goedemorgen meiden, @hoe is het met iedereen? @pluis krijgen we ook nog fotos te zien van jullie paleisje? @Hier net terug van het werk...ruzie gehad met collega...bah bah wat is het toch een k*t wijf!!!! kan haar echt niet uitstaan!!! en dan probeer ik nog zo aardig mogelijk tegen dr te doen...en ik hoef maar iets te zeggen/mailen...alles wat ik maar doe voelt ze zich aangevallen door..pff kom op zeg!! hoe oud ben je...kleinkind!!! gelukkig denkt mijn hele team hetzelfde over haar en moeten we haar allemaal niet!!! bleh!!! en dat allemaal s morgens om 07.00 uur
he getver sasje, en dat op de vroege morgen ... tijd voor die collega om wat anders te zoeken, als iedereen zon hekel aan haar heeft .... maarja, die types hebben meestal een betonnen plaat voor hun hoofd .... @mama, hoe was t gegaan met melle ? en met je gesprek ? @hier, gister had lars flip de beer mee naar huis, leuk hoor, maar pfff, of je wel even een verslag wilt maken, liefst met foto's ..... maar tis allemaal gelukt, en t zag er leuk uit. lars vas apetrots, en daar gaat t om
Hoi meiden! @ sasje: Wat leuk, de ladiesnight! Ik heb daar 4 jaar gewerkt, hihi Was het leuk? En wat kl*te van die ruzie op je werk.. idd tijd dat die meid ergens anders naartoe gaat, als niemand haar mag! @ Pluis: Mooie tegels geworden? Inderdaad wel een gedoe met al dat rijden, maar het zit er weer op en gelukkig hebben jullie dat samen gedaan! Hoe gaat het nu met je? @ fioontje: Wat is dat, flip de beer? @ hier: Gesprek was leuk gisteren Heel raar om daar weer te zijn, maar ook leuk! Was 12 jaar geleden, haha! Ik ga er half februari beginnen voor mijn afstuderen, spannend! En oja, met oppassen is het ook goed gegaan. Het was maar anderhalf uur ofzo Dat kon ik wel aan, hihi..
Verder zijn we trouwens aan het proberen om Melle iets eerder naar bed te krijgen 's avonds (1 voeding eerder), zodat J. iets langer kan slapen voordat z'n wekker weer gaat. Beetje een luxe-probleem hoor, want hij slaapt al onwijs veel steeds. Maar daar begint hij meestal dan pas om 0.30 mee en dan slaapt ie uit. Als hij nou om 22.00 ofzo gaat slapen, geen late voeding meer, dan hebben wij ook nog iets meer avond Dus we zijn een beetje aan het klooien geweest de afgelopen 2 avonden, want hij mist dan voor 1 dagje een voeding, zeg maar. Spannend, want hoe reageert zo'n baby erop als je het ritme een beetje probeert te verschuiven? Hij heeft het gisteravond goed opgepikt, alleen jammer dat hij nog iets van 2 uur krampjes had, waardoor het alsnog heel laat is geworden.. Het is wel een heel verhaal geworden, haha!
leuk mama....oh en dan heb je nog ff lekker paar maandjes vrij!! ook heerlijk!! hopelijk lukt het snel met schuiven zodat jullie wat langer kunnen slapen
Hoi meiden, Alles gelezen, maar zit er even grandioos door heen. Kut werk.. Morgen gesprek bij de huisarts en gesprek aangevraagd bij de bedrijfsarts van het uwv. Ik wil zo snel mogelijk stoppen op de BSO. Voor al na de streken van vandaag.. Ik probeer morgen even te reageren.. Dikke knuffel voor jullie!
