Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even snel melden dat mijn stagedag goed ging! Heb vandaag de dag alleen gedraaid :D En ik heb mijn portfoliogesprek gehaald vanavond, het ging erg goed!! Whoehoe!!

Nu erg moe, morgen weer hele dag weg.. Hoop dat ik donderdag weer op iedereen kan reageren!

Dikke knuffel

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Duveldraakje: Oeioeioei meid,dat klinkt niet zo goed allemaal.. Ik ben het met fafa eens,probeer even een paar daagjes complete rust in te lassen!
    Sterkte meis,dikke knuffel!

@MamaC: Jeeeeej,goed gedaan meid! Succes voor morgen,ben je daarna wel een dagje vrij? Ow ja,het wandje ziet er netjes uit zeg!

@Ukkepukkie: Een kleine meid,wat leuk!! :D

@Fioon: Leuke buggy en mooie buik meid! Het komt nu allemaal wel dichtbij he,spannend hoor!

@fafa: Haha,wat een gekke droom! Stel je voor zeg..hihi ;)

@De rest: Hoe is het met jullie meisjes?

@Hier: Vandaag vroege dienst gehad,daarna met m'n moeder ff naar een winkelcentrum hier in de buurt geweest en nog boodschapjes gedaan. Verder een beetje thuis gehangen,voor het eten gezorgd e.d. Morgen en overmorgen nog een late dienst en dan heb ik vakantie!!!!! Yeahhhhhhhh!!!! :D

3. fafa

fafa Niet meer actief

@pluis: ow, lekkerrrrrr, vakantie! Ga je nog wat leuks doen met T. of heeft hij geen vakantie? En hoe staat het met de huizenjacht, daar nog ontwikkelingen?

@Fioon: mooi buikje! :) Komt inderdaad voor jou nu ook al dichtbij... ben je er al een beetje klaar voor, of moet er nog veel gebeuren?

@hier: weer zo grappig gedroomd - waarschijnlijk omdat ik veel lichter slaap nu - Lies lag in haar bedje en zei opeens tegen me: "Ik heb helemaal geen zin om te slapen"... en meestal accepteer je gekke dingen in je droom wel, maar ik dacht echt: wow, dat is behoorlijk freakish voor een baby van 7 weken!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha fafa wat een wilde dromen heb jij toch zeg :)

@ fioon mooie buik hoor!!

@neeltje hoe gaat het met jou meid?

@mama gefeliciteerd met het behalen van je portfoliogesprek :)

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    thanx meiden, of ik er klaar voor ben ?? mm tja, ik laat t maar weer gewoon gebeuren, ik ben nu iig bezig met op orde maken van de babykamer, schoonmaken, alles weer op zijn plek zetten, dat soort dingen

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke het leuke werk dus fioon!

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ha lieve meiden!

Bedankt voor jullie reactie's.. Gister had ik het er echt moeilijk mee, maar vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter!! Geniet lekker en ga er maar vanuit dat het allemaal wel mee valt en dat we 13 mei goed nieuws krijgen....

Fioon: Ik heb wel gezocht op Google maar kan er eigenlijk niks over vinden (misschien ook maar beter)
    Maaruh, mooie buik hoor!! Voel je je nog helemaal goed? Geniet je er nog van of begin je je buikie nou een beetje zat te worden?

Voor alle andere meiden hier, een dikke digi-knuf!!!!!!!!

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik heb je al gesproken meid, maar ook hier een hele dikke digi knuffel terug voor jou ! :)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben er morgen weer....

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha ja idd, kan je jezelf ook niet gek maken
    buikie zit me nog niet in de weg, kan mijn veters nog strikken :D voel me ook goed.

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi

Even aan mijn meldplicht voldoen hihi

Gisteren wel wat kraniger gehad waarvan ik dacht, wat zijn dit maar vannacht een rustige nacht gehad dus denk dat het voor/oefenweeen waren. Vanmiddag weer naar de gyn ga wel even aan d'r vragen of ze misschien al kan kijken of er iets gaande is. Begin namelijk wel een beetje zenuwachtig/nieuwsgierig te worden.

Uk ah meid toch toch dat is even minder nieuws je hoopt toch dat je te horen krijgt dat alles goed is. Mei duurt ook nog wel even zeg hopelijk kan je je tijd een beetje doorkomen en blijven genieten van je zwangerschap hoor meid!

Fafa haha wat een dromen :D

Dd doe het rustig aan meid, misschien manlief en Nouk de volgende x alleen naar de Efteling sturen zodat jij lekker naar bed kunt. Ik snap dat je natuurlijk heel graag mee wilt maar meid je moet ook echt goed op jezelf letten hoor.

Pluis heerlijk vakantie, ga je nog wat leuks doen of lekker knuffelen met je nichtje?

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kraniger = krampjes rare iPhone.....

