Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lekker he, als je weer een "normale" nacht kan maken :)
    hoe is t nu met de bv ? loopt dat niet terug nu je flessen erbij geeft ? was bij mij wel zo, maar ik heb er ook eerlijk gezegd niet veel aan gedaan het te blijven stimuleren ..

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, wat dat betreft doet Melle het echt super met doorslapen! Laatst had ik 'm na 9 uur slapen maar eens wakker gemaakt. Kleine held is het! ;)

Ik geef sinds gister 3x BV en 3x KV per dag (daarvoor een tijdje 4x BV en 2x KV gedaan). Ik heb nog genoeg stuwing tussendoor, dus nog genoeg te geven :) En zolang ik dit schema aanhoud blijft er natuurlijk genoeg aangemaakt voor die 3 voedingen. Dit schema bevalt me eigenlijk erg goed, ik vind de combinatie BV/FV erg prettig (vooral voor m'n b**bs voelt het ook iets beter, die hebben iets meer rust, het doet nu veel minder pijn!).

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha ja dat zit wel goed dan, ik had zelfs met volledige bv amper stuwing meer de laatste weken

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou, ook wel lekker toch? Mijn productie is (blijkbaar) echt enorm, dus de zoogkompressen vliegen er weer doorheen met het afbouwen ;) Maar dat trekt dan weer netjes weg na een paar dagen en dan zijn ze ook niet meer als beton, haha.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mama veel plezier met mol...wonen jullie een beetje dicht bij elkaar in de buurt?

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Gecondoleerd..

@all; alles bijgelezen, maar ik heb even de puf niet om te reageren..

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Zo ik heb ff 1.5 uur geslapen,,nu douchen enstraks zalf halen voor mijn handen..heb helemaal uitslag

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha wat schattig zeg ;)

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    stoere boys !!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Gecondoleerd.. Ben je nog ziek meid?

@MamaC: Was het gezellig met Miracle? Leuke foto van de twee mannetjes,zooo lief!

@XVlindertje: En daar komt het buikje.. leuk leuk leuk!! :D

@Duveldraakje: Wat heb je het toch weer druk meis,het ziet er wel gezellig uit bij jullie met de kerstversiering!

@Neeltje: Hoe gaat het met je kies?

@Fioon: Ik zal straks ook stemmen op Elin!

@Iemand vergeten: Sorry..

@Hier: Man man,wat heb ik de laatste dagen extreem veel pijn gehad zeg,kon amper m'n hoofd bewegen. Gisteren naar de huisarts geweest en ik heb een verwijzing voor de fysio gekregen. Ik moest ook op controle bij de gynaecoloog in het ziekenhuis waar ik opgenomen ben geweest en met de baby gaat het hartstikke goed!! Ze schrok wel een beetje van m'n buik,die is inmiddels echt donkerpaars van de harde klap. Ik mag voor m'n nek alleen 3x daags 1000 mg paracetamol en ik heb 2 capsules gekregen om te kunnen slapen (temazepam). Meer kon ze niet voor me doen.. Vannacht heb ik zo'n capsule ingenomen en ik heb redelijk geslapen. Vanavond neem ik er geen in,ik had vandaag niet veel pijn dus probeer liever eerst zonder die rommel.
    Nog slecht nieuws: een kennisje van ons is net met ongeveer 21 weken zwangerschap ingeleid omdat ze er vandaag achter zijn gekomen dat het kindje een zeer ernstige hartafwijking heeft en het buiten de baarmoeder niet zal redden. Vreselijk...:(

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Hoe is het met je griepje, heeft het door gezet?

@MamaC & MoL; Wat een leuke foto! :D

@Vlindertje; Jaaaa.. Mooi buikje!!

@DD; Alles goed??

@Fioon; Ik zal ook stemmen!

@Pluis; Met de kies goed, was een vulling dus die is even bijgevijld..
    Ik schrok idd ook van je buik, van de foto die je mij stuurde. Maar het belangrijkste is dat de kleine meid het geweldig doet!
    In ieder geval fijn dat de gyn jullie gerust gesteld heeft!
    Wat een naar nieuws van jullie kennis.. Zoiets wil je niet meemaken..

@Hier; Gisteren de foto's van de fotoshoot opgehaald. 66 foto's!! :$
    Ze zijn stuk voor stuk erg leuk en mooi. Ben d'r helemaal happy mee!

13. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluis blij wat van je te lezen! Gelukkig gaat alles goed met de kleine! Wel vervelend dat je zo een pijn hebt hoop dat het snel overgaat!, en dat je heerlijk in je nieuwe bedje slaapt zonder pijn. Wat verschrikkelijk nieuws van je kennis bah gun je niemand.

Mc en mol leuk hoor zo samen. Ook nog lekker gewandeld of was het bagger weer?
    Mc jace nog steeds. 4 flessen en hij slaapt lekker nu nog! Maar waarom ging je melle wakker maken? ( moet ik zeggen deed ik ook de 1 ste keer) is toch lekker als hij langer slaapt.

14. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goedemorgen!

@Sasje: Gecondoleerd meis, zijn altijd hele nare dingen en op de een of andere manier gebeuren die altijd vlak achter elkaar.
    Gaat het verder allemaal een beetje?

