Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ff snel voor mama, drink je wel genoeg ? want als jij te kort drinkt maak je ook minder heb ik gelezen.

rest komt vanaaf, ben nogsteeds aan t klooien met kerstboom, nu samen met lars, wel gezellig :D

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Lekker dat je weer een droger hebt ;) Geniet lekker van je luie dagje! Heerlijk!

@ fioon: Ik moet er wel op letten inderdaad, dat ik genoeg drink.. Ben daar nooit zo goed in. Maar dankzij de BV heb ik, zelf ik, veel dorst!
    Wat leuk, kerstboom optuigen met Lars! Geniet ervan!

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Pluis: Ah jij bent dus ook al happy! Mijn wasmachine is nu echt veeeeeeeeeeeeel stiller. Zo fijn!

@MamaC: De keuze is natuurlijk geheel aan jou. Maar als je de BV wil doorzetten dan zou ik echt even contact opnemen met het CB. Zij kunnen je helpen om of weer de boel helemaal op te bouwen of af te bouwen.
    Je mag sowieso al trots zijn op de 2,5 maand dat je het hebt gedaan!

@maat: Pfff jeetje. Evi zit net op maatje 62 en past af en toe nog 56.

@Neel: Hoest nu met je kleine mannetje? Koorts weer wat gezakt?

@hier: Net weer knallende ruzie met Anouk. Maar nu was Muts erbij en heeft ie het ook een keer meegemaakt. Hij is dan alleen zo soft dat ie toch nog toegeeft! Ach ja, Anouk is op de een of andere manier echt zijn meisje, dus ik neem het he, niet kwalijk!

Nu lekker weer een avondje alleen! Heerlijk :D Weer fijn mn series verder gaan kijken!

Fijne avond allemaal!

Liefs,
    DD

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Handbalster; Fijn te horen dat jullie een goede vakantie hebben gehad! :D

@MamaC; Hmm.. Lastig.. Doen waar jij je goed bij voelt!

@DD; Mooi dat de wasmachine stiller is!
    Wat jammer dat je weer herrie had met Anouk.. Muts heeft het nu ook gezien, dus misschien dat hij je nu beter begrijpt in je handelen en je gevoel. Maar met mannen weet je het nooit.. ;)

@Maat; Mick zit nu al in maatje 80/86.. Maar goed, hij is ook te groot voor zijn 'leeftijd'..

@Mick; Mick is vandaag koortsvrij gebleven! De uitslag is ook weg, er zit nog een licht roze waas over zijn snoetje, maar dat mag geen naam hebben.
    Morgen gaat hij naar het KDV, zodat ik kan gaan werken. Wel afgesproken dat wanneer het KDV belt dat Mick koorts o.i.d. heeft, ik direct kan gaan..

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik heb bijgelezen, maar weet al niet meer wat!!!
    sorry! morgen haak ik weer in!!
    ik ben gesloopt na 13 uur werken!!!

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    Bekijk bijlage 206896

zo, dit is boompje + stal geworden. heb nog meer versierd, maar probeer morgen met daglicht nog wel een foto te maken, want nu zie je alleen de flits in het raam :D

@mama, ik had daar dus ook moeite mee, ik moest echt een kan water op het aanrecht zetten zo van die moet leeg vandaag.

@maat, elin zit nu in 68, heel soms nog 62 maar dat geld eigenlijk alleen voor de jurkjes.
    anders is het te kort :D
    weet wel dat lars altijd groter moest voor de lengte, die had van de zomer nog een kort broekje aan in mt 74 haha
    hoop dat dat ook geld voor elin, want ik heb nog een paar hele leuke zomerbroekjes in 62 of 68 die ze hopelijk volgende zomer nog weer aan kan.

dd, wat vervelend dat je zo botst met nouk, herken t wel hoor, ik moet met lars ook heeeeel vaak tot 10.... nou, 50 tellen om niet tegen hem uit te vallen, maar gelukkig kan hij ook heeeel lief zijn en dat maakt dan een hoop goed. ik denk dat het voor een groot deel met de zwangerschap te maken heeft, bij mij iig, door de hormonen is mijn lontje ook korter, en lars probeert natuurlijk ook zijn plekje te verdedigen. het gaat hier langzaam aan wel beter, ik merk dat mijn geduld stukje bij beetje terug keert :) hier grijpt papa overigens in door met lars wat leuks te gaan doen, omdat hij uiteindelijk ook alleen maar aandacht wil.

@handbalster, leuke foto's van je kleine man op fb

@neel, fijn dat mick weer beter gaat

@rest ????????????, sorry .... tot morgen :D

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Gezellig zo hoor Fioon!

Slaap lekker allemaal!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen!

@ Pluis: Melle heeft volgens mij alles wel aangehad van z'n kleertjes (nou ja, de dingen die ik zelf leuk vind dan he, haha! Heb ook dingen gekregen.. :p) Dat vind ik elke dag zo leuk he: steeds weer voor dat klerenkastje staan en bedenken wat hij vandaag weer aan mag. Heerlijk tutten :D

@ DD: Balen dat je weer zo'n ruzie met Anouk hebt gehad.. Heb je een lekker avondje alleen gehad?

