enne pluis???? hoe is ie?? @hier heeft het bloedverlies niet doorgezet......het kwam gisteren ook echt onverwachts want had geen buikpijn ofzo..... deze heb ik nu wel...dus denk echt dat game over is...we wachten maar af wat het vandaag doet...
@Neeltje: Ik heb geslapen van 00.00 tot 04.00 en van 07.00 tot 10.00 uur. Valt mee hè.. Jij lekker geslapen? @XVlindertje: Helaas,ze blijft toch liever nog even bij mama zitten.. Begrijpelijk natuurlijk,zo lekker warm! Hoe gaat het met jou? De kleine inmiddels al meer voelen bewegen? @Sasje: Hmmm..vaag,heel vaag. Hoe is het vandaag met het bloedverlies? @De rest: Goedemorgen!!!! @Hier: Gisteren verjaardag van m'n schoonvader gevierd. Het was erg gezellig en de tante van T heeft aangeboden om nog een hemeltje te maken voor het ledikantje. Die heb ik namelijk niet en als je die dingen kant en klaar koopt ben je best veel geld kwijt.. Ik moet dus op jacht naar stof! Verder krijg ik enorm de drang om een geboortebord te gaan maken,roze ballonnen te kopen enz enz.. Haha,word ik toch nog een beetje maf op het einde..
@Sasje: We waren tegelijk,oeps.. Hopelijk zet het niet door maar de buikpijn klinkt eerlijk gezegd niet echt positief. Ik blijf heel voorzichtig duimen..
haha dat is goed hoor pluis maar ik denk al echt niet dat het gelukt is....hopelijk zet het nu heel snel door zodat we deze maand nog voor iui6 kunnen gaan
Ik begrijp het meis,dan hoop ik met je mee dat je snel door kunt! Hopelijk is IUI 6 dan eindelijk de voltreffer!
ik ga even nergens van uit....maar ik moet zeggen ik ben helemaal niet verdrietig of iets dergelijks dat het niet gelukt is...terwijl ik dat normaal wel altijd heb! of tja misschien komt het nog als het goed doorzet
@ Neeltje: Kwamen toen terug van verjaardag bij vrienden van ons Dus dacht kom nog even spieken hier.. Hoe is het vandaag bij jullie? @ Sasje: Ow balen van dat bloedverlies; maar hoop nog steeds dat het weg gaat blijven !! @ Pluis: Wat lief van de tante van T. ; dus nu nog opzoek naar leuke stof? Aan de drang toegegeven om een geboortebord te maken of... Hier gaat het verder allemaal prima. De ene dag denk ik de kleine wel te voelen, de andere dag weer niet.. maargoed zal vast goedkomen.. Toch.. ? @ Rest: Hoe is het met jullie?
@Pluis; Toen ik uit eindelijk in bed lag, heb ik heerlijk geslapen.. Jij dus 7 uurtjes.. In ieder geval niet te weinig! Lief van de tante van T! Al iets in gedachten? En lekker doen; zo'n geboortebord maken! @Sasje; Ik duim ook voorzichtig door.. @Vlindertje; Hier alles goed hoor! Beetje zenuwachtig voor morgen Lekker uitgeslapen jullie? @Hier; mijn spatie doet het niet goed, dus ik hou het kort
he getsie sasje, wat onwijs balen ! zo pietje vergietje is ook weer in tha house, ik heb wel zitten lezen maar ben ondertussen ook aan t chatten dus sorry, maar geloof dat er niet zo heeeel veel gebeurt was toch ?? hier lekker relaxed weekend gehad, lekker keutelen met man en kindjes
@Fioon: Kan gebeuren,je hebt idd weinig gemist.. @Hier: Pfff,veel steken en druk van onderen. Madam zit lekker met haar hoofdje te duwen.. Ik verlies steeds kleine beetjes vocht maar het is niet lichtroze van kleur,zou dat dan gewoon waterige afscheiding zijn?
Dag meiden, hier weer terug uit Amsterdam. Pluis ik weet het niet maar je gast het wel spannend maken. Sasje sh*t zooi had er ook zo op gehoopt en kaarsjes gebrand. Dikke knuff voor jou. Fioon lekker toch zo een weekend Xvlindertje leuk hoor dat je de baby gevoeld hebt. Neeltje heel veel succes morgen hoe laat moet je ?? Mc hoe is het met jou? Mol en handbalster hoe is het daar??
goedemorgen meiden, @neeltje s6 vandaag! @pluis oh spannend hoor...vruchtwater...is toch niet roze of wel?? haha ik weet er ook niks vanaf hoor...spannend!!!! @ tja op naar iui6....baal er eigenlijk niet van.....ben er echt super rustig onder.....vol goede moed weer verder...
Goeie morgen! @Sasje: Ontzettend k*t dat t weer niet gelukt is, maar ik ga heel hard duimen dat je in Januari een posi test mag hebben en het jaar goed kan beginnen! @Pluis: Wat lief van de tante van T. Enne hou dat vochtverlies goed in de gaten. Blaas anders eens op je hand, voel je het dan stromen? Zo ja dan is het (hoogstwaarschijnlijk) vruchtwater. En dat zou ik wel ff melden dan... @Neel: Jij ook een lekker dagje vandaag! Lekker druk bezig dus op je vrije dag. Hoe is de sollicitatie geweest? @de rest: Hoest met jullie? @hier: Gister lekker naar JURK! geweest. Was supergezellig en ik had echt iets teveel gedronken, maar ja dat mag af en toe ook wel eens. Nu lekker relaxen met op de achtergrond Serious Request...ja ja de komende week staat de TV de hele dag op 101TV. Vanaaf gaan we nog lekker uit eten, want mn schoonvader is jarig. Nog een werkweekje en dan lekker 2 weken vakantie met ons hele gezinnetje! Heerlijk, even lekker samen zijn! Liefs, DD
ik zag al wat fotos voorbij komen dd maar ik ken die groep niet! wat voor een soort muziek is het???? oh lekker vakantie....ik moet nu ook deze week 50 uur werken.... en daarna ook heerlijk 5 dagen vrij!!!
Dat is Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. En t voorprogramma was Racoon! Leuk, leuk, leuk! Ah wel lekker een paar dagen vrij!