Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zit vandaag op cyclusdag 24 en ik heb waarschijnlijk op dag 17 of 18 m'n eisprong gehad (als ik die heb gehad;)).
    We hebben best wel goed geklust,ondanks de negatieve samenlevingstest. Je weet maar nooit,toch??

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ok, ben benieuwd hoelang je cyclus dan zal zijn, deze ronde! Je weet inderdaad maar nooit hoor, goed dat jullie nog geklust hebben! ;)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@vriendin is wel best ernstig ze heeft een nierziekte en afgelopen week was de 2e keer dat ze een transplantie kreeg en is weer niet goed gegaan..dus het gaat erg slecht...

@nod lijst tja ik weet maandag pas meer....dus weet echt niet wanneer mijn nod zal zijn!

@Pluis oh lekker vakantie!!!

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden,

Even snel een berichtje van mij..
    Hier gaat alles goed! Nouja, alles... Van je familie moet je het maar hebben, zeggen ze toch? ;)

Mick doet het suuuuper. En dat is ook de reden dat ik er de afgelopen dagen niet zoveel geweest ben..
    Ik heb in het begin niet echt kunnen 'genieten' (door de bevalling etc..) zoals het hoorde en dat haal ik even dubbel en dik in!! :D

Ik lees elke dag wel eventjes bij!

Dikke knuffel voor jullie allemaal meiden !!

Isra; Ik zeg alvast- Toi toi toi meid !!!

En DD: Nu ga je potver***** rustig aan doen !!! Anders kom ik je echt vastbinden!

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Wat heerlijk dat je nu lekker van Mick aan het genieten bent !! :D
    Je hebt groot gelijk :)

In de familiekring helaas niet alles helemaal koek en ei begrijp ik ? * Al snap ik natuurlijk totaal, als je daar verder niet over wil uitweiden *

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    even snel, ben gaaaaaar, maar vanmiddag weer voor apk geweest, en alles was weer prima :D

@mamaC, meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger was (niet wat we voor lars hadden) en jongensnaam zijn we nogsteeds niet echt over eens, maar ach, komt wel goed :D

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlinder; Ik heb een rare familie.. Laat ik het daarop houden :p

@Fioon; Fijn dat jullie weer door de APK zijn!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@mama hoe was de laatste schoolavond?

@neeltje fijn weer iets van je te lezen en fijn dat je zo geniet van mick!!

@fioon fijn dat je weer door de apk ben gekomen hoor ;)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ sasje: Wat naar voor die vriendin :( Was het wel fijn er even te zijn?

@ Neeltje: Wat ontzettend fijn meis, geniet er lekker van hoor!!!

@ fioon: Mooi dat jullie weer door de APK zijn ;)

@ hier: Laatste schoolavond zit erop! Whoehoe!! Heerlijk idee dat ik die avonden niet meer weg hoef naar Leiden! Nou alleen nog de rest van de opdrachten afmaken. En dan kan ik gaan afstuderen! (natuurlijk wel na m'n 'verlof' ;))
    Ik ga me nu klaarmaken voor de begrafenis.. Even kijken wat ik allemaal nog pas :)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama ja was wel fijn dat ik even daar ben geweest....!
    veel sterkte vandaag op de bruiloft...

meiden ik ben werken tot vanaaf 9 uur..

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, bruiloft? ;) Je bedoelt begrafenis he.. :D

Jij werkze meis!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mamac sterkte op de begrafenis pfff dat is in korte
    Tijd wel veel en dan ook nog is zo jong.
    Oh en wat heerlijk dat je niet meer naar school hoeft even lekker wat meer tijd voor jezelf en de baby!

Pluis jammer dat T geen vakantie heeft. Maar lekker knuffelen bij je nichtje is ook niet verkeerd.

Sasje werkse.

Hier alles nog rustig. Vanmorgen is er een heel
    Lief vriendinnetje langs geweest die mijn voetjes heeft gemasseerd heerlijk.

