Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Hoe gaat het meid, al wat opgeknapt?
    Succes in het ziekenhuis!

@Vlindertje; Fijn dat jullie weer door de controle heen zijn! 22 dec.. Dat duurt niet zo lang meer! :D

@Fioon; Geslaagd voor de Sint?

@Pluis; Hier gaat het goed hoor ;)
    Wat lief dat T. doe workshops wil gaan doen! Ik snap het ook wel; wij voelen snel aan wat een kindje wil/nodig heeft.. Voor papa's is dat vaak toch anders.
    Hij heeft er bij mij punten mee gescoord ;)

@MamaC; Voel je geen slechte moeder, die krampjes horen er helaas bij.. Of het nou bij borstvoeding of flesvoeding is, ze hebben er helaas toch last van..

@Mick; Hij moest vanmorgen naar het KDV, sta ik daar om 07.45uur.. Allemaal papa's en mama's maar geen leidster.. Oeps, foutje in het rooster!
    Ik vond het niet zo erg, kon ik nog een half uurtje kroelen met Mick! :D

@Hier; Vanochtend erg vroeg wakker, 05.50uur.. Net gewerkt, laatste sint inkopen gedaan, dadelijk nog ff snel inpakken voor L. thuis komt.. Mick opgehaald, gegeten en nu zit ik op de bank met voeten die branden!

Vanavond hebben we een foto shoot! Ik heb er zo'n zin in! :D
    Ik kan jullie niet alle uitkomsten laten zien, want er zijn meelezers (vriendinnen die ook op het forum zitten) en anders is de verrassing weg!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama misschien dat melle moet wennen aan de overstap van borst naa fles..en daardoor wat meer krampjes heeft? ik zeg ook maar wat hoor ;)

@neeltje oh leuk een fotoshoot!! have fun!!
    en wat een lachter van het kdv zeg hehe!!

@ hier net terug en morgen iui5 ;) ze waren nu beide 18 mm dus nog niet gesprongen:)
    net pregnyl gespoten en morgen om half 2 worden de zwemmers in gespoten :)
    steken jullie een kaarsje aan dat het gaat lukken nu!!???
    vraagt de gyn ook...is een tweeling welkom anders blazen we het af......heb geantwoord 2 is beter dan geen ;) oh zegt ze ik vind het wel spannend hoor hahaha!! volgens mij nog spannender dan ik!!!;)

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ MamaC : Wat goed dat Melle nu op 6 voedingen zit, en weer wat beter slaapt. Haha cadeautjes verzinnen is niet echt mijn sterkste punt ;) Nu maar een aantal dingen ook voor de baby gevraagd..

@ Neeltje : Wat leuk een fotoshoot :D Ben benieuwd naar het eindresultaat :)

@ sasje : Wat goed !! :D Ik ga echt zo hard voor je duimen, dat het dit keer gaat lukken :p Een tweeling hebben we nog niet in het rijtje :)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee nee we gaan ervoor dat fioon gelijk gaat krijgen ;)

5. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Sasje mijn duimen draaien hoor en steek een kaarsje op ( of 2) ;).
    Succes morgen.

Pluis hoe was je eerste nachtje en andere huis helemaal schoon?
    Wat leuk zeg dat hij zo betrOkken is. Fijn om alvast kennis met de vk 's te maken is hier niet gebeurt en hier kwamen Ze ook niet vanuit het zkh.

Fioontje en waren het lekkere koekjes? Wel leuk hoor zo'n gezellige boel!

Neeltje dus deuk dagje gehad. Hoe ging het op het werk

Xvlindertje wat fijn dat alles goed gaat. En een tip je kan beter van het laatste uit reken datum gaan dan valt het mee als je eerder bevalt want je wacht er zo op op het laatst ( meestal dan )

Dd hoe gaat het nu met je?

Mamac voel je niet slecht hoor het is net wat Neeltje zegt.
    Wat goed 6 flesjes.

Hier gister weer naar de osteopaat geweest hij hoeft niet meer terug te komen. Zijn voorkeurshouding is weg joepie wel helaas nog de reflux maar dit gaat eigenlijk best goed met de johannesbroodpitmeel
    Verkouden: hij is nog steeds verkouden maar hij stikt gelukkig niet meer dus gaat steeds beter denk ook dankzij de snotzuiger en de zoutoplossing.
    Meiden een luxe probleem wat zouden julie doen? Jace zit nu op 5 flessen per dag maar hij slaapt nu door en gister heb ik hem maar wakker gemaakt anders zou ik er maar 4 kunnen geven en dan moet ik die flessen zo ophogen. Hij krijgt nu 4 x 150 en 1x 180. Gaan allemaal leeg. Bij jen had ik dit niet die sliep ook lekker klokje rond, maar die kwam overdag om de 3 uur en jace om de 4 uur. Wat zouden jullie doen?? Fijn weekend meiden. En geniet van de Sinterklaas.

