Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    fotos staan op hyves/fb :)

@neel, lekker vaag dan, zou zeggen dat mag dat detacheringsbedrijf dan lekker aanvullen ..... maarja zo zal t wel niet werken helaas :)

@verder weet ik t ff niet meer, hier vandaag kerstboom gezet, en daarvoor halve kamer verbouwd :D en nog even bij pa en ma geweest, fotos scannen, gelijk de pc even opgeschoond, start ie weer wat sneller op, en lars zijn schoenen genaaid, klittenband liet allemaal los, en pap heeft nog een ouderwetse handnaaimachine, die heel makkelijk door leer enzo heen gaat.

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen!!

@Fioon; Wat een leuke foto's van Elin!! Ik vind d'r snoetje helemaal geweldig :D

Helaas werkt het niet zo bij het detacheringsbureau.. Ach.. Komt goed!

Heb je een foto van je kerstboom??

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

Ik heb totaal niet bijgelezen, maar heb volgens mij een hele hoop gemist de afgelopen tijd. Dus ik ga proberen om toch nog even wat pagina's door te spitten.

@Pluis: Ik weet niet wat er is gebeurd, maar heb wel begrepen dat je een ongeluk hebt gehad. Pfff meid dat is echt schrikken! Ik probeer het wel te volgen op FB, maar daar staat niet zoveel info. Doe rustig aan he! Nog max 4 weken en je kleine meid is er.

@Neel: Geweldige foto's van Mick! Echt zo'n lief menneke!

@Fioon: Van jou meisje zag ik ook een foto voorbijkomen op FB, zo lief!

@de rest: Ik schaam me diep dat ik zolang niet aanwezig ben geweest. Het is hier nogal hectisch geweest en om de een of andere reden lukt het me dan niet om er echt even voor te gaan zitten.

@Hier: Ik ben met Anouk weer bezig met het Cb om alles op de rit te krijgen. Ben er nu ook achter dat het aan mijzelf ligt, ik kan Anouk om de een of andere reden gewoon niet hebben op het moment. Misschien ligt het aan de tijd van het jaar (en daarbij de heftige beslissing die ik heb gemaakt) of ik zit gewoon niet lekker in mn vel!
    Vandaag komt het contactpersoon van het CB weer langs, dus kan ik t er even over hebben.

Afgelopen vrijdag is onze wasmachine (weer :x) stuk gegaan. Dus vandaag komt er een nieuwe. Ben dat ouwe ding zo beu! (Maar het is weer een afsluiting, heb deze namelijk van mn ouders gehad)

Daarnet de kerstkaarten besteld, ben echt benieuwd naar t resultaat!

Meiden ik wens jullie een hele fijne dag toe en ik ga zo eens even kijken tot hoever ik moet terug lezen!

Dikke kus,
    DD

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik ben net terug van het werk, heb ff snel wat gegeten en dan ga ik ff richting vriendin toe.

@dd neem je tijd meid!!!

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Werkze!

@DD; Neem je tijd meis. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug, dat is niet 1 2 3 over.. Neem de tijd, sluit het goed af.. Niet half half, anders komt het toch weer je leven in geslopen.. Hou je taai he?

@Hier; Het is weer zover. Mick is ziek.. :(
    Vanmorgen had hij 36,1 graden.. Beetje te koud.. Wij hem goed opgewarmd.. Hij had een beetje rode wangen.. Toch even de ha gebeld of ik wat kon doen aan die temp. Hij heeft zo vaak een ondertemp.. Hij kan zich 's nachts niet goed op temperatuur houden. Nou, hoefde er niets aan te doen, wel goed in de gaten houden. (hier ga ik wel op terug komen met de arts, Mick hoort zich gewoon op temperatuur te kunnen houden. Hij is 10 maanden!) Oke; de rode wangen? Heel verhaal, we spoelen even door; het kan de 5e of 6e ziekte zijn.
    Fijn..

Dan maar het KDV opbellen, om te vragen of hij dan wel mag komen. Hij mag komen, maar eerst willen ze weten of het de 5e of de 6e is. Weer de arts gebeld, kon om 4 uur terecht. M'n werk maar afgebeld en ook het KDV.

