heeeee roske, hoe is t met jou dan ??? verder iedereen druk vandaag haha nou hier ook niet echt veel te melden, lars heeft zijn eerste gat in zijn hoofd, valt mee hoor, er viel een lampje op, bloeden als een rund, maar 2 min dichtdrukken met een natte doek en t leed was geleden. voor t slapen gaan nog even lekker gedoucht om al t bloed weg te spoelen. lars en vriendje waren vooral erg geschrokken, en hoe t gebeurd is zal wel altijd een raadsel blijven haha
goedemorgen meiden, @roske dat is idd al heel lang geleden meid hoe is het daar? weer helemaal hersteld van de operatie....of was jij dat niet? dan sorry..... @hier dadelijk werken van 12-21 pff en dan weekend!!! begin al wat keelpijn te krijgen dus hopelijk blijft het daarbij
doe jij de keelpijn, ik heb een loopneus, nog iemand hoofdpijn in de aanbieding ?? delen we lekker met zijn allen
hey fioontje!! met mij is alles prima, enfin, buiteen het feit dat mijn voet nog niet helemaal is hersteld, en dat ik kotmisselijk ben als ik iets eet buiten beschuiten en kippesoep gaat alles prima Congrats meid, kzie dat je 6maand verder bent!! @sasje, jaja was ik met de operatie gij nog nie raak zie ik kzal blijven duimen voor u!
He meiden! Kom even melden dat ik nog leef.. Erg drukke dagen gehad en een lastige gezinssituatie die de boel hier al een paar weken flink op z'n kop zet (leuk hoor, in je 'after-kraamtijd'...), dus vandaar dat ik het wederom even bij een ego-berichtje hou. Heb wel weer gelezen maar zeer weinig onthouden.. Aankomend weekend ook weer lekker druk (nog steeds kraambezoek ja, haha, erg he!). Zal gauw weer even meedoen met reageren enzo! Trouwens @ Roske: Lol dat je weer even komt kijken hier, gezellig
@Roske: Heeey die Roske! Gezellig dat je eventjes komt kijken hier! Balen dat je voet nog altijd niet helemaal hersteld is maar gelukkig gaat het verder goed met je! @MamaC: Ow jee..gezinsproblematiek is nooit leuk Hopelijk gaat het al wat beter.. @Sasje: Gelukkig bijna weekend meis,ga er lekker van genieten! @XVlindertje: Ik zag je buikje op Facebook,mooooooi al hoor! @De rest: Ik weet het even niet meer, Neeltje: ik pb je snel terug hoor lieverd,ben druk..sorry. @Hier: Vandaag weer groeiecho gehad. Alles was wel goed alleen is ons meisje te klein en dat komt door mijn drukke gedoe.. Al mijn energie gaat naar die kutverhuizing/verbouwing ipv naar het kindje. Ik moet nu dus ECHT een beetje gaan opletten!
Goed nieuws: Ik heb vannacht heerlijk geslapen,ik kan me zo'n goede nacht niet heugen.. Ik ben er wel twee keer uitgeweest voor de katten maar dat ben ik wel gewend! Het is eigenlijk schandalig; T. heeft nachtdienst en ik slaap meteen 10 keer beter..
Dag meiden even snel tussen door. Hey roske, is dat soms een teken die misselijkheid want dacht dat je toch niet meer voor een kindje gaan? Maar zou natuurlijk wel super zijn! Pluis oei dat Is niet zo mooi dat ze achter loopt nu echt wel rustig gaan doen hè. Maar super dat je goed geslapen had. Gaat het een beetje met je huisje en halen jullie de deadline Mamac;geeft niet hoor iedereen heeft het druk hoe is het nu met melle? Dd hoe is het meis?? Fioontje en viel het gedicht in de smaak?? Neeltje raar zooitje daar op je werk zeg volgens mij moet dan een leidinggevende regelen dat een deur open gaat! En heeft mick een tandje?? Xvlindertje gelukkig gaat alles goed met je meis. Sasje waarom vraag je niet of je femara mag proberen wordt ook veel in Duitsland en Amerika gegeven omdat de bijwerkingen stukken minder zijn en het heeft bij mij geholpen. Mijn Duimen draaien weer Hier zo kraamvisite jaja hier ook nog steeds. Jace had lekker vannacht 8,5 uur geslapen heerlijk. En hij heeft helemaal geen last gehad van die prikken gelukkig alleen die woensdag beetje jengelig
Leuk om weer efkes tussen mijn nederlandse buren te zitten, voel mij hier weer welkom Een paar onder jullie volg ik wel op fb Zeg MC,zou jij je avatar niet veranderen? Lijkt of je weer zwanger bent @ pluis, begint te korten meid!
