Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier ook kerstdiner op school gehad, was heeel gezellig, maar 25 kindjes, 2 juffen en 3 mama's, mijn oren tuteren nog .....

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben alweer vanaf 2.00 uur wakker..:(

3. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles bijgelezen maar even geen tijd kom snel verhaal doen.

Liefs

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@XVlindertje: Je laat ons wel heel lang in spanning zeg,mogen we het geslacht niet meer weten? Ik ben zooo benieuwd!!

@Sasje: Weet je al iets meer over Düsseldorf? Zou super zijn als je daar heen mag,ik hoor er veel succesverhalen vandaan komen!

@MamaC: Hoe bevalt de nieuwe box?

@Duveldraakje: Bijna vakantie meid,eindelijk!!! :)

@Neeltje: Jij ook vanaf vandaag vakantie? Lekker hoor,geniet er maar van!

@Fioon: Wat leuk dat er een kerstdiner was bij Lars op school! Altijd gezellig hè,dat soort dingen!

@De rest: Ik weet het ff niet meer,sorry!

@Hier: Vannacht slecht geslapen maar gelukkig nog wel in slaap gevallen van 06.00 tot 09.00 uur. Vandaag rustig aan en vanavond even met T. naar de stad voor wat kerstcadeautjes. Daar heb ik wel zin in, I LOVE koopavond rond deze tijd!!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kwam even snel spieken naar Pluis, hihi.. ;)

Ik heb een druk dagje (vanavond al eerste kerstdiner), maar misschien dat ik straks even kan reageren!

Dikke kus voor jullie!

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Lieve meiden,

Ik heb jullie allemaal een privebericht gestuurd.. :)

Dikke knuffel x

7. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Xvlinder: Je hebt PB terug!!

@Pluis: Roep eens even naar de kleine meid dat ze mag komen hihi vind het zooo spannend!! Heel veel plezier tijdens de koopavond lekker shoppen.

@Mamac: Veel plezier vanavond!

@DD: Ja liam groeit idd als kool, soms past hij al maat 68 gaat hard!! Fijn dat Anouk het leuk heeft gehad tijdens het kertdiner! Hoe gaat het met de andere dame? Jullie eerste kerst met z'n 4'ren is toch wel bijzonder hoor!!

@Fioon: Ook super dat het kerstdiner bij jullie op school geslaagd was en de grote vraag wat hebben jullie gegeten? :D

@Hier: Liam is snot verkouden, zit helemaal dicht. Heeft vannacht nog een feestje gemaakt hij was kennelijk niet moe en heeft tot 01:00 liggen brabbelen en kirren in zijn bed, meneer had de grootste lol..!! ;):)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@vlindertje je hebt pb terug :)

@pluis balen dat je al zo vroeg wakker was zeg..pff maar wel gelukkig dat je nog iets hebt kunnen slapen!!

@hier nog niet veel wijzer geworden...k ga dinsdag ff naar cz bellen voor de juiste informatie te verkrijgen.

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Fijn dat Melle weer door de keuring is gekomen!

@MoL; Het zwemmen was heerlijk, we zijn van de grote glijbaan geweest. 1e keer vonden we het beide dood eng, tweede keer al iets minder. Maar toen vond ik het wel genoeg geweest ;)
    Heerlijk he, je kleintje dicht bij je terwijl 'ie geniet van het water :D

@Handbalster; Jullie hebben het overleefd, het KDV ;)

@Sasje; Dikke knuffel voor jou meis!

@DD; Muts en L. hebben best wat overeenkomsten ja.. ;)
    Succes met de verbouwing en veel plezier op de verjaardag!

@Fioon; Hoe ist met je oren? :D

@Pluis; Gezellig is dat nu in de stad he? Vind dat zo leuk, die lichtjes..
    Hopelijk slaap je vanavond beter!

@Vlinder; PB terug! :D

@Kerst; Morgen naar schoonmoeder (zucht..) zondag de papa's hier, en maandag naar mijn mama..

@Hier; Ein-de-lijk vakantie! Hij begint met hoofdpijn.. Dus da's kut..

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    balen van je hoofdpijn neeltje!!
    doe maar rustig aan en lekker op tijd onder de wol!!

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mol, alle ouders hadden iets gemaakt, soep, stokbrood, kipkluifjes, pannenkoeken, eiermuisjes, spagetti, toetjes, taart, stoofpeertjes/appeltjes, vanalles. alles in buffetvorm neergezet, en die kids hebben me lopen schransen, heerlijk om te zien, sommige moeders vroegen of t niet iedere dag kon haha

@neel, goed hoor haha, hoest met jou hoofd

@sasje, kun je het niet op de site van cz vinden ?

