Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeltje antwoord heb je al

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Wat vervelend van Anouk.. Gelukkig heb je hulp ingeschakeld, verstandig! Hoop dat het helpt! Succes met opruimen van Anouks kamer donderdag!

@ Neeltje: Nog hoofdpijn? Hoop dat het wat beter gaat! Geniet van je vrije dagen! Hier trouwens ook een kleine met een vies prutoogje die hij lekker uitsmeert, lekker he? Je kan er zo weinig mee..

@ handbalster: Met flesje gaat het goed! Ik geef kunstvoeding, ik wil langzaam een beetje afbouwen i.v.m. afstuderen. Maar wil nog wel ochtenden, avonden en eventueel nachten blijven borstvoeden.

@ xVlindertje: Er zijn wel speciale zwangerschapsbeha's ('meegroeibeha's' worden ze meestal genoemd) maar die zijn echt niet mooi, haha! Bij mij zaten ze helemaal niet goed, en daarnaast vond ik ze niet genoeg ondersteunen. Ik heb toen gewoon nieuwe beha's gekocht in een maat groter (dat heb ik tijdens mijn zwangerschap meerdere keren moeten doen!) Bij de Hema hebben ze beha's van 5 euro. Ze zijn niet charmant ofzo, maar ik wilde er ook niet teveel geld aan uitgeven. Na de bevalling ontploften ze helemaal door de BV en heb toen geïnvesteerd in mooie voedingsbeha's. Weet niet hoe dat is als je geen BV geeft.

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlindertje; Volgens mij heb je bij de hunkemoller zwangerschaps bh's.. Maar ik durf het niet zeker te zeggen..
    (Ik kon geen borstvoeding geven en heb ook pillen gehad tegen de stuwing.. En mijn borsten zijn ook helemaal niet gegroeid tijdens m'n zwangerschap..)

Fijn dat de pijn in je schouder lijkt te zijn afgenomen. Wel rustig aan he!

Krijg je donderdag ook een echo??

@WJB; Welk antwoord.. ?? Van de Otrivin?

@MamaC; Nog steeds hoofdpijn.. Kijk je wel uit met zijn oogje? Het is namelijk erg besmettelijk, een ontstoken oogje..

@Vrije dagen; Morgen komt een vriendin op bezoek, kan ik even spuien, want L. is een stuk harder en nuchter(der?) dan ik.. En ik heb wel zin om ff flink te zeiken! ;)
    En de auto moet naar de APK.. En.. Ik moet zoveel.. *zucht*..

@Hier; Ik ga naar bed. M'n kop barst.. Slaap lekker meiden!

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden, even kort..

We zitten in ons huisje! We hebben een hoop tegenslag gehad (vertel ik nog wel) maar goed.. Morgen helaas nog in het oude huisje schoonmaken,daar heb ik echt geen f*ck zin in! Ik wil lekker op de bank hangen en dutjes doen,ben lichamelijk echt op nu.
    Nog een vraagje: mag je in bad als je zwanger bent?

Sorry voor het klagen,morgen meer positiviteit!! :)

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Pluis : Jaa volgens mij mag je wel gewoon in bad, alleen niet te warm. Volgens mij tot je eigen lichaamstemperatuur.. Dan is het geen probleem :) hopelijk slaap je lekker in je nieuwe huisje :D. En denk nog maar even niet aan het schoonmaken van er oude huisje.. Slaaplekker !

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Ik kijk idd uit met z'n oogje ;) Sterkte met je hoofdpijn meis! En veel plezier met die vriendin morgen!

@ Pluis: Veel plezier in jullie nieuwe huisje vannacht, spannend! Je mag gewoon in bad als je zwanger bent hoor. Maak het alleen niet te warm. Je mag alleen niet meer in bad als je vliezen gebroken zijn, maar dat duurt nog eventjes als het goed is ;)

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haai, kom even laten weten dat ik nog leef haha, heb niet zoveel zin om heel verhaal te typen, ben vanmorgen om half 9 de deur uitgegaan en heb daarna niet veel stil meer gezeten :) ben dus wel klaar voor vandaag :)
    iig naar cb geweest, bijna 1,5 kg gegroeid, en "maar" 2 cm. maar ze kon niet helemaal goed meten, dame had er niet veel zin in haha. arts vroeg of ik haar te heet gewassen had haha. maar we waren het er over eens dat het ook best zou kunnen, ik zit zelf ook iets onder t gemiddelde qua lengte :D

goed morgen de rest, truste meiden

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!! :)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen !!

