Hey meiden, @Sasje: Ik ben te laat maar alsnog sterkte gewenst voor vandaag! @Neeltje: Hoe gaat het vandaag met Mick? @MamaC: Fijn dat je zo geniet van Melle! Klinkt echt heerlijk,ik kijk er echt naar uit.. @Duveldraakje: Ik weet niet wat er is gebeurd en wat voor zware beslissing je hebt genomen maar wil je toch een dikke knuffel geven! Rustig aan meis! @Fioon: Al aan de kerstballen begonnen? Ik ben benieuwd naar je boom! @XVlindertje: Hoe gaat het met mama in spe? Wanneer heb je de geslachtsbepaling? @wjb: Hoe gaat het met jou vandaag? @Hier: Vanmorgen controle gehad bij de gynaecoloog. Alles zag er goed uit,m'n bloeddruk was perfect en ons meisje ligt volledig ingedaald en vast in mijn bekken!!!! De gyn zei dat ze er helemaal klaar voor is om geboren te worden,zoooo spannend!!! Ik ben nu ff op pad met m'n vader want we hadden nog geen nieuwe wasdroger gekocht (in het vorige huis mochten we die van de huurbaas gebruiken) dus die gaan we nu halen!
@ wjb: Hoe is het bij jou/jullie? @ Pluis: Wat fijn dat alles perfect was en dat de kleine meid goed vast ligt! Spannend he? Tuurlijk kijk je er echt naar uit, het is ook zo'n spannende tijd Ik keek er ook ontzettend naar uit en het is echt nóg mooier dan je verwacht! Begin wel een beetje nerveus voor je te worden, hihi. Succes met wasdroger kopen!
@Fioon; En, hoe is de boom geworden?? @MamaC; Wat goed dat Melle zo lekker geslapen heeft! @Sasje; Sterkte meis.. @Pluis; Jippieee !! De kleine is er klaar voor, nu wordt het spannend.. Wanneer besluit ze te komen.. Gelukt met een nieuwe wasdroger?? @DD; Hoe is het meis? @Mick; Vandaag slaapt 'ie best veel.. Zijn temp. was oké.. Net was mijn (stief)pa even op bezoek, maar toen werd hij weer mopperig en zijn ogen werden weer wat glazig.. Hij slaapt nu, dus dadelijk maar weer tempen.. @Hier; Omdat Mick vandaag zoveel slaapt heb ik de boom en het kerstdorp op kunnen zetten. Vanavond nog even naar een vergadering van het werk, dan is L. thuis bij Mick..
thanks allemaal meiden!!! @pluis fijn dat alles oke wat bij de gyn!!! en al ingedaald oh nog eventjes en dan hebben jullie je kleintje op je arm.....!! @hier de crematie viel me eigenlijk een beetje tegen....ik vind het altijd ontzettend mooi als de ''mis'' om de overledene gaat en niet over allemaal andere onzin...dat de familie dus dingentjes vertellen aan de degene wat de mis doet over hoe die persoon was enz...vind het erg moeilijk uitleggen zeg maar....nu werd er niks over haar verteld...alleen mijn schoonzus had een verhaal geschreven en voorgeschreven en dat was ook meteen het enigste wat over haar ging beetje jammer vind ik dat. want de crematie afgelopen zaterdag ging alleen maar over haar leven, en wat ze allemaal hadden gedaan enz en dan is het gewoon heel persoonlijk en erg emotioneel ben nu terug van de ha....tja ze wist ook niet hoe het kwam en wilde me wel weer wat zalfjes gaan geven, dit gezegd niet te willen en dat ik het nog wel even aan kijk. kan een reactie zijn op de hormonen, of op dat ik me niet zo lekker heb gevoeld....dus als volgende week nog niet over is maar weet terug....
goedemorgen meiden, ik zal er de hele dag niet zijn....gaan namelijk naar muziek festival in utrecht vanuit het werk!! fijne dag allemaal!
