Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weet niet wat ik meemaak ben nu alweer ongesteld zo ben ik het nooit en wacht je erop en nu komt het met bakken. ??????!!!:$

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Wat heerlijk zeg, 4 flessen maar! Wat goed van Jace! Hoeveel krijgt hij per fles? En dat zal je altijd zien he, met die ongi.. Vervelend voor je! Veel buikpijn van? Uitkijken dan maar met 'klussen' nu, voor je het weet.. ;)

Trouwens, paar vraagjes aan de flesvoeders (bijna iedereen hier toch, haha):
    Ik heb begrepen dat je het uitgekookte water 24 uur in de koelkast mag bewaren om vervolgens weer op te warmen voor de voeding (en dan het poeder erbij). Maar s-zus doet de flesjes 's avonds al klaarmaken voor de volgende dag als het nog warm is en zet het dan de koelkast in. Maar je mag het toch niet voor een 2e keer opwarmen? Wat doen jullie?
    En hoe vaak koken jullie de flessen uit? Moet dat echt elke dag..?

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Je hoeft geen gekookt water te gebruiken. Kraanwater is in NL zo schoon, dat dit gewoon direct uit de kraan in de fles mag. Zelfs warm water. Wij pakken koud water en zetten hem dn in de magnetron. Het wordt ernstig afgeraden om flesvoeding vooraf te maken!!

De flessen kookte ik om de dag uit. Nu hebben we een vaatwasser en hoeft het niet..

(Daarbij.. Een flesje is binnen 30 sec. gemaakt.. Dus waarom vooraf klaar maken?! Wij hebben trouwens wel poederdoosjes vooraf gevuld; dus het poeder afgemeten in een poederdoosje, scheelt ook tijd!)

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Onze Mick! Boosdoener gevonden; tweede tand staat op door komen!
    (foto net gemaakt.. Als je flink inzoomt zie je z'n onder tandje.. :cool:)

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    En @pluis; Zie je.. Hij heeft wel haar! :D

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mol, mooie jurk !!

@wjb, wij gaan vanmiddag met elin naar fotograaf (was kraamkado :))

@neel, arme mick, en arme jij, today is not your day, dikke knuf voor jou dan meid

wat een schattige fotos allemaal, zal er ook nog even een spammen

@mama, volgens mijn kv hoef je alleen nieuwe flesjes en spenen uit te koken, tenminste, als je een afwasmachine hebt, als je ze daar in doet is het goed. ik doe t evengoed een keer in de week toch even, puur omdat ik nog zon magnetronsterilisator heb staan (kreeg ik bij mijn flessenwarmer kado haha)
    wat flessen opwarmen betreft, volgens mij raden ze het af, ik snap t ook niet, ik warm het water en dan doe ik de poeder erin, maak t nooit van te voren al klaar. en ik gebruik gewoon kraanwater, nooit voorgekookt. alleen voor onderweg en vakantie enzo gebruik ik spa blauw oid

Bekijk bijlage 204594

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hihi, neel poste in de tijd dat ik foto aan t uploaden was .... beetje dubbel nu dus voor mama :D

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hej meiden

Even snel alleen een vraagje : weet iemand hoe het in de zorg zit met avonddiensten draaien als je zwanger bent ??
    Ik dacht ergens ooit te hebben gelezen dat het vanaf 20 weken niet meer zou hoeven ?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben er ook weer!!!

@wat een lieve schattige foto's komen er voorbij zeg!!!

@ vlindertje uhm volgens mij ben je dat inderdaad niet verplicht nee, nachten in ieder geval niet maar avonden en weekenden geloof ik niet meer...zou je in je cao moeten terug vinden!?
    hoezo? heb je er last van om s avonds te werken?

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    #4550 Neeltje1986, 7 dec 2011
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
    @Vlindertje; Vanaf 12 weken ben je niet meer verplicht om nachten te werken! Hoe het zit met avond/weekenddiensten durf ik niet te zeggen.. Dat zou je aan personeelszaken kunnen vragen, of in de cao op kunnen zoeken.. Onder welk cao val je?

'Je hebt als zwangere in ieder geval recht op regelmatige werk- en rusttijden, geen verplicht overwerk of nachtdiensten, extra pauzes en zwangerschapsonderzoek in werktijd.'

11. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ooooohw wat een knapperds allemaal!!

