower voor je zus organiseert terwijl je het zelf ook zo graag wilt! Meis,jouw geluk komt ook en dan kunnen ze voor jou een feestje gaan plannen. Dan is het jouw beurt om in het zonnetje gezet te worden en te genieten! @Isra: Lekker hoor,bij je schoonouders eten..scheelt weer een hoop gedoe! @Hier: M'n dienst zit er bijna op dus ik ben zo weg. Zometeen m'n auto naar m'n ouders brengen dan gaat m'n vader een begin maken om die deuk eruit te krijgen. Vanavond gaan m'n vriend en ik naar het Starterscafé,een info-avond voor starters die een huis willen kopen met uitleg van makelaars,een notaris,mensen van de bank enz enz.. Altijd nuttig!
@Pluis de kans is erg klein aangezien er geen enkele zaadcel gevonden is met de samenlevingstest... heb ook net maar meteen de clomid gehaald heb ik deze in ieder geval alvast in huis
Zo, hehe.. MC is weer bij met lezen @ all: Thanks voor de buikfoto-complimenten @ Pluis: Spannend, nu op het 'follikel-wachtbankje' Ik ben ook heel benieuwd wat er vrijdag uit de meting komt bij je! Krijg je dan ook nog een samenlevingstest rond de eisprong? Veel plezier vanavond bij het starterscafe, benieuwd of het een beetje nuttig is! @ DD: Lekker dat jullie nu echt bijna alles geregeld hebben! Voelt vast goed Ik hoop ook dat jullie kleine het nog even volhoudt daarbinnen! Heb je al enig idee of ze inmiddels niet meer dwars ligt? @ Neel: Spannend, sollicitatie! Wanneer hoor je het? Hihi, begint het nu alweer te kriebelen joh? Denk dan maar ff aan de eerste maanden waarin je je zo beroerd voelt, zou dat helpen? Ik zou er nu iig niet aan moeten denken die weer over moeten te doen, maar ik ben er ook nog maar nauwelijks uit natuurlijk Zal vast veranderen als ik die kleine over een half jaar vast kan houden..! En alweer ongesteld, hoelang geleden was de vorige keer? Tja, het is nu denk allemaal even onregelmatig, je lichaam moet weer een beetje op gang komen. Ow whaha, ik moet ff lachen om de beer met baarmoedergeluiden, wtf, bestaat dat joh? *lol* @ xVlindertje: Leuk dat de babyshower zo'n succes was! Ook superlief dat je dat hebt gedaan voor d'r! Vind je het erg dat je mams, zus + s-ouders het nu weten? Kan me voorstellen dat het juist ook wel fijn is, dat je er met ze over kan praten. Lief dat je mams er ook zo lief over praat en dat ze er voor jullie zal zijn! Volgens mij zijn jullie ook heel hecht met z'n 3en: jij, je zus en je mams @ 12-jarig-meisje: Bizar verhaal ja!! @ fioon: Hoe gaat 't met de moeheid? Beginnen de laatste-fase-kwaaltjes een beetje op te komen? Geef er maar lekker aan toe! @ Isra: Geniet je lekker van je verlof al? Wanneer is je kleine mop jarig? @ fafa: Arme Liesje, hoe gaat het nu? Moet je haar nog veel laten huilen? Lijkt me heel naar en tegenstrijdig! Bloesje wat ik aanhad op de date was ook een beetje expres, ik heb lang in een 'ontkenningsfase' gehangen, omdat ik vond dat het leek alsof ik gewoon een extra vetrol had Linkje is naar je gePB't! @ Ukkepukkie: Hoe gaat het eigenlijk met jouw buikje? @ sasje: Wat fijn dat je vriend is bijgedraaid! Je moet nu denk ik ook niet met hem praten/onderhandelen over hoeveel pogingen, denk dat dat niet echt van tevoren te zeggen is (hij weet dan ook niet hoe hij erin staat).
@ hier: Lekker moe! Weer drukke werkdag gehad en net nog even lekker uit eten geweest met vriendlief. Blij dat ik weer es kon genieten van lekker eten, daar heb ik 3 maanden niet aan moeten denken! Nu lekker relaxen en genieten van onze vrije avond!
M'n zusje wist het al een hele tijd, vanaf juni vorig jaar al ofso Nja nu ze het eenmaal weten, is het ook wel fijn ; kan ik er met hen ook over praten. Jaa we zijn sinds het overlijden van m'n vader erg hecht geworden, en eigenlijk helemaal sinds m'n zusje & ik allebei uit huis zijn.
oh lekker krijg ik alweer honger van hoor als ik aan lekker eten denk dus het gaat goed mama....... @vlindertje fijn dat jullie zon hechte band hebben met elkaar....hier ook sinds zus en ik beide uit zijn gaat het het goed @dd hoe gaat het bij jou meid...?? nog alles rustig/..?
@ xVlindertje: Oja, je had het er natuurlijk al eerder met je zus over gehad (hadden we toen ook nog over gePB't ). Vind het leuk dat jullie zo hecht zijn, houden zo hoor! Ik heb overigens ook een betere band met mijn zusje sinds ik het huis uit ben, en helemaal sinds de scheiding. Gek is dat eigenlijk, dat die dingen dan zo werken. @ sasje: Nu je het zegt.. ik heb ook al wel weer trek
@MamaC; Ik ben niet ziek geweest de eerste maanden Nee, ik mis de buik soms.. Maar de eerste paar jaar hoeft het van mij niet! Eerst genieten van Mick! Gelukkig bleek het geen ongesteldheid te zien *Pfew*.. Fijn dat je lekker hebt kunnen eten! @Mick; Hij heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad.. Alleen heeft het ventje nu koorts.. Dus zetpil gezet en hopen dat 'ie morgen weer fit is!
Hey meiden, @Neeltje: Hoe heeft Mick het gedaan met de eerste prikjes? Vervelend voor het manneke dat hij nu koorts heeft,hopelijk doet de zetpil snel z'n werk! @Sasje: Ow ja,dat is waar ook van die samenlevingstest. Hmmm..dan maar snel ongesteld worden zodat je weer verder kan! @MamaC: Wat fijn dat je weer een beetje kunt genieten van eten,het is ook allemaal zoooo lekker! Moet je morgen weer werken? @XVlindertje: Super dat jullie zo close zijn,lijkt me echt leuk om een zus(je) te hebben! @De rest: How are you? @Hier: Vanavond niet meer naar het Starterscafé geweest,we waren om 04.30 uur al op dus we waren veel te gaar om nog de deur uit te gaan. Morgen lekker weer een dagje vrij en s'avonds ga ik uit eten met mijn collega's,gezellig!!