Goeiemorgen! @ Neel: Hoe is het nu met Mick? En is je kerstboom en -dorpje mooi geworden? @ sasje: Jammer dat de crematie een beetje tegenviel, ik snap wel wat je bedoelt! Hoe is het nu met de uitslag? Vind het maar raar dat de HA het ook niet weet.. Veel plezier bij het muziekfestival! @ Pluis: Hoe gaat het met jou vandaag? Geniet je nog lekker van je buik? Of ben je het al bijna zat? @ hier: Weer een lekkere lange nacht gehad, heerlijk! Hij slaapt overdag ook zoveel sinds een paar dagen, een wonder dat ie 's nachts ook nog slaapt. Misschien weer een groeispurt ofzo (damn, ik blijf maar kleertjes opbergen die te klein zijn, zo jammer!)
@Sasje; Ik snap wat je bedoelt.. Het is een laatste eer en het zou wel eervol zijn als het dan ook over de overleden persoon ging.. Veel plezier vandaag! @MamaC; Kerstboom en dorp zijn erg leuk geworden! Alleen van mn kerstboom baal ik.. Ik wilde graag een echte, maar nu Mick zo rond door huis gaat, zagen we dat niet zitten met die dennennaalden.. Snel groeien ze.. Onvoorstelbaar! @Mick; Gister avond heeft 'ie weer koorts gekregen.. Terwijl we dachten dat het weer wat beter ging.. Vanmorgen liet hij het tempen niet toe.. Hij ligt nu weer lekker te slapen.. Ik vind het wel zielig, dat hij nu al 3 dagen op en af gaat met zijn temp en daardoor heel chagrijnig is.. Hopelijk knapt 'ie snel op!
Ik zit net de beelden te bekijken van wat er in Luik is gebeurd.. Lees ook dat er een kindje van 17 maanden is overleden.. Ik vind het zo erg.. Zit gewoon een potje te janken hier.. Een klein onschuldig kindje.. Al die andere gewonden, 6 doden.. Ik snap niet hoe iemand dit kan doen..
Goeie morgen! @MamaC: Welke maat heeft Melle nu? @Sasje: Das idd jammer dat het dan niet zo gaat als je hoopt. Veel plezier trouwens bij het muziekfestival! @Neel: T gaat echt effe niet zo lekker met jullie mannetje he! *knuf* Enne voorlopig kan je idd wel beter een nepboom nemen dan een echte (en misschien zelfs vanaf volgend jaar onbreekbare ballen ) Wij hebben nu ook al een paar jaar een nepboom (sinds dit jaar dan de oude van mn schoonouders, ding is GIGANTISCH, had me er een beetje op verkeken) maar je kan m wel mooi optuigen zodat het minder nep lijkt! En het scheelt gewoon heel erg met de naalden! @hier: Net voor Jan met de korte achternaam naar t ZH geweest. De Chirurg wil me niet opereren. Hij vind het zonde van mn pols en qua pijn kon ie ook niks doen. Dus dan gaan we maar weer naar de HA om te kijken of zij iets voor mij kan doen. Vanmiddag moet ik naar het UWV (echt zit al 3 jaar in de WIA en nu krijg ik ineens een oproep van UWV werk). We gaan nu dus kijken wat voor werk ik zou kunnen doen..., ze kijken dus niet naar mn ziekte... dus na een hoop geregel eindelijk een oppas kunnen regelen voor Anouk en Evi! Maar goed, ik heb mn WASMACHINE dus ik ben blij! Liefs, DD
Ik snap precies wat je bedoelt! Wat er bij sommige mensen toch in hun hoofd rondgaat??? Het is dit jaar trouwens wel vaak raak hoor. Kijk maar naar Noorwegen. En zo zijn er nog wel talloze dingen te noemen. Maar als er kinderen bij sterven dan breekt je hart!
