Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Isra : Ik ben heel erg benieuwd ! :D Ook naar de naam.. ;)

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja die namen zijn zo leuk :D althans dat vind ik zelf natuurlijk. Ook de jongensnaam vind ik heel leuk, we hebben er 32 weken over gedaan om te vinden, maar nu we hem hebben vinden we hem ook zo leuk.

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hihi wij hebben al langere tijd een jongens & meisjesnaam :D

Hopelijk kunnen we een van deze namen een keer gaan gebruiken :p

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @isra, fijn dat je zon lekker makkelijke gyn hebt, ga je toch wat relaxter je laatste weken in.

@mamaC, had vandaag vrij, dus lekker bijgetrokken. morgenmiddag weer werken, morgenochtend eerst pap ophalen (eindeljk...)
    jij sterkte met begrafenis.

@xvlinder, ik had wel allerlei kwaaltjes, veel afscheiding, zere borsten, opgeblazen gevoel, de hoofdpijn die ik anders had bleef uit, dikke donkere ader op borst, beetje vlinders in je buik gevoel maar ik had al zooo vaak allerlei kwaaltjes gehad en dan werd ik toch weer ongi, dat ik het gewoon niet kon geloven, eigenlijk pas met 8 weken, toen ik dus al 2 keer bij vk was geweest, en t gezien had geloofde ik dat t goed zat.

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @hier, vandaag weer voor controle geweest, alles goed, beeb ligt keurig met koppie beneden, groeit goed, kortom, ze was tevreden :D

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Kan je dat shirtje niet gewoon bestellen dan? Maat 74 zal jullie kindje uiteindelijk toch ook hebben ;) En als het echt zo gaaf is.. Of wil je bewust niks kopen van tevoren?

@ Isra: Wat fijn dat je met de gyn zo'n fijn gesprek hebt gehad en dat je er zelf ook niet tegenop ziet verder! Ik ben ontzettend benieuwd wanneer jullie mannetje (ik denk ook dat het een jongetje wordt :D) zich gaat melden! Ik hoop voor je dat het gewoon een rustige, normale bevalling kan gaan worden.

@ fioon: Mooi dat alles weer goed was bij de APK :p En beebje ligt mooi, helemaal goed! Lekker dat je vandaag vrij was (jammer van het slechte weer). Succes morgen met ophalen en werken!

@ hier: Weer thuis uit school.. Pff, ik ben gesloopt en onwijs last van m'n buik gekregen vanavond (alles was zo onwijs aan het uitrekken). Misschien ben ik een beetje te druk geweest en is dat een signaal.. Ook niet zo gek! Morgen weer vroeg uit de veren en een stukkie rijden. Ik spreek jullie morgenavond pas weer denk ik!

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@MamaC: Sterkte morgen meis,een uitvaart is nooit leuk.. Je had toch wat positie-tuniekjes gekocht? Nou,met een nette spijkerbroek (als je die nog past) of een legging en nette schoentjes kan dat toch wel?

@XVlindertje: Balen van dat shirtje,ik zou zelf ook niets durven kopen hoor..(als dat jouw reden is om het niet te doen dan)
    Misschien heb je deze ronde geluk! *duim*

@Isra: Fijn dat jullie nu (in grote lijnen) weten wat jullie te wachten staat,dat lijkt me een prettig gevoel.

@Fioon: Aha,de beeb is weer door de apk gekomen..mooi zo! :D Hoe is het met je vader,is de operatie goed gegaan?

@Hier: Het etentje was echt supergezellig,we hebben zo gelachen! We hebben een hele pittige groep clienten dus zo'n avondje ontspannen is altijd heerlijk,even geen stress en haast! Morgen om 09.45 uur heb ik de meting,ik ben benieuwd!!

8. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

ben ik weer is een keertje sorry sorry. Kan het momenteel niet ech opbrengen om wat te schrijven( niet om jullie natuurlijk).
    Ik zag dat er een aantal vorderingen waren gemaakt qua gyn bezoeken!
    Wat spannend allemaal pluis jij vandaag hè nou succes in het ziekenhuis.
    Vlindertje spannend ik duim voor je dat het dit keer raak is.
    En sasje hoe was het progestron resultaat?
    Mc gecondeleerd en sterkte vandaag? Hoe is het voor de rest met je buikje?
    Neeltje hoe gaat het met Mick nog steeds een beetje ziek?
    Fijn isra dat je zo'n goed gesprek had met je gyn.
    Hoe gaat het met de rest van de meiden??

Hier nou buikje groeit al aardig! Ben nog steeds niet fit maar het gaat geleidelijk aan iets beter. Nog wel vaak moe en hoofdpijn maar ach mag niet klagen. Moet donderdag 7 april weer naar de gyn hoewel mijn eigen gyn op vakantie is dus ben heel benieuwd of ik nu wel een echo krijg??
    Meiden nogmaals mijn excuses dat ik er zolang niet was!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@mama sterkte vandaag!

@isra ik denk dat jij een meisje krijgt ;)
    en fijn dat het een goed gesprek was met de gyn! geeft toch wat meer rust denk ik he

@pluis succes bij de meting!

@ vlndertje ik duim voor je!

@ wjb leuk weer iets van je te horen !!!!!
    krijgen we ook nog een foto van je buikje te zien?

@hier nog aan het wachten tot de gyn belt..denk dat het pas op het einde van de dag zal zijn...

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen Angels!

@MamaC: Sterkte vandaag meis! Enne rustig aan doen he.

@Neel: Hoest nu met Mick? Heeft ie nog steeds koorts? Die eerste prikjes vond ik bij Anouk echt verschrikkelijk, ik stond gewoon mee te brullen!

@WJB: WB! Hopelijk voel je je snel toch wat fitter. Hoofdpijn is niet leuk!