@ Neel: Mooi dat Mick gister koortsvrij was en dat de uitslag ook zo goed als weg is. Werkze vandaag meis!

@ sasje: Lekker bijgeslapen na je lange werkdag? En hoe voel je je? Nog steeds steekjes?

@ fioon: Wat een gezellig kersthoekje zeg :D Het zal er zonder flits inderdaad nog gezelliger uitzien. En wat een leuk filmpje ook op FB van Elin, lekker aan het spelen, hihi!

@ hier: Uhm, Melle slaapt nog steeds! :$ Echt een kind van z'n vader hoor, haha! Maar op zich logisch: na een fles van 200cc en ook nog een heel klein beetje aan de borst als toetje (toch een beetje aan die productie proberen te werken nog ;)).

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff ik heb ff de puf niet om te reageren....ik viel me helemaal niet lekker!!!
    heb enorme buikpijn :( meer maagpijn maar goed.
    bij ons heerst heel erg noro virus, dus hopelijk krijg ik dat niet!

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Ik was gister helemaal vergeten op jou te reageren! Sorry..
    Fijn dat je je wasdroger hebt! Handdoeken weer lekker zacht ;)

@Fioon; Knus boompje en stalletje! :D

@MamaC; Slaapkopje jullie Melle.. Lekker van genieten!

@Sasje; Ojee.. Beterschap meis!!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Dat geeft toch niets joh,je hoeft niet altijd persee te reageren hoor. Het moet wel leuk blijven..;)

@Sasje: Getverderrie meis, balen dat je zo beroerd bent. Heb je een idee of het een kwaaltje zou kunnen zijn of voelt het echt als "ziek zijn"?
    In ieder geval, beterschap!

@MamaC: Dat lijkt mij ook zo leuk,iedere dag die schattige kleertjes uitkiezen! Heb er zin in! Super dat Melle zo goed slaapt,lekker voor jullie hoor!

@Duveldraakje: Balen van de ruzies met Anouk,haalt ze het bloed onder je nagels vandaan meis?

@Fioon: Ik heb je filmpjes op FB gezien,leuk hoor!

@Miracle: Hoe gaat ie? Druk met Liam en de huwelijksvoorbereidingen?

@XVlindertje: Joehoe meid,waar zit je? ;)

@Hier: Gisteren een paar kerstversieringen opgehangen/neergezet maar echt heeeel bescheiden. Ten eerste vind ik het snel te druk worden en ten tweede kunnen onze katten nergens vanaf blijven..;) We hebben dus,net als MamaC,geen kerstboom. Dat is helemaal een ramp met die twee duiveltjes! Vanmiddag komen ze het rolgordijn en de rolhor in de babykamer plaatsen,dan is die kamer EINDELIJK klaar! :D

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Haaaii meiden :)

Ik leef nog hoor ! :D Pff alleen drukke dagen, met allerlei dingen in de avonden.. en na overdag te hebben gewerkt. Maar nog 1 dagje werken morgen, en dan heerlijk een weekend vrij ! Als staan er dan weer 2 verjaardagen op de planning :p
    Vandaag 19 weken zwanger van ons ukkie ! En volgens mij heb ik de kleine voelen bewegen :) ; het voelde echt heel apart in mn buik..

Zo even een vraagje ook gelijk : Deden jullie tepels / tepelhof soms ook zo'n pijn ? :$

@ MamaC: Zoo Melle doet het dus goed, en komen jullie ook wat meer aan nachtrust toe.. ;)

@ Sasje: Ow bleghh :( Beterschap meis !

@ Pluis: Zo is het kamertje nu helemaal af.. ? Kleertjes allemaal gewassen & gestreken in de kast.. wachtend op het kleine meisje :D
    Wij hebben hier thuis ook geen kerstspullen / boom in huis.. moet zeggen heb er dit jaar niet echt behoefte/zin in.. :)

@ Neeltje: Hoe is het met Mick op het KDV gegaan? Geen koorts meer gekregen? Hoe is het verder met jou meis?

@ Fioon: Ziet er gezellig uit daar bij jullie :)

@ DD: Balen van die ruzie met Anouk. Ging het vandaag weer beter tussen jullie?

@ WJB: Hoe is het met jou ?

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Ik dacht er gister in bed opeens aan.. Enne.. Leuk vind ik het hoor! :D
    Oehh zijn ze geweest voor de babykamer? Opluchting he, dat die af is ;)

@Vlindertje; Ohhh wat leuk! Voelt apart he? Binnenkort herken je het heel goed, omdat je het dan vaker voelt!
    Mijn tepels deden geen zeer, zijn ook niet gegroeid in de zwangerschap ivm mijn borstverkleining..

@Mick; Het is goed gegaan op het KDV.. Hij was wel erg moe net.. Hij ligt lekker te slapen..

