Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Haha ojee, weer teveel gedronken? ;) Maar wel leuk dat het gezellig was!

@ Mol: Jeej, een buikfoto :D Mooie buik meis!!! Ik ga je hopelijk gauw achterna ;) Heb je trouwens al een naam bedacht? :p

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja was beetje erg aangeschoten maar op het juiste moment dus naar huis gegaan :)

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Fioon; Van de week word het weer lekker weer! Hopelijk ben je dan vrij!

@MoL; Met Mick gaat het super! Het is echt een heerlijk ventje, we genieten volop!!
    Wat leuk dat jullie een jongen krijgen!! :D Fijn dat je het nu wat rustiger aan kunt doen op je werk!!

@Vlindertje; Wat spannend!! Ik duim!!

@Neefje; We hebben 'm net bewonderd, wat een knapperd! En zo klein! :D 48cm.. En een flinke bos haar!
    Schoonzusje heeft waarschijnlijk het HELLP-syndroom gehad, waar ze 'te laat' achter kwamen.. Ze moet w.s. tot woensdag in het ziekenhuis blijven, maar ze maakt het goed!

4. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Mamac: Ja naam weten we al!! Wisten al voordat ik zwanger werd de jongensnaam!! Weet jij al namen?? Ga je nog pretecho doen??

@Sasje: Hihi nou ik begin aardig uit te buiken!! In center parcs leek ik in bikini net een aangespoelde walrus hahahaha ga ook niet meer in bikini zwemmen!!

@Neeltje: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!! Helemaal leuk hoe heet hij?? Jeetje het hellp syndroom, gelukkig gaat het nu goed met de mama!!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Tof dat je je neefje al hebt kunnen bewonderen :D Gelukkig maakt s-zus het ook goed en mag ze woensdag weer naar huis.

@ mol: Nee, hier nog geen namen.. Vind het zo lastig! We hadden wel een voorkeurslijstje, maar daar kunnen we alweer 80% van wegstrepen nu ;) Ik heb as. donderdag nog een pretecho en ik denk dat er nog velen zullen volgen :D We vinden het veeel te leuk, die echo's!! Jij?

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    @neeltje gefeliciteerd met je neefje, pffff dat was nog wel even heel erg spannend zeg.

@DD oh spannend meid dat mini muts toch nog gedraaid is. Zie je er tegenop om “het zelf” te moeten gaan doen.

@Pluis nou spannend meid en fijn dat het nu allemaal zo vlot gaat. Ik hoop dan binnenkort ook op heel goed nieuws van jullie kant.

@Wjb doe alles gewoon lekker op je eigen tempo meid. We zien je wel weer verschijnen.

@MamaC nou je ziet idd al heel duidelijk verschil en ja ook in je borsten HIHI :D

@Mol, nou de nesteldrang is hier een beetje vreemd. Ik heb wel een hele lijst met wat er moet gebeuren, maar heb zelf niet de drang om het uit te voeren :D Maar gelukkig heb ik een hele lieve paps en mams die al heel veel dingen van mijn lijstje hebben weg gewerkt.
    Ja en de bevalling gaat ook dichterbij komen. Ik weet niet of ik er tegenop moet zien of niet…. Vind het allemaal nog dubbel, de vorige keer was natuurlijk een KS en nu willen we voor een vaginale bevalling gaan, waar ik zeker ook heel veel voordelen in zie, maar ook wel een aantal beren op de weg….. Dus we moeten het allemaal maar gaan ervaren en over me heen laten komen.
    En wat leuk zeg dat jullie een jongetje krijgen, kan me voorstellen dat je naar het moment uitkijkt om “mama” te gaan worden. En fijn dat er aangepast werk voor je is en je het hierdoor wat makkelijker hebt. Geniet lekker van je zwangerschapjes en de plopjes die staks complete aardverschuivingen worden :D

@xVlindertje oh spannend meid. Ik hoop en duim dat die ongi gewoon lekker uitblijft.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    MoL, gezellig dat je ook weer langs komt, hier gaat alles naar wens :d

@neel, wat is mick dan al weer een grote vent vergeleken met zon pasgeboren poppie he.

@hier, nou niet echt veel gedaan haha. ze hadden de hele dag regen voorspeld, maar afgezien van wat mist vanmorgen was t hier gewoon lekker weer, dus we zijn met lars bij de autocross training wezen kijken en ik heb nog een uurtje met mijn nichtje in t zonnetje gezeten :D

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha mol walreus....dat zal wel meevallen hoor :)

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Mol: Heeeeeeeeeeey das lang geleden! Leuk dat je weer terug bent. Enne een jochie wauw super gaaf! Fijn trouwens dat je nu aangepast werk hebt, lekker genieten van je zwangerschap meid!

