@mama, tis meer dat mijn pa maandag naar ZH moest om een blaaspoliep te verwijderen, en ik m moest brengen. daarna hele dag bij ma gezeten want die heeft ms en kan niet alleen. gelukkgi waren mijn oom en tante ook gekomen om voor haar te zorgen en broer en schoonzus zijn er ook nog, maar tis toch allemaal wat extra stress ondanks dat alles goed verlopen is. morgen mag ik m weer halen, geeft toch weer meer rust denk dat ik daarom onbewust ook meer last heb van de zomertijd. @pluis, gelukkig is schoonzus weer thuis, heeft ze medicijnen gehad voor bloeddruk ? ik kreeg aldomet en daarmee bleef t binnen de perken, en ik had ook verder geen klachen @rest, sorry er blijft ff niks hangen, heb halve avond op bank liggen pitten en ga nu verder in bed haha. morgen weer een dag
@ Neel: Ow, mazzelaar Maar kan me voorstellen dat je die gezellige dikke buik soms mist. Maar genieten jullie eerst maar ff van Mick, de tijd voor een brusje komt vanzelf, dat voel je dan wel aan denk ik. Arme Mick, is de koorts vandaag weer gezakt? Wat reageert jouw zus trouwens weer kut op je statussen zeg, pfft (viel me weer op) @ Pluis: Terecht dat jullie lekker naar je bedje zijn gegaan gister hoor. Geniet vandaag van je vrije dagje en veel plezier vanavond met je collega's! Ik hoef vandaag gelukkig niet te werken trouwens, maar heb een enorme stapel huiswerk.. (gelukkig regent het ) @ fioon: Pff, dan ben je maar druk geweest idd! Moet je vandaag nog werken, of kan je lekker rustig aan doen? @ hier: Vandaag een huiswerkdag voor mij, moet heeel veel doen.. Ben blij dat het regent, anders zou ik zo gefrustreerd binnen zitten Ik ga gauw aan de slag! Vanavond ook weer naar school vanaf half 7 tot laat.
Zwangere meiden ; een vraag voor jullie : Weten jullie nog, hoe je je voelde voor NOD.. ? * Ik heb namelijk al 2 dagen achter elkaar een soort steekjes onderin m'n buik / vagina... En trek daarna ook wel weer weg. * Heb dat volgens mij niet eerder gehad..
goedemorgen meiden, @vlindertje oh spannend meid!!! wanneer is je nod? volgende week ergens???? @ hier net bloed geprikt en morgen belt de gyn me op over hoe nu verder
ja vindt het zelf eigenlijk ook wel spannend maar ja weet haar antwoord eigenlijk toch al maar tja krijg er wel kriebels van haha
@Pluis; Mick heeft het super gedaan met zijn prikjes! Natuurlijk wel eve gehuild, maar na het aankleden was dit al weer over. Gezellig, uit eten! Veel plezier! Hopelijk komt er snel een andere datum voor het starterscafe, zodat jullie er alsnog heen kunnen. @Fioon; Lekker geslapen? @MamaC; Jep, fijne zus he Alsof we Mick nog geen zetpil hadden gegeven.. En wat maakt het uit dat Mick niets aan de dierentuin heeft, het gaat erom dat we lekker weg zijn met zijn 3tjes.. Ahja.. Negeren! (alhoewel ik soms de neiging heb om d'r niet te negeren..) Succes met je huiswerk en schoolavond! @Vlindertje; Ik ben niet meer zwanger, maar antwoord toch Ik had alleen wat rugpijn in het midden van m'n rug.. Verder nergens last van.. @Mick; Helaas is de koorts nog niet helemaal weg.. Wel wat minder geworden, maar niet weg.. Vannacht is 'ie een paar keer wakker geworden, maar als we 'm dan zijn speentje geven slaapt 'ie weer.. Vind het zo zielig voor 't ventje!
Hehe het kan dus alle kanten met me op Hopelijk is Mick snel van de koorts af, maar wat jullie mannetje het toch goed ! Kun je trots op zijn..
@ xVlindertje: Ik heb volgens mij rond de innestelingsdagen wat felle steekjes gehad in mn onderbuik. Duurde dan een paar seconden, ongeveer 2 steekjes per seconde (ging supersnel). Die steekjes had ik wel 2 rondes eerder gevoeld, dus vroeg me op dat moment af of dat wel een (poging tot) innesteling kon zijn, was natuurlijk nog niet zwanger geweest voor zover ik wist. Maar na mijn NOD is het wel bevestigd dat dat het wel was: ik heb het in de eerste weken nog wel wat vaker gevoeld Verder was het enige waar ik echt opvallend last van had: jeukende tepels!! Nu nog steeds af en toe, haha! Omdat ze groeien denk ik Duim voor je meis!! @ sasje: Wat controleren ze bij het bloedprikken? Ben benieuwd, spannend! @ Neel: Ja lekker joh, zo'n zus.. Maar ach, het zal jaloezie zijn ofzo. Lekker negeren, voor zover mogelijk Knuffel voor Mickje!
oh die arme mick...hopelijk knapt hij snel op! @mama ze prikken op progresteron...dus om te checken of mijn eitje daadwerkelijk is gesprongen ja of te nee
@XVlindertje: Oooh wat spannend!!! Ik duim keihard voor je meis,meer kan ik niet voor je doen want ik ben natuurlijk nog nooit zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het voelt. @Sasje: Nou,ik ben toch wel benieuwd of het eitje is gesprongen zeg. Succes voor morgen! @Neeltje: Arme Mick,hopelijk is hij heel snel weer helemaal opgeknapt! Beterschap! @MamaC: Het is echt weer voor huiswerk (Nou ja,iig om binnen te zitten) dus wat dat betreft de ideale omstandigheden. Succes! @Hier: Ik heb de hele dag nog geen ene f*ck gedaan,alleen maar tv gekeken en op internet gehangen Zometeen ga ik maar eens douchen (jawel,ik zit zelfs nog in m'n nachtpon), een prakkie maken voor T. en dan vanavond lekker uit eten!