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Wat superleuk, een fotoshoot! Hoe was het?

@ sasje: Ja precies, ik dacht namelijk hetzelfde, dat het aan de overgang van borst naar fles lag. Maar goed, nu weer even over jou, want wel grappig: Toen je het maandag over die 2 eitjes had dacht ik al meteen aan een tweeling, haha! Ik ben benieuwd, zou het wel echt heel grappig vinden! Een jongetje en een meisje he? Ik duim! Alvast succes voor morgen!!

@ xVlindertje: Is toch ook leuk, om wat babydingen op je kerstlijstje te hebben :D Heb je hem inmiddels al af?

@ wjb: Fijn dat Jace weer goed gaat en van z'n voorkeurshouding af is! Over je luxeprobleem: Ik zou dan 4 flessen geven en die ophogen naar 200, dat mogen ze boven de 5 kilo per maaltijd hebben, maximaal 5x per dag (dus 1 liter). Kijk eens hoe dat gaat. Maar ik ben nog maar een nieuweling met FV natuurlijk ;) Succes!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oja, vraag me al een tijdje af (misschien rare vraag):

Hebben baby's die FV (of een combi) krijgen ook 'last' van regeldagen? Of hoog je gewoon de hoeveelheid op?

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ik ga een kaarsje voor je aansteken morgen (op mijn verjaardag :)) *duim*

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

@wjb ik zou ook dan naar 4 flessen gaan...maar ja ik heb er ook geen verstand van :)

@mama whaha dat dacht ik dus ook al...wat zou het leuk zijn en jongen en een meisje ;)
    oh nou dan wordt morgen een schitterende dag toch ;)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Oeh! Dus jullie hebben een zeer grote kans dat het nu gaat lukken? Spannend !!

@WJB; Ik zou eens kijken of hij het aankan om naar 4 flessen te gaan, Mick had rond deze tijd die 5e fles niet meer nodig.. Proberen zou ik zeggen, hij laat het wel horen als hij het er niet mee eens is!

@MamaC; Ja, ook baby's die flesvoeding krijgen hebben regeldagen..

@KDV; We kregen vanmiddag een mooi bosje bloemen thuis gestuurd. Erg lief!

@Werk; Hou op hou op. Ik dacht dat het EINDELIJK opgelost was. Krijg ik me vandaag toch een mail.. Ik heb mijn leidinggevende opgebeld wat ik hier mee moet, omdat ik erg kwaad ben en er eigenlijk wel heel erg klaar mee ben. Met haar, met haar samenwerken en dit hele gezeik.
    Ze was het (gelukkig) met me eens.. Als iemand meer wil weten hierover, PB maar.. Ik ga dit even niet op het forum zetten ivm eventuele herkenbaarheid..

@Fotoshoot; Kei leuk!! Mick bleef mooi lachen en poseren. De foto's zijn super! (tenminste, op dat kleine schermpje, ben benieuwd hoe ze echt zijn geworden!) Kan niet wachten !! :D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je mag me pb'en neeltje!!!

ik heb a.s maandag ook gesprek met mijn lieftallige collega en teamleidster....Not!!

en nu heb helaas niet meer kansen zoals de gyn zegt..maar in mijn beleving wel ;)

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Je hebt PB.. Succes alvast, voor maandag!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    je hebt pbtje terug!!

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Jij ook weer.. :D

Ik ga naar bed, slaap de laatste week behoorlijk slecht.. Hoop dat ik nu een goede nachtrust heb en niet teveel ga nadenken.. ;)

Slaap lekker!

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

jullie lopen achter hoor. Dit wordt al ons 4e nachtje in het nieuwe huis..:D Ik slaap hier tot nu toe (naar omstandigheden) best goed en ons nieuwe bed ligt echt meesterlijk!!! Ik ga lekker slapen,tot morgen.

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @pluis, slaap lekker :D
    enne, normaal gezien mag lars ook maar een vriendje te spelen, maar dit waren neefjes en nichtjes :D
    Leuk van T dat hij dat wil doen, hoor je niet vaak, dat papa dat wil :)

@mama, krampjes komen waarschijnlijk door de speen van de fles, dan krijgen ze meer lucht binnen.
    en ik denk dat alle kindjes regeldagen hebben, bv of kv.