@Wjb: Super dat haar zooo lief!! En weer ongesteld?? Ik zit ondertussen op dag 50 en nog steeds niets, terwijl er 2 weken geleden een eitje zat van 15mm...Ik snap er niets van!!

@Mamac: Advies van alle lieve mama's hier klopt!! Ik doe iedere dag uitkoken en water uit waterkoker, maar ook vaak genoeg uit de kraan kan helemaal geen kwaad is net zo goed.

@Neeltje: Wat een ongelovelijke pech dag had jij zeg!! Poehhh hoop voor morgen op een beter dag en dat mick lekker door slaapt, is natuurlijk wel heeel zielig zo'n tandje (en ja ik zie hem).

@XVLinder: Wat betreft nachtdiensten en overwerk zie reactie neeltje!!

@Fioon: How is life??

@Sasje: Voel je al iets?? Wil zooooo graag dat je kunt testen duim heeeel erg voor je!!

Bekijk bijlage 204742

12. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mc: jace krijgt nu 180 cc overdag en 210 s'avonds
    Als hij vier flessen heeft anders als hij er 5 heeft krijgt 4 van 150 en 1 van 180. Maar denk en hoop dat ik op de 4 blijf zitten.
    Oh ja ik kook niks uit en ook ik gebruik gewoon kraanwater en zet alvast bakjes poeder klaar net als neel en als ik op pad ga doe ik gewoon kokend heet water in een thermosflesje met een gewoon flesje koud water en dat mix ik en daarna natuurlijk de voeding erin.

Neeltje ah wat een binkie zeg ik zie alleen maar knappe kindjes hier

Fioontje jij hebt ook al zo mooi kindje en wat wordt ze alweer groot.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

@mol heb je controle gehad dat je weet dat ie 15 mm was?
    oh ja maar dan duurt nog wel aantal dagen he!
    dus dan zul je nu binnenkort wel ongi worden...of weet je je lf niet?
    ik zie aan mijn banner nog 12 dagen geduld...;)

14. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xvlindertje volgens mij staat dat wel in de cao welzijn.

Sasje hoe voel je je vandaag?

Mol hoe gaat het vandaag met Liam ?

Neeltje al wat gehoord van pluis??

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vandaag geen hoofdpijn dus voel me goed ;)
    alleen sinds vanmiddag alweer keelpijn :( was er net paar daagjes vanaf en nu komt weer terug!

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4556 wjb, 7 dec 2011
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
    Mol waar heb je die leuke muts vandaan ? Ik kan niks in zijn maat vinden?

Wat een schatje trouwens zeg.

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Over Pluis; Ze doet erg rustig aan! De impact is groot geweest.. D'r buikje groeit iig goed! :D

@Baby'tjes; we hebben idd allemaal knapperds!

@Sasje; Mijn duimen draaien!

@MoL; Het eerste tandje is al redelijk ver boven zijn tandvlees uit. Vanmiddag keek ik in zijn mondje, en nr 2 is in aantocht.. Daarom dus ook dat gemopper.. Alleen die is nog niet door.. (Laat maar snel gebeuren!!)

@All; sorry, heb het wel gelezen maar heb niets onthouden.. Ben zo gaar als een konijn.. Dus ik duik mn bedje in..

Slaap lekker!!

18. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasje wat vervelend zeg is bet een over begint het andere weer ! Sterkte ermee en ga je trouwens precies over 12 dagen testen of later??

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zoo kom ook nog even spieken
    vanmiddag foto's van elin laten maken bij fotograaf, zijn erg leuk geworden, zaterdag zijn ze klaar :D ook gelijk pasfoto's laten maken voor id kaart, moet nog even voor t eind van t jaar geregeld, nu kost ie nog een tientje, na 1 januari 30 euro. zaterdag nog even fotos van lars maken, kan die ook een nieuwe, zijn kaart is nog geldig tot augustus, maar dan moet ik er duur aan ... zal eens nagaan hoe het voor mezelf zit ....

@dd, gefeliciteerd met je prijs :D

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

nou hier gisteren al om 21 uur naar bed, en vanmorgen om 9 uur opgestaan, maar veel beter voel ik me niet :(
    ik kan nu echt niet ziek worden, want daar heb ik echt geen tijd voor :( dus hopelijk blijft het hierbij!!

wanneer ik ga testen...ik heb altijd precies een lf van 16 dagen....nu valt mijn 16e dag op een zondag..dus denk dat ik dan ga testen!

Deel Deze Pagina