@ Neel: Wat ontzettend kl*te meis.. Wat een naaistreek! Heb met je te doen! Ik word er momenteel ook zwaaaar pissed van als ik het zo lees, komt ook een beetje door de situatie hier Hoop dat je vandaag een beetje een rustig dagje hebt en een beetje kan bijkomen! *dikke knuff* @ fioon: Wat een lieve foto En over flesweigeren: Ik ben eerder bang dat ie straks de borst zal weigeren, omdat dat dan minder snel gaat voor hem @ Pluis: Haha, nachtbraker! Nee hoor, erg vervelend voor je.. Hoe is het in jullie huis? @ de rest: Hoe is het met jullie?
@Neeltje; wat een ongelovelijke klote situatie, kan niks anders zeggen. Maar ben het met de anderen eens; beter mensen om hem heen die echt om hem geven! Succes ermee @Fioon; schattige foto! @Sasje: moest je vandaag weer voor fm? @MamaC; bij jou ook al 'shit' met familie? wat naar zeg.. we met die nieuwe vriendin van je vader? daar had je een tijdje terug toch ook steeds mot mee? Oh en Melle vandaag 2 maand! Fijn vermaandag haha @Pluis; slapeloze nachten is een zeer herkenbaar symtoom zo aan het eind van je zwangerschap, ik werd daar ook gek van. Middagdutjes doen, dat deed ik op het einde af en toe. @hier; alles nog steeds super met Stijn! We gaan 5 december een weekje naar Tenerife, spannend! Verder moest hij vorige week een echo van zijn heupjes, (ik heb zelf een kleine afwijking gehad vroeger en de consultatiebureau arts dacht de laatste keer ook dat het niet helemaal goed was) Was wel een beetje zenuwachtig voor de uitslag, maar gelukkig er is niets aan de hand!
@ Neeltje : Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen, die jullie veel meer rust gaat geven hopelijk.. Beter is inderdaad de mensen om hem heenhebben, die wel om hem geven ! Hopelijk toch nog een beetje een goeie dag vandaag.. ; wat goed dat Mick trouwens een boterham & melk heeft gegeten/gedronken. @ Handbalster : Wel goed dat ze het hebben nagekeken, en gelukkig dat er niks aan de hand was. @ hier : Bah bah bah ! Heb gisteren vermoedelijk een spier verrekt in m'n schouder :x Echt een stekende pijn, bij elke beweging die ik maak ! Dus maar ziek gemeld op mn werk, want dit gaat echt niet werken.. dan forceer ik het misschien alleen maar, of ga in een andere houding werken... waardoor ik misschien weer last van mijn rug krijg. Daarnet 1 paracetamol ingenomen, en moet zeggen dit verlicht wel iets gelukkig. Verder heb ik ook af en toe last van steken bij mn lies.. ? * als ik bijv wil opstaan, nadat ik gebukt heb... of soms ook als ik mn omdraai in bed... Zou dit bandenpijn kunnen zijn ?
@ handbalster: Nee, het heeft dit keer te maken met mijn moeder en J.. niet zo leuk Maar wat superleuk dat jullie een weekje naar Tenerife gaan, inderdaad spannend lijkt me En gelukkig is alles goed met Stijn z'n heupjes! @ xVlindertje: Ow, wat balen van je schouder! Vervelend zeg.. Hoop dat het gauw weer over gaat! En die steken: dat is inderdaad bandenpijn, zoals ik het herken. Ik had het altijd als ik moest niezen ook, dan 'schoot' het er ineens in. Blijft dan even hangen, en dan gaat het langzaam weer weg. Is een naar pijntje, maar gewoon steeds rustig opstaan uit zithouding, rustig omdraaien in bed (straks kan je toch bijna niet meer draaien, haha) en duik alvast in elkaar als je moet niezen, dat helpt @ hier: Ook het 2e flesje ging super! Was nu wel een speen met 1 gaatje, ging beter, hij deed er nu een kwartiertje over, 160cc. Inmiddels alweer 3,5 uur geleden en mijn b**bs ontploffen onderhand, hahah!
