goedemorgen meiden, jaaaa dat zou nog eens een super mooi kado zijn zeg oh als ik daar al aan denk zeg....wordt ik zooooooo gelukkig!!! maar moet me niet te veel blij gaan maken want des te harder wordt de klap als het niet gelukt is...dus we zien wel en proberen nuchter te blijven! @dd he vervelend zeg dat je weer een aanval hebt gehad!!!! doe rustig aan meid! @hier nou ik moet zometeen gaan werken....bleh echt geen zin in!vanmiddag wel met een aantal bewoners naar sinterklaas en daarna naar de pietendisco
@DD; Dikke knuffel voor jou meis! Rustig aan he.. @MamaC; Geniet van jullie vrije dag.. @Fioon; Schoenenkalender? Uhh.. Wat is dat? Nog lang op geweest? @Mick; Vannacht om iets over 04.00uur was het feest.. Mick was gigantisch aan het huilen en erg overstuur.. Gelukkig is hij wel weer in slaap gevallen, na een hoop knuffels en wat drinken, tot 08.00uur..
oh neeltje gelijk gepost zie ik oh enig idee hoe het kwam....nog niet helemaal lekker eraan denk ik dan maar goed dat hij nog lekker is gaan slapen want anders was het wel heel vroeg he
@Sasje; Dat is wel leuk, naar Sint en pieten disco. Dat vond ik altijd de leuke dingen op mijn oude werk.. Mja, nog niet helemaal lekker of eng gedroomd.. Hij heeft net in ieder geval goed zijn fruit op, dus dat is goed!
@neel, ik heb een aftelkalender gemaatk van nu tot 5 december, en op de woensdag en de zaterdag staat een schoentje, dan mag lars zijn schoen zetten. en nee, viel wel mee, lag er om 12 uur in geloof ik
zo meiden ik ben er ook weer...was gezellig op het werk maar ben kapot nu! morgen gelukkig vrij!! wel moet ik naar de garage want de winterbanden komen op de auto..maar dat is gelukkig pas s middags!
Hey meiden, niet veel te melden vandaag. Ik wil alleen Duveldraakje beterschap wensen en voor Sasje een fijne vrije dag morgen! Slaap lekker allemaal!
Dag meiden alles gelezen!! Alleen geen puf om te schrijven. Beterschap dd En super Neeltje van mick zijn kruipen! Sasje ik duim hoor !! Zou super zijn!!
Even klagen.. Leon is vannacht ziek geworden..( waarschijnlijk het virus van Mick over gekregen) Erg sneu.. En hij kan er ook niets aan doen. Maar jezus.. Wat kotst hij met veel geluid! :x Mick schrok er telkens wakker van, waardoor ik om 23.45, 01.58 en 03.05 ook uit bed kon om Mick gerust te stellen.. Ik snap echt niet dat mensen zoveel geluid moet maken als ze overgeven.. Ik ben hartstikke moe en hij ligt nog lekker te slapen.. Kan ik ook al niet hebben.. :x
oei neeltje dat is vervelend...maar ik maak ook altijd wel geluid met overgeven hoor dit komt vooral omdat je je zo slecht voelt en je vinger in je nek steekt tenminste dat doe ik dan.....
Ach meiske toch.. Ik snap dat je er knettergek van wordt hoor,iedere keer je bed uit is echt heel vervelend. Ik weet er helaas alles van.. Probeer je wel een beetje op jezelf te letten meis? Kijk uit voor een negatieve spiraal met al dat gedoe van de laatste tijd.. Dikke knuffel!
Hoi meiden! Ik heb alles gelezen, maar het is hier even te druk geweest om te reageren.. Hoop dat alles (weer) goed gaat met iedereen! Hier zometeen voor de 2e keer naar het CB.. de eerste prikjes halen! Iedereen een fijne dag! *knuf*
wat een rust hier @mama hoe is het gegaan altijd zo zielig die prikjes he! @Neeltje hoe gaat het meid?
Het is goed gegaan hoor! Melle is weer goed gegroeid t.o.v. de vorige keer en ze vonden hem al ontzettend sterk Bij de prikjes had ie uiteraard even heel veel verdriet, zo zielig! Het klopt dus echt wat ze zeggen, dat het hartverscheurend is Ik had hem nog nooit zoveel verdriet zien hebben, ik zat bijna mee te huilen, maar ook omdat ik trots was hoor, stom he? Nu nog even afwachten hoe hij er verder op gaat reageren. Hij is wel een beetje huilerig. Hoe is het met jou sasje?
oh ja dat geloof uik mama germ is ook erg zielig hoor als ze je kleintje pijn komen doen met mij is het goed. ben inmiddels alweer gestart met de clomid en moet a.s. maandag voor de 1e fm naar het zh...dus wee spannend
Ongi dus al helemaal doorgezet? Maandag zit je weer op dag 10 ofzo? Ben benieuwd meid! Zal weer duimen!
Dag allemaal Neeltje hoe is het nu bij jou beetje de dag door gekomen? Sterkte meis Dd hoe is het meis hopelijk niet meer een aanval gehad? Fioontje hoe is het bij jou en gingen ze nou vanavond hun schoentje zetten bij jou?? Pluis hoe is het bij jou?? Mama hoe zwaar was melle nu? En hoe lang volgens mij heb ik een reusje En mooi dat alles goed was. Super. Sasje mijn duimen draaien weer hoor en wordt jou bms niet een stuk dunner van de clomid? Bij mij was dat wel daarom kreeg ik femara toen was het gelijk raak. Hier vandaag met jace naar cb geweest hij heeft prikjes gekregen ben super trots op hem hij gaf 1 gil en daarna was hij gelijk stil. Hij was weer goed gegroeid 58,5 cm en 5500 gram
@ wjb: Valt nog wel mee hoor, dat je een reusje hebt.. Hij is gewoon goed gegroeid Vriendin van mij heeft een baby'tje die bij de 8-weken-controle 61,5cm en 6595gram was! Melle is een 'kleintje', hij zit echt precies midden op die curve elke keer, haha: 56,5cm en 4885gram vandaag Hij was ook erg snel klaar met huilen, troosten hielp goed. Maar nu is hij nu best huilerig en hangerig.. arm ventje!