Oja, moet ook nog onverwachts werken vandaag (toch..) Valt ook vies tegen dan! Ik neem mijn laptopje maar mee (dan verdien ik gewoon aan huiswerk maken, ipv armbandjes maken )
Hey meiden, @Miracle: Heeey,wat leuk om weer wat van je te horen!! Fijn dat het nu wat rustiger is op het werk,dat zal je wel goed doen. Ik vind je buik er prachtig uitzien,geweldig! Ik had ergens al gelezen dat je een jongetje kreeg maar ik weet niet meer waar.. In ieder geval: Superleuk!! @Neeltje: Gefeliciteerd met je neefje Justin! Hij en Mick worden later vast speelkameraadjes,leuk hoor! Gelukkig is alles goed afgelopen met je schoonzus. Hoe gaat het met jou? @MamaC: Ik zie ook duidelijk verschil op je 3 buik (en tiet) foto's hoor,echt gaaf! Wat balen dat je een opdracht over het hoofd hebt gezien en nu dus extra veel werk te doen hebt.. En dan ook nog eens onverwacht werken vandaag Nou meis,doe rustig aan en we zien je wel weer verschijnen als je meer tijd hebt! @XVlindertje: Neee toch,ik had zo'n goede hoop voor jou deze ronde.. Heeft het inmiddels al helemaal doorgezet? *Knuffel* @Sasje: Hmmm,bij jou ook de menstruatie onderweg.. Wel een fijn gevoel dat je nu snel kan gaan starten met de IUI! Dat wordt echt superspannend zeg! @Duveldraakje: Wat goed dat je meisje toch nog gedraaid is,wat een geweldig kind! Meid,wat een mooi kamertje! Super gewoon! @fafa: Hoe gaat het daar met de kleine Lieselotte? @wjb: Leuk om weer wat van je te horen/lezen meid! Het is alleen al weer een paar dagen geleden dus ik weet niet meer precies wat je verteld had Hoe gaat het met Jenn? Doe lekker rustig aan meid! @De rest: Ik heb het gevoel alsof ik heel veel mensen vergeet,hoe is het met jullie? @Hier: Vandaag de tweede meting gehad en 1 van de eitjes was mooi doorgegroeid! Ik heb nu dus 1 eitje van ongeveer 16 mm. Voor de rest zag alles er prima uit en het zaad van m'n vriend was ook weer goed! Woensdagochtend krijg ik weer een meting en aansluitend de samenlevingstest! We moeten woensdag dus om 05.00 uur de wekker zetten om te "klussen" want we hebben allebei een vroege dienst. Na m'n dienst ga ik gelijk door naar het ziekenhuis. Spannend allemaal,ik hoop echt heel hard dat ze levende zaadjes vinden!
hey pluis.... irritant he haal je het niet om het s avonds laat te doen ipv s morgens de wekker te zetten??? hoe laat heb je de test dan? en fijn dat er wel een mooi eitje groeit! en wordt een mooie cyclus voor je hoor
Hey Sasje, ik heb om 10.45 uur de echo en aansluitend de samenlevingstest dus we zouden het s'avonds om 23.00-23.30 nog kunnen doen maar het moet weer minstens twee dagen na de laatste zaadlozing zijn en dat gaat dan niet lukken.. Als we het woensdagochtend doen zit er eigenlijk ook minder dan 2 dagen tussen maar dat is maar een paar uurtjes.
Meiden,ik heb leuk nieuws! M'n broer belde net. Ze waren naar de gyneacoloog geweest en omdat hij toch vreest voor zwangerschapsvergiftiging (wat natuurlijk weer niet zo leuk is) is er besloten dat ze het kindje aanstaande donderdag gaan halen!! M'n schoonzusje wordt woensdag opgenomen en donderdagochtend gaan ze beginnen met het opwekken van de weeen,spannend!! Ik vroeg nog of we naar het ziekenhuis mochten komen die dag (dat hij ons belt als het echt gaat beginnen) maar dat mag schijnbaar niet.. Ook oneerlijk zeg,als er iemand van de Pfaffs gaat bevallen zit de hele familie daar en wij mogen het niet.. Het is toevallig hetzelfde ziekenhuis waar ze gaat bevallen dus vandaar Maar goed,we worden donderdag oom en tante dus ik ben blij!!!
oh pluis...volgens mij zou k toch even die kant oplopen...voor hetzelfde geldt is ze nog niet bezig dan zeg maar hopelijk wordt je donderdag tante...kan ook vrijdag zijn natuurlijk
Hoe bedoel je? Dat ik langs ga als ze in het ziekenhuis is? Nee,dat doe ik maar niet. Ze zijn (vooral m'n broer) erg zenuwachtig dus ik laat ze maar met rust tot de baby er is. Een zenuwachtige aanstaande tante erbij wordt dan misschien teveel.. Ja,ik weet dat het ook vrijdag kan zijn maar ik hoop gewoon hard op donderdag!
Ik denk het ook. Ik heb een vroege dienst dus rond 11 uur s'ochtends ben ik alweer thuis, dat wordt een lange dag.. Wat is het hier rustig trouwens. Altijd als ik eens tijd heb is de rest er niet (behalve jij dan Sasje), jammerrrr
ja maar mama had even geen tijd en dd en fioon zullen hun kleintjes wel net naar bed hebben gebracht en nu lekker bank hangen ofzo
Goeie avond! Even een snel berichtje want ik heb visite. @Pluis: Oh meid wat spannend, hopelijk gaat het goed en wordt je idd donderdag TANTE! @hier: Echo was hartstikke goed. Meisje is wel een beetje aan de kleine kant, maar das niet erg aangezien Anouk dat ook was. Ze ligt lekker met dr hoofdje naar beneden, yes! Dr voetjes liggen aan de linkerkant bij mn ribben en ze zag er supermooi uit. Ben helemaal happy en klaar om normaal te bevallen, nu hopen dat mn angsten wat minder worden, maar gelukkig hebben we nog een paar weekjes te gaan. Liefs, DD
hi, Ik ben er nu ook Ik was vanavond naar de yoga, was weer even lekker ontspannen. Oh Pluis wat spannend zeg donderdag tante worden. DD super hoor dat de kleine meid nu goed ligt.
@Duveldraakje; Wat goed zeg! Ik ben blij voor je dat je meisje toch goed ligt en ook super dat je er nu klaar voor bent! @Isra: Weer helemaal "zen" na de yoga? Lekker hoor! Hoe bevalt je verlof?
@Pluis ja weer helemaal ontspannen en net een zak chips leeg gegeten HIHI. het is heerlijk om verlof te hebben, maar heb stiekem ook wel een beetje het idee dat ik geleefd wordt. Mijn ouders en schoonmoeder zijn regelmatig over de vloer om mij te helpen met de laatste dingen op orde brengen en dit is natuurlijk super super super lief, maar voel me dan min of meer verplicht ook wat te doen, terwijl ik daar geen tot weinig zin in heb. Maar ik mag eigenlijk helemaal niet zeuren en moet dankbaar zijn dat ik zulke lieve hulp heb.....
Ja pluis daar heb je idd helemaal gelijk in. Had het me op die manier eigenlijk nog niet bedacht.... ze komen me idd niet voor niets helpen. Okay als ze er weer zijn ga ik lekker met de beentjes omhoog