@ Pluis : Wel fijn om te weten dat de Clomid in ieder geval aanslaat, en je een mooi eitje hebt dat op springen staat. Welke cyclusdag zit je nu ? Alleen wel balen dat samenlevingstest negatief is.. ; maar na het bloedprikken kan het dus ook zo zijn dat je 4 maanden gaat proberen, zonder metingen ? Ik ga gewoon heel hard duimen dat het hele circus niet nodig is en je gewoon zwanger raakt voor die tijd !! @ Hier : Nou ik ben van de onduidelijkheid af.. vanavond helderrood ! Dus vrijdag weer beginnen met de Clomid en morgenmiddag maar even naar poli Gyn bellen om afspraak te maken voor FM. Deze cyclus heeft dit keer 32 dagen geduurd.
@Pluis; Ik kan me voorstellen dat je er verdriet van had.. Knap dat je zo positief blijft meid! Petje af! @Vlindertje; Wat naar dat het alsnog heeft door gezet.. Maar wel fijn dat je nu weet hoe en wat.. *knuff* @Mick; Mick heeft zich prima vermaakt op het KDV! Maar mama was wel blij toen ze 'm mocht gaan halen.. Ik zit alleen met 1 dingetje in mijn maag.. Misschien denken jullie; wat een zeikwijf.. Maar.. Wij verschonen Mick voor zijn voeding (ze zeiden op het KDV dat zij dit ook deden) en mocht hij gepoept hebben na zijn fles verschonen we hem natuurlijk gelijk weer. Maar.. Nu hebben ze Mick niet verschoond na/voor zijn voeding! Wat dus betekend dat het kindje met 1 luier heeft gedaan vanaf half 8 tot 3 uur.. Ik was er best pissig om eerlijk gezegd.. Luier helemaal doorweekt, kleding nat.. Ik vind het niet kunnen en ik wil hier dus iets van zeggen.. Maar hoe doe ik dat netjes..? Help.. (Ik kan zien dat ze hem niet verschoond hebben aan de luier. Wij hebben pampers en hen kruidvat..)
@ Neeltje : Ja het is weer even flink balen ! Maarja ben blij dat ik nu wel duidelijkheid heb.. Over de luier van Mick verschonen ; ik zou gewoon heel eerlijk zeggen dat je gemerkt heb dat ze Mick niet hebben verschoond aan de luier, en dat je hier gewoon erg mee zit. Het is niet de bedoeling, dat je met een vervelend gevoel je kindje daar wegbrengt.. * Knuffel voor jou meis *
@ Pluis: Fijn dat de Clomid iig goed zijn werk lijkt te doen! Jullie gaan dus druk aan de klus Maar de samenlevingstest, dat is wel een beetje jammer Ik kan heel goed begrijpen dat je daar even goed verdrietig van was (bent) hoor! Vind het knap dat je er zo positief in kan blijven staan! En ga er gewoon lekker voor samen, voor die komende 4 maanden! @ xVlindertje: Wat fijn dat het nu eindelijk goed is doorgezet! Toch nog netjes, 32 dagen. Gelukkig geen 60, toch @ Neeltje: He gatsie! Nou, ik vind je geen zeikwijf, ik vind dat je daar zeker wat van mag zeggen! Zo stuur je als KDV een kind toch ook niet terug naar huis, lijkt me? Tja, gewoon aangeven dat je het idee hebt dat Mick iets te lang met een vieze luier heeft gezeten en dat zijn kleertjes daardoor ook helemaal nat waren. Kan je toch wel rustig aan de orde brengen? @ hier: Weten jullie nog originele ideeën om het geslacht aan de opa's en oma's te vertellen? We gaan hiermee ff een inhaalslag maken, omdat het met het vertellen over de zwangerschap zelf niet elke keer zo tof was. Moet wel iets zijn wat ze niet meteen doorhebben.. (willen dus niet komen binnenlopen met een pak roze/blauwe muisjes), maar een doordenkertje ofzo is wel grappig
@pluis, zou spoelen bij jou dan niet helpen ? @mamaC beetje bijgekomen vandaag ? @sasje, PIEP he, dat wachtbankje, als t dan toch moet komen dan maar liever nu als morgen, kan je tenminste verder @neel, wel goed dat je er zo nuchter over denkt, maar pas goed op jezelf meis. onderschat t niet en luister goed naar je lijf. @hier, controle van lars was goed, hij was weer vooruit gegaan en over 3 maanden gaan ze ook weer de brilsterkte meten en tot die tijd blijven we ook gewoon plakken en dan kijken of t de volgende keer minder kan. zonnetje kwam er pas bij toen we terug waren uit zh, nouja niet zo erg dus, hopelijk morgen beter haha
@neel, wat luier betreft, zeker wat van zeggen, dit is absurt ! zelfs als ze hem wel verschoond hadden, als zijn kleertejs nat zijn moeten ze hem toch verschonen en droge aantrekken
@neeltje nou sterkte meid. Ook al ben je het niet volledig eens met de diagnose ik zou toch lekker mijn rust nemen en werken maar even op een laag pitje zetten. Fijn dat je iets voor de spruw hebt gekregen. @handbalster succes morgen bij de echo. En wow mooi buikje hoor! @fafa hihi je 1ste is om te verpesten @MamaC hopelijk vannacht een wat betere nacht voor je. En wat leuk dat zaterdag het muurtje al wordt geplaatst, gaat vast heel mooi worden. @Pluis, tja we lopen nog hihi. Ben inmiddels een varkentje door de hoeveelheid vocht dat ik vasthou, maar het einde is in zich. Ach meid en wat een teleurstellend uitslag. Maar is er dan ook geen mogelijkheid dat je gaat spoelen om de zuurgraad tegen te gaan. Dit heeft (ik geloof) handbalster toch ook gedaan?? Nou meid mijn duimen draaien voor je. @Vlinder jammer meid dat de ongi toch heeft doorgezet, had zo gehoopt op een posi test. Maar je weet nu wel waar je aan toe bent. @Neeltje nou ik zou het zeker zeggen, dit is absoluut niet netjes. Ik zal als je hem de volgende keer weer brengt tegen hun zeggen dat je wel teleurgesteld was doordat je erachter kwam dat ze hem niet verschoond hadden en hij nu doorweekt was en dat dit niet volgens afspraak is. Of je belt ze morgen even op. Succes. @mamaC sorry even geen inspiratie. @hier mag morgen weer naar de Gyn voor controle. Verder weinig nieuws.
