@Fioontje en je lief nog lief aangekeken?? Ik kan me ook niet meer voorstellen dat Ryan die piepkleine kleertjes heeft aangehad. Ik vind nu opeens zijn kleertjes die hij nu aan heeft mega groot. @Pluis jammie zon taartje. En hoe was het in het ziekenhuis @DD heerlijk dat Nouk gisteren is wezen logeren, heb je een beetje bij kunnen tanken? Tja die keuze is natuurlijk helemaal aan jezelf meid. Ik zag er in eerste instantie ook tegenop om het zelf te moeten gaan doen. Maar als ik nu zie hoeveel meer voordelen er aan vast zitten, kijk ik er eigenlijk wel naar uit. Ik heb ook zoiets als ik wil kan ik direct pijnbestrijding krijgen (ruggenprik). Dus dat zou betekenen dat ik alleen tijdens het persen pijn zou hebben en met een eerdere KS laten ze je niet langer dan 1 uur persen. Dus max 1 uur pijn tijdens mijn bevalling is goed te overzien toch??!! Of ben ik nu heel optimistisch En het lijkt me gewoon helemaal geweldig om na de bevalling het kindje op mijn buik te krijgen en vervolgens helemaal bij te zijn als hij zijn apgarscore krijgt, aangekleed wordt etc. En als het goed met me gaat ik zo snel mogelijk weer naar huis mag naar mijn andere moppie en lekker thuis alle visite mag ontvangen.
@dd, had in andere topic ook al gereageerd, maar wat Luna zegt is misschien ook wel een fijne optie. die zou ik iig zeker bespreken @mamaC, doe je beetje rustig, straks word je weer gestraft met misselijkheid ofzo @verder.... geen ideeeee meer, zit ondertussen ik hou van holland te kijken en ik kan geloof ik ff geen twee dingen tegelijk meer haha @hier, geen nieuws onder de zon, vanmiddag gewerkt, morgen lekker niksen
Goeie morgen! @fioon: Ik vond de optie van Luna idd ook wel een idee. Ga het morgen met de gyn bespreken. Ik weet alleen niet of je wel ingeleid mag worden als je een ks hebt gehad? Geniet van het niksen vandaag! @Isra: Nog niks aan t rommelen meid? Ik wil het liefste ook zelf de bevalling doen en zoals jij het neerzet is het wel een makkie! Een uurtje pijn...mwa da moet te doen zijn niet! @MamaC: Heb je nu eindelijk weer een beetje rust? @Pluis: Lekker taart! Hoest nu met jou als kersverse tante? @hier:Anouk heeft vrijdag gelukkig wel geslapen bij opa en oma, ze stond alleen gister om 8:45 weer op de stoep! Maar we zijn lekker naar de Ikea en de prenatal geweest en ook nog best kunnen genieten van het zonnetje! Vandaag naar een verjaardag en dan is t weekend alweer voorbij! Iedereen een fijne zondag! Liefs, DD
Even snel een reactie naar DD.. Ik heb de reactie van Luna gelezen en ik zou dat even bespreken met de gyn. Verder blijf ik erbij; jij moet de bevalling doen en als jij denkt dat het te riskant is voor je nek, of wat dan ook, weet je wat je te doen staat. Ook al is dit vervelend en wil je graag een bevalling zelf ervaren ipv een keizersnede. Niks gaat boven de gezondheid van jullie 2 !! Wanneer moet je de keuze gemaakt hebben?
Zooo ik heb eindelijk ook weer even de tijd om te reageren Het weekend gewerkt, alleen het was zo rustig dat ik vandaag wat overuren heb opgenomen. Dus was al lekker om 11.45 thuis ! * HEERLIJK * Morgen weer voor FM, ben erg benieuwd ! Wil deze ronde echt niet ongi worden...
