@Pluis; Het wordt nu echt spannend he! En wat is het hemeltje leuk geworden!! @MamaC; Hm, je tandarts zal dit niet doen zonder jou dit vooraf te melden. En hier voor dan ook een langere afspraak inplannen. @Vlindertje; Hoe de kilo's er in welke mate aankwamen weet ik niet. Maar ik was 'maar' 17 kilo aangekomen, en dit na 2 weken weer helemaal kwijt.. Morgen echo! Spannennnnd! Geniet ervan! @WBJ; Jace groeit goed! @Sasje; Je hebt je kaartjes voor oud&nieuw? Wat ga je doen? @Vergeten; Sorry als ik iemand ben vergeten! @Hier; w.s. pas in maart starten op mijn nieuwe baan, tenzij mijn functie eerder ingevuld kan worden. Ik hoop het wel, wil er zo graag weg! Morgen middag en vrijdag ochtend werken en dan...... Twee weken vakantie !!
hey neeltje, wat ontzettend fijn dat je een nieuwe baan hebt, en dan ook nog lekker bij jullie in de straat!! is dat hetzelfde kdv waar mick naar toe gaat? wij gaan door houden in de kroeg hier in het dorp
@ Neel: Jammer dat je ws pas in maart kan starten daar.. Hoop voor je dat je eerder weg mag! @ tandarts: Mijn tandarts doet het altijd zelf, hoef ik niet naar de kaakchirurg. Onaangekondigd.. tja, hij zegt tijdens de controle: "Ik ga 'm eruit halen." en 2 minuten later zit je op de gang te wachten tot de verdoving gaat werken. Nog 10 minuten later sta je weer buiten, bloed te spugen enzo Maar.. de kies is er gelukkig nog niet uit.. Hij zei dat het nog niet kon, omdat ie nog niet genoeg door was. Ook de laatste moet eruit (heb er tot nu toe 2 uit). Fijn vooruitzicht, ben ik volgende keer/keren dus weer nerveus
Meiden,ik kom morgen weer mee kletsen. Slaap lekker allemaal en @XVlindertje: Heeeeeel veel plezier en succes met de 20-weken echo!!
Goeie avond meiden! Effe n snel berichtje via mn foon. @Neel: balen dat t pas vanaf maart kan, ga duimen dat t toch nog eerder kan. @mamac: de ta moet er echt wel een afspraak voor inplannen. Hij mag het niet onaangekondigd doen. Of je moet dat prettiger vinden... @pluis: wat een supermooi hemeltje het past er ook helemaal bij! Enne dat potje wordfeud was idd erg saai...maar we zijn alweer op de goeie weg! @de rest: heb t allemaal wel gelezen, maar ik kan nu niet zo makkelijk terug lezen. @hier: pfff ik ben helemaal klaar voor de vakantie. Had eigenlijk ook wel wat hoop dat manlief nu eindelijk wel eens aan een leuk kerstcadeau had gedacht, maar t ziet ernaar uit dat dat weer niet gaat gebeuren! A h ja...ben t gewend!
@Duveldraakje: Mannen,grrr! Die van mij is ook altijd zo lekker attent.. Ik ben het ook wel gewend maar het zou zo leuk zijn als je uit blijk van liefde en waardering eens wat zou krijgen hè, al is het een armbandje van 10,00!! Goedemorgen btw..
Ook goedemorgen! @ DD: Lekker dan, dat je vent niet aan een leuk kerstcadeau heeft gedacht.. Heb jij wel iets voor hem? Het is vanaf morgen vakantie he? Geniet ervan!! @ Pluis: Wat ben je er weer vroeg bij meid Hoe is het? Ben je het al een beetje zat aan het worden, of valt het mee? Vergeet je niet nog wat buikfoto's te maken? Die van het laatst zijn het leukst! @ hier: Zo naar het CB voor de 2e lading prikjes. En straks komt de box, joehoe!
Goedemorgen Angels, Ik zit helemaal alleen op de bank... Stijn is wennen op KDV. Hij vond alle kindjes gelukkig heel interessant. Hij lag net lekker vrolijk in de box te spelen toen ik wegging. Zo even kerstboodschappen doen... afleiding!