@Hier; Ik mag op gesprek komen maandag, bij het kinderdagverblijf hier in de straat!!

Voor de rest gaat het met mij wel redelijk. Ik heb veel stress/spanning van die collega. Ze blijft maar aan de gang.. Gister weer een nare mail (mail nr 3 of 4..)

Ik heb de 2e mail door gestuurd naar mijn leidinggevende met de mededeling dat ik er niet op reageer en het maar eens moet ophouden. Volgens mij zijn ze nu een dossier aan het aanleggen, want we moeten alles door mailen..

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow bleh wat vervelend! Waarom moeten sommige mensen zo zijn, heb echt een hekel aan zulke mensen ! :x Gaan ze haar hierop aanspreken of.. ?

Zoo dat zou ideaal zijn, op het KDV bij jou in de straat. Lekker dichtbij huis :) Fijn dat het vandaag met Mick goed gegaan is, en hij nu lekker ligt te slapen.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@pluis oh heerlijk gevoel denk ik he dat de kamer nu helemaal klaar is?
    en nee is echt ziek zijn gevoel...want ik kan denk ik nog geen ziek zijn hebben van een eventueele zwangerschap toch????

@vlindertje jeej alweer bijna op de helft meid!!
    jullie ook al begonnen aan het kamertje? of wanneer krijgen jullie deze?

@hier vanmorgen nadat ik een keertje heb overgegeven ging het wel weer.
    moest op pad voor mijn kerstlootje....maar voelde me best beroerd.
    heb ook pas om 2 uur voor het eerst wat gegeten op de hoop dat het bleef zitten...en dat is gelukkig gebeurd.
    ik ben wel kapot moe dus duik dadelijk mijn bedje in!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei daar vergeet ik neeltje....oh spannend om op gesprek te gaan bij een ander kdv!!!
    en dan ook nog lekker bij je in de straat....fijner kun je het niet hebben he ;)

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    thanx voor reakties op kerstversiering, ik neem me altijd voor niet te veel te doen, maar als ik bezig ben ga ik toch weer helemaal los haha

vanmiddag kerstkaartjes gemaakt met lars voor zijn vriendjes. hele huis zit onder de glitter haha

@vlinder, ja, hier wel zere tepels, hele nare steken, boobs waren bij elin heel gevoelig, bij lars helemaal niet. had ook zon dikke blauwe ader, vooral als ik teveel gedaan had, en die deed dan ook pijn

@neel, spannend, zou leuk zijn als je daar terecht kan, is volgens mij veeeeel beter voor jou gezondheid als waar je nu zit, en lekker dicht bij huis ook :D

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @XVlindertje: 19 weken alweer,wat gaat dat hard! Super dat je de kleine hebt gevoeld,dat wordt alleen maar meer en duidelijker! Ik heb in periodes last gehad van pijn in m'n rechterborst,steken en pijnscheuten en soms een branderig gevoel.

@Neeltje: Wat is dat toch met die collega van jou? Pfff,om gek van te worden zo'n wijf! Ooooh,dat zou geweldig zijn..werken op een KDV bij jou in de straat. Ik duim voor je!

@Sasje: Ik weet het niet meis,durf het niet te zeggen. Je kunt natuurlijk ziek of beroerd zijn in een vroeg stadium van de zwangerschap,helemaal niet gek want het is een aanslag op je weerstand. Ik wil je geen valse hoop geven hoor,ik wil het alleen zo graag voor je!

@Hier: Nou,het rolgordijn in de babykamer hangt en het is echt super! Er is ook nog een rolhor geplaatst en op onze slaapkamer een hor-plissédeur bij het balkon. Heerlijk om lekker te luchten als het warm is! Vanavond op bezoek geweest in het ziekenhuis (opa van T is geopereerd aan z'n knie) en daarna lekker op de bank gehangen.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

nee ik heb ook alleen maar gisterenmorgen een keer overgegeven, en daarna wel nog ff beroerd gevoeld maar vanaf 2 uur nadat ik broodje had gegeten ging het de goede kant op!

@ pluis oh leuk, is het kamertje nu helemaal klaar? foto???:)

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlindertje; Geen idee of ze haar hier op aanspreken.. Ik denk het wel, anders zou ik niet alles door hoeven sturen, toch..?

@Sasje; Zondag testen he?? Klinkt positief, dat overgeven.. ;)

@Fioon; De glitters al weg gekregen? :D
    Voor mijn gezondheid zou het veeeeel beter zijn, als ik naar een nieuwe locatie ga..

@Pluis; Wat een gaaf rolgordijntje op de babykamer!! :D
    Lukt het je goed, rustig aan doen? Hoe is het met je knie??

@Mick; Hij is weer helemaal opgeknapt hoor.. :D De ondeugd straalt er weer vanaf.. :D
    Gisteren en vanmiddag bezig geweest met zijn verjaardagskaarten. Het wordt echt een stoere kaart! We zijn er best trots op!

Deel Deze Pagina