@mama, flip is een teddybeer die alle kinderen een keer mee naar huis mogen, is van koekeloere (schooltv) je hebt het over een voeding overslaan, hoeveel voedingen krijgt melle nu dan ? en komt hij zelf of moet je hem wekken, want als je m wakker moet maken kan hij wel zonder, alleen wat je vaak hoort/ziet, is dat ze een keer een lange ruk kunnen maken voor de nacht, en dat ze dan in hun ritme terug vallen, dus als hij een keer 8 uur slaapt en verder iedere 3 of 4 uur komt, kan het dus zijn dat je dan weer terug gaat naar midden in de nacht voeden. maar dat is een kwestie van proberen denk ik. @neel, goed dat je gesprekken hebt aangevraagd, hoop dat je snel iets vind wat beter werkt voor jou.
@Sasje & Neeltje: Wat balen van het gezeik op het werk/met collega's.. Dikke knuffel voor jullie allebei! @MamaC: Ik ben benieuwd hoe het gaat met jullie plan om Melle wat eerder op bed te krijgen,succes ermee! @Fioon: Leuke projecten zijn dat,zoals met die teddybeer. Lief dat Lars zo trots was alleen altijd jammer dat ze van de moeders zo'n uitgebreid verslag verwachten,alsof je niets beters te doen hebt soms.. Ach ja,hier in Brabant zeggen ze: Alles voor t jong eej! @Duveldraakje: Nog aanvallen gehad vandaag? Ik hoop het niet natuurlijk.. @Hier: Ik zal binnenkort eens wat foto's maken van ons huis,beloofd! Vandaag flinke bonje gehad met m'n schoonvader maar we hebben het alweer uitgepraat gelukkig. Nog wat leuks: T en ik hebben vandaag de geboortekaartjes besteld,spannend!!!!!
Heey meiden! @Neel: Meid wat is het toch k*t met dat werk van jou. Ik ben er he als je ff je ei kwijt wil! @Fioon: Oh wat leuk! Wij zijn nog steeds aan t wachten tot Anouk m mee krijgt. Wordt waarschijnlijk pas het nieuwe jaar, maar toch! Hier krijgen ze hem t hele weekend mee, dus dan heb je net iets meer tijd om inderdaad een verslag te schrijven en foto's te maken! @MamaC: Pas wel op met voedingen over slaan, dat is bij mij waarschijnlijk de grote fout geweest! Maar als ie bijvoorbeeld om 22:00 de laatste voeding heeft, dan moet het wel kunnen! @Sasje: Ah bij jou ook al zo bagger! 't is wat met dat werk! @Pluis: Hoest nou meid? Al bijna klaar met t huisje? @hier: Gelukkig al 2 dagen aanvalvrij, helaas wel heel slecht geslapen de afgelopen nachten en ik zit dus weer aan de medicatie. Ik wordt 's nachts gewoon wakker van de pijn. Dit komt door de kou en mijn hele lichaam moet nu weer hieraan wennen. Is ontzettend bagger, maar hopelijk gaat het redelijk snel en kan ik weer stoppen met de medicatie. Verder gaat het hier wel lekker, merk alleen dat ik nu meer op de bank hang 's avonds dan achter mn laptop zit (ja ik heb een laptop, maar die staat op mn bureau, ben te lam om m mee op de bank te nemen ) Nu ga ik lekker mn bedje op zoeken en hopen dat ik vannacht wel goed slaap! Dikke kus, DD
Hoi meiden, Even snel uit mijn hoofd; @Sasje; Balen dat je zo'n nare collega hebt.. Zal ik bij jou komen werken? Ik wil alleen geen nachten.. @Fioon; De beer is 1 nachtje geweest en dan moet je een heel verslag maken? Pff.. Fijn dat het gelukt is! @MamaC; Je kunt proberen de voeding weg te laten of te verschuiven.. Succes! @DD; Wat fijn dat je al twee dagen geen aanval hebt gehad!!! Houden zo!! @Pluis; Beterschap meis! En wat leuk dat jullie de kaartjes hebben besteld! Ik ben idd ook erg benieuwd naar jullie huisje.. @Mick; Pff.. Wat heeft hij ons laten schrikken! Gisteren gingen we even bij hem kijken, voor we zelf gingen slapen. Nou.. Kind helemaal onder de kots.. Ziet lijkbleek.. Ik heb gelijk laten zitten in bed, nog meer overgeven.. L. heeft direct een bad gemaakt en terwijl ik hem schoon schrobde heeft L. de huisartsenpost gebeld. Waarschijnlijk een virale virus. Ik durfde hem echt niet terug in bed te leggen.. Maar na een half uurtje bij ons op bed te hebben gezeten toch maar gedaan, maar wel met alle deuren open.. Om vier uur nog een keer gaan kijken, maar hij lag lekker te slapen.. Zijn met van 7 uur zit er (nog) in.. Ik vind het alleen zo vreemd dat hij geen plasluier heeft gehad vanaf gisteravond een uur of 7.. Hij heeft namelijk na het overgeven nog zeker 120 cc op.. Ik ga over 4 min. toch onze eigen huisarts bellen. Ik vertrouw het niet helemaal.. (Hij ligt nu ook al weer te slapen, terwijl 'ie normaal pas weer rond half 10 gaat slapen..) En ik heb gisteravond mijn collega ook laten weten dat ik niet kom werken, ik ga Mick zo niet naar het KDV brengen. Wil ik niet hebben, ik wil voor hem zorgen en hem bij me hebben..
