Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt idd dan op dag 10...dus is nog vroeg...maar goed....ene keer ook echt optijd eisprong andere keer duurt het wat langer ;)

@wjb nee krijg er geen dun slijmvlies van....is iedere keer mooi dik genoeg...slik ook maar 50 mg he!
    weet niet of jij misschien meer slikte?

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee slikte ook maar 50 maar mijn bms was al dun en hij groeide ook niet echt en de clomid heeft dat als bijwerking ook nog is dus was toen dubbel op. Maar goed dat die van jou de goede dikte heeft.

Mama jeetje die was zeker groot zeg! Wat zielig hè zo hangerig moet zeggen dat jace ook een beetje duf is hoor en slaapt veel. Beterschap met je mannetje

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke, ik wist alleen dat het het slijmvlies idd niet goed maakt..dus viijandig...maar dat is dat van mij al dus kon geen kwaad ;) en nu met de iui omzeilen we dat probleem sowieso ;)

4. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik heb alles bijgelezen op m'n telefoon.
    Morgen een dagje vrij, dus dan kom ik weer even reageren op jullie allemaal.

Slaaplekker meiden x

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

vandaag een veel te lange dag gehad. Ik stond om 05.30 uur al onder de douche en om 07.15 uur zat ik al bij m'n ouders. Verder heel de dag in ons nieuwe huis geweest,we waren pas om 22.00 uur thuis dus toen hebben we ook pas gegeten.. ;)
    Ik heb vanaf morgen eigenlijk zwangerschapsverlof dus ga ik het echt rustig aan doen!!!!
    Lieve meiden, ik klets morgen verder. Sorry voor alleen het ego berichtje
    :)

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    blz ...

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pluis pluis toch!!!!!
    ik ben erg benieuwd of je nu wel opeens rustig aan kunt gaan doen ;)
    ik laat me verrassen hahaha!!
    schiet het nu wel op in het huisje?
    bijna klaaar?

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Hoe is het met Jace? Is het bij hangerig gebleven of is hij ziekjes geworden..? Hopelijk gaat het vandaag weer beter met hem!

@ xVlindertje: Hoe is het meid?

@ Pluis: Pff, drukke meid! Ik las op FB dat je ook weer slecht geslapen hebt? Balen zeg.. Vervelend he, die slapeloosheid op 't eind van je zwangerschap.. Nou ja, als jullie meid er straks is, dan kan je echt zo vast slapen (op de momenten dat je de kans krijgt dan he) ;) Zoooww, dan ben je moe! Ik had nog nooit zoveel moeheid en brakheid meegemaakt, en dan heb ik nog een redelijk 'makkelijke' bevalling gehad..! Wil het verder een beetje opschieten in je huisje?

@ fioon: Bij jullie ook alles goed?

@ sasje: Ga je nog wat leuks doen vandaag? :)

@ Neel: Hoe is het bij jouw ziekenboegje? Alles weer een beetje hersteld? Geen spugende mannen meer 's nachts? En hoe staat het ervoor met je werk?

@ hier: Melle is toch een beetje ziekjes geweest, gisteravond was hij echt ontroostbaar :( Vannacht heeft ie heel veel geslapen (hij slaapt nu nog), maar is wel 1x extra gekomen. Verwacht dat ie zo wel weer komt, ik hoor hem de hele tijd uitrekken met de nodige geluiden :D Lekker ding, haha! Verder ben ik vanmorgen vroeg bij de HA geweest, ik ga namelijk weer met de pil beginnen.

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    arme arme melle!!!
    hopelijk gaat het vandaag wat beter!!
    ik moet vanmiddag gaan werken, maar moet zometeen eerst naar de kapper.
    ook moet ik nog wat spulletjes halen want sta zondag op een meiden beurs met de make up en parfums.
    dus dat moet ook echt geregeld worden ;)

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Pluis : Ow hoop dat het nu toch echt een beetje rustiger voor je wordt :) Anders kun je nog niet van je verlof genieten..
    Hopelijk ga je ook wat beter slapen.. anders zijn het wel erg lange dagen die je maakt. Wanneer moet je weer op controle ?

