@ Pluis: Haha, lekker he, die hormonen! Maar terecht hoor, alles moet ook gewoon klaar zijn nu. Fijn dat het blad ook netjes is bezorgd. @ fioon: Thanks voor de tip! @ wjb: Succes voor de 2e prikjes! Ik ben ook benieuwd hoe groot hij nu is! @ sasje: Vergadering weer overleefd? Ben je trouwens nu ook heftiger ongesteld na die HSG? Ik had dat wel volgens mij.. @ handbalster: Leuk dat Stijn nu ook KV krijgt. Drinkt hij het ook zo snel op? En wat meuren die luiers dan ineens he? Ik vind het iig met KV veel erger! Suc6 voor donderdag, spannend hoor! @ xVlindertje: Ik zal donderdag aan je denken
@ hier: Ik heb gisteren van Melle z'n eerste echte dikke schaterlach gekregen, 2x achter elkaar Was onder de douche, hij deed z'n mondje weer es open om de waterstraal op te vangen. Wat had hij een pret zeg, hij lag helemaal dubbel! Ik vond het echt geweldig, ik kreeg er ook de slappe lach van
hey meiden, zo ik ben weer thuis na de vergadering, en dadelijk weer terug naar het werk om de slaapdienst in te gaan ;( maar moest tussendoor voor een uurtje naar huis komen vanwege de hond. @pluis oh maar goed dat je al op was en is het mooi geworden? @mama ik ben al een keer ongi geworden na de hsg he...want je mag niet zwanger raken in dezelfde ronde....dus heb toen maandje rust gehad nu idd ook wel heftig weer ongi...vorige keer idd ook....
Dag meiden, Xvlindertje spannend zeg donderdag. Laat je gelijk iets weten? Sasje oké hadden ze alweer iets gezien en waren ze beide gesprongen. Mc leuk hè die schaterlach jace heeft het vorige week ook voor het eerst gedaan en heb het opgenomen kon papa het ook zien. En wanneer moet jij weer naar cb? En we hebben dezelfde box haha Handbalster leuk dat Stijn een fruithapje mag en gelukkig heb je een goed gevoel bij het kdv. Hoe groot en zwaar is Stijn nu?? Cb. Jace heeft weer zijn prikjes binnen tot nu toe geen last. Hij was weer aardig gegroeid hij is al 61 cm en 6295 Gr. Ook vond ze hen erg snel met alles hij speelt al echt en grijpt naar alles. Morgen jennely haar feestje vieren beetje laat maar ze doet het samen met een vriendinnetje.
@ sasje: Ja weet ik, maar ik bedoelde ook of je het na die HSG kon merken aan die 2 ongi's Werkze vannacht! @ wjb: Jace is inderdaad lekker gegroeid Leuk hoor! Ik mag donderdag, ben heel benieuwd hoe Melle is gegroeid. Melle is nu ook zo leuk aan het spelen met van alles. Lekker meppen naar z'n beestjes boven z'n hoofd, haha! Leuk he? Leuk dat we dezelfde box hebben!
@MamaC: Mooie box hoor,daar gaan jullie (en vooral Melle) veel plezier van hebben! Wat geweldig dat hij zo uitbundig heeft gelachen,lijkt me zo gaaf!! @wjb: Jace groeit lekker door,mooi zo! Veel plezier morgen met het feestje van Jennely! @Sasje: Nou meid, je bent maar druk met werken jij. Rustig aan hè! @handbalster: Spannend dat Stijn donderdag voor het eerst gaat "oefenen" op het KDV! Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet na zo'n fruithapje.. @XVlindertje: Nog maar 2 daagjes!!!!!! Mogen wij het geslacht ook weten? @Neeltje: Gefeliciteerd met je nieuwe baan,super!! @Duveldraakje: Hoe gaat het meis? @fioon: Fijn dat je vrij bent met de feestdagen,hopelijk krijg je die andere 2 dagen ook nog vrij! @Hier: Het keukenblad is alleen nog maar geleverd en donderdag gaan m'n schoonvader & een vriend het plaatsen. Ze hangen dan meteen de designradiator op in de badkamer dan is die eindelijk eens klaar.. Net boodschapjes gedaan met m'n ouders en nu hang ik lekker op de bank. T is pas rond 18.45 uur thuis,die heeft cursus in Rotterdam tot 17.00 uur en daarna gaat hij eerst het hemeltje ophalen bij z'n tante in Capelle a/d IJssel. Ik ben benieuwd! Morgenochtend weer controle bij de gynaecoloog. Gelukkig is T een dagje vrij dus we kunnen samen..