@MamaC: Ik zal vandaag nog eens een buikfoto maken als ik het niet vergeet. Ik ben het nu soms wel een beetje beu maar dat is met momenten.. Jippie,vandaag komt de box! Veel plezier ermee alvast! @handbalster: Dat zal wel ff wennen zijn zo zonder Stijn. Hoe laat ga je hem weer ophalen? Succes hoor! @Hier: M'n schoonvader en z'n maat zijn het aanrechtblad aan het plaatsen (ze zijn al bijna klaar) en het wordt mooooi!! Ik ben er superblij mee! Vanmiddag eventjes naar m'n werk,er is een bijeenkomst met het nieuwe team per 1 januari 2012. M'n ouders moeten me brengen maar ik ga er maar heen want ik heb m'n collega's al een poosje niet meer gezien en wil na m'n verlof niet de vreemde eend in de bijt zijn.
@Sasje; Nee, het is tegen over het KDV van Mick.. Gezellig dat je jullie naar de kroeg gaan, zal vast errrrg gezellig worden! @MamaC; Op naar de volgende keer dan maar.. Succes bij het CB. @DD; Alle mannen zijn hetzelfde @Handbalster; Raar is dat he, opeens alleen.. Dadelijk mag je hem weer halen! @Pluis; Goedemorgen! 'veel plezier' op je werk. Enne.. Foto'tje van het blad? @Hier; Net gezwommen met Mick, hij ligt al een uurtje op bed.. Straks en morgen ochtend nog even te werken en dan vakantieeeeee.. Ik ben aan het aftellen..
@ handbalster: Ahh, lijkt me moeilijk! Maar Stijn vermaakt zich daar wel hoor, dat weet ik zeker. Nu jij nog even iets vinden om je te vermaken Suc6 met de kerstboodschappen! @ Pluis: Logisch dat je het af en toe een beetje beu bent, hoort erbij op 't eind. Fijn dat het aanrechtblad zo mooi wordt! Veel plezier bij de bijeenkomst straks! @ Neel: Suc6 nog even met je laatste 2 daagjes werken, aftellen naar je welverdiende vakantie! @ xVlindertje: En en en??? Las op FB al dat alles goed was, super meis! Heel blij voor je @ hier: Prikjes zitten er weer in, Melle was weer heel erg stoer! Hij is weer heerlijk gemiddeld, zoals altijd: 5855 gram en 60 cm. Hij heeft wel lekker gelachen naar de arts (vóór de prikjes uiteraard ) en ook laten zien dat ie z'n hoofdje al heel goed op kan tillen. We zijn weer trots
lees wel mee, maar niet zo veel tijd om te reageren. maar volgende week heb ik vakantie, dan maak ik t goed
Zo ik kom even snel kijken naar pluis, maar zo te zien is er nog gaan nieuwe angel baby geboren, zou wel leuk zijn als het een kerstkindje wordt !! @Pluis: Hoe is het meid? Laatste loodjes zijn zwaar he?! Las dat je darmen zich flink legen..Was bij mij ook het geval en twee dagen later begon het dus wie weet hoef je niet zo lang meer! Doe lekker rustig aan en geniet nog even van dat heerlijke getrappel/ gestomp hihi en gedraai in je buik voor je het weet is mini-pluis op de wereld! @Xvlinder: Ik zag op fb dat alles goed was bij de 20weken echo..En ik zie dat het nog een geheimpje is wat het wordt, ben zooo benieuwd! Ik blijf nog steeds bij een meisje ben benieuwd of ik het goed heb. @Mamac: Fijn dat de prikken er weer op zitten, vind het zooo zielig voor die kleine spruiten! Kerstavond ga ik met liam bij mijn ouders slapen. Gezien vriendje vanavond de eerste nacht heeft van de 4. Daar ga ik ontbijten en in de middag naar s-familie. Lekker gourmetten en dan komt mijn zwager mij en liam 's avonds gezelschap houden gezien ik dan weer alleen ben. Tweede kerstdag naar mijn ouders en de dag na kerst ga ik uitgebreid koken voor ons 2en!! Wat gaan jullie doen? @Handbalster: Is alles goed gegaan met Stijn op de opvang? Heb je je een beetje kunnen vermaken? Liam gaat 18 januari wennen, moet al janken als ik er aan denk hihi @Neeltje: Was het zwemmen weer leuk? Wij zijn van de week voor het eerst geweest en ik vind het geweldig! Vanaf nu nog maar 1 dag werken voor jou en dan vakantieee, geniet ervan! @Andere meiden: Knuffel van mij en liam voor jullie!!