hey meiden, lieve lieve pluis...sorry dat ik je gisteren helemaal geen succes heb gewenst ik dacht echt dat jij vandaag voor de samenlevingstest moest omdat vandaag ook je zus werd opgenomen toch? verkeerd begrepen dan dus! oh meid ik weet precies hoe jij je gevoeld hebt op het moment toen je maar even gezegd werd dat de test negatief was...voor mijn gevoel zakte even de vloer onder me weg!!! maar nu weet je wel waar het aan ligt!!! hebben ze je zuurgraad niet gemeten? want idd van clomid wordt slijm vlies troebel ja! vindt het knap dat jij zo positief blijft dat er dan maar gezegd wordt dat je maar 4 maanden zelf moet gaan proberen!!! nou ja zeg..... daar was ik niet mee akkoord gegaan....jullie zijn toch al zo lang aan het proberen!!! maar ja daarbij is mama daar wel het goede voorbeeld van dus idd niet de hoop op gegeven!!! en goed klussen idd!!! als je vragen hebt of je wlt je verhaal kwijt mag je me altijd pb'en!!! @mama pff orgineel kado.....post anders ff hier op forum een onderwerp? @hier nog geen ongi.......
@ fioon: Mooi dat Lars weer vooruit was gegaan met z'n ogen! Hier kwam het zonnetje gisteren ook pas laat, jammer he! @ Isra: Succes bij de gyn vandaag! @ sasje: Ik had idd ook al een topicje geopend Maar die loopt niet zo, haha! En dacht: als jullie nog iets weten.. Balen dat je nog steeds niet ongi bent! Wanneer wilde je ook alweer gaan testen..? @ hier: Moet straks weer even bloed laten prikken, zie er erg tegenop omdat het de vorige keer beetje mis ging.. Ik hou daar echt niet van! Maar goed, even stoer doen, tis voor het kindje! @ geslacht vertellen: We gaan waarschijnlijk iets doen met paaseitjes. Niet superorigineel, maar een mens moet wat
huh...wanneer krijg je echo dan voor geslachtbepaling??? wanneer ik ga testen tja dat weet ik ook niet eigenlijk...misschien het weekend ofzo...
Tis pas over ruim 2 weken Pasen.. Duurt nog ff! Dan hebben we wel een echootje gehad voor het geslacht!
Wilde het hier eigenlijk niet plaatsen, omdat ik me er een beetje voor schaamde dat het zo vroeg is en ik geen geduld heb.. Maar.. vanmiddag hebben wij een geslachtsbepalende echo bij een heel goed echobureau in de buurt..! Ook een reden waarom ik het nog niet had gezegd: Ik wil het echt nog niet op Facebook hebben staan voordat de ouders ingelicht zijn. En daar wachten we nog eventjes mee. Dus als jullie het straks weten: echt mondje dicht hoor!! Maar hoezo sasje, zou ik daar niet over mogen nadenken als ik geen datum had?
nee zo bedoelde ik dat niet...misschien wat het anders wel erg druk bij echo bureau als je daar bijv nu nog voor moest bellen..als je iets met paaseitjes wilde doen snap je me? maar wat leuk....hopelijk is er al te zien wat jullie krijgen spannend hoe laat heb je het???? hier doen ze het ook al vaak in een apart bureau met 16 wkn....
Oh zo, zo dacht ik er helemaal niet over na Wij hebben hier namelijk ook een echo-bureau waarbij je 's ochtends belt en 's avonds nog terecht kan Dat waren we eerst van plan. Maar deze doet het vanaf 15 weken, getipt door een vriendin uit de buurt die hier ook op het forum zit. Ik ben zoooo benieuwd en ik ben echt mega-zenuwachtig! Heel benieuwd of ons sterke vermoeden klopt..
Meisje!!! Zijn best wel overtuigd, gek genoeg.. Raar hoe je gevoel daar zo stellig over kan zijn, nergens op gebaseerd! Ook echt iedereen in de omgeving denkt dat (de mensen die er een gevoel bij hebben dan), behalve mijn schoonouders, haha!
nou ik zelf dacht dat eigenlijk ook we zullen zien..of post je het hier ook pas zodra je het je ouders hebt verteld?
Hihi, grappig dat jij het ook denkt! Nee, was wel van plan om het hier vanmiddag/vanavond te posten Kan m'n enthousiaste mond dan ook niet houden, haha! Maar goed, ik weet nog niet wanneer we het aan de ouders gaan vertellen. We willen ze er wel echt mee verrassen! Lijkt me zo leuk om te vertellen!