Goedemorgen allemaal, Idd wat jullie zeggen verschrikkelijk als het kinderen zijn oudere ook natuurlijk maar kinderen breekt je idd het schijnt er ook 1 van 21 mnd zijn En zag een vader op een filmpje en die was met zijn zoon zijn telefoon gebeld door de politie dat zijn zoon gewond daar lag je zag de onmacht in die man zijn ogen bah. Neeltje, bah dat mick zo niet lekker is en bij mij op mijn oude werk mochten ze niet komen met de 5 de of de 6 de ziekte want het is wel besmettelijk hoor niet dat het voor jou aan de orde is maar goed moest het even kwijt. sterkte met je kleine man Dd hè bah dat ze niks kunnen doen. En de UWV wat raar nu ineens zeker door de bezuinigingen. Maar gelukkig heb je je wasmachine Mc hier viel het me ook al op dat jace meer slaapt weer overdag! Ze gaan ook echt gelijk op hè. En groeien niet normaal hè jace zit nu echt op 62 en af en toe nog een grote 56. En melle? Fioontje hoe gaat het? Sasje me kaarsjes branden hier elke dag hoor vind het zo spannend hoop het echt. Pluis blij te lezen dat alles goed gaat rustig aan hè meis. Hier alles goed beetje snotterig maar wie niet. Jace slaapt elke dag bijna tot 9 en dan nog lachen ook het is zo een lekker mannetje. Jennely gaat ook lekker. We gaan dinsdag na kerst lekker een weekje weg met vrienden naar epe van roompot heerlijk even weg.
@DD; Nee, Mick heeft het behoorlijk te pakken dit keer.. De uitslag is al wel bijna weg, dus dat is al iets! Jij blijft ook positief he.. Gefeliciteerd met je wasmachine Klote dat je voor jan lul naar het ziekenhuis bent geweest.. Wat was de reden dat hij niet wilde opereren? Fijn he, dat UWV.. Ik kreeg gister ook een brief; woensdag om 11 uur. Fijn, kan ik oppas gaan regelen, wat niet makkelijk zal worden, omdat het in Mick's slaaptijd is.. @Pluis; Voldoe jij even aan je meldplicht? @WJB; Aangezien Mick al uitslag heeft, is het niet besmettelijk meer. De incubatie tijd is 10 dagen.. Wat lekker dat jullie op vakantie gaan! Ik ben jaloers @Luik; Ik vond het echt zo rot om dat nieuws te lezen.. Ik snap echt niet wat er in die mensen omgaat. Je kan kwaad zijn, maar ga daar geen onschuldige mensen in betrekken..
Hey lieve meiden, Ben weer terug van een heerlijk weekje Tenerife. Het was daar gemiddeld 25 graden! We hebben lekker genoten met zijn drietjes. Even uit mijn hoofd: @Pluis; wat las ik voor naar verhaak over het ongeluk. Wat een opluchting dat alles goed is met de kleine meid! Lekker nog even genieten van je zwangerschap! Nog maar een paar weekjes. Spannend hoor @Neel; wat een mooie foto's van jullie manneke, wat een vrolijke vent. Jammer dat hij nu zo loopt te kwakkelen met zijn gezondheid, dan maak je je als moeder natuurlijk steeds zorgen! Beterschap @MamaC; bevalt het je goed de combi bv en fv. Ik wil dit de komende tijd ook gaan proberen, zodat ik niet hoef te kolven op mijn werk. Maar ik vind de borstvoedingen 's morgens en 's avonds nog zo gezellig! @XVlindertje; spannend bijna 20 weken echo, dan weten jullie ook of jullie een jongetje of meisje krijgen! @Sasje; Hoop zo voor jou dat het deze ronde raak is! Mijn duimen draaien overuren voor je. Veel plezier vandaag in Utrecht. @WJB; wat een uitslapertje is Jace, hoe laat gaat hij dan naar bed? @DD; balen dat de arts niks voor je kan doen! Hopelijk kan de ha wel wat voor je beteken. Heb je nog veel pijn? Ben benieuwd wat ze bij het UWV te vertellen hebben @Fioon; ik zal zo even stemmen op je prachtige meid @hier: Stijn ontwikkelt zich echt enorm snel. Op vakantie rolde hij al een paar keer om! Knapperd. Gister bij cb geweest, bijna 7 kilo en 65.5 cm, 4,5 cm gegroeid in 1 maand. Wow.. Denk dat hij met zijn lengte zijn moeder achterna gaat... Hij heeft op vakantie ook ontdekt dat hij zijn eigen voetjes vast kan houden, dus hij helpt mama nu als zijn luier verschoont wordt haha. Alweer bijna 4 maand, wat vliegt de tijd
@ Neel: Wij kunnen helaas helemaal geen kerstboom, vanwege de katten.. Maar ik ga van de week het huis wel even gezellig maken met lichtjes denk ik En inderdaad, wat vreselijk van Luik he! Ik kan er ook met m'n hoofd niet bij gewoon.. Net als Noorwegen, wat DD al zegt. Zieke mensen heb je op de aardbol! @ Mick: Ow.. Wederom beterschap! Ik hoop dat het gauw beter zal gaan, ook voor z'n humeurtje! @ maatje Melle: Hetzelfde als Jace Een grote 56 gaat nog net (hoewel de mouwen al te kort zijn meestal), dus voornamelijk 62. @ DD: Waarom wil de chirurg je niet opereren? Wat onwijs balen! En over het UVW: Zou je dat willen, om te werken? Of heb je geen keus? @ wjb: Ja echt leuk he, dat onze jongens ook precies even oud zijn (nou ja, aantal uur verschil) dat je het zo kunt vergelijken! Hier nog zo'n heerlijk lachend mannetje, fijn he! Leuk dat jullie na kerst een weekje weggaan! @ handbalster: Wat fijn dat jullie een lekker weekje hebben gehad en wat een heerlijke temperatuur daar! *jaloers* En heel stoer dat Stijn zich zo hard ontwikkeld, dat ie al kan omrollen, wow!
