goedemorgen meiden, @pluis fijn dat alles oke is met jullie meid!!! gelukkig!! neem je tijd om het te verwerken!!! hier een hectische dag gehad gisteren.....me zorgen gemaakt om vriendinnetje wat zwanger is wat zich niet lekker voelde en door werd gestuurd naar het zh en moet vanmiddag weer terug want heeft te hoge bloeddruk. daarna stond opeens de buurman aan de deur; ik kom je wat heel ergs vertellen.....zijn vrouw vanmorgen overleden dus die heeft even hier binnen gezeten bleh!! wat kan zoiets je overvallen zeg!!! toen snel door naar mijn ouders thuis gourmetten. en toen was het 22 uur voordat we thuis waren dus toen meteen mijn bedje in aangezien om 6 uur mijn wekker weer ging. vanmorgen gesprek gehad met teamleiderster en collega waarmee ik niet door een deur kan, hierin zijn we duidelijk geweest hoe we over elkaar denken.....verhelderd in ieder geval en kunnen we met een ''schone'' lei starten. pff nou zometeen ff snel naar de intratuin want had leuke dingen gezien voor in mijn vrouwenpakket en dan dus om half 4 naar vriendinnetje toe zodat ik met dr mee kan gaan naar het zh...hoeft ze niet alleen te gaan...dus drukke dag!! en heb nu al hoofdpijn! __________________
He meiden! @ Pluis: Fijn dat je weer naar huis mocht en dat alles met de kleine goed is!!! Doe rustig aan lieverd, en neem vooral je tijd om goed bij te komen! Sterkte met de pijn en dikke knuffel! @ sasje: Ow, wat een naar nieuws allemaal zeg! Wel goed dat je een gesprek hebt gehad op je werk, zal wel opluchten! Veel plezier bij Intratuin en sterkte met die vriendin! @ hier: Een leuke verjaardag gehad, lekker verwend! Heb heel veel geld gehad om lekker kleding te gaan shoppen binnenkort, is heel hard nodig. Met Melle gaat het ook goed, drinkt goed uit z'n flesje en z'n oogje is eindelijk over!!
@Pluis: Omg, dacht ik ga even kijken hoe het met onze pluis is en dan hoor ik dit nare bericht.. Ben zo opgelucht te horen dat jij en je kleine meid het lichamelijk goed maken. Begrijp dat je vreselijk geschrokken bent en dat je dit dus ook even moet verwerken. Doe tot aan de bevalling gewoon zo min mogelijk even pas op de plaats!! *digi knuf voor jou* @Sasje: Spannend nu ook weer op de wachtbank..hoop voor je dat het nu eindelijk raak is, zou een fantastische afsluiting zijn van 2011!! Sterkte ook met je vriendin. @Mamac: Nog van harte gefeliciflapstaart!! Vrijdag is het zover dan gaan we weer meeten!! Heb er zooooo'n zin in lekker klessebessen en natuurlijk lieve Melle zien @Neeltje: Super dat Mick zo is verwend voor de sint! Heb je trouwens uberhaupt nog wat van de familie gehoord sinds jij en vriend besloten hebben het contact volledig te verbreken? @andere meiden: Ik weet het even niet meer heb niet alles terug gelezen. @Vlinder: Hoe is het met de zwangerschap? @hier: Alles gaat goed, morgen met Liam naar het zh daar wordt gekeken of meneer verborgen reflux of koemelkallergie heeft ben benieuwd. Hoop dat ze hem kunnen helpen zodat hij zichzelf niet zo in de weg zit nadat hij de fles heeft gedronken. Verder ben ik nog steeds heeeeeel erg verliefd hem!! O'ja ringen, trouwjurk gekocht 11 mei 2012 gaat het gebeuren.
@ Mol: Oow, wat super! Ben heel benieuwd naar de jurk, maar die zie ik vrijdag wel op een plaatje Alvast succes morgen met Liam! Hoop dat jullie wat wijzer worden, arme knul! @ sasje: Haha, ja wij zijn idd ook nog steeds verloofd We weten nog niet wanneer het gaat gebeuren, we hebben namelijk eerst nog even wat andere dingen in de planning: ik ga afstuderen, daarna vind ik hopelijk gauw een baan en daarna willen we op huizenjacht voor 'n groter huis (want Melle zal hier snel uitgroeien). Daarna maar es kijken of we nog geld en tijd hebben voor een bruiloft
je hoeft toch niet perse heel duur te trouwen....je kunt ook op sommige dagen gratis trouwen of wil je echt een feest en mooie jurk enz?? oh wat zou ik ook super graag willen trouwen maar vriend wilt niet trouwen
@Sasje; Jeetje.. Jouw dag begon ook goed.. Hoe is het nu met je vriendin?? Fijn dat het met je collega 'over' is, hopelijk blijft dit zo! Ik heb nog niets gehoord.. @MamaC; Mooi dat je een fijne verjaardag hebt gehad! @MoL; Nee, ik heb niets meer van mijn familie gehoord.. Soms ben ik er nog verdrietig om, maar ik weet dat het zo beter is.. Hopelijk gaat het goed in het ziekenhuis en vinden ze de oorzaak, niets is zo vervelend als dat je kindje iets in de weg zit! Oehh een datum! Leuk leuk! Mogen we je jurk zien?
@ sasje: Ja klopt, je maakt het inderdaad zo duur als je zelf wilt, daar heb je gelijk in. Ik denk wel dat mijn droombruiloft duur zal zijn, haha! Ik wil wel een mooie jurk en een groot feest Wat jammer zeg, dat je vriend niet wil trouwen.. Pff, die nuchtere mannen ook altijd! @ Neel: Is ook een hele verdrietige situatie.. Beetje jammer ook dat je niets meer van ze hebt gehoord! Gaat het goed met het kruipen trouwens? Heeft ie het nou helemaal ontdekt?
ja ik vind het ook erg jammer want als ik zou trouwen zou het idd ook iets groots worden met inderdaad een mooie jurk alleen daarom zou ik ook willen trouwen hehehe! @neeltje en nog iets gehoord????
@MamaC; Ik verwacht ook niet nog iets van ze te horen. In ieder geval niet van mijn biologische vader.. Het tijgeren gaat steeds beter! De ene keer kruipt ie echt en de andere keer is het tijgeren.. We merken wel, als hij moe is of net wakker dat 'ie liever lui dan moe is @Sasje; Helemaal niks gehoord! Belachelijk.. Mag ik morgen 'fijn' met d'r samen werken.. Blegh..
@ Mol : Hopelijk kunnen ze er vandaag achterkomen of Liam iets heeft.. en dat daarop actie kan worden ondernomen. Met mijn zwangerschap gaat alles goed, voel me prima.. op naar de 20 weken echo ( nog 16 dagen ) @ Neeltje : Wat leuk dat Mick aan het tijgeren / kruipen is.. Wat gaat het snel dan he eigenlijk.. Hoe was het op je werk vandaag ? @ Sasje : Wat jammer dat je vriend niet wil trouwen.. kun je hem ook niet overhalen ooit denk je ? @ Fioon & Wjb : Hoe is het met jullie ? @ Pluis : Meid doe het rustig aan ! En neem alle tijd om dit goed te kunnen verwerken ; en nog even geduld en jullie hebben jullie mooie prinsesje in de armen * Dikke knuffel * @ MamaC : Hoe is het met jou & met Melle natuurlijk ? * sorry mocht ik mensen zijn vergeten *