heee das goed nieuws dd, ik was idd ook wel blij dat beeb al goed om ligt, nou maar hopen dat t ook zo blijft mamaC gaaf dat je t nu al voelt, had ik bij deze ook zo snel, bij lars was t pas met 18 weken, maar t blijft hoe dan ook speciaal, vooral in t begin, dan zijn t nog echt binnenpretjes omdat alleen jij het voelt. nu hoef je bij mij geneens te voelen, je ziet t zo wel bewegen haha @pluis, ja gaat goed met pap, ben wel blij dat ie weer thuis is top dat er bij jou zoveel vaart in izt. lekker ! @rest, sorry kweeniemeer, moet toch maar weer gaan bijschrijven ... @hier, zo gaar als een klontje boter, flink aan t verhuizen geweest in de winkel (nee niet zwaar getild, ik deed de leuke dingen ) wel lekker veel gedaan vandaag dus
@ DD: Wat een goed nieuws zeg! Zou je het fijn vinden om normaal te bevallen? Of ga je daar nu juist een beetje tegenop zien? @ sasje: Heb je nog een beetje kunnen bijslapen vannacht? Spannend dat het IUI-traject nu gaat beginnen bij jullie! @ Pluis: Nou, dat ziet er goed uit dan hoor! Heb je er zelf ook een positief gevoel bij zo? Lekker dat het nu echt zo snel gaat inderdaad! @ fioon: Gaaf dat je de bewegingen van je beeb kan zien bij jou Dat zal voor mij nog ff duren @ beeb-bewegingen: Weet natuurlijk nog niet echt of dit de bewegingen van mijn beeb zijn, vind het wel erg vroeg. Heel soms (paar momenten per dag) voelt het alsof mijn blaas een klein trapje/veegje krijgt. Niet echt pijnlijk, maar ik zou het ook weer niet omschrijven als vlindertjes in m'n buik denk ik Ik ga er nu echt onwijs op letten natuurlijk, haha!
goedemorgen meiden, @ fioon dat lijkt me echt geweldig om het van buitenaf te zien!! @mama dat zal dan toch wel de kleine zijn als je dat eerder nooit hebt gevoeld?? heb redelijk geslapen vannacht alleen alweer half 9 wakker ;(
Hoi meiden, Ik ga even niet op iedereen reageren.. Mijn schoonzus was gisteren uitgerekend en is gister ook opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft de ergste vorm van zwangerschapsvergiftiging.. We mogen niet op bezoek, mijn broer houdt ons op de hoogte via sms.. Ze is nog niet bevallen en verder weten wij ook vrij weinig.. Duimen jullie met mij mee dat alles in orde is met haar en Mick's neefje?? Liefs..
@ sasje: Tja, je zou het wel denken, dat het dan wel het kindje moet zijn Maar vind het zo vroeg! Jammer dat je zo vroeg alweer wakker was vanmorgen.. Kan je morgen ook weer uitslapen? @ Neeltje: Jeetje meid, dat is slecht nieuws zeg.. Wat spannend, wat naar! Ik duim hard mee dat alles goed gaat met haar en Micks neefje! @ hier: Veeeel teveel gedaan vandaag: meubels verplaatst, gestofzuigd, gepoetst.. Maar het is allemaal nodig voor de babykamer die hier moet komen. Ik kan toch niet echt goed m'n rust pakken, dit zijn gewoon dingen die ik moet doen ofzo, een drang! Maar goed, ik word meteen hard gestraft door een hele intense hoofdpijn al de hele dag.. Men, ik heb het nog nooit zo erg gehad! Hopelijk is het na een nachtje rusten weg!
