Goeiemorgen! Hoe is het met iedereen, zo na de kerst? Altijd een beetje een leeg gevoel, vind ik..! Hoop dat iedereen leuke dagen heeft gehad! @ Pluis: Vervelend meis.. Bij mij betekende dat dat het nog maar een paar uurtjes duurde.. maar als je het niet vertrouwt: zeker bellen!! @ sasje: Weet je hoeveel je dan zou moeten bijbetalen? Lastig.. Je zou de optie nog even voor je uit kunnen schuiven natuurlijk. En wat kan Dusseldorf meer voor jullie betekenen dan Maastricht? (En hoe is het met je vandaag?) @ hier: Gezellige dagen gehad, en ontzettend moe! Melle heeft het wel helemaal geweldig gedaan, heeft zich echt als een model-kindje gedragen. Hij is vandaag alweer helemaal bijgekomen (nou, ik nog niet hoor, haha)
Hallo allemaal, Iedereen fijne kerstdagen gehad? allemaal lekker aan het uibuiken? @ Pluis; jammer dat je meisje nog niet geboren is, maar voor haarzelf later misschien wel fijn om niet met kerst jarig te zijn. Ik zou niet te lang met duizeligheid, hoofdpijn enzo blijven lopen. kunnen inderdaad 1e tekenen van zwangerschapsvergiftiging zijn! @ MamaC: wat fijn dat Melle zich zo goed heeft gedragen, geeft jezelf ook meer rust hé. Stijn vond de gezelligheid gelukkig ook heel leuk! @Sasje; waarom ben je eigenlijk op zoek naar een ander ziekenhuis? is dat voor als je moet overstappen op ivf? hoop voor je dat het niet nodig is en dat de 6e IUI raak blijkt te zijn! Zou zo leuk zijn als alle Angels in 2012 mama zijn! @hier; Stijn vond de Kerst erg leuk gelukkig. Hij was ook erg vrolijk: Bekijk bijlage 210064 Zelf was ik echt moe. Stijn wordt laatste week weer vroeg wakker, vanamorgen 4 uur. Gelukkig heeft vriendlief Stijn om 8.00 mee naar beneden genomen en heb ik nog tot 11 uur geslapen!
Even snel een ego berichtje.. Ik stond vanmiddag bij de Etos om luiers en billendoekjes te halen.. Doet m'n pas het niet.. 4x geprobeerd.. Dus ik zeg; 'Ik loop de hoek wel ff om, naar de pin automaat'. Wordt m'n pasje ingeslikt! Dus ik gelijk de ING bellen, uitgelegd wat er is gebeurd. Zegt de lieve vrouw aan de telefoon; 'Het spijt mij, maar u pas is geblokkeerd vanwege fraude'. HUH!? Dus ik zeg; 'Ik heb helemaal geen fraude gepleegd mevrouw!' :x Blijkt nu; mijn pas is geskimt.. :x Er is meer dan 1000,- van mijn rekening gehaald in Jakarta. Voel me nu best rot, heb in de auto zitten janken en vloeken.. We krijgen het bedrag wel terug, maar het is zo zuur! Leon is zaterdag jarig, maar ik kan namens Mick en mij geen cadeautje halen, boodschappen hebben we gelukkig al.. Over 2 a 3 weken kan ik het bedrag terug verwachten.. Ik ben zo pissig! Ik zat maar aan de telefoon; kut kut kut, sorry mevrouw dit is niet tegen u bedoelt, maar fuck he! Gelukkig snapte ze het wel.. Maarja.. *zucht*.. :'(
@Pluis; En heb je gebeld meis?? Hoe voel je je nu? @Handbalster; Wat een knapperd is het toch! @Sasje; Hmmm.. Al contact gehad in Maastricht? @MamaC; Fijn dat Melle het zo goed gedaan heeft! @degene die ik vergeten ben; sorry!