@Pluis: Blij wat van je te horen!! En je zult idd flink pijn hebben van die klap schrik wel hoor als je vertelt hoe je buik eruit ziet. Ben zo blij dat verder alles goed is met de beeb en natuurlijk met jou (ondanks de pijn). En zo erg de zwangerschap met 21 weken beeindigen is denk ik de grote nachtmerrie van iedere moeder..vreselijk... Doe je rustig aan meissie?? Hoop dat de kleine nog even een aantal weken blijft zitten (niet rot bedoelt ;)) maar dan ben je weer helemaal op de been en heb je het misschien een beetje een plekje kunnen geven!

@Neeltje: Super dat de kies weer is gevuld!! En 66 mooie foto's, jullie hebben wat uit te zoeken :D

@Mamac: Mooie foto van melle en liam. Vond het gsiter suoper gezellig en melle is zooooo lief en leuk!!

@Fioon: Hoe doe je eigenlijk mee aan de babay van de maand? Ik wil ook wel een keer meedoen :p Ohw en zal even stemmen !!

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Fioon: Ik heb gestemd op Elin,wat een geweldig leuke foto!

@Miracle: Fijn dat het gezellig was gisteren met MamaC! Wat een prachtige trouwjurk trouwens,wauw!

@Neeltje: Zozo,66 foto's! Leuk joh, ik ben benieuwd! Fijn dat je kies weer in orde is! Over die buik van mij: het is inmiddels nog blauwer en paarser..:$

@wjb: Hoe gaat ie meis?

@De rest: Sorry,weet het even niet meer.

@Hier: Best lekker geslapen en niet veel pijn dus een goed begin van de dag!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@Pluis fijn dat alles oke is met jullie meid!! dat is toch het belangrijkste he!!!
    wel ontzettend shit dat je zoveel pijn hebt :( hopelijk is deze snel minder!!
    oh en wat erg om je kindje te verliezen....en al helemaal als je over de helft bent :( erg verdrietig!

@neeltje sow dat zijn nog eens een aantal fotos ;)!
    zullen vast allemaal te gek zijn!!

@hier griepje heeft niet doorgezet en heb ook nergens meer last van....daar wordt je toch gek van :(
    ik heb wel hele erge uitslag op mijn handen..sinds donderdagavond.
    jeukt heel erg en die zalf helpt nog niet echt....heb er vannacht ook niet zo goed door geslapen...dus maar ff in de gaten houden anders maar naar de hap...

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MoL; Zeker! Het is denkwerk ;)

@Pluis; Heb er nu wat meer op FB en Hyves gezet. Helaas kan ik de anderen niet plaatsen, anders zien familie e.d. de uitnodiging al..
    Nog paarser en blauwer? Pff.. Rustig aan he? Lekker in bad gaan..
    Het boek is trouwens niet gelukt deze week, door omstandigheden hier, doe ik volgende week!

@Sasje; Sterkte vandaag..

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks neeltje.

ja vanmorgen de crematie van de buurvrouw gehad pff was erg heftig.
    dinsdag weer crematie van moeder stiefbroer :(

ook heb ik d ehap gebeld omdat uitslag steeds erger werd. ze zou overleggen met de ha en zou me terug bellen...maar heeft nog niet gebeld!
    ook moest ik per direct stoppen met de creme want dit was niet goed voor een zwangerschap.....nou ja zeg..ik heb dit nog extra aangegeven bij de ha!!!!!!!!

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    2all, bedanklt voor t stemmen :)

@mol, gewoon bij baby van de maand bovenaan klikken op meedoen, foto uploaden en klaar. je doet dan mee in de volgende maand.

@pluis, hoe kwam t eigenlijk, of wil je dat liever niet hier vertellen ?

@wjb, over wakker maken (mamaC) na een nacht van 8 of 9 uur maakte ik elin ook wakker, anders loop je de hele dag zo uit

@neel, geweldige fotos van je knappe kereltje

@hier, vanmiddag fotos opgehaadl die we van elin hebben laten maken, wij hadden er maar 2 :D maar ze zijn wel goed gelukt :D

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haaaii meiden!

@ Pluis: Ben blij voor je dat de pijn minder is en dat je ook redelijk slaapt! En natuurlijk onwijs fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid!! Ik begin erg benieuwd te worden naar d'r! Maar dat zal jij ook wel hebben, hihi! ;)
    Jeetje, dat is dan echt weer vreselijk nieuws zeg, van die kennis.. afschuwelijk!

@ Neel: Geweldige foto's van Mick! :D

@ wjb: Inderdaad, wat fioon zegt: Anders raakte mijn dagprogramma echt compleet in de war.. Ik moest namelijk om half 11 een uur gaan rijden en wilde hem vlak daarvoor al zijn fles hebben gegeven. Vandaar ;)

@ mol: Jaa, wat was het leuk he? Ik vind Liam ook echt superlief zeg, wat een enorme baby is het al, haha! En wat is hij al sterk en kan hij goed z'n hoofd rechtop houden en wijs kijken, Melle is jaloers ;)

@ sasje: Wat vervelend dat je zo'n uitslag hebt, gek zeg! Enig idee hoe het komt? Heb je er nog steeds erg veel last van? Sterkte ermee!

@ fioon: Zet je ze op FB? ;)

Deel Deze Pagina