@vlinder, geen berichtje gezien :(

@hier, net mijn kerstkado besteld (kregen van werk een tinteling) heb zon soort pandora armband + ketting besteld

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@XVlindertje: Ik heb je pb gelezen meid maar nog geen tijd gehad om wat terug te sturen dus dat komt nog..:)

@Neeltje: Eindelijk vakantie meid,jeeej! Wel balen van de hoofdpijn,zul je altijd zien hè..;)

@Fioon: Klinkt echt leuk en gezellig,zo'n buffet voor de kindjes! Wat had jij gemaakt? (Sorry hoor,ben altijd overal nieuwsgierig naar :D)

@Miracle: Wat sneu dat Liam zo verkouden is,hopelijk is het snel weer over!

@MamaC: Hoe was het kerstdiner van vandaag?

@Duveldraakje: Geniet lekker van de vakantie met je gezinnetje!

@Sasje: Balen dat je niet veel wijzer bent geworden,hopelijk snel meer duidelijkheid!

@wjb: Nog steeds druk meis? Alles is toch wel goed hè?

@Hier: Ik ben net m'n (of een deel van??) slijmprop verloren! Althans,dat denk ik dan.. Ik zal niet in details treden maar ik had zoiets nog nooit gezien en heb voor de zekerheid even de "structuur" gecheckt met een stukje toiletpapier. Ik weet dat het nog niets hoeft te betekenen maar toevallig had ik wel een bepaald voorgevoel vandaag,een gevoel dat het niet lang meer gaat duren.. Ik ben benieuwd,wordt vervolgd!!

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!
    Ik had gehoopt met leuk nieuws te kunnen komen maar nee hoor.. We wachten maar weer geduldig af! :)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ey pluis oh jeejjjjj wat spannend!!!
    volgens mij zeggen ze als je je slijmprop verloren bent dat het niet meer te lang gaat duren toch??
    dan wordt het een kerstkindje :)

@fioon nee op de site van cz staat niks vermeld. ook niet met welke zh ze in het buitenland een contract hebben...dus moet toch wachten tot dinsdag tot ik kan bellen.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik kom trouwens net van vriendin vandaan!!!
    en ze hebben me gevraagd of ik peettante wilde worden van de kleine man!!!!!
    oh allebei in tranen :) jaaaaa tuurlijk!!
    ze wilde me eerst niet vragen omdat ze dachten dat ik het niet leuk zou vinden om zij in januari is uitgeteld en mijn in maart..dus dan zou ik in 2 maanden tijd 2 keer peettante worden...whaahahaha wat boeit mij dat nou!!! ik vind dat veel te leuk :)

@Pluis ik ben erg benieuwd.....!!

16. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @Pluis; spannend!!! Wie weet wordt het wel een kerstengeltje!

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Wat leuk dat je weer gevraagd bent als peettante!

@handbalster: Van mij mag het een kerstkindje worden hoor,puur om er vanaf te zijn want voor het kindje is het later niet zo leuk..

@Hier: Lieve meiden,ik wens jullie allemaal hele gezellige,sfeervolle & liefdevolle feestdagen! Geniet er lekker van!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hi meiden!

Ik wil jullie ook even een heeeele fijne kerst wensen, dat jullie er maar lekker van mogen genieten!

@ Pluis: Klinkt spannend meis! Helaas zegt de slijmprop niet zoveel, kan zo nog een week duren.. Maar.. ook ik denk dat het niet lang meer zal duren hoor, bij jou! Ik hou je goed in de gaten! Wie sms je trouwens, als het gebeurd is? :)

@ hier: De box bevalt echt heel goed! :D

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Ik weet dat het verliezen van de slijmprop niets wil zeggen maar als je 'm dan verliest wordt het op de een of andere manier nog spannender allemaal! Super dat de box zo goed bevalt!

@Hier: Avondje bij m'n ouders doorgebracht en All you need is love gekeken,nu zit ik lekker thuis in m'n pyjama onder een dekentje op .T te wachten. Nog een half uur à drie kwartier!

20. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Pluis nee hoor niks aan de hand alleen druk met visite en inpakken. Ben nu weer in Amsterdam. Hoe wat spannend je slijmprop bij jen was het 2 dagen van te voren en bij jace volgens mij een week? Spannend spannend.

Meiden nou zie boven erg druk gaan ook lekker een weekje weg naar epe. Na kerst. Iedereen hele fijne feestdagen !

Deel Deze Pagina