Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Beterschap meis!

@Roske; Dat is zuur.. Dat je met die pijn moet leven.. Heb je wel medicatie? Oeh, nieuwbouw! En gaan jullie zelf in de nieuwbouw wonen of gaan jullie dit verhuren? Leuk joh! :D

@Fioon; Ben benieuwd hoe de kleine Elin het goed met 3 flessen. Vast goed!

@Mick; Een ontstoken oogje.. Kon er ook nog wel bij! :(

@Hier; Pff.. L. en ik zijn allebei snel aangebrand door de moeheid.. Ben blij dat ik vanavond naar me mams ga.. Even van zijn 'gezeur' af.. :D

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Even een upje,kom morgen wel weer kletsen..:)

3. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fioon, fb gevonden!!
    kan ik eindelijk foto's zien van jullie kleine meid!

@neeltje, hopelijk wil je mams morgenvroeg effe de fakkel overnemen zodat je wat kan uitrusten en vooral uitslapen

@sasje, gaat het al wa beter meis?

@hier, mijn vermoedens zaten juist, ze zijn vandaag gekomen,maar wat een tempo!! leek pcies de watervallen van niagara lol

wat ons nieuwbouw betreft, natuurlijk gaan wij daarin wonen! :D
    en ons groot oud huis wodt ingedeeld in 2 appartementen, waarvan 1 uiteraard voor schoonmama wordt en het andere om te verhuren, en met de huur wordt dan zo een deel van de lening betaald ;)

hier ff een link van model die wij hebben gekozen, maar daar gaan wij vanalles aanpassen, zoals vensters, kleur van gevelsteen zou van da donkeroranje worden met donkergrijze vensters en deuren

- Thomas & Piron

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Mooi Roske,ziet er goed uit!

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen allemaal trouwens! :D

@Neeltje: Het zit Mick ook niet mee hè, nu weer een ontstoken oogje..arm schaap! Hoe gaat het met jou? Hopelijk kun je een beetje tot rust komen bij je moeder meis,denk aan jezelf hoor!

@Sasje: Ziek meid? Getsie..das balen! Nou,veel beterschap gewenst!

@Duveldraakje: Hoe gaat het met Anouk? Is ze alweer opgeknapt?

@Roske: Stiekem toch wel jammer dat je ongesteld bent geworden,ik vond het alweer spannend..

@Fioon: Hoe was de bruiloft?

@MamaC: Hoe gaat het meis? Nog steeds gezinscrisis?

@XVlindertje: Wat vliegt de tijd hè, nog eventjes en je bent alweer op de helft!

@wjb: Ik weet het even niet meer maar ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat.. Alles in orde met de kindjes?

@Hier: Alweer een vroege vogel (was rond 05.15 uur wakker) maar op zich best goed geslapen. Gisteren zijn we enorm opgeschoten met het verhuizen e.d. Mijn broer kwam een paar uurtjes helpen en m'n huis is meteen ver leeg,echt fijn. Vandaag gaan m'n moeder en schoonmoeder schoonmaken en m'n vader & broer gaan de kledingkast en JAWEL de babymeubeltjes in elkaar zetten want het kamertje is eindelijk klaar om ingericht te worden!!!!! Dinsdag gaan we er voor het eerst slapen,spannend!!!

Ow ja,ik heb dinsdag ook de intake bij de kraamzorg. Ik heb gebeld en ze waren me vergeten..;)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat fijn pluis dat jullie dinsdag er gaan slapen!!
    hebben jullie hard door gewerkt ;)
    wel natuurlijk fotos posten he....hier of op fb!

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    2pluis, spannend, nog paar daagjes, en dan over. gek idee dat je er dan echt gaat wonen, en dat je je oude huis dan ook echt gedag zegt... of heb jij daar geen last van :D
    bruiloft was gezellig :)

en de rest doe ik vanaaf, we gaan naar sinterklaas in dorpshuis

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo hier weet thuis na een leu kdagje!
    heb wel leuk verkocht gelukkig ;) dus de volgende keer weer van de partij hoor!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden!

Familiecrisis is gisteren erg uit de hand gelopen (voor zover dat het nog niet was..), maar nu weer enigszins stabiel na een hele zware middag met heel veel spanning, tranen en veel praten..

Met Melle gaat alles iig super! Vandaag voor het eerst een flesje gegeven, ik wil namelijk naar een combi van BV en FV gaan toewerken i.v.m. mijn afstuderen. Hij vond het meteen heerlijk en dronk in 5 minuutjes 140ml weg! En daarna liet ie toch een boer :$ We gaan dus maar even een speen met 1 gaatje kopen ;) Hij is natuurlijk toch de borst gewend, dus hij is gewend dat hij er meer moeite voor moet doen.

Hoop dat ik gauw weer even in de gelegenheid ben om te reageren op iedereen!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei mama :( dat is niet zo best...maar wel fijn dat het weer zover als opgelost is...

neeltje....ook bij jou erg gezellig geweest vandaag met je familie? :(

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hoi meiden..

Even een boos berichtje van mij..

Mijn familie heeft sint gevierd zonder Mick !! :x:x:x:x:x:x:x
    Ik vroeg laatst nog of er iets aan gedaan werd; Nee hoor!
    Ja! Wel dus! God, ik voel me zo genaaid door ze !!

Het is wel duidelijk hoe ze over ons en Mick denken.

)(*@#@(*&)#^$&)#&$^)*#^$ VERDOMME!

Sorry voor dit, maar ik ben zo pissig!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee neeltje!!!
    dat vind ik echt niet normaal :(
    ik zou ook vet pissig zijn!!!!

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow dat meen je niet !! :x
    Ik zou ook onwijs pissig zijn..
    En bij wie hebben ze het gevierd dan ?