Om twee uur telefoon, moest een hele rompslomp aan vragen beantwoorden, maar hij heeft dus de 6e ziekte. Nu moeten we in de gaten gaan houden of hij geen stuiptrekkingen krijgt van de koorts (zijn temp is inmiddels 37.7, dus die krijgt koorts vandaag.) en hij heeft veel rust en vocht nodig.

Nu kan ik mijn leidinggevende niet bereiken, dat ik morgen ochtend sowieso niet kom, omdat ik eerst wil kijken hoe de nacht gaat en de ochtend. Maar ze bellen gewoon niet terug.. Zit ik dadelijk met het gezeik, dat ik geen invaller meer kan regelen (Ja.. Dat moet ik zelf regelen, belachelijk!)

Mick kijkt erg waterig uit zijn oogjes, heeft dus een heel rood bobbelig gezicht, hangerig en is chagrijnig.. :$ Echt chagrijnig. Daar is mijn ochtendhumeur niets bij!

Goed.. Lang verhaal weer.. Maar ik baal dat 'ie weer ziek is (6e ziekte, verkouden..) Het is zo zielig om te zien.. :(

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh die arme mick, het zit hem niet mee :(
    wat is de 6e ziekte precies???
    en heb je het werk nog aan de lijn gehad??

ik heb al de hele dag wat steken van onderen en in mijn zij........vanmorgen leek het beetje op ongi pijn..maar goed dat kan nog helemaal niet natuurlijk.....begin het nu wel spannend te vinden :)

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Even snel @Sasje: Dat klinkt heeeel spannend! Ik had in het begin (voor het testen) ook steekjes van onderen en soms in m'n liezen!! Oooooeeeeeh,ik duim!!!!!!!!!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jajaja pluis...pff nog week geduld ;)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje: Zesde ziekte - Wikipedia En nee, het zit hem niet mee.. M'n moeder zei dat wij dat als kind ook hadden; vaak ziek..
    En ze zei; Zie het positief, als 'ie straks naar school toe gaat, heeft 'ie alles gehad! Oma's.. Ze zien in alles iets positiefs!

En wat maak je het spannend !!! Die steekjes zijn, zoals ik het hier lees op het forum, vaak een goed teken !! Ik duim kei hard voor je !! Oh zelfs ik wordt zenuwachtig nu! :D:)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oke...dat kan alleen bij kinderen????
    als ik het zo lees....lijkt het op wat ik heb gehad....alleen geen koorts gehad ;)

tja ik weet ook niet zo goed of ik dit vaker heb gehad...volgens mij wel maar niet zo erg geloof ik....ach ja we wachten maar ( on) geduldig af...

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie avond!

@Neel: Ach gerum da menneke van je! Anouk heeft ook de 6e ziekte gehad, maar toch in mindere mate dan Mick. Jeetje meid! Ondertussen nog contact gehad met je werk?

@Pluis: Heb nu gelezen wat er was gebeurd. Meid wat moet jij geschrokken zijn. Pfff ik kreeg ook al kippevel van het bericht van Neel. Gelukkig is alles goed met je kleine meid en hopelijk krijg je nog de kans om aan te sterken voor ze zich meld! Sterkte meid!

@Sasje: Oeh spannend! Ik lees idd wel vaker dat steekjes enzo toch wel een teken zijn! Wanneer wil je eigenlijk testen? (mijn gevoel zegt trouwens dat het nu raak is ;))

@hier: Net weer knallende ruzie met Anouk gehad! Gelukkig is Evi helemaal niet moeilijk, anders zou ik echt gillend gek worden.
    Ik ga dadelijk lekker met mn laptoppie op schoot series kijken. Heb nog 1 of 2 afleveringen van House en nog een heel seizoen van Torchwood, dus nog genoeg om te kijken!

Daarnet alleen nog minder nieuws gehad. Mijn zus ontdekte van de week een knobbeltje in dr borst en nu moet ze volgende week een mammogram laten maken. (Morgen wordt ze 33 jaar) Dus das ook weer ff schrikken en de komende 1,5 week in spanning zitten!