@ sasje: Ben benieuwd wat de uitslag zal zeggen! Maar de kans is wel groot van wel, toch @ Pluis: Heerlijk toch, zo'n dagje! Geniet ervan! @ xVlindertje: Jup, wachtbankje is stommm! Wil je al eerder gaan testen eigenlijk? Of ga je wachten tot 6 april? @ hier: Klaar met huiswerk, letterlijk en figuurlijk Nog even een klein uurtje ontspannen, dan weer naar school. Ik heb morgen een begrafenis trouwens (moeder van beste vriend is overleden..), zie ik erg tegenop..! Ik moet vroeg op, eind rijden en weet niet wat ik aanmoet!! Ik pas niks meer
Ik wil proberen tot 6 april te wachten.. Of misschien dan 5 april, want die dag ben ik vrij Ow gecondoleerd, kon je haar erg goed of.. ? Gaat er verder niemand met je mee daar naartoe ?
@ xVlindertje: Knap hoor, als je zolang kan wachten Ik kende haar niet heel goed (gelukkig), maar deze vriend ken ik al wel 10 jaar, vind dat ik er in ieder geval voor hem naartoe moet (tis een ex van me). Mijn mams gaat ook mee, want die kent hem ook goed. Vind ik wel fijn, zit ik tenminste niet alleen.
Jaa zal wel moeten.. ( van mezelf ) ; misschien wordt ik al wel veel eerder ongi... wie zal het zeggen ? 10 jaar is inderdaad een lange tijd. Wel fijn dat je moeder in iedergeval met je meegaat. Sterkte morgen meis !
Ow meiden, ik heb zo'n gaaf baby-shirtje gezien ! Helemaal verliefd op... hebben ze hem verder gewoon helemaal nergens, en op de site waar ik hem gevonden heb alleen in maat 74.. & komt er nog 6.25 verzendkosten bij Grrrr @ balend op da bank !
@mamaC 10 april wordt mijn kleine binkie 3. En heerlijk hoor lekker uiteten met je mannetje. @Neeltje wat sneu voor Mick dat hij koorts heeft gekregen van zijn prikjes. Hoe gaat het nu met hem? @Pluis leuke dag gehad vandaag, lekker kunnen genieten van je vrije dag? En nu heerlijke uiteten met je collegas. Fijne avond. Oh ik lees het al je hebt geen f*ck gedaan vandaag, ook wel is lekker! @Vlindertje volgens mij voelde ik me niet anders dan anders voor mijn NOD. Mijn duimen draaien voor je meid. @mamaC sterkte morgen @hier vandaag bij de Gyn geweest en wij (vriend en ik) wel een heel fijn gesprek. Hadden het over mijn vorige bevalling gehad, wat niet vlekkeloos is verlopen en hoe ik nu tegen de bevalling aankeek. Ik heb haar verteld dat ik er vrij neutraal insta en graag haar mening/advies hierover wilde hebben. Zij vertelde me dat ze me sowieso niet willen gaan inleiden op welke manier dan ook, dan wil ze direct voor een KS gaan. Ze wil dat ik op een natuurlijke manier begin en als het begint ik direct een echo krijg om te kijken hoe de baby ervoor ligt, hoe groot de baby is etc en dat ze dan bepaalt of ze direct gaan ingrijpen of ik het toch zelf mag gaan proberen. Ga ik het zelf proberen mag ik max een uur persen en als het er dan nog niet is, dan ook gaan we voor een KS. Heb ook weer een echo gehad en daar zag ze op dat de baby ruim voldoende vruchtwater heeft en dat de placenta er ook heel goed uitzag, dus zij verwacht wel dat ik weer richting de 40 / 41 weken ga. Als er bij de 41 weken nog niks is dan gaan we ook voor een KS. Maar moet nu iedere week terugkomen en zij vertelde me ook al, als zij bij de 39 weken al ziet dat het niet meer haalbaar is (een vaginale bevalling) dat ze me dan ook niet langer laat lopen en we dan ook direct een datum gaan prikken. Dus vind het allemaal zeer verhelderend en kan me er goed in berusten. Ook zij nemen geen enkel risico met mij.
@ Isra : Thnx voor je antwoordt. Pff begin het toch wel weer spannend te vinden! Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de Gyn. Ook dat je nu in iedergeval een beetje wat weet, wat je binnekort te wachten staat. Het gaat nu allemaal opschieten meid ! Je weet niet wat het wordt toch... ?
@vlindertje ja het begint nu op te schieten ja, nog 3 weken en 2 dagen tot mijn uitgerekende datum Nee we weten nog niet wat het wordt. Ik denk zelf weer een jongetje, dus ik ben benieuwd of mijn gevoel weer juist is.