Goedemorgen! Ik heb geen zin om uitgebreid te reageren dames..sorry hoor Vannacht heb ik aardig lopen spoken,ik had echt extreem veel last van diarree. Ik heb daar al een paar weken "last" van maar nu liep ik echt leeg.. Toen T vanmorgen weg ging zei ik al dat ik zin had om heel de dag in bed te liggen en dat lukt aardig. Ik schoot net pas weer wakker zelfs,oeps! Eigenlijk zou ik het liefst weer de dekens weer over m'n hoofd trekken maar ja,dan doe ik komende nacht weer geen oog dicht. Zo,genoeg geklaagd voor nu..sorry hoor
oh pluis vervelend dat je zo erg aan de diarree bent meid en heerlijk toch zolang slapen!! dan heb je het nodig gehad!!! doe rustig aan vandaag! en ga lekker op de bank liggen!
He lieve meiden! Ik heb erg drukke dagen gehad en nu pas even tijd om te reageren. Ik had aardig wat terug te lezen en doe het even uit mijn hoofd, zal vast iemand vergeten.. @ sasje: Oww nee.. Ik had het zo onwijs gehoopt voor je meis! Ben wel blij om te lezen dat je er zelf rustig onder bent *knuffel* We duimen weer heel hard voor de volgende ronde!! @ Pluis: Ik vind het megaspannend worden voor je hoor! En grappig he, dat onrustige gevoel. Ik had het ook, een soort zenuwen. Ik was ook een beetje 'bang' dat ik dat ook zou hebben als mijn weeen zouden beginnen, maar toen was ik juist superrustig. Geniet ervan meis, ik heb er nu echt heimwee naar En het is ook een onwijs mooie tijd om nu hoogzwanger te zijn, vind ik. Wat denk je trouwens zelf, wanneer je meid komt? Ik denk dat ze wel wat eerder komt, met kerst ofzo. @ DD: Wat leuk dat je naar Jurk bent geweest! @ Neel: Succes met je sollicitatie! Fijn dat Mick weer beter is! @ xVlindertje: Wanneer heb je ook alweer je 20-weken-echo? Spannend hoor En wat leuk dat je je kleine hebt voelen bewegen! Ik had ook wel last van mn tepels tijdens mijn zwangerschap, die gaan zich toch voorbereiden ofzo.
Hier gaat het verder ook wel lekker. We hebben zin in de feestdagen Oja, ook wel grappig: We hebben een box besteld voor Melle! Toch nog.. ook al past die voor geen meter in de huiskamer en is het vrij onhandig met de katten Nee hoor, het gaat allemaal wel lukken. Als het goed is komt ie vandaag binnen! Superleuk!
@Sasje; Verdomme.. Dikke knuffel voor jou !! @Pluis; Ik weet 't niet.. Als je het niet vertrouwd, bellen! Wat rot dat je diarree hebt.. @Vlindertje; Bijna 20 weken! @DD; Fijn dat je gister genoten hebt! Dat had je ook wel dik verdiend he! @MamaC; Fijn iets van je te horen! @Hier; Sollicitatie ging goed. Deze week hoor ik nog iets!
hey meiden, @neeltje oh spannend ben benieuwd!! beviel het je zelf wel? @mama toch wel een box...?? miste jullie hem? of waarom er toch voor gekozen? waar leggen jullie Melle nu dan neer?
@ Neel: Spannend! Hoop dat je daar terecht kan! @ sasje: Melle kan zich nu ook al een beetje vermaken zonder ons, met speeltjes enzo. Eerst had ik hem de hele dag op schoot omdat hij niet weggelegd wilde worden (best zware dagen op die manier ), maar nu ligt hij in z'n wagen, de wipstoel of gewoon op bed. Dus die box misten we toch wel idd. Kan ie ook lekker gaan oefenen straks met omrollen enzo @ xVlindertje: Een meid denk ik Ben zoo benieuwd! @ hier: Ze hebben gebeld, de box komt pas donderdag. Jammer dat we nog wat langer moeten wachten, maar gelukkig nog wel voor kerst!
oh hehe jaja een box is zeker makkelijk dan kun je zelf ook wat meer dan alleen maar je kleintje op schoot te hebben maar goed ook dat is wel fijn om de hele dag te kunnen knuffelen want ook dat is er snel weer vanaf
Jaa, knuffelen is zeker heerlijk Maar op een gegeven moment wil je toch ook wel ff je handen vrij hebben hoor, haha! Pff! Dus ben erg blij dat er een box komt!
Goedenavond! @Sasje: Goed van je dat je zo positief blijft,dat heeft mij ook altijd erg geholpen (al moet jij veel meer doorstaan natuurlijk). We duimen gewoon weer voor de volgende poging! @MamaC: Beter dat je toch een box krijgt voor Melle! Het lijkt me idd wel fijn om af en toe je handen vrij te hebben. Wat voor box heb je gekozen? @Neeltje: Wanneer krijg je bericht van je sollicitatie? Hoe gaat het verder met je? @XVlindertje: Nog maar heel eventjes en dan weet je eindelijk of het een jongetje of meisje is,zoooo spannend!! Ik gok op een meisje.. @Duveldraakje: Wat een mega saai potje Wordfeud was dat hè,pfff! Op naar het volgende potje! Hoe vond Anouk het schaatsen? @Fioon: Binnenkort vakantie of moet je werken rond de feestdagen? @Hier: Vandaag had ik echt een rare bui zeg. M'n ouders namen de telefoon heel de tijd niet op dus ik daar helemaal hijgend en puffend naartoe gelopen en helemaal hysterisch geworden omdat ze bereikbaar moeten zijn. Daarna ook nog lopen janken en tieren dat de wcrol-houder in de badkamer nog niet ophing.. Gaat echt helemaal nergens over.. Afijn, de wcrol-houder hangt inmiddels en m'n broer heeft het matras een stand hoger gezet (dan hoefden er geen klossen onder want nu is de hoogte al 70 cm) dus dat is ook weer geregeld. Ik heb nu ook de matrasbeschermer erop liggen,wat kraakt dat zeg..pfff! Vanavond lekker in bad gelegen en nu alweer in bed! Morgen komen ze eindelijk het stenen maatblad voor de keuken bezorgen,dat werd tijd! Slaap lekker allemaal!
