Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Pedicure is heerlijk! Heb je genoten?

@Sasje; Ik sluit me bij MoL aan..

@MoL; Wat naar dat jullie zo'n vervelende kerst hebben gehad! Gelukkig gaat het nu wat beter met jullie kereltje.. Een klacht indienen zou ik zeker doen!

@Pluis; Schiet 's op eh! :D

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik dacht die neeltje die post ff snel kijken :)
    ik denk wel dat ze bezig is hoor anders had ze toch wel allang gesmst dat nog alles rustig was ofzo :) dus zal vanacht wel smsje worden neeltje!!

en ook jij bedankt voor de lieve woorden!

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Update @ Pluis;

'Ik heb sinds de namiddag weeën die elkaar nu steeds sneller opvolgen. Had net 1,5 cm ontsluiting en de tampon met hormonen is er net uitgehaald. Ze vonden het niet tegen vallen want vanmorgen zat het nog potdicht. Als de weeën doorzetten is er kans dat ik vannacht of morgenochtend beval. Zo niet, dan morgen opnieuw zo'n tampon. Wordt vervolgd! XX'

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ohhhh jjeeeejjjjj spannend!!!!!

krijg er kriebels van :)

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannennnndddd! Fijn om even een update te lezen, dank je wel Neel!!

Ik zal later weer even reageren, Melle heeft z'n pyjama aan en tis tijd voor de borst hier :D

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Effe een snel berichtje vanuit hier!

@Pluis: Oh meid wat ontzettend spannend! Hopelijk duurt het niet al te lang meer en mag je je meisje snel in je armen houden!

@Neel: Fijn dat Mick het circus zo leuk vond! Je hebt toch wel foto's gemaakt he?

@Sasje: Ik hoop voor je dat je nu al op de wachtlijst kan, maar eigenlijk meer dat de IUI aanslaat!

@MamaC: Hoe gaat het nu met de BV? Ben je nog steeds volledig aan t voeden of ben je al aan t afbouwen?

@hier: Muts is toen straks met Anouk naar een vuurwerkshow geweest (nou ja show, het was blijkbaar niet veel) en nu hebben we besloten om haar met oudjaar wakker te maken. Vind het toch wel spannend hoor!

Dikke kus,
    DD

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Goedemorgen meiden.
    Wilt iemand mij het 06 nummer van pluis pben zodat ik haar kan feliciteren als het zover is ;)

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Update @Pluis;

Vannacht om 03.53 uur is hen mooie dochter Roos geboren. Ze weegt 2915 gr en ze doet het prima !!

@Pluis; Gefeliciteeeeeeerd !! Geniet er van en laat je goed verwennen !!Nogmaals; een erg leuke naam! :D

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Pluis: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje ROOS. Geniet ervan ! Dikke knuffel

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Pluis: GEFELICITEERD MET ROOS Wat een prachtige naam! Geniet met z'n 3-tjes.

Dikke kus,
    DD

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pluis!!!!
    van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje roos!!!!

nu lekker van gaan genieten meid!!!!!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Lieve Pluis,

heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Roos!!! Hele mooie naam! En toch nog een 2011-baby ;) Wat een wonder toch weer! Ik ben heeel blij voor je en heel benieuwd naar de verhalen en foto's!

Dikke kus!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Charlottesangels-nodlijst

Angel-baby’s:
    Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986)

Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa)
    Jill: geboren op 27 april 2011 (Isra)
    Elin: geboren op 25 mei 2011 (fioontje)
    Evi: geboren op 31 mei 2011 (Duveldraakje22)
    Stijn: geboren op 16 augustus 2011 (handbalster)
    Celeste: geboren op 3 september 2011 (Ukkepukkie)

Liam: geboren op 5 september 2011 (miracle of love)
    Jace Lyam: geboren op 28 september 2011 (wjb)
    Melle: geboren op 28 september 2011 (MamaCharlotte86)
    Roos: geboren op 29 december 2011 (Pluis81)

Zwanger:
    xVlindertje (uitgerekend: 10 mei 2012)

NOD:
    sasje24

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goodmorning to all, ik kom ook nog even reageren!

@ MoL: Wat een lieve woorden heb je geschreven voor sasje :) Ben het helemaal met je eens! Lekker makkelijk gezegd, maar meen het echt!
    En wat naar zeg, van Liam! Ik las het al op FB.. gelukkig gaat alles nu goed! Zo lief he, dat ze dan toch blijven lachen!

@ fioon: Lekker bankgehangen gisteravond?

@ DD: Leuk dat jullie Anouk met het vuurwerk wakker gaan maken dit jaar! Ze zal het vast prachtig vinden. Ik voelde me vroeger altijd heel groot als ik erbij mocht zijn, weet ik nog :)

@ xVlindertje: Hoe is het met je? Wanneer heb je nou ook alweer de volgende geslachtsecho?

@ Pluis: *stuiter stuiter* Ben zo blij voor je :D

@ sasje @ 5000 berichten: Jaja, we gaan hard! Nog even, dan mag er weer een nieuw topic geopend worden! Ik hoop heel hard dat het dan een zwanger-clubje mag worden!

@ MoL & Neel: @ Pedicure: Haha ja, af en toe kietelde het wel! Het was lekker, maar de vrouw zei dat het niet echt nodig was voor mijn voeten, ik heb bijna geen eelt en alles ziet er prima uit. Toch een compliment :) Maar.. beetje onprofessioneel vind ik: ze heeft mijn voet opengehaald bij m'n teen met een apparaatje. Het doet nog steeds pijn :$

@DD: @ BV: Nee, geen volledige BV meer. Het gaat door de flesjes niet echt geweldig met mijn productie, zo jammer, had me dat toch anders voorgesteld. Maar ik kan er nog geen afstand van doen (vind het veel te fijn en word verdrietig als ik eraan denk dat ik dat straks niet meer doe), dus ik ben wel aan het doorzetten om voorlopig nog wat B-voedingen te geven!

@ hier: SNOTverkouden.. bah! J. was al aan de beurt geweest en ik ben bang dat Melle ook de sjaak is straks.. Maar dat zien we dan wel weer!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jullie zijn lief!!!

hier net terug vanuit zh...
    1tje was er nu 12.5mm en de ander 16mm, morgen dus terug...en denk dan zaterdag de iui....toch nog ff dit jaar :)

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fijn nieuws sasje, dat je dit jaar nog een IUI krijgt! Ik duim!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hopelijk kunnen we het jaar goed afsluiten :)

18. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Joepieee daar is ze dan eindelijk!! Van harte pluis en pluisman met jullie dochter Roos, geniet van deze prachtige tijd!!
    Rust goed uit je hebt een top prestatie geleverd :)

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    jeeeej gefeliciteerd met Roos ! leuke naam ! klein popje zag ik :)

vind t trouwens best knap, dat wij in 2011 in precies 11 maanden 11 kindjes op de wereld hebben gezet ! :D

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe dat is wel echt grappig ja fioon!!

Deel Deze Pagina