ff snel want moet richting cursus, reageer straks verder. neeltje gelijk heb je!!! wat akelig!! ben benieuwd wat je ha zegt!!! zijn jullie dus niet naar hap hoeven te komen? wel vreemd niet? hoe willen ze door de telefoon zien wat mick heeft....???
Jeetje Neeltje dat is schrikken en zou er zeker naar laten kijken want nOg geen plas luier is niet goed hoor straks is hij een beetje uitgedroogd?? Succes en moederinstinct is het belangrijkste wat er is hoor heeft hij geen koorts?? En wat vervelend op je werk sterkte ermee. Mc hier krijgt jace nu 5 voedingen op een dag en de laatste om acht of negen uur. Als ik hem toch om 12 uur geef ofzo komt hij om de zelfs tijd dat als ik hem laat liggen altijd rond 4 uur! ( gaap ) dus die laat ik weg volgens mij zei fioontje dit ook Fioontje leuk hè Flip de beer vOel me alweer zo oud! Jen is alweer 7 nu (11-11-11) dus is al een tijd geleden geniet er maar lekker van hoor. Dd gelukkig even geen aanvallen doe maar rustig aan Sasje wat vervelend zeg zo een collega. Nog wat leuks gekocht op de ladiesnight? Xvlindertje hoe is het meis?? Pluis ben ook wel erg benieuwd naar je huisje hoor krijgen we voor en na foto's. Schiet al wel weer op hè meis nog even en dan heb je je meisje in handen Hier gister 10 min gesprek op school! Het gong hartstikke goed met me meisje en loopt met veel dingen voor ( vind het tegenwoordig niet normaal wat ze allemaal moeten weten) ze vind het ook super leuk op school. De juf zei ook dat ze erg geïnteresseerd was in alles laatst vroeg ze in de kring of ze wisten wie de minister president was en zei wist het weer hoor stond ik en de juf wel van te kijken!! Jace groeit als kool! Ben erg benieuwd hoeveel hij weegt ik moet di sdag weer. Fijne dag meiden
@WJB; Slimme kleine meid heb jij! Lekker genieten van je twee kindjes!! @Mick; Net bij de huisarts geweest. Zegt die arts; Nou hij oogt nu wel fit of niet fit zoals jij hem kent? Dus ik zeg; Nou.. Dit is niet mijn kind, zoals hij hoort te zijn, zo hangerig en stil! (Mick is net een aap die zich om je heen klemt op het moment..) Op dat moment spuugt Mick weer.. (timing..) Hij heeft alles nagekeken, Mick heeft idd een viraal virus, maar reageert hier heftig op.. Even zijn eten wat matige, om te kijken of hij dit nu wel binnen houd.. En direct terug bellen als hij weer gespuugd heeft.. De plas luiers; daar hoefde ik me (nog) geen zorgen om te maken. Hij heeft vannacht wat gedronken en vanmorgen. Dus ik zou elk moment een plasje