@ Mama : Aahg arme Melle, gelukkig heeft tie een hele lieve vader & moeder die hem troosten. Ik hoop dat Melle snel weer een beetje opknapt.

@ Sasje : Hoe was het bij de kapper ? Andere look of... :D
    Werkse vanmiddag

@ Neeltje : Hoe is het bij jullie ? Zijn de mannen weer een beetje opgeknapt ?

@ Hier : Vandaag een dagje vrij, maar wel genoeg te doen hier in huis :) Lees : Opruimen, strijken ect..
    Het weekend vieren we namelijk onze verjaardagen. Dus eind van de middag boodschappen al in huis halen.. Maar heb er wel zin in, in het weekend !
    Morgen alweer 16 weken zwanger ! Vanmorgen met de angelsound geprobeerd te luisteren :) En volgens mij heb ik hartje van ons kleintje kunnen vinden.. :D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hoor gewoon ff haartjes weer bij geverfd ;)

@vlindertje wat gaat de tijd toch snel zeg...nog 4 weken en je bent op de helft!!!

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou ook altijd weer fijn als dat gedaan is..

Ja de tijd gaat echt snel :$ ; en dan weten we ook wat het gaat worden :p

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

@Sasje; Hoe is het met je?

@MamaC; De meeste kleintjes hebben veel last van de spuitjes.. Gelukkig hebben ze er later geen besef meer van..

@Vlindertje; Jaaaa morgen 16 weekjes en je hebt al een mooi buikje zag ik op FB!

@Pluis; Ik hoop echt dat je iets aan mijn tip hebt gehad en dat je morgen lekker kunt slapen! (En vooral door slapen!)

@Werk; Nou.. Het komt erop neer dat ik voor mijn collega 2 dagen inval moet regelen.. Maar gister was het weer anders.. En tegen de avond was het weer anders.. Dus ik heb mijn leidinggevende gebeld en gevraagd; hoe het ook zit met 'haar'.. Ik heb vakantie?!'
    Ja ik heb EINDELIJK mijn vakantie.. (ben benieuwd wanneer dit weer veranderd..) Maar het gezeik is nog niet over, want heel de vestiging van ons loopt voor geen meter. De 1 zegt dit, de ander zegt dat.. Met als gevolg dat wij niet weten welke lijn we nu moeten volgen..

@Ziek; Gelukkig gaat het met beide mannen beter. L. is vandaag weer gaan werken. Mick is nog wat hangerig.. Maar volgens ons komt ook zijn tweede tandje door. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen..

@Mick heeft vandaag in ieder geval veel geslapen in de ochtend.. van 08.00 tot 10.00 en van 11.00 tot 12.15..
    Terwijl hij normaal slaapt van 09.30 tot 11.30.. Dus hij heeft wat extra's bij geslapen.. Na zijn fruit was hij zo chagrijnig.. :$
    Ik heb het bad aan gezet, hem lekker laten badderen en zelf erbij gezeten en genoten van de rust.. :D

@hier; Vandaag met Mick naar het speelparadijs geweest met een vriendin en haar zoontje. Hij vond het suuuper! Vooral de ballenbak.. :D Er liepen ook zwarte pieten rond; maar daar moest ie weer niks van weten als ze te dichtbij kwamen.. Sint wilde hem ook nog een handje geven, maar meneer was te moe en had er geen zin in, dus kroop 'ie in m'n nek.. EN! Hij is vandaag voor het eerst zelf gaan staan! Hij gleed alleen gelijk weer uit op de gladde matten daar.. :D

Het was heerlijk om even zo'n relax dagje te hebben na die stress..

Sorry voor het lange 'ons' bericht.. Ik ben vast iemand vergeten, sorry!