@ Neeltje: Zo lekker dan !! :x Niet zo gek dat je zo reageert lijkt me.. En duurt dan toch best lang voordat je het geld terug hebt, en ook best een groot bedrag @ Handbalster: Aah wat een plaatje @ MamaC: Fijn dat Melle het zo goed heeft gedaan, hopelijk ben jij ook weer snel beetje in je ritme @ Pluis: Ow blegh Heb je nog gebeld.. ? Of lig je ondertussen te puffen nu.. @ Sasje: ow balen, maar misschien heb ik het gemist... Waarom aan het informeren ect naar Dusseldorf ? @ Fioon: Ben ik jou vergeten dan Ik ga hem je nog sturen.. SOrry !! @ Hier: Zo de kerst zit er weer op, al moet ik eerlijk zeggen.. heb er dit jaar niet echt een idee van gehad.. moest werken beide dagen. Heb er nu 4 dagen achter elkaar opzitten.. Gisteren wel erg gezellig bij mn moeder geweest met de familie. Maar volgend jaar werk ik wel met oud en nieuw Hier gaat verder alles nog steeds goed, al moet ik zeggen dat ik wat last van mn rug krijg bij het lange staan/ lopen ect op mn werk. Dus maar even in de gaten houden.
Hey meiden, hier ook even snel een ego-berichtje want ik heb nog van alles te doen.. Ik heb vanmorgen gebeld en moest langskomen. Eenmaal op de afdeling moest ik urine inleveren,is er bloed geprikt en is mijn bloeddruk meerdere keren gemeten. Ik heb ook een half uur aan de ctg gelegen. De uitslagen waren allemaal prima maar mijn bloeddruk was te hoog en omdat ik die klachten heb (hoofdpijn,sterretjes zien enz) heeft de gynaecoloog besloten dat ik morgen ingeleid ga worden!!!! Oooh meiden,ik ben echt blij maar we vinden het tegelijk ook heel erg eng hoor.. Ik moet me morgen om 07.30 uur melden op de verloskunde-afdeling en moet sowieso een nachtje blijven. Als de bevalling morgen nog niet doorzet doen ze overmorgen een nieuwe poging,ik blijf net zo lang tot ik bevallen ben en moet de dag van de bevalling ook nog een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ik neem m'n laptop en IPhone mee dus kan nog met jullie kletsen! Nou meiden,tot snel!!
Ow wat spannend meid !! Dus wie weet morgen wel je kleine meisje in je armen Hou ons op de hoogte morgen he ! Wie ga je sms-en als het zover is.... ?
@Pluis; Jaaaaa spanneeeeeend !! Ik ben vrij, dus ik kan whats appen en wordfeud-en! Oh meis, ik ga kei hard duimen!! *stuiter stuiter* @Vlindertje; De pijn goed in de gaten houden. Kunnen je bekken zijn..
Jaa zal ik ook zeker doen meis Wat is jou wordfeud ook alweer.. ? Heb ooit spelletje tegen je gespeeld, maar kan je nu niet meer vinden
Even snel een berichtje voor pluis, vieren hier nu 3de kerstdag. Lieve pluis, wat super spannend!! Ik wens je heel heel veel succes het komt allemaal goed en ik hoop dat jullie snel jullie kleine meisje in je armen hebben .. Jeetje wat zal je vannacht gek slapen, de laatste nacht samen met je partner als je daarna thuis komt hebben jullie gewoon je kleine meisje bij jullie!! Geniet nog even samen vannacht lekker knuffelen!! Verder jij lekker douchen en laat je nog maar even in de watten leggen, want er moet een top prestatie geleverd worden. Nou meis vind het super spannend, ga aan je denken morgen!! Ben nu al trots op je Liefs van mij
@ PLuis; oh superspannend zeg! @Neel; dat meen je niet! wat een kutzooi en dat het dan nog zoalang duurt voordat je geld terug krijgt... da's even heel zuinig doen dus @Vlindertje: afwisseling tussen zitten, lopen en staan werkte bij mij het best. en goed recht zitten (benen niet over elkaar) en goed met beide benen op de grond staan kreeg ik als tips van de fysio
@ Neel: Wat k*t zeg.. Heel erg balen dat je dan ook nog zo lang moet wachten op je geld..! @ xVlindertje: Eigenlijk hetzelfde als handbalster: bij mij hielp veel afwisseling ook het beste. Is wel vervelend, je moet er telkens aan denken. En let er goed op dat de klachten dan wel weer verdwijnen na een nachtje slapen. @ Pluis: Meis, ben heel blij om te lezen dat alles goed was (op jouw klachten na dan) en wat een onwijs spannend nieuws dat je morgen ingeleid gaat worden!! Las het al toen je het plaatste net en moet er constant aan denken. Zal inderdaad een heeeel vreemd nachtje worden! Ik wil je ook heel veel sterkte wensen (en ook toch veel plezier!), je kan het!!! Hele dikke knuf van mij en ik ga zeker aan je denken!