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oeh lekker isra, misschien toch mijn schatje maar eens lief aankijken :D

mamaC, iets passends gevonden ? sterkte meis.

neel, lekker genieten meis, voor je t weet is ie groot. nu ik zo bezig ben met alle babyspullen sorteren en weer een plekje geven kan ik me haast niet meer voorstellen dat lars in dat wiegje lag, en dat hij die ieniemieniekleine kleertjes aan had....

ssje werkze.

ik ga ook weer aan de arbeid, misschien tot vanaaf, anders morgen, moet nog op verjaardag na werk ....

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Neeltje: Super dat jullie nu zo genieten van Mick,je hebt groot gelijk meid!

@MamaC: Heerlijk zeg,eindelijk van die schoolavonden af! Sterkte vandaag,hopelijk heb je nog passende kleding kunnen vinden.

@Fioon: Lijkt mij ook echt onwerkelijk,dat iemand ooit in die piepkleine kleertjes heeft gepast. Veel plezier op de verjaardag!

@Sasje: Werk ze!

@Isra: Lekker hoor,een voetmassage (ik persoonlijk moet er niet aan denken maar goed..). Laat je maar goed verwennen tijdens de laatste loodjes!

@XVlindertje: Hoe is het met jou meid? Nog hoop voor deze ronde?

@Duveldraakje: Hoe gaat het daar? Kun je een beetje tot rust komen?

@De rest: Hoe is het met jullie?

@Hier: Ik ben net even bij mijn broer en schoonzusje geweest. Isolde heeft heerlijk bij mij liggen slapen,het is zo'n dotje!! Ik had een taartje met vers fruit gehaald bij de Belgische bakker (zo handig als je in een grensdorp woont), die was me toch lekker...oooh! :)
    Zometeen richting het ziekenhuis om bloed te laten prikken (of ik een eisprong heb gehad) en dan mag ik maandag bellen voor de uitslag. Ik ben benieuwd! Wel een beetje balen dat ik iedere keer naar Roosendaal moet voor 5 minuten maar ach..het is voor een heeeeeel goed doel!
    Ik heb trouwens al heel de week een rare buik: steekjes,krampjes,pijntjes. Zou dat een bijwerking van de Clomid zijn?

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

@Isra: Ik is JALOERS...;) Maar het is je gegund hoor meid!

@MamaC: Sterkte vandaag meis, het is idd wel erg veel de laatste tijd.
    Fijn trouwens dat je nu klaar bent met de avonden, dan kun je tenminste goed je rust pakken!

@Pluis: Ik ben benieuwd naar de uitslag meis, op en neer naar Roosendaal lijkt me idd niet echt prettig, maar zolang er ook iets goeds uit kan komen...
    Lekker he als zo'n klein hummeltje bij je ligt te slapen, oh ik kan daar echt van genieten! Oh enne GENIET van je VAKANTIE!!!

@Sasje: Werk ze!

@Neel: Het zou eens tijd worden...;):p Ga lekker genieten van je kleine mannetje en laat t heerlijke gevoel effe helemaal over je heen komen. Ik denk dat het hier (als straks iedereen mama is) wat rustiger wordt, dus voel je niet schuldig!

@xVlindertje: Hoest nou meid?

@Fioon: Fijne verjaardag enne doe rustig aan!

@Isra: Nog een keer...heb je zelf een gevoel qua datum?

@hier: Onverwacht een kindloos avondje voor de boeg! (Nou ja bijna kindloos dan:D) Anouk gaat met dr nichtje bij Opa en Oma logeren (hopelijk hoeven we dr vanavond niet ineens op te halen, is al een keer voorgekomen).
    Gisteravond de laatste keer borderlinecursus gehad, was best zwaar eigenlijk. Kreeg van iedereen eigenlijk te horen dat ik voor mezelf op moet komen (is een heel verhaal, maar ik ben errug slecht in grenzen stellen, voor mezelf opkomen, enz.) en dat de kraamtijd dadelijk mijn tijd moet zijn en dat ik me dus niet moet laten ondersneeuwen door iedereen. Ik ging daar heen om te leren hoe ik met borderline om moet gaan (zus) en uiteindelijk was het halve therapie voor mezelf!