Over de combi FV en BV: Ik vind het heel fijn! Geeft m'n borsten ook iets meer rust (die zijn altijd pijn blijven doen) en je hebt toch nog die intimiteit met je kleintje Maar... het lijkt wel alsof ik de goden heb verzocht toen ik een paar dagen geleden tegen fioon zei hier dat het met de productie nog goed ging. Want daarna ging het 'mis'.. Ineens nauwelijks lekkage, redelijk slappe borsten en Melle is gewoon huilerig als hij de borst net heeft gehad.. Ik ben echt bang dat ik niet genoeg meer heb dus. Ik had het zo mooi bedacht. Ik dacht echt dat ik gewoon voorzichtig, stapje voor stapje, mijn productie mooi naar 3 BV per dag kon krijgen. Lekker in m'n eigen tempo afbouwen en lekker die combinatie even vasthouden. Is ook gelukt, maar nu keldert het dus nog meer (why? Terwijl ik die 3 voedingen nog wel geef!). Ik ben er best een beetje verdrietig over. Ik denk dat als enige nu zou helpen: aanleggen, aanleggen, aanleggen.. maar daar zit ik dus toch weer een beetje over te twijfelen, of ik dat wel wil. Het is heel dubbel. Want aan de andere kant lijkt het me ook heerlijk om niet meer met die zoogcompressen te hoeven klooien, mijn gewone beha's weer aan te kunnen en weer zonder sportbeha te slapen 's nachts. En ik ben iemand die niet graag in het openbaar of met bezoek voedt, dus dat is ook een soort 'opluchting' dan.
@ MoL: Dikke knuf! Vond het heel leuk dat je me even belde weer! Moet je altijd doen hoor, als je effe wilt kletsen of je verhaal kwijt wilt Hoe is het met Liam, gaat het allemaal wat beter met de Nutriton?
Hallo! @handbalster: Welkom terug! Leuk om te lezen dat Stijn het zo goed doet,alleen maar geweldig toch! Lekker trouwens,25 graden!! @Sasje: Beetje vreemd idd als de overleden persoon niet centraal staat tijdens de uitvaart.. Hoe voel je je? Nog steekjes enzo? Veel plezier vandaag bij 'Maak De Droom Waar'! @Neeltje: Balen dat Mick blijft kwakkelen momenteel,hij moet maar even goed uitzieken! @MamaC: Jammer hè,als al die kleertjes te klein worden. Heeft Melle alles wel aangehad of is dat niet gelukt? @wjb: Wat lekker dat je na de kerst een paar daagjes weg gaat,heerlijk vooruitzicht! @Duveldraakje: Vervelend dat het bezoek aan de arts teleurstellend was,kun je het nergens anders proberen? Proficiat met de nieuwe wasmachine! @Fioon: Al een foto van de kerstboom? @Hier: Nog geen baby,ze zit nog lekker warm bij mama! Ik ben,net als DD,ook blij want ik heb sinds gisteren weer een wasdroger. Ik heb 2 weken zonder gezeten en man man..wat raak je toch snel gewend aan zo'n ding! Vandaag lekker een lui dagje. Ik lig nu nog in m'n nachtpon onder een dekentje op de bank!!