Wjb, weet nie of het eem teken is, wil mij er ook nie op focusen zal wel zien. Ik heb toen indd de moed laten zakken, maar heb wel niks gedaan om het te vermijden Dus moest het raak zijn is het dan meer dan welkom Ik had mij eem termijn gegeven,tot mijn 38 jaar, maar hen termijn toch maar verlengd tot max 40 en dan neem ik maatregel
@Roske; Hiii !! Hoe is het met je? Ben je al wat mobieler met je voet, of is het nog doffe ellende?? @MamaC; Balen is dat he.. Fijn weekend! @Pluis; Als je nou niet rustig aan gaat doen, kom ik je ontvoeren en sluit ik je hier op in huis met Mick en mij! Enne.. T. moet gewoon veel nachten gaan werken! Goed voor de bankrekening en belangrijker; goed voor jouw nachtrust!! @WJB; JA! Zijn tandje is EINDELIJK door gekomen vorige week! We dachten dat de ellende nu wel eventjes zou rusten, maar nr 2 meld zich ook gelijk.. Lekker dat Jace zo goed geslapen heeft! En veel plezier met je kraamvisite! @Fioon; Have fun! @Mick; Mick is sinds een paar dagen zoooo hangerig/huilerig is.. (We denken dat dit door zijn tandje komt) Hij klemt zich echt als een aapje aan je vast.. Wel lief hoor; zijn hoofdje op mn schouder en hij wrijft me zijn handje over m'n schouder.. Maar soms zo onhandig; strijken met een aapje om je nek gaat niet.. Dweilen met een aapje om je nek gaat ook niet. Dus het huishouden staat even een standje lager.. Na het warm eten werd hij zo vervelend, dat ik om half 7 met 'm ben gaan douchen en ik voelde 'm helemaal ontspannen.. 7uur flesje gegeven en hij ligt sinds kwart over 7 in bed.. EN.. Hij heeft ons gister laten schrikken! Damn.. Ik ging boven een zwemluier pakken, kom ik terug staat hij opeens in de box! Dus hop; Mick eruit, box omlaag, Mick er weer in.. @Hier; ik heb al weer een paar dagen hoofdpijn, omdat Mick 's nachts wakker wordt.. Morgen gaan we bij mijn mams logeren (we gaan zondag in Nijmegen winkelen) en ik denk dat ik mijn mama even lief aan kijk of zij zondag ochtend zijn flesje wil geven, zodat ik een uurtje (misschien 2) langer kan slapen..
hey meiden, @roske oke wist het neit meer zeker hoor oh jij maakt het spannend zeg...klopt je banner? @wjb...ik heb toch alleen deze ronde nog clomid en mocht de volgende nog nodig zijn ook nog maar 1 ronde clomid en daarna wordt er sowieso gestopt met de clomid maar moet ik gaan spuiten dus nog 1 keer 5 dagen clomid slikken overleef ik wel...al hoop ik dat het nu gaat lukken! @pff ik ben er beroerd aan....hoofdpijn en keelpijn
hey hey Neeltje ben al wat mobieler hoor, alleen is de pijn er nog teveel aan zeg zeg, jij hebt ook heel mooie foto's van mick! hij wordt al groot eh, en is indd nie makkelijk om het huishouden te doen met een aapje rond de nek Sasje, ben al blij dat je het nog wist van de voet, amai!! ik zou da nie beter hebben gedaan en ja, de banner klopt, denk ik, vandaag zou normaal mijn 3de menstruatie zijn, maar euh, ben daarnet nog gaan kijken binnenin, en zag nog spierwit uit naja, ze zullen de trein wss gemist hebben en zullen mùorgen of overmorgen op bezoek komen
Goedemorgen! @Roske; Wat spannend dat je overtijd bent! Mochten ze echt de trein gemist hebben en het helemaal niet meer halen.. Wanneer wil je dan testen? Wat kl*te dat je nog zoveel pijn hebt! Mindert dit nog of 'moet je het ermee doen'? Jaaa mooie foto's he! Moet erbij zeggen dat Mick er ook echt voor gaat zitten hoor, als we een foto maken.. En nee.. Een aap is niet handig! @Pluis; Hoe heb je geslapen??
goedemorgen meiden, @roske oh jij gaat het spannend maken hoor!! wil je wel gaan testen als je niet ongi wordt? @neeltje hoe gaat het met jou? @hier pff beroerd eraan...hoofdpijn, keelpijn en verkouden straks komt neefje zijn schoentje halen hehe morgen sta ik de hele dag op een meiden beurs met de parfum/make up dus mag hopen dat ik me dan wat beter voel
Hey meiden, Ik ga mijn langste cyclus wachten,maar ik vermoed da ze vandaag gaan komen. Heb mij trouwens deze dagen nie echt zwanger gevoeld en nog steeds nie. Neel,ik vrees dat ik zal moeten leren leven met de pijn,maar ach... BTW, weet nie of jullie het nog weten dat Wij een groot terrein hadden van 14 are, waarvan een groot deel bouwgrond,wel......we hebben al een afspraak gemaakt met een bouwbedrijf,en binnenkort zal daar een nieuwbouw opstaan Zeg, wa wasda met die scrabble? Kan iemand mij uitleggen welke ik moet downloaden enzo?
roske, tuurlijk ben je hier altijd welkom, gezellig dat je weer komt kletsen, en spannend hoor, ben je al over je langste cyclus heen ? dat was voor mij teken te gaan testen. zal je even opzoeken op fb, leuk. @neel, ach arme jullie, aapie om je nek is best lastig, maar tis voor mick ook niet leuk dat hij zich niet lekker voelt @sasje beterschap, weet hoe je je voelt, mijn neus zit soort van verstopt, t voelt of ie loopt, maar als ik snuit is er niks, en als ik lig trekt alles vacuum en moet ik door mijn mond ademen, en daar krijg je dan weer keelpijn van ... naja, tis nie aars, gaat wel weer over @wjb, ja knutselewrk viel zeker in de smaak, kregen ze aan t eind vn de avond, en toen begrepen ze ook een hoop van de kadoos haha @hier, gaan vandaag proberen of elin t met 3 flessen red, ze krijgt smorgens fruit, tussen de middag gaan we een boterham proberen (gister een korstje, vond ze lekker) en savonds eet ze bijna een heel 6 maanden potje. flessen laat ze steeds een deel van staan, en we hebben de laatste nu bijna 2 uur vervroegd, en ze word evengoed gewoon pas 8 uur of half 9 wakker. zo en nu even douchen en dan rondje boodschapjes