Ik heb nu ook nog een beslissing te nemen over hoe ik wil bevallen. Door mijn angst voor eventuele complicaties met mijn nek neig ik ontzettend naar een keizersnede, maar zowel de neuroloog, de gyneacoloog en de fysio zeggen dat het medisch gezien mogelijk is om toch normaal te bevallen. Maandag heb ik een gesprek met de verpleegkundige over het bevallingsplan (dus eventuele pijnbestrijding, houdingen enzo) en ook nog een afspraak met de gyn! Komend weekend dus genoeg denkstof voor mij.
    Ik had hier trouwens ook een topic over geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/269879-zouden-jullie-doen.html

Maar nu weet ik dus helemaal niet meer hoe of wat! Dus bij deze de vraag: Wat zouden jullie doen?

Liefs,
    DD

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Pluis : Lekker hoor dat je vakantie hebt :D Hopelijk krijg je maandag een mooie uitslag :) En wat die steekjes betreft.. kan het niet je eisprong zijn geweest ? Want Clomid heb je alweer ffies geleden ingenomen toch.. :)
    Hier gaat het goed hoor, maandag voor de follikelmeting, dus er is nog genoeg hoop voor deze ronde :p Ik zit namelijk vandaag pas op cyclusdag 10.

@ DD : Oww hopelijk vind Anouk het helemaal geweldig om met der nichtje bij opa & oma te slapen. Over je vraag wat zouden jullie doen.. Ik vind het moeilijk om een mening te geven, want ben niet echt thuis in bevallingen :) Ik zou zeggen ; doe wat je hart je ingeeft, en waar jij volledig achter staat.

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Duveldraakje: Lastig meid..ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten. Als jij verwacht dat je door "normaal" te bevallen je nek ernstig forceert is dat misschien niet de juiste manier. Je wilt in je kraamtijd juist rusten en genieten en niet met vreselijke pijnen zitten. De eerste periode tussen moeder en kind is heel belangrijk,die wil je niet verliezen doordat je teveel last hebt.. Tsja,het is maar een tip hoor. Je moet het zelf beslissen. Succes! :)

@XVlindertje: Na een week nog steeds buikpijn van de eisprong? Dat lijkt mij niet hoor.. Maar goed,ik ben ook geen gynaecoloog dus misschien heb je wel gelijk. Ik dacht dat de Clomid misschien een poosje in je lijf blijft..:) Ow ja shit,je zit nu pas op dag 10. Sorry hoor,ik was er niet helemaal bij met m'n gedachten. Nou succes voor de follikelmeting alvast!

@Hier: Ik ben ook een apparaat hoor! Zit ik hier doodleuk te verkondigen dat ik maandag kan bellen voor de uitslag maar ik kan pas de 26e bellen. Dat staat ook gewoon op het kaartje dat ik heb meegekregen,ow ow ow. Goed wakker Pluis! ;)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hallo meiden,

@dd en anouk nog blijven slapen bij opa en oma?
    ik zou in jou situatie 100 procent zeker voor keizersnee gaan :) maar als ik zelf ooit de keuze krijg ga ik daar ook voor.....!!! waarom weet ik niet maar ik ben eigenlijk echt heel bang voor de bevalling en als ik dan sommige verhalen hoor....pff dan liever een snee op de buik wat pijn doet dan een snee van onder ;) vreemd he dat een vrouw dat kan zeggen....maar ach ja misschien tegen die tijd wil ik juist wel normaal bevallen!

@mama oeps hoe ik bij bruiloft kom weet ik ook niet.....sorry daarvoor!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden,

hoe is het met iedereen? Tis hier op 't forum lekker rustig!
    Ik ren nog steeds van hot naar her en ben gisteren ook nauwelijks thuis geweest. Zometeen ook weer naar verjaardag van s-zus.. Morgen heb ik eindelijk ff rust in m'n gat, dus zal ik weer even reageren!

Dikke knufel!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    have fun mama!

Deel Deze Pagina