Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Dit een plaatje van de kamer,
    eerlijk gezegd vind ik hem op het plaatje lang niet zo mooi als in het echt,
    maar dan hebben jullie een beetje een idee:

Bekijk bijlage 142845

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Handbalster : Ik ga voor een meisje bij jou.. :D

En wat denken jullie meiden ?

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ziet er mooi uit handbalster, laat staan in het echt dan ! ;)

4. fafa

fafa Niet meer actief

@handbalster: supermooi kamertje, lekker fris, zo licht, maar niet van dat klinische, heel cool.

en wat betreft kinderwagen: wij hebben een mutsy omdat die "duwbar" lekker hoog was: weet niet hoe groot jouw vent is, maar de mijne van 1.95 vond dat wel erg prettig. En sowieso voor jou zelf ook, meen me te herinneren dat jij ook langer dan 1.80 bent. Stokke Explory schijnt ook hoog te zijn, maar die vind ik persoonlijk erg lelijk.

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @handbalster, mooi kamertje, ik denk bij jou ook meisje, maar dat dacht ik bij mama ook hahah

wij hebben een quinny freestyle 3xl, een driewieler waarvan de duwbeugel idd ook verstelbaar is, want ik ben 1.65 en manlief 1.85. verder kan het voorwiel 360 graden draaien (handig in bv winkels, hij kan heel krap draaien ) maar ook vastgezet en hij heeft een handrem op de duwbeugel. die laatste twee zijn belangrijk als je er achter wilt skeeleren of hardlopen. en last but not least, de wandelwageninzet kan er op 2 manieren op, je kindje kan naar je toe zitten en naar voren kijken. en verder vond ik deze ook gewoon mooi :D nou weet ik niet of de freestyle er nog is, maar de speedi kan t geloof ikook allemaal, die heeft mijn schone zusje dacht ik. voor deze spruit heb ik ook een quinny zapp besteld, daar kan de maxi cosi nl ook op, want t onderstel van die freestyle is nogal groot, en daarna is t ook gewoon een lekkere buggy. had m nu steeds te leen van een nicht, maar haar jongste zit er nu in, dus ja.... moet er ook bijzeggen, krijg m van opa en oma haha.

@pluis, gefeliciteerd met je nichtje, vind t wel een leuke naam, hoewel ik m zelf niet zou kiezen. wat wel grappig is, is mijn nichtje heet tatum, en de eerste rol die tatum dagelet speelde was die van isolde in fort alpha :D

@neel, ik heb zoveel sproeten, zwangerschapsmasker zal ik niet snel krijgen haha, maar ik smeer me goed in, want als rooie ben ik wel in notime verbrand, en ik zit er nit op te wachten ook nog eens te gaan vervellen, want ik heb al jeuk genoeg haha.
    zag op hyves dat mick omrolt, wat een stoere vent !!

verder weet ik niet meer wat ik nog posten zou, dus meiden slaap lekker, morgen weer een dag :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@handbalster mooi kamertje hoor!!!
    ik denk een jongetje bij jou!

@mama veel plezier vandaag met het plaatsen van het muurtje!

@hier voor de rest weet ik niet meer wat ik heb gelezen....meiden ik ga werken tot vanavond

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Voor degene die ut leuk vinden.. Er is een babysite van onze Uk!

Inloggen
    Voor het wachtwoord moet je maar even een pb-tje sturen..

8. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Wat leuk!!!! Nu kun je nog meer gaan shoppen!!!!!!!:D:D

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier...zo ik ben terug van het werk en alvast gegeten...zometeen ff lekker douche...en dan weer op naar de kroeg ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier toch ongi geworden

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oeh dan word t nu wel heel spannend sasje, want dan ga je nu toch voor iui?? succes, zal voor je duimen dat t nu dan in een keer lukt.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    klopt fioon...vindt het zelf ook wel spannend worden nu..denk dat ik rondom pasen ergens de iui krijg....

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Fioon: GEFELICITEERD met je verjaardag! Maak er een mooie zonnige dag van.

@Sasje: Balen dat je ongi bent geworden, maar nu kan je wel verder!

@MamaC: En al aan t shoppen geslagen?

@handbalster: Mooi kamertje, ben wel heel benieuwd of jullie een jochie of een meid krijgen!

@hier: Gister weer een dagje Efteling gedaan! We zijn naar Raveleijn geweest en het was echt een gave show. Gelukkig hebben wij een dochter die niet zo snel bang is en de show eigenlijk best wel heel erg geweldig vond! :D
    Vandaag gaan we lekker rustig aan doen, moet ook wel want de harde buiken zijn er nog steeds en aangezien ik nu al 2 keer een soort migraine-aanval zonder migraine heb gehad (uitval in handen en gezicht) is manlief nu wel een beetje bezorgd en MOET ik rustig aan doen. Dinsdag bespreken we het ook meteen met de gyn met nog wat andere dingen.

Liefs,
    DD

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Iedereen is lekker van het mooie weer aan het genieten zeker ?

Nou gelijk hebben jullie meiden, doe ik namelijk ook :D

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He lieve meiden! Ik moest weer ff bijlezen, maar ik heb nu even tijd :)

@ Pluis: Hoe was het om je nichtje te bewonderen?? :D Grappig dat je je eisprong gevoeld denkt te hebben, dat is een goed teken iig toch! Nu wachtbankje, spannend!