kunnen verwachten.. Dus heb hem net maar een potje fruit voor 4 maanden gegeven; even geen stukjes etc. En nu ligt 'ie weer op bed.. Wat slaapt, heelt.. Zeggen ze dan he.. Pff.. Ik vind het zo zielig voor 'm.. @Werk; even klagen en uitleg voor jullie. Ik heb in de herfstvakantie aan collega's gevraagd of zij met kerst vakantie wilde, wilde zij allebei niet. Dus ik hen op de hoogte gebracht dat ik dan vrij zou vragen. Prima. Maandag wordt ik gebeld; vakantie toegekend. Woehoe!! Dinsdag wordt ik gebeld; je andere collega heeft ook nog vakantie gevraagd. Wil jij 1 week afstaan? Uhm... Nee! Oke, hoefde ook niet want ze had het mij toegekend. Word ik gister gebeld, dat mijn vakantie toekenning ingetrokken is, ik met die collega eruit moet komen (dus allebei 1 week vrij) en anders zou mijn leidinggevende de knoop doorhakken. WTF! Na een half uur mijn leidinggevende terug gebeld en gezegd dat ik me best behoorlijk genaaid voel nu. Door haar en die collega! Haar verteld wat ik in de herfstvakantie had gevraagd, daar was zij niet van op de hoogte gebracht door mijn collega. (Gek he.. ) En heb tegen haar gezegd dat zij de knoop door mag hakken, ik niet meer op maandag kom werken en ik een gesprek met het UWV aan ga. Val kapot, ik ga werken om er boven op te komen, maar sinds ik werk voel ik me alleen maar rotter. Da doe'k dus nie he! Sorry voor het lange ego bericht..
Sasje : Ow wat vervelend dat je zo'n iemand op je werk hebt rondlopen, gelukkig kan de rest haar ook niet uitstaan Neeltje : Ow gadsie ! Dat is wel even schrikken, hoe was het bij de HA met Mick ? En je hebt groot gelijk om thuis te blijven bij Mick als hij ziek is.. WJB : Wat fijn dat allebei de kids het zo goed doen Hoe is het met jouu ? MamaC : Ben benieuwd hoe Melle het gaat vinden, als hij zijn laatste voeding eerder krijgt.. Het is denk ik gewoon eventjes allemaal uitproberen.. DD : Fijn dat je al 2 dagen aanvalvrij bent.. hopelijk blijft dat nu een tijdje zo Fioon : Leuk zo'n project met een teddybeer ! Sorry als ik iemand vergeten ben... Hier : Gisteren alweer 15 weken, ik moet zeggen nu dat iedereen het weet, lijkt het veel sneller te gaan allemaal Ik voel me nog steeds prima, af en toe als ik in bed omdraai een soort steek vlakbij m'n lies.. haha die ik gewoon af en toe soort van moet wegpuffen Verder heb ik helemaal niks te klagen. Ik heb nog niet onwijs veel voor de kleine gekocht, maar dat komt denk ik wel als ik het geslacht weet.. Vandaag ook de box besteld !!