@ handbalster: Wat een lieve foto van je ventje Jammer dat ie nu steeds weer zo vroeg komt.. maar ik lees vaak dat dat dan weer even een periode is. Hoop voor je dat het niet te lang duurt, want jij moet ook weer bijna aan de slag he.. Gaat het goed met de flesjes trouwens? En hoe is het met je eigen productie? @ hier: Melle heeft nog steeds last van krampen.. Ik had toch wel gehoopt dat dat inmiddels een stuk minder / over zou zijn (hij is morgen 3 maanden!). Het leek ook minder, daarom zijn we langzaam een beetje gaan afbouwen met de Infacol. Maar helaas, het is nog steeds niet echt oke. Is dit wel normaal, denken jullie?
Vanaf drie maanden wordt dit minder.. Bij het ene kindje iets eerder, bij het andere kindje iets later. Mick was 3 maanden en een paar dagen geloof ik.. Op de site; ouders.nu 'In de meeste gevallen verdwijnen de darmkrampjes na 3 tot 4 maanden.'
Goeie avond meiden! @Pluis: Owwww SPANNEND! Ik ben zo benieuwd (maar hopelijk ga je vannacht zelf aan de gang)... Ow en btw Wordfeud staat hier ook dag en nacht aan @Neel: Ik had al gereageerd op FB maar damn das echt zwaar K*T! @xVlindertje: Let goed op jezelf he meid! Die kleine (meid) moet nog wel een weekje of 18 zeker zitten! @de rest: Sorry heb t wel gelezen en heb ontzettend lieve foto's voorbij zien komen, maar heb even niet onthouden wat bij wie hoorde! Hebben jullie allemaal wel een fijne kerst gehad? @hier: Ontzettend druk gehad. Kerstavond(dag) bij een vriendin van ons geweest, haar zoontje werd 5 en aangezien Muts de peetoom van hem is zijn we dus de hele dag geweest (de avond ervoor heb ik ook nog mee de boel versierd). 1 e Kerstdag zijn we met mijn schoonouders heerlijk uit eten geweest, was wel gezellig en de meiden hebben het supergoed gedaan! Gisteren zijn we naar de Efteling geweest en ik ben van plan om daar een traditie van te maken. Oh wat is dat heerlijk zeg, lekker rondbanjeren, nergens naar kijken qua tijd en gewoon genieten! HEERLIJK! Vanochtend zijn we naar het gemeentehuis geweest en voor Evi is er nu ook een ID aangevraagd, voor Anouk kon niet omdat ik haar oude niet kon inleveren en het proces verbaal niet bij had (korte uitleg (voor diegene die het niet meer weten) vorig jaar portomonee gejat bij de Mac, daar zat ook Anouk's ID in, toen niet laten vernieuwen, nu moet het van die *&^%*^%$*^regering). Dus nu hebben we een afspraak staan voor donderdagochtend, heb gelukkig het proces verbaal wel terug gevonden! Owja je moet dan ook pasfoto's laten maken van je kinderen en ik weet niet van wie ze het hebben, maar die meiden van mij (effe een beetje opscheppen ) zijn echt 2 fotomodellen! Ze hebben het perfect gedaan! Nu ga ik effe heerlijk op de bank genieten en wens ik jullie een fijne avond!
@DD; Goed idee, zo'n traditie!! Ik ben erg benieuwd naar de foto'tjes van je meiden! Het is idd zwaar k*t van die rekening.. Vooral omdat het de betaal rekening is voor de rekeningen/hypotheek.. En ik had er wat extra's op gezet voor L's verjaardagscadeau.. Balen..