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nou ja zeg,wat denken ze wel niet!!!!! :x
    (Sorry hoor,kan hier zooo kwaad om worden)
    Wat een MEGA-eikels zeg,die zogenaamde familie van jou...

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    'Opa'..

Heb ze net aan de telefoon gehad. En het ligt niet aan hen, maar aan ons. Wij sluiten Mick buiten, want wij bellen hen bijna nooit. Maar als ik dan vraag waarom hen nooit bellen, krijg ik een hoop gezever.

Mijn vader vertelde wel dat mijn zus op de hoogte was, dat er sint gevierd werd.. Dus die heeft kei hard gelogen..

Ik zei ook al; ook al moeten jullie mij en L. niet wij vinden het belangrijk dat Mick familie heeft, je had ook kunnen vragen of wij hem een uurtje af wilde gooien, want we willen graag dat hij er ook bij is als de familie bij een komt. Maar dat zagen we ook al verkeerd; wij moeten hen elke week bellen om te vragen wanneer de familie bij elkaar komt.

Puntje bij paaltje; Neeltje heeft het weer gedaan en verneukt alles.

Ik kan maar beter stoppen met typen, want ik ben flink pissed..

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Mijn zus heeft nu op hyves gezet (Als reactie op de mijne); 'Alles van hyves afsodemieteren'.

Zegt ook al genoeg he..

(btw; heb je reactie verwijderd, om meer gezeik te voorkomen..)

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    :$wat een klotesteek neel, en wat een bullshit.:x
    ik zou zeggen laat barsten die hap, je zat laatst met wat te doen met mick zijn verjaardag, nou lekker je moeder hele dag laten komen en de rest kan aan t gas, als ze zoveel om m geven heeft hij ze niet nodig, en dan hoef jij niet op je tenen te lopen. klink misschien heel hard, maar dit kost zo veel energie, en die kun jij wel beter gebruiken, mick heeft er meer aan als hij 3 mensen om m heen heeft die heeeeel veel van hem houden, als 10 die niks om m geven.

okee als ik t teruglees, ben ik geloof ik wel heel hard, maar ik heb op dit gebied ook t een en ander meegemaakt, en ik heb geleerd dat loslaten rust geeft. bovendien kwam de stoom uit mijn oren toen ik het las ....:)

@mama, wat heerlijk dat melle flesje zo goed pakt, blijven oefenen hoor, hij zal de eerste niet zijn die de fles ineens weigert als het moet haha

@hier, elin heeft de veranderingen in haar schema goed opgepakt, ze slaapt nu ook voor het eerst in haar ledikantje, de wieg werd echt te klein :D

Bekijk bijlage 202233
    ons hulppietje vanmiddag :D

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hier weer een nachtbraker..;) Pfff, wat zal ik blij zijn als we over zijn naar ons nieuwe huis. Rust in de tent,dat hebben we nodig!

@Neeltje: Ik begrijp het hoor meis maar die familie van jou is wel achterlijk zeg..sorry dat ik het er zo uitflap maar vind het zo gemeen tegenover Mick! Ik zou ze ook niet uitnodigen op zijn verjaardag (alleen maar stress om niks) en als je bang bent dat het ventje geen visite heeft op zijn verjaardag,zal tante Pluis wel komen! Al moet ik naar je toe komen kruipen,ik zou het zo doen voor Mick!

@Fioon: Wat een leuke foto van een schattig hulp-pietje! :)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@neeltje nou ja zeg.....ook lekker dan zeg!!!
    beetje erg vreemd allemaal!!
    ik zou me idd ook niet meer druk maken om de verjaardag van mick hoor! die wat komt die komt dan maar en neem aan dat wel allemaal de familie van L komt?
    nou dan heeft hij daar toch lekker feest me!!
    is erg makkelijk gezegd.....maar ik heb in een soort zelfde situatie gezeten en daarin ben ik heel hard geweest van nou prima dan bekijk het maar lekker!

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Fioon; Je klinkt helemaal niet hard. Dit is ook wat mijn moeder gister avond zei.. En jullie hebben gelijk!
    En wat een mooi hulp pietje! :D

@Pluis; Als het goed is.. Ben jij dan bevallen en moet je rusten!
    Wanneer heeft T. weer nachtdienst? :D

@Sasje; We maken er een feestje van, van zijn verjaardag! Dat zal niemand hem ontnemen! En degene die dat wil proberen, mag eerst langs mij.

@Familie- Soap; L. en ik hebben besloten het contact met hen niet verder te laten lopen. We zijn er ook over uit, dat wij de 'opa en oma' uit Breda, niet op Mick's verjaardag willen hebben.
    Het is een niet zo leuke beslissing, maar ik kan het niet meer opbrengen om steeds met hen de strijd aan te gaan. Voor ze wisten dat ik zwanger was, hadden we besloten het contact te beperken tot telefoon. Toen ze wisten dat ik zwanger was, wilde ze graag meer contact omdat zij hen kleinkind wilde zien.
    Maar daar zullen zij zelf ook energie in moeten steken en niet alleen ik. Daarom denk ik ook dat deze niet zo leuke beslissing, ons wel rust geeft..
    Maar ik voel me nog steeds erg klote en genaaid..

@Mick; Hij heeft vanmorgen 100cc melk op en een boterham. Ging er goed in! Hij was gelijk ook minder chagrijnig dan de laatste dagen.. :)

@Hier; Dikke ogen van het huilen, maar ik mocht wel uitslapen van Mick en L. Lekker tot 8uur geslapen allebei! L. moest helaas vroeg werken, dus die had pech! :D

Nu schoonmaken..

Deel Deze Pagina