@MamaC; Oei tussen je moeder en J.. Dat is niet best, je staat er midden in.. Hopelijk is het iets wat opgelost kan worden? Wat goed dat Melle nu rustiger dronk! Enne.. Succes met je b**bies @Handbalster; Lekker een weekje op vakantie! Veel plezier alvast! Wat fijn dat de echo van Stijn's heupjes goed is! Toch spannend, zulke onderzoeken.. @Vlindertje; We hebben een redelijk goede dag gehad.. Jaa Mick eet goed! Daar mogen we echt niet over klagen! Wat naar dat je een spier hebt verrekt.. Rustig aan en je spieren goed warm houden he! En ja, die liespijn zou bandenpijn kunnen zijn..
hey meiden, @vlindertje oei vervelend die pijn in je schouder!!! hopelijk is het snel over! @handbalster oh lekker naar tenerife! daar wil ik ook nog een keertje graag naar toe!!en idd spannend met jullie kleintje de 1e keer vliegen @neeltje wat goed van mick dat hij zo goed eet!!! goedzo! @mama vervelend dat het niet goed liep tussen je moeder en je vriend! is het wel opgelost? @hier vanmiddag idd naar het zh geweest voor een fm! en er zaten er 2 beiden 12 mm....woensdag weer terug dus dan zullen we zien
Oei Neeltje ik ben ook helemaal pissed als ik het lees de beslissing die jullie heb en genomen is geen makkelijke maar na mijn inzien ook wel de beste! Hele dikke digiknuff voor jullie Mamac jeetje volgens mij wordt het weer kerst dan komen altijd de ruzies jij ook heel veel sterkte. Goed dat melle uit een flesje drinkt Fioontje wat een geweldige foto van de hulppiet! En ik vond je ook niet hard hoor. Sasje nog even dus blijven ze lang doorgroeien voor de eisprong of gewoon tussen de 18 en 20 mm? Mijn duimen draaien weer voor je hoor meis Xvlindertje sterkte met je schouder en kan idd bandenpijn zij Handbalster spannend hoor vliegen lijkt me heerlijk nu even weg. Veel plezier in ieder geval. Pluis/ nachtbraakster nog even meis en dan lekker in jullie nieuwe huisje. Hier jace is niet zo lekker hij heel erg verkouden en stikt af entoe zowat in zijn slijm erg zielig dus hier staan de uien en de zoutoplossing paraat ook is er een nieuw apparaatje van Otrivin iedereen aan te raden ziet er wel ranzig uit maar ja als het maar werkt het is om de snot uit zijn neusje te halen en dat moet je zuigen werkt beter dan de gewone neuspompje. En ben super trots op me meisje ze had zaterdag voor het eerst clubkampioenschappen turnen gedaan ze zit er net vanaf sept op ( terwijl sommige al langer dan een jaar) was ze 1 ste geworden! Nou ze doet haar medaille niet meer af haha. Fijne avond meiden
Hier ben ik het compleet mee eens Neel! Laat ze lekker in de *&^%^%$&%$ zakken. Het is Mick's verjaardag en die moet gewoon leuk zijn. En als zij het niet eens kunnen opbrengen om Mick met Sinterklaas ook iets te geven, dan hebben ze nog niet eens het recht om op zn verjaardag te komen. Maar goed je kent mijn standpunt in dit soort zaken! Kus, DD
Hmmm ik moet eerst verder lezen voor ik een reactie plaats! YOU GO GIRL! Das misschien wel de beste beslissing die je kan nemen. Het gaat om Mick en als ik van jou verhalen uit mag gaan zou ik ze nog niet eens in de buurt van mn kind willen. Begrijp me goed. Ik weet hoe moeilijk het is om het contact te verbreken (doet me nu af en toe nog pijn), maar het is beter voor mn meisjes! Ach lieverd, zou willen dat ik je nu een LIVE knuffel kon geven!
Ik kom straks weer effe kletsen, heb de afgelopen dagen niet zoveel tijd gehad ivm verbouwing van onze huiskamer. Maar dat leg ik straks uit. Nu eerst even met mn kleine Mupke naar het CB! Dikke KUS, DD
Goeiemorgen! @ Neel: Hoe is het met je vandaag? Hoop dat je je iets beter voelt! @ sasje: Oja, ik was vergeten dat je naar het ZH was gisteren.. Maar lekker dat er toch weer wat gegroeid is! We duimen weer! @ wjb: Arme Jace, dat ie verkouden is! Melle heeft ook wat slijm achterin z'n keeltje, ik hoor het steeds als hij huilt! Hoe heet dat Otrivin-spul? @ situatie hier: Hier is het wel een situatie die soort van 'opgelost' is nu, maar het is nog niet in 1x over, zeg maar. Maar gelukkig hebben ze wel gepraat, ben ik echt blij om! Ik hoop dat ze dat in het vervolg altijd zullen doen over dingen, zodat het niet weer uit de hand loopt! Maaaaar goed, genoeg erover nu Ik hoor dat m'n kleine vent aan het wakker worden is, dus ik ga hem zo weer es aanleggen!