@Fioon: Fijn dat de APK goed was meid! Lijkt me toch fijn om te weten dat de kleine al goed ligt.

@Pluis: Ah gezellig gehad dus! Hoe was de meting?

@Isra: Ik hoop voor je dat je toch gewoon kan bevallen. Ik ga hard voor je duimen meis!

@xVlinder: Ehm ik had niet echt symptomen, heb gewoon op de gok getest. Misschien achteraf wel wat last van vermoeidheid, maar durf het zo niet te zeggen!

@de rest: Hoest met jullie?

@hier: Nouk is nu even bij opa en oma, dus mama heeft even een beetje rust. Zometeen voor de laatste keer naar de vk en dan vanaf de 12e naar de gyn. Ik slaap al nachten ontzettend slecht, dus ik heb ook een humeur waar je u tegen zegt...hopelijk gaat het nu weer wat beter.
    Straks kom ik nog even verslag doen!
    Ben dr nu weg van!

Liefs,
    DD

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh balen dd...hopelijk voel je je snel beter!!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

de gyn heeft net gebeld. afwachten of ik volgende week ongi wordt..ik ga ervan uit dat deze zeker gaat komen..en dan dag 3 beginnen met clomid t/m dag 7. vandaag 12 weer naar het zh....

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Pluis: hoe was het in het ziekenhuis ?

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Heeft de Gyn alleen hiervoor gebeld, om dit door te geven of heb je nog uitslagen gekregen ?

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad met het etentje, beetje ontspannen is inderdaad altijd fijn! Ik ben ook benieuwd hoe de meting is gegaan!

@ wjb: Gelukkig gaat het allemaal wel goed met je verder, ondanks de kwaaltjes. Heb je het zo druk, of voel je je lichamelijk zo slecht dat je er hier niet zo veel meer bent? Sterkte, hou je nog even taai! ;)

@ DD: Was alles goed bij de VK vandaag? Balen van je slechte nachtrust zeg! Hopelijk gaat het gauw beter!

@ sasje: Je hebt dus in ieder geval een eisprong gehad, zoals we al dachten? Dat is wel fijn! Ik hoop dat je gauw ongi wordt en dat de Clomid er nog wat meer regelmaat in brengt!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: De begrafenis was wel erg verdrietig, altijd zo naar om mee te maken, zoiets! Ik moet altijd huilen omdat ik het zo zielig vind voor de nabestaanden :) Ben erg moe van de hele rit er naartoe en weer terug, maar het was wel gezellig om met mijn mams te gaan. Hebben onderweg ook nog even geluncht samen.

Ik vermoed trouwens dat ik zo heel af en toe feutje een beetje kan voelen al. Heel maf gevoel is dat :) maar ik denk toch wel dat dat het is. Beetje belachelijk misschien, zo vroeg? Ik ben benieuwd, het zal naarmate ik verder ben natuurlijk duidelijker moeten worden ;)

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede avond!

@MamaC: Meid doe lekker rustig aan vanavond en laat je ff lekker verwennen door je mannetje!
    Wel super dat je feutje al voelt, nu wordt t echt Echt!

@Sasje: Ben heel benieuwd dan!

@Pluis: Hoe was t vandaag?

@hier: Ehm ik moet ff compleet omschakelen qua bevalling en gevoel! Ons mupke is namelijk gedraaid! :$:D:p Ik had het compleet niet verwacht en was al helemaal ingesteld op een keizersnede, maar de vk voelde toch echt duidelijk dat dr hoofdje beneden ligt! Ik ben wel ontzettend blij dat ik normaal kan bevallen, maar het is even echt omschakelen. Bij Anouk was het omdat ik niet normaal kon bevallen en nu is het omdat ik wel normaal kan bevallen! A.s. maandag weten we het zeker, maar wss is ze zelfs al aan het indalen...pffff nu kan mn vluchtkoffertje dus een stukkie lichter worden:D!

Liefs,
    DD

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt idd meiden dat ik wel een eisprong heb gehad met clomid is puur zodat ik kortere cyclussen ga krijgen zeg maar....nou en ze belde eigenlijk om door te geven dat ik dus ga starten met iui...maar ja dat wist ik eigenlijk al :)

meiden ik ga bank/bed hangen afgelopen nacht niet veel geslapen op het werk dankzij stagair die snurkte :(

@dd fijn dat je toch op de normale manier kunt bevallen!1

@mama dat zijn ook altijd droevige momenten! :(

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

ik ben op m'n werk dus vertel alleen even hoe het is gegaan vandaag.

Alles werd heel goed uitgelegd,zo fijn dat je zelf ook kan meekijken op een scherm. Ik was trouwens erg blij dat er geen beugels waren dus ik hoefde alleen met m'n kont op een kussentje te liggen,iets minder genant als wijdbeens in die beugels.:D
    Ze vond alles er goed uit zien,denkt niet dat ik verder iets mankeer. Volgens haar heeft m'n lichaam gewoon even een steuntje nodig om alles op gang te krijgen. Ik hoop zooo dat ze gelijk heeft!
    Er waren 3 "grote" eitjes te zien,2 rechts (10,5 mm) en 1 links (10 mm).
    Als het volgens het boekje gaat,groeien ze 2 mm per dag en de eisprong vind normaliter plaats tussen de 20 en 25 mm.
    Aanstaande maandag mag ik terugkomen voor de volgende meting,ze hoopt dat de eitjes dan rond de 16 mm zijn. Wanneer ik dan weer terug mag komen hoor ik maandag. We krijgen sowieso deze ronde ook een samenlevingstest!
    Ik vind het zo geweldig dat alles zo snel gaat!! :)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke pluis duidelijk er zit ook bij jou nu vaart in!!

meiden tot morgen!

Deel Deze Pagina