Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee vlindertje kan hem helaas niet overhalen :(

fijn dat alles goed gaat...oh nog maar 16 dagen wachten....dat is zo om uhm....

2. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Helloooow!!

@Neeltje: Kan goed begrijpen dat je je verdrietig voelt dat niemand meer wat heeft laten horen. Bedoel dat doet toch pijn ik weet zeker dat ik daar ook verdriet van zou hebben, want je hoopt toch dat ze uiteindelijk tot inkeer komen, jammer dat het niet gebeurd.. Jank er om, maar het belangrijkste is dat Mick en jullie mensen om je heen hebben die echt van jullie houden en die net als ons super trots zijn dat hij door de kamer kruipt/ tijgert!! Je hebt gewoon een heeeerlijk ventje!! :D

@Sasje: Hier had ik ook een man die vroeger nooit wilde trouwen, maar hij is om hihi dus wie weet bij jou ooit ;) Spannend hoor die wachtbank zou willen dat het al test tijd is!!

@Mamac: Hoe gaat het met Melle?? Al iets rustiger? Of heeft de kleine lieve man nog steeds zo'n last na het drinken?

@Xvlinder: Super dat je je goed voelt en ooooohwww bijna 20 weken echo, zo spannend!! Was ik ook zo zenuwachtig voor hihi..nog 16 dagen!!

@Ziekenhuis: Ben zo trots op mezelf dat ook ik echt moederinstinct heb. Liam heeft idd verborgen reflux gaat al veel beter nu we nutriton toevoegen, maar voor de zekerheid even medicijnen geven om te zien of het dan nog beter gaat. Maar als het zoals nu gaat is het niet nodig. Verder zei de dokter dat Liam heel sterk en vooral alert is. Hij heeft echt de 3 RRR'en nodig en kan niet goed tegen teveel drukte en verschillende mensen. Nou dat dacht ik ook al dus voorlopig vooral op de arm bij ons en opa en oma, want bij teveel indrukken wordt hij dus jengelig!!

@de jurk: Tuurlijk mogen jullie hem zien hier het voorbeeld:

Bekijk bijlage 204326

PS: Mij staat ie natuurlijk veeeeel mooier :D

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlindertje; Bijna 20 weken! Jeetje, wat gaat het snel!

@Sasje; Hoe is het??

@MoL; Dankje, je berichtje doet me goed! En het is idd een heerlijk kindje!!

Wat een mooie jurk! Natuurlijk staat 'ie jou veel beter!!! :D

Heeft Liam nu zuurremmers? Hopelijk heeft 'ie ze niet nodig..

@De rest die ik vergeten ben; Hoe is het met jullie??

@Werk; Hihi.. Ze deed poeslief! Ik weet wat er in het gesprek met haar besproken is of wordt. Het is namelijk bij onze teamcoach nog niet bekend of onze vestigingsmanager dat gesprek al heeft gevoerd.
    Ze moet gewoon werken, doet ze dit niet.. Werkweigering = einde contract..
    (Ik hoop nu heel hard dat ze niet komt :))

@Hier; Eten! Eindelijk! Ik haat werken tot half 7..

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mol super mooie jurk meid zeg!! en natuurlijk staat ie jou mooier ben benieuwd ;)
    en wat goed dat je idd gelijk had met liam!!!
    nou hopelijk voelt hij zich snel beter!!!
    en dan alleen met knuffelen met jullie ;) is ook lekker toch!1

@neeltje hehe dat zou super zijn he als ze niet meer komt....opgeruimd staat netjes!

5. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond,

Pluis heel veel sterkte en hopelijk kan je het snel een plekje geven.

Neeltje pff je zal wel blij zijn dat je dagje om is

Mc hoe Is het met Melle?

Fioontje hoe os het bij jou??

Sasje vandaag stonden me kaarsjes weer aan hoor!

Xvlindertje nog 16 dagen pff spannend heb je zelf een idee?

Dd hoe is met jou meid??

Mol wat een mooie jurk zeg ! En war sneu voor Liam.
    Jace heeft gewone reflux gebruik al heel lang Johannes broodpitneel en moet zeggen na 2 weken werkte het beter niet helemaal weg maar een stuk beter en ik lig hem veel recht op zodat het zuur niet omhoog komt in de wipper en zijn stokke. En maxicosi. Sterkte!

Hier vandaag foto 's Laten maken van jace bij de ah er was zoo een vrouwtje

Weltrusten lieverds

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen..

@Sasje; Dat zou mooi zijn he! ;)

@WJB; Ohh leuk ben benieuwd naar de foto's!

