@Vlindertje; *Pedicure (Dat vond ik aan het einde van mijn zwangerschap echt het einde! ) * Als je een bad hebt, lekkere ontspanning badschuim * Een leuk/goed boek * Sloffen Tja.. Daar houdt mijn inspiratie wel op eigenlijk..
oh ik wist het wel......ik baalde al dat ik nog niet zwanger was en alles kon vragen voor kerst je kunt toch ook vele ''grotere'' dingen vragen voor jullie kleintje? boxkleed wipper enz?
Neeltje id toch goed hoe je het doet! Lekker blijven doen hoor jenn kreeg nog een papfles toen ze drie was met gewone fles en daarna opeens niet meer nou pap is goed voor je dus waarom niet toch! Sasje duim duim duim!! Xvlindertje ik denk altijd aan dingen die ik zelf niet snel koop Koekenpan, handschoenen, kandelaars , tafelkleed , enz. Pluis is het gelukt je huis schoonmaken ?? Mc hoe is het met melle. Weltrusten meiden.
@neel, als hij verder goed drinkt niet te druk maken om die melk, voor t zelfde geld is t maar een fase dat hij t niet wil, bij lars deed ik een schepje nesquick in de middagfles (bij het brood zeg maar) dan ging ie wel leeg @wjb, elin was in gewicht wel goed gegroeid, ze was alleen te heet gewassen hier vanmiddag koekjes gebakken met 4 kindjes, mijn oren tuteren nog ... (naast die 4 was elin er ook nog)
hey meiden ik heb jullie hulp nodig....we doen met kerstmis bij schoonouders 2 pakketten maken ( algemene) dus 1 vrouwen doos en 1 mannendoos....hier zitten dus algemene spullen in gericht voor man/vrouw. nu weet ik niet wat ik kan kopen in de mannendoos....we doen maar voor 25 euro per doos...dus iemand ideeen?
Pff sasje moeilijk, uh sokken deo, mannen shampoo , zakdoeken , t-shirt voor onder je kleren, bier of wijn of van die kleine likeurtjes,pff weet het ook niet echt succes mannen zijn altijd moeilijk haha
Ladies, Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Alles was prima, baarmoeder pp goede hoogte. Hartje klopte keurig Bloeddruk voor mijn doen laag: 105/55 ; maar ze vertelde me dat dit normaal is en dat deze na de 20 weken weer wat gaat stijgen. Ook was er verwarring over de uitgerekende datum: bij hun in de computer stond 13 mei 2012 ; terwijl er tegen ons met de termijnecho was gezegt 10 mei 2012. Ze zou het navragen bij degene die de echo gedaan heeft. Nou puntje bepaald werd ik vanmiddag terug gebeld dat het toch 13 mei zou moeten zijn. Nou ik laat het lekker op 10 mei staan hoor; ze kunnen me wat. Ga het niet weer overal veranderen ! Nu op naar de 20 weken echo ; deze is gepland op 22 december In m'n eigen ziekenhuis, want bij de vk was er helemaal geen plek meer. Ja ergens rond 9 januari, maarja dat was te laat.. Dus ben weer gerust gesteld !