Liefs,
    DD

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mijn nod is pas zondag/maandag dus wil ook echt wachten tot minimaal zondag!
    ik hoop het ook zo erg dat ons wachten nu echt beloond mag worden!!!
    balen van je ruzie met anouk DD.
    geniet van je filmpjes!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi meiden!

@ Pluis: Wat een achterlijke s-moeder heb jij toch af en toe ;) Lekker genoten van je lazy sunday? En hoe was het in het ZH vandaag?

@ sasje: Stoere laarzen heb je gekocht zeg! En dat klinkt spannend zeg, ik duim heeel hard voor je, het is je zo gegund meid! Ik hoop echt dat het lange wachten nu eindelijk wordt beloond voor je!

@ Neel: Veel beterschap voor Mick! En wat vervelend dat december een krappe maand wordt voor jullie.. juist als je het zo goed kunt gebruiken, het is zo'n dure maand altijd! Heb je intussen al contact gehad met je werk?

@ fioon: Leuk dat jullie de kerstboom hebben staan! In januari kamer dus weer terugverbouwen, haha! ;)

@ DD: WB meid! Sorry dat ik het (waarschijnlijk) vergeten ben, maar welke heftige beslissing bedoel je precies? Hoop dat je/jullie alles gauw weer op de rit hebben m.b.t. Anouk! Sterkte ermee! Ow, en wat eng van je zus.. :( Hoop dat het niks is!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Hier gaat alles goed! Melle is zo'n heerlijk tevreden en makkelijk ventje, ik geniet er onwijs van! Wat is het bijzonder zeg, er is een hele nieuwe vorm van 'houden van' in mijn leventje.. :) klinkt cliché, maar echt! Het gekke is dat ik het dolgraag nu alweer zou willen allemaal, weer het hele zwanger-worden-traject ingaan, weer met een dikke buik lopen, weer bevallen.. terwijl ik het allemaal best zwaar vond. Maar toch voel ik een soort heimwee, heel gek. Ik schaam me een beetje, voel me heel verwend. Maar kan het gevoel niet echt uitleggen..

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Ik weet niet of volwassenen dit ook kunnen krijgen.. Goede vraag!
    Ik wacht ongeduldig met je mee..

@DD; Yep, ik ben tot en met donderdag vrij. Mocht hij dan nog niet beter zijn (wat ik wel erg hoop) dan moet ik dat laten weten en zoeken ze voor vrijdag ochtend een invaller.
    Jeetje, wat een spanning aankomende week! Hopelijk snel rust bij jullie.. Dikke knuffel voor jullie!!

@MamaC; Ik denk dat heel veel mama's dat hebben.. Fijn dat Melle het zo goed doet.

@Hier; Moe, dus ik ga slapen.. Welterusten!

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @sasje, steekjes week voor nod, jaaa zou innesteling kunnen zijn :) spannnnnneeeeeend

@neel, ach arm manneke, beterschap

@mama, ik heb t ook hoor, behalve dat bevallen, maar ik mis het zwanger zijn, baalde stiekem ook wel een beetje dat elin te vroeg kwam haha, was t nog lang niet zat, hoe graag ik haar ook wilde zien :D

@hier, boom is nog niet af haha, gister gezet, vandaag de lichtjes gedaan en morgen ga ik met de ballen enz beginnen. heb echte boom, dus die moest eerst even uitzakken :)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik had het hier ook wel eens eerder gelezen van meiden inderdaad, maar kon het me niet zo goed voorstellen, nu wel :D Maar nu voorlopig even alle aandacht naar Melle! ;)

Hoe is het vandaag verder met iedereen?
    Melle heeft na z'n fles (van ruim 200cc!) gisteravond om 22.30 tot 8.00 geslapen! Jammer alleen dat wij zo slecht hebben geslapen vanwege de storm, grr..

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    blz, hebben gecrematie nu! dus ben er straks weer.

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Sterkte meid!

Knuf,
    DD

20. MC86