@Hier; Damn.. Gisteravond vonden we Mick erg hangerig, mopperig.. Dus getempt.. Koorts.. Oke.. Zetpil.. Flesje en slapen..
    We lagen er zelf ook op tijd in, omdat L. om half 6 op moest..

Wordt Mick om 5 uur hysterisch wakker.. :(
    Dus ik zit al beneden vanaf 5 uur, Mick is om 7 uur weer naar bed gegaan..

Ik ontbijt maken.. Breekt m'n kies af.. Kon er ook niet wel bij!
    De dag is net 3 uur begonnen, maar ik heb het gevoel alsof 'ie al bijna een hele dag duurt!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Fijn dat het goed met je gaat en dat je je prima voelt! Dat 2e trimester is echt het beste, haha! ;) We tellen mee af naar je 20-weken-echo :D

@ sasje: Hoe voel jij je vandaag?

@ Mol: Wauw, wat een chique jurk zeg! Ben heel benieuwd hoe die jou staat, natuurlijk veel beter! :D En tuurlijk heb je moederinstinct, daar twijfelde ik niet aan! Fijn dat ze nu gevonden hebben wat er met je mannetje aan de hand is, hoop dat de medicijnen helpen! Hier nog een kleine man die erg veel baat heeft bij de 3 RRR's (vooral rust!).

@ Neel: Wat k*t dat je dag zo ellendig begon.. Het komt gewoon door het weer (bah)! Wel een beetje een rustig dagje verder? Of mag je weer naar de tandarts..?

@ wjb: Gelukkig gaat het wat beter met Jace's reflux. Plaats je nog eens een foto van hem? Ik ben benieuwd :)

@ hier: Het gaat prima met Melle! Het is zo'n tevreden mannetje, ik ben zo trots op hem! Ik merk dat het echte pasgeboren er nu helemaal van af is. Hij volgt heel erg goed, draait z'n hoofdje direct als je hem roept en is super alert. Na het drinken geeft hij een enorme lach en gaat ie lekker 'kletsen' tegen ons (van die babygeluidjes, dat is helemaal nieuw sinds een paar dagen!). Ook vindt hij z'n speeltjes steeds interessanter. Zo leuk :D

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Ik mag morgen naar de tandarts.. Wat fijn dat Melle het zo goed doet! Heerlijk he, dat brabbelen?

@Hier; Om mijn dag helemaaaaaal compleet te maken, mag ik ook nog eens een rekening betalen van 292,42.. Ge-wel-dig !! Waarom ben ik ook al weer verzekerd? :x

En met dit schijtweer kan ik ook niets.. :(

Zo.. Genoeg geklaagd..

9. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh arme neel! Wat een rot dag! En mick alweer ziek arm jochie! Tja en vraag me ook heel vaak af waarom we verzekerd zijn!

Mc goed om te lezen dat melle zo goed gaat en hier idd ook dat pasgeborene af aan de ene kant jammer maar dat lachje en gebrabbel doet je smelten. Ben je trouwens al op gewicht? Ben hier nog op rantsoen ! Ga zo met de wagen wandelen / rennen in de regentaat want is bagger weer.

10. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 204518

zo dat is alvast 1. maar wil jou mannetje natuurlijk ook wel weer is zien mama charlotte.

11. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ohhh wat een scheetje !! En die haartjes !!!! :D:D
    Ben er jaloers op.. ;)

13. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh hoeft toch niet jij hebt toch ook een grote mooie jongen! Laat je ook nog is een foto zien van mick?

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik zal dadelijk, als 'ie wakker is, een foto'tje maken van 'm!
    Enne.. Jaloers op Jace zijn haartjes.. Mick's haar begint nu eindelijk te groeien! :D Al is het wel zo licht, dat je het op foto's moeilijk ziet..

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ging effe iets mis met de bijlage.. maar hier een fotootje :)

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Cute! Melle krijgt een kuiltje in zijn kinnetje? :D

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Denk dat ie dat van J. heeft :p

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hier nog eentje. Staat ie met z'n neefje op. Maar omdat ik niet weet of s-zus het op prijs zou stellen als die hier op het forum staat, even eraf geknipt..

Bekijk bijlage 204561

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Hele lieve fotootjes! En wat een haar inderdaad, hahah! :D

20. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh melle is ook lief zeg wat een binkie.
    En Neeltje dat begreep ik wel hoor maar die haren kunnen zo ineens komen en gaan jace had meer haar maar is al iets uitgedund. En is ook blond hoor heb alleen Zwitsal in gedaan en da. Zijn ze wat donkerder.

Oh ja ben ook super trots op hem heb hem gister 4 flessen gegeven en vandaag wordt dat weer zo hij is al 2 keer pas om 9 uur wakker joepie!!!!

Deel Deze Pagina