Goedemorgen! @ Pluis: Succes vandaag bij de gyn! @ wjb: Grote jongen hoor! @ hier: Vanmiddag even de stad in met mams en aan 't einde van de middag mag ik weer eens gezellig naar de tandarts.. Echt geen zin in, bah, wat heb ik daar toch een hekel aan! Maar dan ben ik er weer ff van af, als het goed is natuurlijk
goedemorgen meiden, @wjb nee ik moet voor dag 3 een uitgangsecho krijgen om te kijken of alles schoon is. follikels wat groot genoeg zijn springen sowieso door de pregnyl spuit...daarom moet ik die ook spuiten @mama mooie box meid! s6 bij de tandarts! @pluis en hoe is het hemeltje geworden? heeft ze snel gemaakt
@ MamaC : mooie box Succes bij de tandarts vanmiddag ! @ WBJ : Zodra ik er de tijd voor heb, laat ik jullie weten hoe de 20 weken echo was.. @ Pluis : Uhmm denk dat ik het hier wel ga noemen, maar waarschynlijk voor familie en vrienden houden we het geheim. Zolang ik mn mond tenminste kan houden.. haha en dat wordt nogal lastig voor mij @ Sasje : Jeetje je moet veel werken deze week, bleh @ vraagje : Meiden, hoe verliep jullie gewichtsverloop in de zwangerschap? Bij mij zit er namelijk nog bijna niks aan.. Het schommelt elke keer een beetje.. Denk dat er nu pas 1 tot 1.5 kilo aanzit, boven mn gewicht voor de zwangerschap. Moet ik me hierover zorgen maken of.. ?
vlindertje...die kilo's komen op het laatst dus geeft niks...je buikje groeit goed??? je moet niet vergeten dat je in het begin misschien wel iets bent afgevallen van al het overgeven
@XVlindertje: Bij mij begon de gewichtstoename al heel snel maar ik heb in het begin heel veel gegeten. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor,die kilo's komen wel maar sommige vrouwen komen maar een paar kilo aan. @MamaC: Succes bij de tandarts,mijn grootste hobby is het ook niet.. @Sasje: Nog ongesteld? Nu vol goede moed naar de volgende poging!! @wjb: Hoe was het feestje van Jennely? @De rest: Hoe gaat ie met jullie? @Hier: Vanmorgen controle gehad bij de gynaecoloog en alles zag er prima uit. De kleine ligt nog hetzelfde als de vorige keer. Ik heb nog steeds een bloeddruk uit het boekje,ook wel fijn! Ik heb voor volgende week woensdag weer een afspraak maar ze zei al: wie weet zien we je al eerder op de afdeling.. Ik ben benieuwd!!
@Sasje : Ja klopt ook wel, in het begin 1.5 kilo afgevallen, dus zit nu vanaf dat punt 3/ 3.5 kilo bij tot nu toe... @Pluis : Wat fijn dat alles nog steeds goed is met jullie kleine meisje ! Ben benieuwd of je de volgende afspraak nog gaat redden Vandaag verder nog plannen ? Of lekker rustig aan doen.. ?
@XVlindertje: Kijk, 3 à 3,5 kilo is prima toch? Ben maar blij,het moet er ook allemaal weer af. Of ik nog plannen heb? Ik ben nu lekker aan het relaxen op de bank bij de haard! Net heel de tijd aan het klooien geweest om de stof van het hemeltje op de standaard te krijgen maar het is gelukt! Vanavond nog ff op bezoek bij de opa van T. in het ziekenhuis en verder rustig aan doen..
oh spannend pluis!! en wat ziet het bedje er leuk uit met het hemeltje echt heel erg mooi hoor!! @vlindertje dat is dan toch prima.....je moet ook niet te veel aankomen want dat moet er ook weer allemaal vanaf
@ xVlindertje: Geeft helemaal niks, wat de andere meiden ook al zeggen: op het eind komt er nog wel wat bij, hihi Bij mij was het allemaal vrij gemiddeld; het bouwde heel langzaam op en uiteindelijk ben ik wel iets van 17 kilo aangekomen. Maar op het eind had ik ook zoooveel trek (en dan proberen zoveel mogelijk gezond te eten is lastig). @ Pluis: Wat een mooi hemeltje Leuk hoor! Mooi dat alles weer goed is, ik ben ook benieuwd of je de volgende afspraak haalt Geniet van je dagje!
@ hier: Gewoon zenuwachtig voor de tandarts! Ik moet zo om half 5.. Ben bang dat ie mijn verstandskies eruit gaat halen, want elke keer zegt hij dat ie dat gaat doen.. En elke keer ben ik onwijs zenuwachtig dus. Grr!
oh mama..... ik zou dat nu voor de kerstdagen ook niet doen!! kun je toch zeggen dat je dat nu niet wilt!! en kun je misschien beter bij kaakchirurg laten doen ipv bij de tandarts.....
@MamaC: Die tandarts kan toch niet zomaar onaangekondigd je verstandskies eruit trekken? Gaat dat niet op afspraak?