Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jaaa, moet ze nog even inscannen, heb alleen 2 "echte" foto's :D

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ben benieuwd! :)

Goeiemorgen verder allemaal!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen! Tot straks..:)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

ja mijn beiden handen zitten onderen.....rechts erger dan links en dat jeukt!!!!
    maar met de menthol creme verzacht het wel.
    mocht het me echt niet meer lukken dat ik er tegen kan dan kan ik weer terug naar de hap en krijg ik tabletjes voor de uitslag.
    maar ik wil morgen eerst eens ff een babbeltje maken met mijn eigen ha....want dat vind ik wel een grove fout dat zij mij zalf voorschrijven die ik helemaal niet mag gebruiken!!

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
  6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

hier even een berichtje van mij rechtstreeks vanuit m'n heeeerlijke bad met lekker veel schuim!! :D

@Fioon: Ik ben ook benieuwd naar de foto's!

@Sasje: Idd erg vreemd dat je die zalf voorgeschreven hebt gekregen terwijl je op het wachtbankje zit,wat een oen van een arts joh..;)

@Neeltje: Geeft niks van dat boek hoor meis,ik vind het al lief dat je eraan denkt! Ik heb vanmorgen de nieuwe foto's van Mick gezien,ze zijn echt super! Wat een knap manneke is het toch :)

@Derest: Ik weet het niet meer,heb in deze zwangerschap echt een geheugen als een vergiet terwijl ik normaal gezien alles onthoud.

@Hier: Vannacht goed geslapen! Ik geloof van 1.00 tot 09.00 uur dus dat is perfect! Vanmorgen hebben we voor het eerst de katten in de tuin gelaten,na een kwartiertje wilden ze weer binnen..hihi! Straks nog een poosje,dan kunnen ze wat wennen aan de nieuwe omgeving. Ik lig nu dus lekker in bad en T. ligt bij de open haard een filmpje te kijken,echt een "Lazy sunday"! Met die open haard zijn we zooo blij,echt gezellig! Morgen heb ik om 09.30 uur controle bij de chirurg (standaard procedure na opname ivm een ongeluk). Hij moet echt ff naar m'n knie kijken want die zwelt helemaal op rondom de wond en het voelt net alsof er een hele strakke band omheen zit,zo irritant! Nou,genoeg over mij..:D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh klinkt ontzettend lekker jullie zondag pluis :)
    s6 morgen in het zh!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Thnx Sasje,komt goed! Jij nog plannen?

Hier net weer een beetje gezeik gehad..:(
    Ik zou even met m'n schoonmoeder naar het dorp gaan. Ik heb van de vriendin van T zijn vader zo'n poncho/mantel-achtige jas geleend voor de winter omdat ik een speciale winterjas zonde vind van m'n geld. Dus ik vraag aan T. of hij die jas weet te liggen,zegt m'n schoonmoeder: "Kan je geen vestje aandoen,met die jas zie je er zo mongolisch uit" Ik zei: "Ook aardig dat u dat zo zegt,u begrijpt toch ook wel dat ik momenteel weinig keus heb". T. zei er ook wat van tegen z'n moeder en ik had meteen geen zin meer om mee te gaan dus schoonmoeders ging geïrriteerd weg..;)
    Jammer genoeg heeft T. altijd de neiging om mij dan de schuld te geven,altijd zo fijn..:x

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

nou ja dat slaat werkelijk alles pluis :( wat is dat nou weer voor opmerking zeg....nou ja dan gaat ze maar lekker alleen winkelen ;)

ik ben vanmorgen op pad geweest met mijn moeder..schilderij en sidetable gekocht voor in de gang...is kerstkado en ik heb me te gekke schoenen gekocht ;) had ze al aantal weken gezien maar vond ze te duur om te kopen...maar goed nu dan toch maar over stag gegaan :)
    en vanmiddag lekker bank gehangen en as the worlds turns gekeken want loop wat achter :)

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha,idd een achterlijke opmerking hè. Vooral tegen iemand die bijna 37 weken zwanger is..;) Ach ja,m'n schoonmoeder leeft een beetje voor de buitenkant en ik ben niet zo. Ze is zeker bang dat ze voor schandaal loopt met mij..:D

Klinkt als een gezellige dag meis,ik ben wel benieuwd naar de schoenen!! Fotoooooo!! :D

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
  12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Stoere schoenen hoor,zien er lekker warm uit met dat vachtje erin!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik vind ze helemaal geweldig :)

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Even snel;

@Sasje; Wat vreemd dat de arts je dan toch die zalf geeft! Stoere schoenen!

@Fioon; Waar blijven de foto's? :D

@Pluis; Wat zei jij; waar je mee om gaat wordt je mee besmet? :x
    Raar mens.. En T. moet jou de schuld niet geven, hij heeft er zelf ook iets van gezegd..
    En ja.. Ik ben het helemaal met je eens dat Mick een knapperd is! :D

Goed dat je morgen even naar je knie laat kijken! Zoals je het beschrijft klinkt het behoorlijk pijnlijk.. En heerlijk, een open haard.. Ik ben jaloers!! :p
    (ruikt ook altijd zo lekker vind ik..)

@Mick; Jeetje!! Mick is zo verkouden, dat wanneer hij niest, zijn hele neus leeg is en het op zijn shirt zit! Gadverdamme.. Helaas niest hij vandaag best veel.. :(:)
    Zijn tweede tandje is ook bijna door, ik denk dat ie vannacht of morgen zet!

@Hier; Nou van de week flinke stress gehad.. Gelukkig is het vanmiddag, na een hoop nakijk/reken werk toch goed gekomen.. Helaas zal december een krappe maand worden (L. heeft namelijk maar 2 weken loon gehad, dus ik zat helemaal in de stress met de rekeningen), maar na eind december hebben we het weer wat ruimer. Ik kan daar zo slecht tegen he; als financien achter gaan lopen of niet kloppen.. Ik had ook gelijk helemaal geen f*ck zin meer in kerst, kerstbomen etc.. Nu weer wel..

Nog 2 weekjes werken en dan.... Eindelijk mijn welverdiende vakantie!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    huh neeltje...is dat fout van werkgever?maar 2 weken loon?want zo mis je toch wel mooi de helft idd :(

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Yep.. En daar door loopt het nu dus even mis hier.. Maar goed.. We weten dat we het op kunnen lossen..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou zeg dat is ook shit...maar goed dat krijg je er dadelijk wel weer allemaal extra bij ;) maar is even goed vervelend zeker in deze dure maand!

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Nope.. :(
    Lang verhaal, beetje kort; L. is gedetacheerd. En hij is daar de 10e begonnen. Ze zeiden; je loon komt 10 dec, van de hele maand, van de 10e tot de 10e.
    Nu blijkt dit dus alleen van november te zijn, en dus niet een hele maand. (fout van het detacheringsbureau) Eind december krijgt hij dus pas een volwaardig loon..

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Oh oke :( nou gelukkig hebben jullie het opgelost!

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Gelukkig wel!

Ik ga denk ik zo richting bedje.. Vind het zo koud!

Slaap lekker meiden!!

Deel Deze Pagina