@ DD: Wat spannend dat je harde buiken, krampen en steken had! Niet meer hoeven bellen?

@ fafa: Is het allemaal nog gelukt met de eters?

@ Neel: Was het lekker bij de kapper?

@ sasje: Wat balen dat je weer ongi bent geworden meis :( Had je nog wat gewonnen met poker?

@ xVlindertje: Weer begonnen met Clomid nu? Lekker dat je even 3 dagen vrij had! Geniet van het mooie weer he ;)

@ handbalster: Fijn dat alles goed was met de 20-weken echo! Dat jullie het voor je kunnen houden, het geslacht ;) Hihi! Geniet er maar lekker van! Enne: tof kamertje, met dat hout, heel gaaf!

@ kinderwagen: Zijn wij ook nog niet uit.. Wat een enorme keus is er, niet normaal! Gaan we later nog wel eens over denken :)

@ Uk: Leuk, ben benieuwd naar je site! Jullie weten morgen wat het wordt..?? :D Veel plezier bij de 20wkn-echo! Je bent morgen alweer op de helft meid!

@ fioon: Happy birthday!!! Je hebt een zonnige dag uitgekozen hoor ;) Geniet er lekker van!

@ DD: Lekker dat jullie naar de Efteling zijn geweest weer! Maar echt rustig aan doen jij he! Uitval in handen en gezicht is niet zo'n goed teken lijkt me!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Het muurtje voor het kamertje staat sinds gisteren!!! Heeel erg gaaf en mooi is het al! Het is nog niet helemaal af (moet nog glasvezel-behang op, dan kunnen we het ook schilderen), maar het resultaat valt me zeker niet tegen! En we hebben ook nog een stuk woonkamer over, gelukkig, haha! :D

Ik ben echt he-le-maal gesloopt van gisteren en vandaag (wat kan zo'n kamertje dan nog veel werk zijn!), maar het gaat echt tof worden denk ik!

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa vanavond 3e tabletje weer innemen..:) Dus nog tot met dinsdag slik ik de Clomid en dan op naar de FM op 18 april. Ben weer erg benieuwd, of het weer aan gaat slaan.

@ Kamertje : Wat fijn dat het muurtje er staat. Al een idee welke kleuren je wil gaan gebruiken in de babykamer ?

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Balen dat je toch ongie bent geworden..

@Pluis; En en, hoe was het bij je nichtje?

@DD; Verdikkeme.. Nu echt rustig aan gaan doen jij !! Die uitval van handen en zicht, kan dat niet te maken hebben met zwangerschapsvergiftiging??

@MamaC; Fijn dat het kamertje staat! :)

@Kinderwagen: Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4.. Heerlijke wagen!

@Vlindertje; Hoe ist verder met jou??

@Fioon: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@Isra; Was Ryan niet jarig vandaag?? Gefeliciteerd !!

@Kapper; De spoeling zit erin! Nu even beslissen of ik terug wil naar mijn eigen kleur (blond) of toch niet.. Hmm..

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

@Fioon: GEFELICITEERD!!!!!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad,het weer was in ieder geval fantastisch!

@MamaC: Jeeej,het begin van het kamertje is gemaakt! Leuk allemaal hoor! Hoe moet ik me dat nou voorstellen? Jullie hebben nu in de woonkamer gewoon een kamertje gemaakt?

@Duveldraakje: Aah,ik was al benieuwd hoe Raveleijn was! Leuk dus! Doe je rustig aan meid want ik kom je vandaag of morgen nog eens vastbinden aan de bank! ;)

@Sasje: Oeh spannend,binnenkort beginnen voor de IUI!! Ik ga voor je duimen meid! Nog gewonnen met pokeren trouwens?

@XVlindertje: Succes met de Clomid,hopelijk groeit er weer een mooi ei! Heb jij eigenlijk bijwerking van de Clomid?

@fafa: Hoe was het etentje?

@Neeltje: Zit je weer mooi in de verf meid?

@Handbalster: Mooi kamertje zeg,heel erg gaaf!

@Hier: Vandaag een leuke dag gehad. Eerst naar een Volkswagen-meeting geweest in Spa-Francorchamps (bijna 200 km rijden). De meeting was niet heel bijzonder maar de autorit er naartoe was wel erg mooi! Daarna naar een verjaardag geweest bij een bevriend stelletje,zij wonen pal achter ons..lekker makkelijk!

Over Isolde: Ze is zoooooooo mooi,ik ben helemaal verliefd!!! :D:D
    Toen ik haar zag heb ik echt staan janken van blijdschap,wat een engeltje! Ik zal zo ff een fotootje plaatsen,misschien wel leuk.
    Eigenlijk mochten ze morgen naar huis maar omdat Isolde is afgevallen moeten ze waarschijnlijk 1 dagje langer blijven. Dan kunnen ze kolven en goed in de gaten houden hoeveel ze drinkt en ervoor zorgen dat ze zeker genoeg krijgt! Arm schaap..

Bij deze de foto,hij is niet heel duidelijk maar op de andere foto's staat allemaal familie dus die ga ik hier niet plaatsen:
    Bekijk bijlage 143219

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @pluis : wat een mooie meid, Isolde :D hopelijk mag ze snel naar huis !

Ik heb met de Clomid alleen soms last van opvliegers.
    Jij last van bijwerkingen gehad ?

Deel Deze Pagina