Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @hier iui6 zit erop.....vorige keer bij deze gyn moest er ook nog een tang aan te pas komen en nu dus ook weer zodat het slangertje verder kon.....daarna natuurlijk flinke stuiptrekking toen ze het erin spoot ;)
    nu worden het weer 2 lange weken!

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    #4922 xVlindertje, 31 dec 2011
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
    @ Sasje: Spannend ! :D Mijn duimen beginnen alweer te draaien voor jullie..

@ Neeltje: Wat een lief berichtje :) Maar ook jij bent hier van grote waarde in ons clubje.. ik heb al meerdere adviezen/tips ect van je gekregen :) en denk dat meer meiden dit beamen..
    Gefeliciteerd ook met L. :D

@ Pluis: Wat fijn dat Roos het zo goed doet.. ben benieuwd naar je bevallingsverhaal ;) Maar alles op z'n tijd.. eerst lekker genieten van jullie mooi meisje.

@ MamaC: Hoe is het vandaag met Melle ?

@ DD: Ach komt vanzelf goed met Anouk, gewoon blijven oefenen. En inderdaad nu wel lekker dat jullie vrij zijn met z'n alle.. dan kun je het in alle rust oefenen.

@ Rest: Hoe is het met jullie ?

@ Hier: Gisteren voor de echo geweest, en het is onveranderd :D Dus dan weten jullie genoeg he meiden :p Stttt niks hier op het forum erover he :cool: Nog gevraagd hoe de placenta ligt.. en die ligt inderdaad aan de buikzijde.. dus de echoscopiste vertelde ook: ons wondertje moet wel heel hard schoppen, wil ik dit nu al voelen.. komt met een week of 2 zeker wel. Haha nou vanmorgen werd ik wakker... en jahoor ; heb ons wondertje gevoeld.

We willen ook nog een 4D echo laten maken, maar ons wondertje ligt al erg dicht tegen de moederkoek aan met gezicht vertelde die vrouw ; dus om nog mooie beelden te krijgen moesten we niet te lang wachten. Dus nu over ongeveer 3 weken hebben we nog een 4D echo staan :D

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Spannend! Ik duim!

@Vlindertje; Jippieeee.. *verder zeg ik niets* :D
    Heeeeerlijk gevoel he, dat geschop!
    Bedankt voor de felicitatie :)

@Mick; Damn! Mick is zo bang van het geknal dat hij de hele ochtend hysterisch huilt. Niks is goed..
    Net met hem naar boven gegaan, viel 'ie op mijn buik in slaap..
    Hem zachtjes overgelegd in zijn eigen bedje, want 11 kilo is best zwaar op je buik.. Nu wordt er alleen net voor de deur*(*@&^@# geknald, Mick weer wakker.. :(

Leon gaat nu bij 'm liggen, zodat ik (eindelijk!) kan gaan douchen en aankleden.. Dat wordt vannacht echt niks..

4. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dag lieve schatten,

ik wil jullie allemaal stuk voor stuk alvast een heel gelukkig 2012 wensen met heel veel liefde, gezondheid en geluk!!

@Sasje: Lieverd ik hoop dat de IUI gelukt is en dat jullie grootste droom werkelijkheid mag worden!!

@Neeltje: Bedankt voor je lieve bericht naar ons, jij bent net zo fantastisch voor ons met al je adviezen en geweldige verhalen over Mick! Gefeliciteerd met L..!! En arme Mick :( hoop dat hij een beetje kan slapen nu.

@XVlinder: Geweldig nieuws en ik had het goed joepieee!! Geniet van het bijzondere moment vanavond volgend jaar zijn jullie met z'n 3en !!

@Mamac: Heel veel geluk het nieuwe jaar met Melle het is een fantastisch mannetje!!

@Pluis: Geweldig dat het goed gaat met Roos! Ben benieuwd naar de foto, geniet vanavond en toost samen maar op jullie meisje.

@DD: Heel goed dat Anouk vannacht droog is gebleven dat is nog eens een mooie afsluting van het jaar!! Jij en je meiden ook alle goeds voor het komende jaar.

@Handbalster: Ook in jullie leven is een prachtig mannetje gekomen, Stijn..Geniet vanavond van elkaar en het feit dat jullie kleine man bij jullie is!!

@Fioon: Ook jij de trotste mama van twee prachtige kinderen, heel veel geluk met Elin en Lars het komende jaar!! Dat het maar een pracht jaar mag worden!!