hey meiden, wat een rust weer hier!!! @mama doe rustig aan meid! @ hier dadelijk naar de kroeg halfvastenbal..... en idd morgen uitslapen ja
@ sasje: Veel plezier! En lekker uitslapen morgen @ hier: Whahaaa, ik heb een buikfotootje gevonden van het begin! Die was ik alweer vergeten, maar vind het achteraf toch leuk dat ik die gemaakt heb toen. Wat een verschillll!! Alleen mijn borsten zijn al 3x zo groot geworden! *lol* Hij staat in m'n album
ha neel, gelukkig is alles goed, gefeliciteerd met je neefje ! mama, de tijd vliegt nu om hoor meis, voor je t weet zeg je tegen de beeb in je buik ga nou maar ff slapen, laat mama's blaas/ribben maar even met rust was t eindelijk weer lekker weer, moet ik werken, nouja, half dagje maar, en we hebben een hoop kunnen doen dus tijd ging snel. nu lekker slapen, voor morgen hoop plannen. nu nog zien of we zin hebben om ze uit te voeren
hey meiden, zo wat een rust...maar ja het is weekend he @mama ik zal zo even kijken naar je foto maar hier wel heerlijk uitgeslapen tot half 11!!! @ fioon en is er nog wat van gekomen om de dingen te doen die jullie gepland hebben/hadden? @neeltje gefeliciteerd met jullie neefje!!
Hoi meiden, hier even een berichtje van mij!! Hoe is het met iedereen?? Pluis: Ik begreep dat je eitjes goed groeien!! En dat alles er op zich goed uitzag, toch?? Ik hoop heel erg voor je dat je dit jaar zwanger mag worden!! Ik hoop dat verder alles goed gaat op het werk en met je vriend. Gaat het al wat beter met de epileptische aanvallen?? @XVlinder: Heey meis ik begreep dat ook jij op het moment aan de clomid zit?? Doet het een beetje zijn werk groeien je eitjes mooi?? En ik begreep ook dat je wat klachtjes hebt, zit je nog steeds op het wachtbankje?? Ik hoop dat de klachtjes wijzen op een mogelijke zwangerschap!! @Sasje: Hey hey ik begreep dat het bij jou allemaal wat minder ging, doordat er geen levende zaadcellen waren gevonden.. Ik vind dat echt super rot voor je meis!! Klopt het dat jullie icsi/iui (weet niet hoe het precies heet) gaan proberen? Ik hoop van harte voor jou en je vriend dat deze behandeling zal gaan aanslaan, want het is vreselijk om in deze onzekerheid te zitten!! Doe rustig aan!! @Annekeloes: Hey meissie ik weet dat je ook niet meer echt actief op het forum bent, maar mocht je dit lezen ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat!! Zijn jullie intussen alweer bezig om het te proberen of zijn jullie nog aan het bijkomen van de klap die je te voorduren hebt gekregen?? Alle geluk voor jou!! *Strooit hcg hcg hcg naar de nog niet zwangere meiden en hoopt dat jullie heel snel op roze mogen* @DD: Heey hoe is het met jou en met anouk?? Vind ze het spannend om grote zus te worden?? Nog maar even en dan is het zover!! Super spannend deze laatste loodjes, voel je je verder wel goed?? @Fioon: Jij bent ondertussen ook alweer 31 weken zwanger, wat gaat dat snel!! Voel jij je ook nog goed?? Hoop dat alles goed is met Lars!! @Isra: Jaja nog een zwangere die al tegen het einde loopt. Ik begreep dat je verlof nu ook al is ingegaan, lijkt me heerlijk!! Heb je al last van nesteldrang?? En kijk je uit naar de bevalling of zie je er een beetje tegen op?? Spannend nog even wachten en dan wordt je zoon grote broer!! @ Neeltje: Hoe is het met jouw kanjer?? Doet mick het goed?? Het gaat zo snel allemaal genieten jullie lekker van je ventje?? En heb je de horror bevalling al een beetje kunnen afsluiten of heb je er nog steeds erge last van?? Hoop dat het goed gaat!! @Fafa: Hoe gaat het met jouw kleine meid?? Doet ze het goed?? Gaat alles goed met de borstvoeding?? Hoop dat je volop aan het genieten bent van je meisje en dat alles super gaat!! @Handbalster: Hoe is het met jou meis?? Het begint bij jou ook ondertussen alweer op te schieten!! Ik las dat je de kleine lekker voelt bewegen!! Fijn gevoel is dat he?! Gaat verder alles goed?? Of heb je last van zwangerschapskwalen?? @Mamac: Dag lieve Mamac!! Hoe gaat het bij jou ik las dat je de kleine ook al stiekem hebt gevoeld..Wat fantastisch leuk!! Gaat het al wat beter met de moeheid en misselijkheid of heb je nog steeds erge last?? Wat vond ik je echo trouwens leuk op youtube zoooo lief!! Jouw kleine spruit!! Doe rustig aan meis en zorg goed voor jezelf!! @Ukkepuk: Hoe gaat het bij jou?? Heb je de baby uitzet al gescoord?? Ook voor jou bijna de 20 weken echo vind je het spannend?? Ik wel hoor!! Willen jullie weten wat het wordt of niet?? @WJB: Hoe gaat het met jou?? --------------------------------------------------------------- @Hier: Het gaat op het moment weer goed heb erg last gehad van de onregelmatige werktijden en van het feit dat ik zolang ander werk heb gekregen gezien ik mijn eigen werk niet mag uitvoeren tijdens de zwangerschap. Nu heb ik een relaxed rooster gekregen in overleg met de ARBO en heb net een weekje vakantie gehad was erg fijn!! Verder gaat alles goed met de kleine man (ja ja het wordt een jongen)!! Voel sinds een aantal dagen goed de plopjes in mijn buik!! Verheug me er heel erg op om mama te worden en kan niet wachten tot de kleine geboren kan gaan worden!! Liefs van mij
Hey meiden, Even een snel berichtje van mij vanaf mn telefoon. Zo weer richting mn werk.. Ik heb telkens het gevoel onwijs ongi te worden, wat buikkrampen ect. Als ik dan naar de wc ga, zit er niks ! Tot nu toe is het tot 1x bruinverlies gekomen en verder niks! Ik zit nu op 11 DPO, ik vind het zo spannend ! Ik haat het wachtbankje.. Knuffel voor alle meiden ! Ik reageer morgenochtend weer op iedereen : )
@ fioon: Hihi, ik kan niet wachten Hoe is het vandaag gegaan tot nu toe met al jullie plannen? @ sasje: Wat lekker dat je zo hebt kunnen uitslapen! Was het gister gezellig? @ MoL: Hee meissie, fijn weer even wat van je te horen! Ik mis je hier hoor!! Mooi dat alles goed gaat en dat jullie een lekker vakantieweekje hebben gehad! Denk je aan jezelf? Echt leuk dat je een jongetje krijgt Ik ben superbenieuwd hoe je buik eruit ziet trouwens, heb je gelegenheid om een fotootje te plaatsen?? Geniet van de bewegingen die je voelt @ xVlindertje: Wat spannend meis! Wachtbankje is inderdaad heel stom! Ik duim voor je! Zijn die steekjes toen trouwens eenmalig gebleven?
@mol wat leuk weer iets van je te lezen meid!!! hier idd iedere keer geen zaad te vinden in mij...hoe dit kan blijven ??? en we gaan idd nu deze maand de iui in! spannend allemaal!! wat leuk een jongentje!!!! vertellen jullie het dus iedereen??? @vlindertje oh spannend meid!!!!! @mama ja was wel gezellig hoor....niet zo laat geworden want had ze al vrij snel iets te diep in glaasje gekeken en vriendlief had kei erge hoofdpijn dus waren al om 1 uur thuis
@Mamac: Dikkue knuffel voor jou en je kleine feutje!! @Sasje: Spannend deze maand de iui in ik hoop zo dat de behandeling aanslaat!! En iedereen mag idd weten dat het een jongen wordt kan het niet voor me houden ben zo trots!!
je hebt nog een bescheiden buikje mol...athans zo lijkt het op de foto's maar het is ook niet helemaal goed te zien