Hoi meiden! Even een goeiemorgenberichtje van mij. Ik ben net als Neel even te gaar om te reageren (Melle sliep al vrij vroeg gisteravond, dus kwam vannacht weer eerder en daarna kon ik niet meer lekker slapen) Ik wil iig even bedanken voor de fles-tips! Kan ik zeker wat mee, maakt het allemaal weer wat makkelijker Dikke knuffel en fijne dag allemaal!
Thnx meiden voor jullie antwoorden, ik heb nog even gezocht in het CAO maar inderdaad wel de nachtdiensten staan daarin vermeld, maar niet specifiek iets over avonddiensten. Dit kwam allemaal voort uit een telefoontje wat ik gisteren kreeg ; ik had opgegeven om dagdiensten met kerst te werken. En had deze ook gekregen, maar doordat er een leerling niet diplomeert en 2 maanden verlenging krijgt ; en dus niet verantwoordelijk avonddienst mag draaien kwamen ze een avonddienst te kort. En de teamleiders hadden het er dus over gehad & gekeken ; en maar besloten dat ik het dan moest worden.. Omdat ik van de 3 keuzes die ze hadden, dit jaar de minste feestdagen had gewerkt.. Er waren soms collega's die voor mij dan wilde werken, en ik dus op een ander moment wel voor ze terug gewerkt heb. Dit was dus helemaal geen probleem geweest als iedereen gewoon zn rooster hield deze maand zoals die was... en nu gaan ze dat opeens tegen me gebruiken !! Dit vond ik dus niet echt tof van ze ! :x Want hierdoor kan ik dus 1e kerstdag niet bij mn schoonouders gaan eten.. Maargoed ik werk die dag wel ; maar ze hoeven deze maand niet meer aan te komen als iemand ziek is, of ik dan die dag wil werken, want daar pas ik dan voor !! Ik steek geen poot meer uit, dan wat nodig is. Ben er even klaar mee
Wat een knappe kinders hebben jullie toch allemaal ! Dan spam ik nog maar even een buikfoto van vandaag : Bekijk bijlage 204974
hey meiden, he vlindertje wat vervelend zeg, les voor je zelf om niks meer te ruilen met betrekking tot feestdagen e.d! ik ben gaan knutselen vandaag, en is ech te gek geworden....fotos zie fb!
pff vanavond maar weer tijd mijn bedje in...voel me nog steeds niet lekker. erge nekpijn, keelpijn, oorpijn ;( heb mijn nek al ingesmeerd met tijgerbalsem zon pijn doet die!
Ow meiden heb geloof ik wel wat gevonden : Aan de zwangere werknemer wordt na de derde maand van de zwangerschap geen onregelmatige dienst opgedragen, tenzij de werknemer hiertegen geen bezwaar maakt. Wat zijn onregelmatige diensten? Alle werkzaamheden die vallen buiten de periode van 7.00 tot 20.00 uur op doordeweekse dagen en 8.00 en 12.00 uur op zaterdag en die de 36 uur per week niet te boven gaan. ***** Dus meiden ; als ik dit dus goed begrijp : avonddienst is bij mij van 14.45 tot 23.15 ; zou ik dit dus eigenlijk niet hoeven te doen.. want het valt na 20.00 op doordeweekse dagen....
ja dan zou je inderdaad met tot 20 uur hoeven te werken...maar waarom wil je dit als ik vragen mag?? vind je het te zwaar om door te werken????? ik ben altijd blij als mijn collega's nog even de diensten doorwerken...anders moeten wij allemaal nog meer werken....
Nou dit is meer om na te gaan.. of ze me bijv met kerst dus kunnen verplichten om avonddienst te werken. Dit is niet met mij overlegd, ik had de dag ervoor namelijk aangegeven, dit niet te willen doen. En de volgende dag wordt ik gebeld met de medeling dat hun besloten hebben dat ik die dienst moet werken.
oh oke dan is me dat duidelijk nou worden we net gebeld...is de moeder van stiefbroer overleden...64 jaar....plotseling!! pff drukke week met begrafenissen dus!
sasje gecondoleerd en xvlinder, de laatste feestdag is bij mijn weten pinkster, dat was begin juni, toen was je nog niet zwanger, dus vind ik het onterecht dat ze dat er nu bijslepen, ik zou zeggen hou je poot stijf, je hebt toch al dagdienst, dus je werkt al met kerst, hou je bij je dagdienst, ze hadden nog 2 opties toch. hier vandaag rustig dagje, was nergens weer voor haha, heb dus maar wat was opgeruimd, en wat kasten gereoganiseerd.
Heey meiden! Kom effe melden dat ik nog leef. Heb erg drukke dagen gehad de afgelopen tijd, maar hopelijk heb ik nu iets meer tijd om weer wat meer op het forum te zijn. Ik ga morgen alles bijlezen en proberen te reageren op iedereen. Slaap lekker allemaal! Kus, DD
Dag dd doe rustig aan!! Xvlindertje je hebt gelijk idd wat fioontje zegt je Poot stijf houden hoor zoals ik het lees heb je idd gelijk. Sasje gecondeleerd en beterschap.
@ xVlindertje: Wat een mooi buikje al Gaan veel mensen er ook naar vragen? Zo leuk is dat! En groot gelijk dat je geen poot meer uit steekt! Denk aan jezelf! @ sasje: Ik vind je knutselwerk erg leuk geworden! Voel je je alweer wat beter? Ow.. gecondoleerd zeg, wat een naar nieuws weer! @ fioontje: Heerlijk toch, beetje kasten reorganiseren? Ik vind het altijd heerlijk om te doen, haha! Ik zal even stemmen op Elin! @ DD: Gelukkig leef je nog Hoe is het met je? @ wjb: Jace nog steeds aan de 4 flessen? Gaat het goed? @ hier: Vandaag gezellig middagje met MoL! Heb er zin in Ben ook heeel benieuwd naar Liam! Hopelijk is het weer een beetje oke, dat we even de stad in kunnen wandelen! Oja, en Melle heeft weer heel goed geslapen! Hij had gisteravond een fles op van 200, voor het eerst helemaal leeg! En tot 8.00 heeft ie uitgeslapen