(Ik ben toch niemand vergeten?)

Lieverds bedankt voor alles in 2011 en we gaan gewoon weer verder in 2012, ongelovelijk dan praten we gewoon al 2 jaar met elkaar!!
    Doe voorzichtig met vuurwerk en geniet (op vlinder na hihi) van jullie welverdiende glaasje champagne ;)!! XX

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Haha wrijf het er nog maar even in ;):p

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ook ik wil jullie allemaal bedanken voor het afgelopen jaar ! Ik heb veel steun aan jullie gehad terwijl wij in de mmm zaten.. en uiteindelijk heeft dit toch tot een tot nu toe mooie zwangerschap geleid :)

Voor iedereen alvast een heel gelukkig 2012 met heel veel liefde, gezondheid en geluk!! [L]

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #4927 MC86, 31 dec 2011
    Laatst bewerkt: 31 dec 2011
    @ Neel: Bedankt voor je lieve woorden meis! En gefeliciteerd met L.!

@ sasje: Jij bent ook een schat :) Zeker een bijzondere dag om een IUI te krijgen.. Het zou toch wat zijn he, als het deze keer raak is!

@ Pluis: Wat fijn om wat van je te lezen, en wat fijn dat Roos het zo goed doet! Heeeerlijk he, dat verliefde gevoel :D Geniet er intens van meis! En je bevallingsverhaal.. het komt wel hoor, gewoon doen als je er zin in hebt!

@ xVlindertje: Joehoe, wat leuk!!! :D En super dat je jullie wondertje goed voelt, echt genieten! Heel erg leuk ook dat jullie voor de 4D-echo gaan, heel bijzonder is dat! Jij ook bedankt voor de lieve woorden en wensen!

@ MoL: Dank je wel lieverd! Jullie ook! Hoop dat alles goed gaat met Liam!

@ hier: Hier gaat alles goed! :) Melle is zo goed als beter. En ik voel me gelukkig ook al iets beter, ben lekker een beetje aan het opruimen in huis. We hebben een rustige O&N met z'n 3tjes, zoals we het willen. Kijk er naar uit!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Lieverds,

ook van mij (en J.) de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!! Het is een heel bijzonder jaar geweest; heel veel gebeurtenissen (spannende, maar ook heel veel mooie!!!)
    Voor alle 11 angelbaby's (Mick, Lieselotte, Jill, Elin, Evi, Stijn, Celeste, Liam, Jace, Melle en Roos) die we in 2011 op de wereld hebben gezet ook hun eerste O&N! Vind ik erg bijzonder! Ben benieuwd hoe alle kleintjes het zullen vinden vannacht..

Verder gaat xVlindertje lekker zwanger het nieuwe jaar in! Super dat alles goed gaat en dat je nu weet wat het wordt, heel erg leuk :) Lekker verder dromen over de kleine en we kijken uit naar mei 2012!

En voor sasje blijven we natuurlijk heeeel hard duimen voor 2012! Het wordt jouw jaar meis, en wie weet is het vandaag op het randje van het oudjaar gelukt.. Ik hoop het zo, want het is je zo gegund! Ik heb geen vuurwerk, maar zal vanavond een kaarsje voor je branden! ;) Dikke knuf!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de digitale steun en adviezen die jullie me hebben gegeven. Ik heb er heel veel aan gehad en hoop jullie hier nog lang te mogen spreken! Ook heel leuk dat ik een aantal van jullie dit jaar heb mogen ontmoeten ;)

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    En deze moet er nog even achteraan, omdat het mijn 5000e bericht is :D

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke nou dan kan ik niet achter blijven voor jullie ;)

meiden, ik wil jullie heel erg bedanken voor alle steun en toeverlaat die jullie aan me getoond hebben de afgelopen jaren.
    ik ben er een tijdje niet heel veel geweest...athans niet in dit groepje maar ik wil wel zeggen dat jullie het ongelooflijk spontaan hebben opgepakt dat ik er weer bij ben gekomen.