@Pluis; Jippieee eindelijk in jullie huisje! Vandaag de laatste puntjes op de I en morgen lekker de hele dag op de bank hangen! Je hebt het dik verdient en het moet onderhand ook wel.. ;) En wat rot van de tegenslagen.. Ik weet niet wat, maar wens je sterkte!

Oja; Je mag inderdaad gewoon in bad tot je eigen lichaamstemperatuur. Het mag niet meer als je vliezen zijn gebroken. Dan mag het alleen als de VK erbij is..

@Fioon; Jij hebt ook geen rust in je lijf he.. ;) Goed dat de kleine meid gegroeid is, qua cm niet veel.. Maar groeien is groeien!

@Mick; Kindje heeft het uitslapen ontdekt volgens mij.. Heerlijk! :D

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@Pluis hoe is het nachtje bevallen meid :) wel al beter geslapen geloof ik!!
    balen van de tegenslagen! maar gelukkig zitten jullie er nu in!!

@neeltje veel plezier vandaag!

@hier ik weet het ff niet meer hoor...ben ook eerder naar huis gegaan vanuit het werk voel me echt nog niet lekker
    heb ook enorme hoofdpijn en goed verkouden!
    dus vandaag dagje niks doen!!

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Pluis: Wat fijn dat de eerste nacht goed is gegaan. En ga heerlijk in bad meid, dat helpt je ontspannen en het is ook goed voor je. Bij Anouk heb ik echt uren in bad gelegen! HEERLIJK en je hebt t verdient!

@Neel: Effe een reactie op je FB verhaal. Ik zou t toch nog ff blijven proberen met nr.3 misschien moet ie gewoon wennen aan de smaak!
    Enne JIJ ook rustig aan doen. Je hebt nu al zo'n "leuke" periode gehad, geniet dadelijk lekker van sinterklaas met de mensen die je lief hebt en vier Mick z'n verjaardag op jou manier. Je hoeft niet altijd maar aan iedereen te denken, be selfish! Da mag!

@MamaC: Oh lekker toch dat Melle zo goed slaapt!

@Sasje: Beterschap meid!

@hier: Vanochtend is het heel erg goed gegaan met Nouk, eindelijk een beetje relaxed.
    Had gister ontzettend last van steken in mn hoofd en vanochtend dus opgestaan met KOPPIJN! Maar gelukkig geen aanval, is volgens mij meer van de verkoudheid!

Ennnnnnnnnnnnn Evi is vandaag 6 maanden!!!! :D:D:D Jippppppppie (volgens mij had ik gister gezegd dat ze 6 maanden was, maar ik bedoelde dus vandaag :))

Nu ga ik ff lekker relaxen tot ik Anouk weer moet ophalen!

Kus,
    DD

12. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Sorry Neeltje was bezig met typen wist niet dat ik hem gepost had maar bedoelde idd de Otrivin snotzuiger haha.

Mamac gebruik idd wat Neeltje zei gewoon de zoutoplossing en de Otrivin snotzuiger hihi er staat een olifantje voorop en zit in een hard doosje ik heb hem bij de Etos gehaald.

Pluis lekker hoor eindelijk in je huisje nou poetse vandaag en dan lekker met de beentjes omhoog c

Sasje beterschap meis.

Xvlindertje je hebt nu ook zwangerschaps meegroeibh's bij de Hema maar ik deed idd hetzelfde wat mc deed en daarna ik gaf geen borstvoeding maar dan krijg je wel last van stuwing toen had ik 2 sportbh's aangeschaft ( grote je lijkt Pamela anderson wel). En in bad mag je gewoon hoor en naar mijn weten maakt temp niet uit hoor je mag ook naar de sauna na de eerste 3 maanden als je lichaam het maar gewend is ( ik heb het iedergeval beide gedaan)

Dd nu wel lekker als het weer aan kant is?? En hopelijk gaat Anouk snel weer beter het is ook een hele drukke maand hè met die Sint.

Fioontje dus elin was niet zoveel gegroeid? Nou als ze maar gezond is toch gelukkig zijn we niet allemaal gelijk.