he wat lekker rustig vandaag, hoef ik niet zoveel te onthouden haha @sasje was zeker gezellig vandaag geprobeerd alle sintinkopen te doen, niet helemaal gelukt, dus morgen nog maar even als lars op school is, nouja, als het niet zeikt van de regen, hoef gelukkig ook niet zoveel meer
Goedemorgen! @XVlindertje: Fijn dat alles goed was,dat is altijd weer een geruststelling! Spannend hoor,binnenkort de 20weken echo,dan weet je eindelijk of je blauw of roze mag gaan shoppen!! @Sasje: Ik gun het je ook zoooo erg meis,het word nu echt tijd voor jou! Wel super dat je zo positief blijft,dat heeft mij ook altijd geholpen.. Leuke cadeautjes voor de mannendoos: Aftershave,tuingereedschap,boek over b.v. auto's, een speciaal bierglas, handschoenen/sjaal, enz enz.. Succes! @Duveldraakje: Meid,wat vervelend dat je weer zo'n knallende hoofdpijn had.. Hoe gaat het met de meiden en met het gedrag van Anouk? Lijkt me soms echt lastig hoor,kinderen kunnen echt het bloed onder je nagels vandaan halen! @Neeltje: Hoe is het met onze lieve Neel? Ben je vandaag lekker vrij meis? Goed dat jij en L. tot een besluit zijn gekomen wat betreft het wel/niet uitnodigen van bepaalde personen op de verjaardag van Mick! Zo'n bijzondere dag mag niet verpest worden! @Fioon: Gezellig hoor,koekjes bakken met 4 kindjes! Wel een drukke boel bij jou thuis,wij mochten vroeger (meestal) maar 1 vriendje of vriendinnetje tegelijk uitnodigen om te spelen. @MamaC: Gelukkig is de onenigheid tussen J. en je moeder enigszins uitgesproken,altijd vervelend als je daar dan tussen in zit.. Hoe gaat het met Melle? @wjb: Hoe gaat het daar meis? Wanneer mag je weer met Jace naar de osteopaat? @Hier: Gisteren (eindelijk) de intake voor de kraamzorg gehad. Ik heb bepaalde wensen kunnen doorgeven en ben wat wijzer geworden over bepaalde zaken. Ons nieuwe bed is hoog genoeg en ook nog eens elektrisch verstelbaar dus ik hoef geen klossen! Verder gisteren een afspraak gemaakt met de verloskundige hier in de omgeving om kennis te komen maken,zij moet namelijk controles komen doen na de bevalling omdat dit vanuit het ziekenhuis niet gedaan wordt. We werden gelijk uitgenodigd voor een info-avond over bevallen/kraamtijd e.d. dus daar zijn we gisterenavond geweest met z'n tweetjes. Het was best interessant,vooral het deel over babymasssage en workshops "Wat wil mijn baby" en "Wat voelt mijn baby". T. wil dat heel graag gaan doen,vind ik wel leuk van hem!
goedemorgen meiden, @Pluis je was weer vroeg wakker zie ik! oh gisteren een babydag gehad dus ook leuk!!! en veel wijzer geworden dus....besef je al dat je bijna mama gaat worden?? spam nog eens ff een buikfoto!! @hier ik moet vanmiddag om 15.00 uur naar het zh....
Hai meiden! @ Pluis: Hoe was je 1e nachtje in je nieuwe huis? Mooi dat je je wensen hebt kunnen doorgeven aan de kraamhulp en weer wat wijzer bent. Vind je het al spannend worden? Je hebt al bijna meldplicht, haha! @ fioon: Elin is in ieder geval goed aangekomen! Maar niet meer te heet wassen he? @ sasje: Vervelend dat je je ziek voelde! Ben je alweer beter? Succes vandaag is het ZH! En over die mannendoos.. Pff, geeeen idee! Mannen zijn lastig, haha! @ DD: Nog gefeli met de 6 maandjes van Evi @ wjb: Hoe is het nu met Jace? Is ie al wat minder verkouden? @ xVlindertje: Hmm.. kerstlijstjes zijn ook moeilijk, volgens mij kwamen die hier vorig jaar ook langs! Ik heb ook nog een mascara, een agenda en veel van Rituals op mijn lijstje staan Fijn dat alles bij de VK weer goed was! Ik zou je idd niet al te druk maken over de uitgerekende datum hoor, 3 dagen maakt inderdaad niet zo heel veel uit. Benieuwd naar je 20-weken-echo! @ MoL: Hoe is het nu met Liam? Trek je het nog een beetje? Ik heb zin in vrijdag! Vond het heel leuk om weer ff te bellen! @ hier: Hier gaat het goed! We zitten inmiddels op 6 voedingen, dankzij de fles. Hij heeft vandaag voor het eerst ook een 2e flesje en bij mij blijft het er maar uit spuiten met die stuwing, whaha! Maar daar moet ik even doorheen bijten met het afbouwen, hoort erbij. Hij heeft vannacht (gelukkig) ook weer goed geslapen! Hij sliep namelijk ineens niet meer door en ineens waren z'n krampjes ook weer helemaal terug. Hij bleef maar huilen, dacht dat ik gek werd! Ik voelde me gelijk een slechte moeder dat ik hem de fles ben gaan geven, dacht dat het daardoor kwam. Maar nu weet ik het niet zeker eigenlijk, omdat het nu weer beter lijkt te gaan.