@MamaC: Hoest nou? Beetje bijgekomen van de begrafenis? Ik heb de foto's bekeken en je ziet echt heel duidelijk een verschil, leuk om te zien joh!

@Neel: Gefeliciteerd Tante! Ben blij om te lezen dat het allemaal toch nog goed is gegaan.

@Isra: Ik snap je dubbele gevoel. Een gewone bevalling is natuurlijk weer iets heel anders dan een KS. Maar er zijn natuurlijk wel veel voordelen. Zo ben je sneller op de been, je hoeft niet heel lang in het ziekenhuis te blijven (als het goed is) en je mag Ryan dan ook gewoon tillen. (Dit zijn trouwens wel dingen die ik mezelf ook even heel duidelijk aan t inprenten ben)

@Fioon: Hier was t gister, ondanks de voorspellingen, ook lekker weer, niet zo warm, maar wel lekker genoeg!

@xVlindertje: Wanneer ga je testen meid?

@Hier: Een heerlijk weekend achter de rug. Zaterdag zijn we lekker naar de efteling geweest, was echt super. Lekker met zn drietjes eruit. Zondag hebben we een verjaardag gehad en de rest van de dag lekker relaxed aan gedaan!
    Vanavond hebben we de groeiecho! Ben zo benieuwd of de VK het idd juist heeft. Al heb ik wel het idee dat ons mupke echt met dr hoofdje beneden ligt.
    Ik ben nu wel al een beetje aan t idee aan t wennen dat ik gewoon kan gaan bevallen, maar met veel angst ook nog wel hoor.
    Er speelt van alles door mn hoofd: Stel dat ze klem komt te liggen en er een spoedks komt, of wat als mn litteken scheurt, of kan ik de weeen wel aan, wat als ik niet kan persen door mn nekproblemen. (Ik weet t het is allemaal doemdenken, maar oh oh oh, de angst is er wel!) Ik ga ze iig goed bespreken met de gyn en hopelijk kan deze me toch echt gerust stellen!

Nou het kamertje is klaar! Ik ga zo ff foto's maken en dan zal ik ze showen. Dus nog eventjes geduld!

Liefs,
    DD

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dd alles komt wel goed meid!!! anders laten ze je echt geen gewone bevalling doen!

@hier denk dat ik deze week wel ongi wordt..tenminste heb al paar dagen last van steken..... oh pff die hooikoorst...daar wordt ik ook gek van!! ik heb donderdag wel nog snel even spuit laten zetten voor de hooikoorts maar ik merk er nu nog niks van...weet ook niet wanneer dit moet gaan werken eigenlijk....

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Neeltje : Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje !

@ DD : Spannend vanavond de groeiecho ! :) M'n zusje krijgt er vrijdag eentje. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto''s van het kamertje :D

@ Sasje : Fijn he hooikoorts ! ;) Ik moet het even afkloppen, nog bijna geen last gehad gelukkig..

@ MOL : Wauwww wat een mooie buik meid ! En wat leuk een jongen ! Gelukkig dat je het ook wat rustiger aan kan doen op je werk :)

Hier : Ik hoef denk niet eens meer te testen.. :( Vanmorgen toch al licht ongi geworden denk ik... Of het moet opeens allemaal weer ophouden, maar daar ga ik maar niet meer vanuit :x Pfff wanneer wordt ons een klein wondertje gegund ?

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    vlindertje knuffel voor jou..we hadden al even gekletst :)

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @xVlindertje: Ah nee meid! *knuffel*

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
  15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
  16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Wat een onwijs leuk kamertje !! :D

17. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
  18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dank u!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden,

Ik ben er komende dagen even wat minder. Ik heb het ontzettend druk met school en kwam er vannacht ineens achter dat ik nog iets vergeten was wat ik ook nog moest doen.. (rare hormonen!!)! Daardoor is mijn planning nu ook gefaald (meer doen in minder tijd), dus zit hier ff compleet in de stress!
    Morgen op stage moet ik de hele dag al draaien en eigenlijk zie ik dat nog helemaal niet zitten, zie er onwijs tegenop! Maar goed, ik moet het maar aangaan.. Ik hoop dat ik gauw weer op jullie kan komen reageren!

Dikke knuffel!!

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Doe het rustig aan meisje! Wij zien je wel weer verschijnen.

Deel Deze Pagina