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Ukkepukkie: Wat leuk dat het een meid wordt!! Gefeliciteerd! Kan me heel goed voorstellen dat je even geschrokken bent dat je iets hebt gehoord wat af lijkt te wijken. Ik ben benieuwd wat het precies inhoudt/betekent! Goed dat je iig lekker probeert te genieten en het even probeert te laten voor wat het is. *knuffel*

@ fioon: Heel mooi buikje hoor!! Ben ook superbenieuwd of jouw beeb een meid/jochie gaat worden hoor! Zijn jullie er al uit met de namen?

@ fafa: Ik heb kostelijk gelachen om je dromen, haha! Toch nog een restje hormonen van het ontzwangeren ofzo? ;)

@ DD: Jeetje, dat is schrikken meis! Gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging. Succes met het maken van je geboorteplan!

@ Pluis: Succes met je late dienst nog, wat heerlijk dat je dan vakantie hebt! Hoelang heb je vakantie?

@ Isra: Spannend meis! Jouw meldplicht is zeker weten heel serieus aan het worden nu ;) Vind het ook spannend voor je hoor, ben ook wel nieuwsgierig :D

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zo, MC is er ook weer ff hoor ;) Iedereen bedankt voor de complimenten @ babykamertje, ik hoop dat er dit weekend weer wat mee gedaan wordt!
    Verder drukke dagen gehad! Vandaag nog even flink blokken voor school (vanavond presentatie, laatste avond!!!) Morgen zou ik wat met een vriendin gaan doen, maar helaas heb ik morgen weer een begrafenis.. :( (weer een moeder van een goeie vriend, dat is de 2e in 2 weken :$). Nare dingen..
    Gelukkig voel ik me goed (op wat slecht slapen na), ik kan de wereld aan :D

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meidenm

zo ik ben ook weer terug vn het werk...vanmiddag naar het zh in maastricht op bezoek bij vriendin..... en voor de rest niet veel op de planning!

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@fafa: Wat een vage droom weer,gaat lekker met jou! :D
    Hoe gaat het met de appelboom,doet ie het goed?

@Fioon: Jaja,nu kun je het kamertje echt helemaal klaar gaan maken voor de komst van jullie kleintje..leuk hoor!

@Ukkepukkie: Balen dat zo lang moet wachten voor je het nier-probleempje kunt laten bekijken. Meid,probeer positief te blijven! *knuffel*

@Sasje: Beterschap voor je vriendin! Hopelijk niets ernstigs?

@Isra: Oei,spannend meid! Hoe laat moet je naar de gyn? Succes alvast!

@MamaC: Wat fijn dat je eindelijk weer fris en fruitig bent na al die weken van misselijkheid en beroerdheid,yeahhh!

@Hier: Nog 1 late dienst en dan vakantie,joehoe! T. en ik gaan zaterdag een dagje naar vrienden in Scheveningen en verder kunnen we niet veel doen want hij heeft geen vakantie..:( Hij is echt zo'n l*l die dan 100 keer vergeet om z'n voorjaarsvakantie door te geven waardoor het uiteindelijk te laat is om dezelfde periode vakantie te nemen. Ach ja,wel lekker rustig voor mij! Ik ga hier grote schoonmaak houden en lekker veel op visite bij m'n nichtje! Ow ja, en morgen moet ik bloed laten prikken op Progesteron. Kijken of ik een eisprong heb gehad..

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Lekker gewerkt? Succes vanmiddag bij die vriendin!

@ Pluis: Heerlijk hoor, hoelang heb je vakantie? Of had je dat al ergens verteld? :) Jammer dat T. geen vrij meer heeft kunnen krijgen, maar inderdaad wel lekker rustig voor jou, even lekker tot jezelf komen :) Succes vast voor morgen met bloedprikken! Wanneer hoor je daar de uitslag van? Denk wel dat je een mooie eisprong hebt gehad hoor!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Eh.. Moeten we hier weer even iets aan doen? ;) En dan doel ik uiteraard op het NOD-lijstje, hihi!

Charlottesangels-nodlijst

Angel-baby’s:
    Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986)

Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa)

Zwanger:
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie

Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2
    fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb
    handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011)

Ukkepukkie (uitgerekend: 29 augustus 2011)
    miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011)
    wjb (uitgerekend: 27 september 2011)
    MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) feutje

NOD:
    6 april: xVlindertje

Datumloos: sasje24, Pluis

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Ik heb maar liefst 11 dagen vakantie,heerlijk!
    Wat betreft het NOD-lijstje: Ik wacht maar even af of ik een eisprong heb gehad en dan zou ik mezelf wel weer op een datum kunnen zetten. Ik vind nu echt dat het NOD-lijstje er snel af moet en dat XVlindertje,Sasje en ik snel op het roze lijstje moeten komen!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Wat heerlijk, 11 dagen!! :D Geniet er lekker van na vanavond! Nog ff werken, daarna hoef je lekker 11 dagen niks :)

Op welke cyclusdag zit jij nu eigenlijk? Ik ben het helemaal met je eens hoor: dat NOD-lijstje moeten we gewoon lekker kunnen opdoeken! Ik duim heel hard dat jullie heel gauw zwanger mogen worden!!!

Deel Deze Pagina