Gelukkig is het met Stijn goed gegaan op KDV. Hij moest even huilen toen hij ontdekte dat ik weg was en toen ze hem naar bed wilden brengen; daar had hij echt geen zin in! Vond het maar naar thuis zijn, terwijl hij er niet was. En in de winkel was ik ook erg onrustig.. Nou ja, 5 januari nog een keer. @Xvlindertje; gefeliciteerd met je goede 20-wekenecho @MamaC; hoe bevalt de box? Heeft Melle nog last van zijn prikjes? @Mol; fijn dat alles goed gaat met jou en je ventje. Dat babyzwemmen wil ik binnenkort ook eens proberen. Vond Liam het niet te koud?
zo ik haak weer in...hoofdpijn is gelukkig afgezakt. moet ook erg veel werken deze week maar goed de helft zit er op ook ben ik me aan het verdiepen over de mogelijkheden in dusseldorf voor ons, maar ook dit zit redelijk ingewikkeld inelkaar. dus ook daarover kop zorgen...maar goed.....geduld is een schone zaak
Goeie avond! @MamaC: Je mannetje groeit goed zo te lezen! En die spuitjes zijn altijd zo zielig! @Neel: Ah jou man doet dat dus ook @Sasje: Damn alweer zo'n koppijn? @Pluis: Hoest vandaag meissie? Mooie keuken trouwens! @xVlindertje: En hoe was de echo??? @handbalster: En hoe is het gegaan met Stijn? @MoL: Groeit Liam ook zo hard? @Kerst: Ehm kerstavond hebben wij elk jaar een verjaardag (sinds 2006), maar nu is het schuin tegenover ons ipv aan de andere kant van Vught! Scheelt weer en we kunnen allebei een drankje nemen! Eerste kerstdag gaan we weer uit eten met mn schoonouders en 2e kerstdag doen we lekker niks! @Hier: Anouk heeft vanavond een Kerstdiner gehad op school. Dat was wel heel erg leuk. Eerst hadden ze een ritje op een paardentram en daarna lekker gegeten in de klas. Morgen heeft ze nog een kerstviering op school en dan om half 1 VAKANTIE! Manlief heeft morgen ook (hopelijk ook vanaf een uur of 1) vakantie! Nu is ie al een paar avonden aan t helpen bij een vriend in zn huis. 2 vrienden van ons zijn afgelopen jaar uit elkaar gegaan en onze vriendin is in Juni al verhuist en hij verhuist nu dus, maar moet nog eigenlijk het hele huis zelf opbouwen. Hij heeft namelijk een deel van een oude school gekocht. Dus de komende dagen is manlief nog bezig met klussen en dan vooral tegelen (doet ie zn naam ook weer eens eer aan , hij werkt bij het tegelzettersbedrijf van zn broer!) Dus de komende dagen is het nog effe aankijken hoe het gaat! Maar gelukkig hebben we ook nog de kerstdagen! Liefs, DD
Ehm misschien kan je ook kijken in Antwerpen, daar zijn mijn zwager en schoonzus ook geweest en bij beide meiden was het na de 2e keer raak!
thanks voor de tip dd...ik had ook al gekeken voor gent...want daar hoor je ook goede verhalen over maar dat is echt veel en veel te ver rijden voor ons...2 uur heen en weer 2 uur terug....weet niet hoever antwerpen is...dusseldorf ben ik met 3 kwartier. wat leuk dat anouk al kerstdiner heeft gehad oh dus nog niet samen vakantie als manlief moet gaan klussen? wel jammer toc?