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zo ben ik ook weer even, gister was ik computermoe, we hebben vrijdag een bruiloft, en nu belde de dochter van de bruid (vriendin van mij) op of ik nog even een a4-tje met wat leuks in elkaar wou flansen, maar ze wou t wel graag gister hebben .... tuurlijk joh, presteer t beste onder druk haha, maargoed, tis gelukt, om 11 uur had ik t af en heb ik t gemaild, maar toen had ik dus ff geen zin meer om nog te posten.

wjb vroeg geloof ik of ze hier nog schoen haddne gezet, maar nee, dat was vandaag :), woensdag en zaterdag:D

@mama. sneu voor melle, elin heeft gelukkgi tot nu toe geen last van de prikjes, volgende week mag ze weer.

@neel, gelukkig ziekenboeg weer beetje beter. wat een gezeur op je werk zeg, hoop dat je snel wat anders vind, waar ze wel normaal doen

@sasje, ook naar kapper geweest zag ik, lekker he, ff een opkanppertje. ben gister ook geweest, zie hyve/fb voor foto :D

@pluis, vervelend dat je zo slecht slaapt, kan je overdag nog ergens een uurtje pakken ??

@hier, net lekker te dansen geweest, gister dus naar kapper, morgen maar weer eens poetsen, en zaterdag mogen we op nichtje passen.
    van t weekend ook maar even eea ombouwen voor elin, wiegje eruit, ledikantje erin, en de wandelwagen ombouwen van lig naar zit :D ze vind de reiswieg echt niet grappig meer :D

zo, nou ben vast vanalles vergeten, maar ik ga douchen en naar bed :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemiddag meiden,

@Neeltje geeft niks van het lange bericht hoor...wat balen dat het zon gedoe is op je werk., wanneer heb je gesprek met uwv? dacht dat je dat afgelopen maandag had gehad?

@fioon oh leuk ik zal eens ff spieken naar je nieuwe kapsel :)

@Hier weer elke dag last van hoofdpijn :( dit komt dus echt wel door de clomid.
    als ik deze niet slik heb ik ook hoofdpijn maar niet elke dag en niet zo extreem pffff

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Fioon; Drukke week heb je! Wat hadden de kleintjes in hen schoentjes gekregen? :D

@Sasje; Wat balen dat je toch door de Clomid hoofdpijn hebt.. Hopelijk is het snel niet meer nodig!!
    Ik heb maandag gesprek gehad met het UWV. Maar daar werd ik niets wijzer van.. Dus gewoon door bikkelen!

@Werk; NOU! Om het nog mooier te maken.. Wordt ik vannacht uit belt gebeld (nou ok 23.00uur) door een invalster. :$ Ze moet morgen werken en heeft geen sleutel. Had de leidinggevende gezegd; bel 'Neeltje' maar. WTF! :x

Heb ook tegen de invalster gezegd; wat verwacht je nu van mij, dat ik nu uit bed kom en je de sleutel kom brengen, of dat ik morgen om 6 uur opsta om de sleutel te brengen? Bel *naam* maar terug en zeg maar dat ik niet te bereiken ben. Hen willen dat jij komt werken, moeten hen dit oplossen en niet jij!
    Jij moet gaan slapen, net als ik!

Maar uiteindelijk toch een uur bezig geweest met regelen.. Dit krijgt mijn leidinggevende vandaag ook echt te horen. Vind het onacceptabel dat ik zo laat uit bed gebeld wordt!

Even iets anders.. Kijken jullie wel eens State Troopers op National Geographic? Daar zit 1 state trooper in.. Dat vind ik wel een lekkertje! :D:)

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    elin een knorretje knuffel en lars een thomas de trein boekje.

en wat een doos zeg, lekker makkelijk, bel neel maar .... echt meis, ik blijf t zeggen, gauw weg daar !

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tjonge jonge zeg wat een gedoe iedere keer bij jullie :(

kijk het programma niet en ken het ook niet....

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Blz

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    LOL ik kwam es kijken wat mijnn langste cyclus was en zie dat jullie hier nog allemaal zijn blijven plakken :D

Deel Deze Pagina