@ DD: Verbouwing van de huiskamer? Was dat gepland? Nou ja, lees het later wel Succes bij het CB iig!
Zo weer terug van het CB! @MamaC: Je moet de zoutoplossing van Otrivin hebben. Dat zit in een lichtblauw doosje en er staat een baby op getekend. Kan niet missen! @baby's en verkoudheid: Het is helaas de tijd van het jaar. Hier ook een flink verkouden meisje (en de rest van ons gezinnetje is ook aan t snotteren). @Iedereen: Hangt er iets in de lucht of zo? Jeetje bij iedereen is er nu wel iets aan de hand. Maar goed dat we een forum hebben zodat we onze frustraties er hier uit kunnen gooien @de rest: Heb t allemaal wel gelezen, maar aangezien ik het steeds in stukjes lees, blijft er niet veel hangen. Ik zal in het vervolg mn kladblokje er weer eens bij gaan pakken! @hier: Nou Evi is nu 6 maanden en is 62 cm en weegt 5840gram. Ze is dus prima aan t bijkomen en de arts was ook heel erg tevreden. Helaas gaat het met Anouk een hele andere kant op en heb ik weer hulp ingeschakelt. Ik weet niet of het aan de tijd van het jaar ligt of puur aan Anouk, maar af en toe :x:x:x:x:x Nu is ze vorige week wel ziek geweest en dat is meestal wel een aanleiding voor dit gedrag. Maar nu ze weer beter is gaat het gewoon weer door. We hebben nu eigenlijk elke dag strijd met eten, luisteren, naar bed gaan, tanden poetsen....pffff en als dit al vanaf 's morgens aan de gang is dan is mijn energie level bijna op de bodem (en dan moet ik nog de hele dag). Maar goed hulp is onderweg dus, komt goed. Verder kreeg ik vorig weekend ineens het grandioze idee om een deel van ons bureau in de huiskamer weg te halen. Oftewel mijn kant, aangezien ik een laptop heb, ging eraf zodat die meiden van ons wat meer ruimte hebben om te spelen! Dus zo gezegd, zo gedaan. Mijn kant van het bureau (was een plank van 2 meter) is er nu vanaf en daarlangs staat nu de box, dan het tafeltje van Anouk en ook de eettafel hebben we anders neergezet. Het lijkt niet veel, maar omdat we zoveel kabels hadden liggen (manlief is een computernerd) en we die ook wel weggewerkt wilde hebben ivm de meisjes, zijn we in het totaal toch een heel weekend bezig geweest. Maar het resultaat mag er wezen. Nu ga ik a.s. donderdag aan de gang op Anouk's kamer, ze heeft zo ontzettend veel speelgoed waar ze helemaal niks mee doet, dat gaan we aan een ontzettend goed doel geven. (Vriend van ons met 3 kinderen is gescheiden en hij heeft niet veel te besteden). Dus... Oeh nou heb ik weer een hele lap tekst getypt, hmmmm ik beloof bij deze "plechtig" dat ik wat meer hier zal zijn om dit soort reacties te voorkomen! Bij deze een hele dikke Kus, van DD
@Sasje; Oeh! Beide 12! Dat moet goed komen, toch! *duim duim* @WJB; Wauw wat goed van Jen! Groot gelijk dat ze de prijs niet meer af doet! Wat sneu dat Jace niet lekker is.. Hopelijk knapt hij snel op! Dat apparaatje, hoe werkt dat precies, van de week ook bij de etos zien staan, maar kwam er niet echt wijs uit.. @DD; Goed dat de grote zus haar brood op had vanmorgen en goed dat de kleine zus zo goed groeit! Je bent een goei moederke! Even voor mijn beeldvorming; was jouw bureau het gedeelte was langs de box stond, of bij de achter deur? Gaan we in de kerstvakantie daten? Dan heb ik 2 weekjes vrij, dus hoef ik niet te klungelen met de agenda.. @Mick; Vanmorgen bij de arts geweest ivm zijn oogjes; gewoon uitblijven spoelen.. Vind het zo sneu voor het kereltje.. (het is rood, dik en dan van die groen/gele pus eruit.. Wat ie vervolgens weer met zijn handjes door zijn hele gezicht en haren smeert.. ) @Hier; Tja.. Nog steeds koppijn.. Soms gaat het beter, dan het andere moment.. Logisch.. Vanochtend peuterspeelzaal gewerkt en dadelijk nog BSO tot 18.30 maar dan 2 dagen vrij ! Jippieee..