ietwat late reaktie, maar pluis, vruchtwater is gewoon wit hoor meis, er kan alleen ook wat bloed bij zitten, dan is t idd wel roze ik had snachts heel veel slijm met wat sliertjes bloed, en smorgens braken mijn vliezen. @mama, tipje wbt katten in de box, wij hebben een grote vuilniszak opengeknipt en die leggen we in de box als we er niet zijn, dan mag de poes daar op gaan liggen, en dat vind ze niet leuk, dus blijft ze eruit. (ballonnen gaf ze net om, die prikte ze zelf kapot en ging dan lekker liggen, bovendien vond ik dat maar lastig steeds eruit te halen als elin in de box ging haha) ik hoef met de feestdagen niet extra te werken, morgenmiddag en vrijdagmiddag, en ik ga proberen of ik volgende week dinsdag en vrijdag vrij kan krijgen, want R heeft ook vakantie
Goedemorgen meiden. Neeltje spannend meid je sollicitatie Mc leuk toch nog een box en hier ook van alles geprobeerd maar alleen de waterspuit helpt voor de katten ballonnen gingen ze mee spelen aluminium folie vonden ze ook reuze interessant. Pluis oh geeft toch niet lekker ( en dat is het ook) op de hormonen gooien. Sasje al een afspraak voor het zkh? Kop op hè meis mijn duimen draaien voor de volgende keer. Fioontje hoe is het bij jou? Hier moet vandaag zo om 8.30 naar cb jace krijgteenn prikje weer wn. Ben benieuwd hoe groot hij is geworden want het lijkt wel kool.
ff snel want heb vergadering..... @Pluis oh jij maakt het echt spannend!! fijn dat eindelijk het blad komt vandaag!! @ wjb jaja ik ben gisteren alweer geweest. en vanaf volgende week dinsdag weer om de dag....
Is dat wat.. Ik had al tig keer op internet gekeken hoe laat ze het blad zouden leveren maar het stond er steeds niet op. Ikke net gebeld,zegt zo'n computerstem: "uw bestelling wordt geleverd tussen 07.30 en 10.15 uur" Nou,dacht ik..dan zal ik maar eens onder de douche springen en mee dat ik uit bed stap hoor ik een vrachtwagen aankomen en 2 tellen later gaat de deurbel. Haha,hoe toevallig is dat!
@ Pluis; dat is intuitie! En lekkere hormoonaanval gehad dus haha, kan me voorstellen dat je alles in huis klaar wilt hebben hoor. @Sasje; wat ontzettend balen dat het niet gelukt is deze iui. Heb je nu nog 1 iui over? @MamaC; Box heb je eigenlijk wel nodig ja. Ze kunnen er ook echt leuk in spelen en dingen ontdekken. Zal Melle ook wel leuk vinden denk ik. @ Neeltje; spannend.. misschien nieuwe baan... hoop het voor je! @ WJB; hoe ging het met Jace zijn prikjes? Stijn was er de 2e keer wel ziek van, maar de 1e en 3e keer gelukkig niet. En ben benieuwd naar de groei! @Vlindertje; ik denk ook een meisje, maar dat had ik volgens mij al een gezegd. @Fioon; lekker paar dagen extra vrij om fijn van je gezin te genieten. Ik vind het ook heerlijk als mijn vriend thuis is en we leuk dingen met zijn drietjes kunnen doen. @ iemand vergeten? @hier; morgen intake bij kdv en donderdag gaat Stijn ochtendje wennen. Spannend! Heb de leidster aan de tel gehad en had er gelukkig een goed gevoel bij. Stijn zit wel in een sprongetje volgens mij (a la 'oei ik groei'). Hij is 'snachts onrustiger en wordt 's morgens eerder wakker voor een voeding. Nou ja, ik hoef gelukkig nog niet te werken. Verder krijgt hij nu 1 fles kv per dag, gaat heel goed en we zijn langzaam aan het wennen met fruithapjes; vindt hij heerlijk! Maar krijgt er smerige poepluiers van!! niet te zuinig en alles in 1 keer haha bleh
@ MamaC: Wat voor box heb je genomen ? @ Pluis: Baby is nog aan boord haha geweldig ! Jij dus vanmorgen in je pyama de deur open gedaan @ WJB: Hoe was het bij het consultatiebureau ? @ Sasje: Hoe was het gisteren in het ziekenhuis ? @ Fioon: Lekker dat je met de feestdagen niet extra hoef te werken ! @ Rest: Hoe is het met jullie ? @ hier : Hier gaat alles z'n gangetje, nog 2 dagen Hihi mag donderdag al om 9.00 dus dat scheelt ook wel.. niet dat we de hele dag nog in spanning hoeven te zitten