Hier gister toch even dokter gebeld hij had zoveel last van slijm en stikte er zowat in. Dokter zei kom maar even langs nou gelukkig waren zijn longetjes schoon en moest dus gewoon doen waar ik mee bezig was heb ook gelijk Zwitsal eucalyptus voor in bad gehaald. Gaat vandaag al iets beter met hem. Morgen moeten we ook weer naar de osteopaat. Fijne dag meiden

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaa gaat echt snel he alweer een half jaar!!!

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Er heerst van alles op het moment.. Beterschap !!

@DD; Hij weigert nr 3 al sinds gisteren.. Heb net een pak nr 2 gehaald. Maar ik snap soms niks van het CB; hij moet 300 cc melk krijgen op een dag. De ene zegt tegen mij; de middagfles eraf, de ander zegt de avondfles eraf. Nou bekijk 't maar.. Die middag fles isnog maar 60 cc, dus die gaat er het eerst af. Laat 'm maar lekker zijn fles drinken om 18.30uur.. Ze zitten daar ook nooit op 1 lijn..

Het maakt me wel onzeker, al dat gedoe over die maaltijden!
    (Nu moet hij dus 's morgens en 's avonds een fles, terwijl hij de ochtendfles niet wil, hij wil brood.. 's Middags wil hij hooguit 60 cc, en 's avonds wel 180.. Argh!)

Wat fijn dat het vanochtend goed is gegaan met Anouk! En gefeliciteerd met de halve verjaardag van Evi! :D

@WJB; Het matrasje iets omhoog leggen, met zijn hoofdje, wil soms ook wel helpen.. Of een ui onder bed.. Stinkt wel, maar doet hier wonderen..

@Hier; (weer) koppijn.. En nu zit ik me ook nog druk te maken om Mick's voeding.. Zucht.. Ik moet echt ophouden met zoveel denken!

15. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeltje als hij groeit niet druk maken jij kent mick het beste en desnoods van te voren in het bOekje kijken wat hij moet hebben en dat zeggen. Niet druk maken hoor en 3 heb ik nooit gegeven alleen 1 en 2 en daarna over op gewone melk en ze is alweer 7 en ook groot geworden trouwens de meeste bij mij op de kdv kregen toen al gewone melk ( waar ik werkte).En bedankt voor de tip ui had ik al gedaan me hele huis stinkt bedje heb ik net omhoog gedaan.

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @WJB; Ik ga ook zeker doen wat Mick aangeeft. Ze kunnen me wat daar.. We hebben altijd geluisterd naar wat Mick aan gaf, dat blijf ik nu ook doen.

Ik wil het nu zo gaan doen;

08.00 1 boterham en 60 cc melk
    10.00 fruithap en roosvicee
    12.30 1 tot 1,5 boterham en 60 cc melk
    15.00 koekje en roosvicee (Dit mag hij drinken tot hij aangeeft niet meer te willen)
    16.30 warm eten en toetje
    18.30 180 cc melk

(als ik moet werken krijgt hij een papfles, dat is 2 ochtenden in de week, omdat we dan al om 07.45 weg moeten)

Komt hij in totaal op; 300 cc melk + zuivel.. Prima toch?
    Ik ga die avond fles er nog niet afhalen, dit geeft hij zelf aan. Hij drinkt toch niet meer dan hij wil..

Het matrasje omhoog kreeg ik als tip van de kinderarts; dit maakt het slijm weg slikken wat makkelijker.. Hopelijk knapt Jace snel op!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@neeltje doen waar jij je goed bij voelt, en als mick graag een fles wilt voor het slapen gaan, deze lekker geven meid!!!
    whaha nou heb ik er ook verder geen verstand van dus aan mij heb je niks ;)

@hier net terug van het zh.....nog steeds 2 follikels, beide nu 15 mm...dus niet heel erg veel gegroeid.
    vrijdag weer terug...en denk dan zaterdag de iui

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    M'n duimen blijven gewoon voor je draaien hoor meis ! :)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks vlindertje, ik hoop gewoon heel erg dat beide eitjes blijven groeien!!
    ik heb namelijk iedere keer tegen me zelf gezegd dat het pas goed zou komen met 2 follikels...en nu opeens heb ik er twee :)
    ik hoop zo dat het nu mag lukken!!
    ook afgesproken met vriendlief dat we niemand in lichten en mocht het zijn gelukt dan willen we in ieder geval familie verrassen met kerst.....

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Onze duimen draaien ook zeker voor je!! Het zou toch geweldig zijn.. !!!!

Deel Deze Pagina