@verkouden; Stijn heeft er ook al een tijd last van. Ik zweer ook bij die 'snotzuiger' (zoals ik hem noem haha). Je stopt dat dingetje in 1 neusgat en er zit een slangetje aan waardoor je het snot eruit zuigt (er zit een filtertje tussen, dus je krijgt het nooit in je mond hoor. Tip; houdt even het andere neusgat dicht, dat is nog effectiever. Stijn vindt het niet altijd leuk, maar het is zeer effectief!! @Sasje; spannend meis, weer een nieuwe poging die eraan komt. Wordt er tijd voor een nieuwe zwangerschap hier!! @DD; klinkt leuk de 'verbouwing'. Fijn dat Evi weer flink groeit, wel raar idee dat Stijn al groter en zwaarder is terwijl hij 3 maand jonger is, maar ja het is ook een meisje natuurlijk. Heb je met Anouk als een met een beloningssysteem gewerkt? Met stickertjes ofzo... Misschien zit je niet op tips te wachten, maar dit schoot me zo te binnen! @MamaC; Gaat het goed met het flesje? Stijn drinkt ook af en toe uit flesje, maar volgens mij wel minder dan aan de borst, zo'n 120/130 cc. Gaf jij afgekolfde melk of kunstvoeding? @WJB; wat zal je trots zijn op je meisje! Een echt talentje dus. Wel leuk dat ze iets heeft gevonden wat ze leuk vindt en goed kan. @Neeltje; balen van de hoofdpijn, heb er hier zelf ook steeds weer vaker last van. En dan zo weer werken, beetje rustig aan doen hé! (al zullen de kids zo vlak voor Sint wel wat druk zijn...) @hier; Vannacht om 2 uur gevoed. Wilde Stijn op zijn zij leggen omdat hij zo vol zit, maar voelde dat zijn slaapzak helemaal nat was. Dus er maar uit en schone kleertjes aan, nou toen wilde hij natuurlijk ook meteen drinken. Daarna om half 8 weer, lekker gespeeld op bed. Maar nou komt het mooie, heeft hij van half 9 tot 11 ook nog geslapen en ik dus ook. Wel fijn, maar nu dus koppijn van het lange liggen denk ik. Zo nog even naar de stad voor Sint en wat dingetjes halen voor de vakantie. @vraagje; voor de moeders die kun kindje naar de opvang brengen. Hoe hebben jullie dat gedaan met wennen enzo? hoelang en hoe vaak? ik zie er een beetje tegenop.....
@dd oh jeeejjj jullie hebben je weekend dus goed besteed oh en wat naar dat het ff niet lekker loopt met anouk hopelijk hebben jullie wel baad bij de hulp die jullie gevraagd hebben! @neeltje doe rustig aan meid!! @handbalster heb je toegevoegd
@Handbalster; Hmm.. Misschien toch maar die snotzuiger halen! Kinderen waren idd behoorlijk druk.. Nu hoef ik vrijdag ochtend nog maar 3 uurtjes en dan zit mijn week erop Mick ging 2 keer 2 uur oefenen. Zo konden hen aan Mick wennen, en Mick aan hen. Helaas kon ik niet aan hen wennen en is hij uiteindelijk toch naar een ander KDV gegaan. Daar heeft hij 1x 2uur geoefend. Duidelijk aangeven hoe dat jij wilt dat er met je kindje om gegaan wordt. Hier wordt daar erg goed naar geluisterd! Wanneer zou je weer moeten beginnen met werken? @Sasje; Ik doe altijd rustig aan! (ahum..) @Hier; Lekker 2 daagjes vrij!
@ Handbalster : Heb je toegevoegd op FB ; en wat een heerlijk mannetje hebben jullie Leuke foto's ook ! @ Neeltje : Lekker gaan genieten van die 2 dagen vrij ! Heb je nog leuke dingen op de planning ? @ Duveldraakje : Ow wat vervelend met Anouk, hopelijk gaat de hulp die jullie hebben ingeschakeld hierbij helpen zodat het beter gaat. * Dikke knuffel * Vraagje : Hoe zit dat met BH's ? Zijn er speciale zwangerschapsbh's of kom je dan automatisch uit bij een voedingsbh ? Ik moet denk ik echt aan een andere bh.. die van mij worden een beetje aan de kleine kant. @ Hier : Het gaat wel iets beter met mn schouder, morgen ga ik een half dagje werken tot 11.15 ; en dan geen patientenzorg. Dus ga de medicijnendelen en achter de balie dingen doen. Donderdag mag ik weer een bezoekje brengen aan de VK Pff wat kijk ik daar naar uit.. vanaf de termijnecho tot nu.. duurde toch best lang voor mn gevoel.