@neel, ja gelukkgi alles kunnen vinden, alles ingepakt en afgeleverd bij de opa's en oma's

@sasje, zal hele doos kaarsen aansteken voor je, haha een tweeling, ja zou leuk zijn :D

@wjb, koekjes waren lekker :D
    en wat flessen betreft, ik ben bij elin ook van 5x 150 naar 4x 180 gegaan, komt ong op hetzelfde neer, wakker maken zou ik zeker niet doen, je wilt tenslotte juist dat ze door gaan slapen

@hier, vanmorgen laatste inkopen gedaan, vanmiddag gewerkt, vanaaf alles ingepakt en naar oma gebracht.morgenochtend boodschappen doen, van 12 tot 3 werken,en dan sinterklaas vieren bij schoonfam, zondag bij mijn fam, denk dus niet dat ik van t weekend veel aanwezig zal zijn :D

17. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama c: gefeliciteerd!! Nog heel veel gezonde en gelukkige jaren.
    En idd flessenkinderen hebben ook regeltafel al moet ik zeggen dat jace er niet echt last van had en vanaf dag 1 om de 4 uur krijgt.

Meiden dank je voor de antwoorden ! We waren er ook al een beetje uit net dat het gewoon 4 flessen worden al moet ik zeggen het vandaag weer 5 flessen zijn. Weltrusten Meiden!

Nogmaals succes sasje

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Hiep hiep hoera!! Van harte gefeliciteerd meis,je eerste verjaardag als mama!! Maak er een gezellige dag van!

@Sasje: Heeeel veel succes gewenst,ik duim weer keihard!

@Fioon: Veel plezier met jullie drukke Sint-weekend!

@Neeltje: Dat is ook wat,dat er geen leidster aanwezig was op het KDV.. Moesten ze nu iemand uit bed bellen dan? Hihi,het zal je gebeuren!

@wjb: Lastig allemaal met die flessen.. 4 of 5, ik heb er de ballen verstand van dus kan je niet helpen.

@Hier: Vandaag komt de schilder,in de namiddag komen de meubels die we besteld hadden (behalve het bankstel & eetkamer stoelen). Ik ga zelf gewoon een beetje aanrommelen en nog een cadeautje kopen want vanavond viert een vriendin haar verjaardag.. Met het buikje en de kleine meid gaat alles goed,we worden nu wel heel erg benieuwd naar haar!!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goedemorgen meiden!

@ wjb + Pluis: Thanks voor de felicitaties :D

@ sasje: Een tweeling zou inderdaad gaaf zijn, maar wel een beetje druk, haha! Maar inderdaad: beter 2 dan geen! Ik heb ook wel het gevoel dat je deze keer een mooie kans hebt!

@ Neel: Pff, houdt het dan nooit op met je werk..? Heb je een beetje goed kunnen slapen vannacht? Gelukkig was de shoot heel erg leuk!

@ Pluis: Nee hoor, ik loop niet achter, je had het alleen nog niet beantwoord hoe het 1e nachtje was geweest ;) Maar fijn dat je goed slaapt, dat heb je echt nog even nodig nu! En mooi dat het goed gaat, maak je nog eens een buikfoto? Geniet ervan :)

@ fioon: Jij hebt je drukke leven inderdaad weer helemaal opgepakt he! Werkze vandaag en veel plezier met Sinterklaas dit weekend!

@ hier: Vandaag een redelijk rustig dagje met 2x bezoek, dus het valt mee. Ga het niet uitgebreid vieren dus. Straks nog even met J. en de kleine eruit om een cadeautje te scoren, leuk!
    @ FV-baby's met regeldagen: Leek mij ook logisch dat ze die hebben, maar wat doe je daaraan? Steeds maar weer de fles geven (of gewoon meteen meer)? Ik had laatst echt een dag dat ik elk uur wel moest voeden namelijk.. pffff! Zou nu met de combi BV/FV niet weten wat ik met een regeldag aanmoet, haha! Mijn productie moet juist omlaag nu.
    @ 4 voedingen: Ik ben jaloeoeoers!! Pff, ik ben dolblij dat ik eindelijk op de 6 voedingen zit.. en ik denk als ik nog volledig BV zou geven, dat ik nog steeds op 7 zou zitten..

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hiep hiep hoera!!!! mama van harte gefeliciteerd meid!!!!
    laat dit de mooiste dag uit ons leven gaan worden ;)

Deel Deze Pagina