@Pluis: Heey meis ik heb je stukje gelezen over dat je het jammer vind dat er een aantal meiden (waaronder ik) minder zijn. Ik kan je gevoel echt wel snappen hoor alleen net zoals handbalster zegt heb ik ook even mijn prioriteiten bij Liam. Maar ik lees hier nog steeds mee en verder hou ik je op hyves helmaal in de gaten!! Fijn dat we daar gezellig vriendjes zijn zodat ik je kan volgen!! @Neeltje: Super rot hoe het gaat op de BSO. Als ik jou was zou ik inderdaad even gas terug nemen en stoppen en ondertussen uitzien naar een andere baan waar je wel de "oude" neeltje kan terug vinden en dus weer lekker tot rust kan komen!! En bijzonder is dat altijd dat je als moeder altijd precies weet of je kind wel of niet ziek is. Ik hoop dat mick weer snel de oude is!! @DD: Ik hoop voor je dat je aanvalvrij blijft ben blij dat het de afgelopen twee dagen goed is gegaan met je!! Hopelijk kan je de medicatie snel afbouwen. Gaat alles goed met je twee meiden? @Mamac: Zullen we morgen bellen om af te spreken?? Vanavond ga ik namelijk even samen met mijn vriendje uit eten Heb nu al zin om naar je toe te gaan ben heel erg benieuwd naar Melle!! @Vlinder: Jeetje alweer 15 weken wat gaat dat hard!! En geloof me als je het geslacht eenmaal weet ga je wel los met dingen kopen. Heb ik ook pas gedaan toen ik het geslacht wist en toen ik hoorde dat de 20weken echo goed was. En welke box heb je gekocht? @WJB: Super dat je kleine meid het zo goed doet op school , dan gloei je volgens mij echt van trots!! En ben ook blij te horen dat alles goed gaat met Jace @Sasje: Ik ben er eigenlijk niet van om dit via het forum te doen,maar via de pb, maar vind dat iedereen het mag weten gezien je ook over mij oordeelt (gezien ik bij naam werd genoemd door jou) dat ik hier helemaal niet meer geweest ben. Ik ben zeker nog geweest na de bevalling en heb ook nog twee keer aangegeven dat ik hier minder zou zijn. Ik bedoel ik snap pluis helemaal, maar hoop in het vervolg dat als je namen noemt of een mening hebt je dit gewoon via de pb naar mij doet. Bedoel no hard feelings van mijn kant, maar vind het een beetje onvolwassen gedrag om met vingertjes te gaan wijzen. @Hier: Alles gaat goed met mijn kleine vent!! Ben nog wel erg aan het zoeken naar het slaapritme van Liam overdag. Hij slaapt van 's avonds 19:00 tot de volgende ochtend 09:30 inclusief een late fles, maar overdag vind hij slapen niet zo leuk dus dat is soms best zwaar. Verder groeit hij goed en is het gewoon mijn grote trots!!
Bekijk bijlage 199853 Dit is de box die we gekocht hebben Fioon : Fijn om te horen dat Liam het goed doet, en ja het slaapritme van kleintjes weet soms wat
@mol zo heb ik het in ieder geval niet bedoeld om jou ergens op aan te spreken. heb er volgens mij ook bij gezet dat het ook normaal is dat jullie het nu drukken hebben aangezien jullie in de weer zijn met jullie kleintjes....en dat geeft ook helemaal niks! ik vond het lullig dat neeltje zich aangesproken voelde...vandaar dat ik erop heb gereageerd! sorry hiervoor want bedoelde dit niet negatief! het is ieders eigen keuze om wel of niet nog te komen......daar hoor je mij ook niks over zeggen! heb er zoals ik net ook al zei alleen op geantwoord om neeltje zich niet schuldig te laten voelen..... maar goed ik zal voortaan geen namen noemen..... @neeltje arggh germ die arme mick! geef hem maar een hele dikke knuffel! en hopelijk heeft die snel geplast! wat betreft je werk...nou erg vreemd allemaal daar hoor....whahaha ja misschien kun je idd bij ons komen en die gek bij jullie @vlindertje mooi box meid!!! en alweer 15 weken...wat gaat het toch snel he!
@Vlinder: Ooohw wat een mooie box! Die kleur vind ik echt super wij hebben een witte, maar moet zeggen dat ik deze en stuk mooier vind!! Wanneer krijg je te horen wat het wordt? Ik zet in op een meisje... @Sasje: Lief dat je reageerd, ben ook verder helemaal niet boos op je hoor!! Snap nu hoe je het bedoelde Wilde het gewoon even uit de wereld helpen..Hoe gaat het nu verder met je? @Hier: Liam slaapt zowaar heb hem op bed gelegd ging gelijk krijsen (ja ja ons kind huilt niet maar krijst, maar gelukkig heeft mama een paar mooie oordoppen van haar werk ), maar hij sliep binnen 3 minuten...Yesss!!