ook hebben jullie me veel goede moed gegeven in de dagen dat het niet zo lekker met me ging en kon ik mede dankzij jullie weer de draad oppakken om voor dat ongeloofelijke mooie wondertje te gaan!!
    helaas zijn we maar met zijn 2tjes over maar vlindertje voor jou wordt 2012 ook een super mooi jaar meid want hierin zul jij mama gaan worden!
    ik hoop met heel mijn hart dat ook 2012 ons jaar mag worden, want wat zullen we stuk gaan van verdriet als 2012 ons jaar ook niet wordt...en wij dus achter blijven met een kinderwens wat niet in vervulling zal gaan.......ik krijg er nachtmerrie's van dat de gyn tegen me zegt....sorry mevr maar we kunnen niets meer voor u betekenen!
    maar ook daar proberen we niet te veel bij stil te staan en brand hier het kaarsje dat deze iui mag gaan lukken!!

meiden heel erg bedankt voor alles!!!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Jij ook thanks meid! Ik snap je angst heel goed. Niemand kan je 100% beloven dat het allemaal goed komt. Maar dat ze niets meer voor je kunnen betekenen is nog zo ver weg, probeer er niet teveel aan te denken hoor! Ik geloof erin en wil je een hart onder de riem steken voor het nieuwe jaar! Hou hoop en moed! Een mooi wondertje voor sasje en E. in 2012 :) (en wie weet nu al verwekt!)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks mama :) doet me goed...en ik weet dat dit nog heel ver weg lijkt...maar de tijd gaat sneller als dat we denken :)

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Precies! Klinkt cliché, maar het is echt zo! Ik sta er ook weer van te kijken als ik erover nadenk dat ik vorig jaar in m'n laatste ronde zat. Alsof het gisteren was toen het weer niet raak was en hoe ziek ik weer was van de ongi.. Maar toch zit ik nu met een kleintje van alweer 3 maanden op de bank.. bizar!
    Ik hoop voor je dat jij er heel gauw ook zo op terug kunt kijken: "Oja, weet je nog, toen we zwanger probeerden te raken.." Hoe k*t en verdrietig het vaak ook is, toch is het ook iets heel moois..! Toewerken naar je grootste wens :)

Ik heb trouwens een uurtje geleden een kaarsje aangestoken hier. Ik dacht op dat moment heel erg aan jou en zie een dikke buik helemaal voor me bij je :) Ik dacht ook meteen: Dat wordt sowieso een jongetje!

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Even een snel berichtje voor jullie!

Meiden!

Dit was een heel bijzonder jaar voor ons allemaal! (en hopelijk heeft Sasje het beste nieuws van het jaar over 2 weken ;))
    Ik wil jullie het liefste allemaal persoonlijk bedanken en een gelukkig nieuwjaar wensen, maar dat gaat helaas niet!

Dus bij deze heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes, al jullie peptalks, al jullie medeleven!
    JULLIE ZIJN GEWELDIG!

Een hele dikke nieuwjaarskus
    DD

En dat we in 2012 eindelijk naar het ZWANGER gedeelte mogen!
    (Of er moeten weer zwangerschapswensen bij komen, dan blijven we gewoon hier hangen :D)

XXX

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Gelukkig nieuwjaar !!

(en nu snel naar bed..)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Meiden, gelukkignieuwjaar!!!
    Nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken..pff ben kapot!!

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Hebben jullie een fijne oud en nieuw gehad? Alle kindjes er lekker door heen geslapen? Gister overdag was het een drama.. Maar vannacht sliep 'ie er gewoon door heen.

Dadelijk moeten we naar mn schoonmoeder en gaan we eten bij m'n vader.. Heb er vrij weinig zin in.. :)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@wij hebben een super gezellig jaarwisseling gehad....lag om kwart voor 5 in bed....en om 10 uur weer wakker want toen vond de hond het mooi geweest en dacht ff lekker met zijn bot te gaan gooien op tegel vloer...en nu ligt mevr lekker op de bank te relaxen ;)

hier wij moeten vanmiddag ook naar mijn ouders, en vanavond nog naar schoonouders pff...morgenvroeg weer werken :(

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Happy newyear!

@ sasje en Neel: Have fun bij de (schoon)familie vandaag!

@ hier: Melle heeft gisteravond om half 12 z'n laatste flesje gehad en mocht nog wakker blijven tot na het vuurwerk. Hij vond het prachtig om naar te kijken, maar werd na een tijdje moe en wat onrustig. Om kwart voor 6 wilde hij z'n eerste fles alweer.. *gaaaap* Daarna nog wel even geslapen, maar om 9 uur werd hij weer onrustig.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja het zijn altijd korte nachtjes die jaarwisseling :)

Deel Deze Pagina