Gooooeienavond meiden! @ Isra: Wat lekker dat je voeten gemasseerd zijn laatst! Is alles nog rustig in de buik? @ Pluis: Wat leuk dat je weer hebt kunnen smullen van Isolde! Geniet je lekker van je vakantie? Hoe gaat het met de steekjes/krampjes/pijntjes in je buik? @ DD: Pff, lastige beslissing hoor, ben je er al uit..? Ik denk dat het voor jezelf toch uiteindelijk het beste zal zijn om voor een keizersnee te gaan, als ik alle verhalen van je nek een beetje ken. Maar ik moet je zeggen dat ik het heel lastig vind om dit voor een ander in te moeten schatten.. Het heeft allebei zo z'n voor- en nadelen. Succes met deze beslissing, en succes morgen met het gesprek! Ik ben heel benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest. Maar blijf vooral bij jezelf en doe geen dingen waar je niet 100% achter staat! @ sasje en xVlindertje: Veel succes morgen met jullie FM meiden! Ik ben heel benieuwd en duim keihard voor jullie dat het deze ronde raak mag zijn! @ fioon: Lekker aan het niksen vandaag? Geniet er maar van!
@ hier: Lichamelijk erg moe (een middagje door de stad slepen en je kan me helemaal opvegen). Merk nu al dat het met die buik gewoon wat zwaarder wordt allemaal Zo maf, gewicht is zo anders verdeeld! Ook in m'n hoofd komt er veel op me af, ik vind het nog steeds ontzettend onwerkelijk allemaal. Maar ik geniet er toch ontzettend van! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat zijn straks. En stapje voor stapje wordt het steeds een beetje echter. P.S. Ik heb een nieuwe buikfoto @ mijn fotoalbum geplaatst, mochten jullie benieuwd zijn!
@mamaC : Mooi buikje hoor ! Lijkt me zo geweldig om zwanger te zijn, en dat het steeds echter wordt lijkt me zo leuk !
@ xVlindertje: Dank je wel meis! Ja het is heel bijzonder, maar het blijft toch nog steeds onwerkelijk, gek genoeg Duim voor je dat je gauw mag volgen!! Ik vind het nog zo leeg onder mij, op het roze lijstje
Goeie avond! @Neel: Ik ga het morgen bespreken met de gyn, denk alleen niet dat inleiden een optie is. Heb er wat over opgezocht en kom eigenlijk alleen maar op hetzelfde uit. Inleiden is gevaarlijk na een KS, dit omdat je een weeenstorm kunt krijgen die weer voor het scheuren van het litteken kan zorgen. Het is nu dus eigenlijk weer terug bij af of een KS of het echt helemaal zelf doen met een ruggeprik! Weet niet wanneer ik de definitieve keuze moet maken, maar ik ga me in ieder geval goed laten voorlichten! @MamaC: Lekker beentjes omhoog en relax! Mooi buikje heb je hoor, voel je trouwens al wat meer beweging? @xVlindertje: Ben heel benieuwd meid hoe de fm gaat! @Ukkie: Hoest met jou meid? @hier: Waren pas om 20:30 terug van de verjaardag, was wel errug gezellig, maar mn buik is aan t rommelen dus nu verplicht rustig aan op de bank! Vanochtend is Nouk mee geweest met zwager en s-zus naar de Efteling, was voor ons even lekker en zij is er ook even uit geweest. Morgen ga ik echt mn vluchtkoffertje inpakken, heb nu geloof ik wel alles in huis. Baal alleen dat onze wasmachine stuk is en ik dus met mn was naar s-moeder kan...hopelijk woensdag goed nieuws van de reperateur (of niet en moeten we dus een nieuwe wasmachine kopen). Even afwachten dus... Nu lekker relaxen dus en bijtijds mn bedje op zoeken, ben best moe! Liefs, DD
mooi buikje mc vlinder, sasje en dd succes allemaal morgen vandaag lekker genoten van niks-dagje, alleen even naar s-ouders geweest, die waren 41 jaar getrouwd vandaag, en verder lekker met boekje in de zon morgen laatste hele dag werken, dan nog 3 middagen en dan heb ik VERLOF !!! jeeeeej, ben er aan toe ook
@DD; Spookt het in brabant met de was? Hier is 'ie vanmiddag ook stuk gegaan! Maar die van ons is al 'oud'.. Dinsdag komt gelukkig de nieuwe al Hm, dan zou ik ook niet ingeleid willen worden nee! Het is een keuze die jij zelf moet maken.. Jij kent je lichaam het beste.. Moeilijk hoor meid
Hallo! Nog even snel want het is alweer laat aan het worden.. @MamaC: Wat een mooie buik heb je al zeg,wauw! Hoe is het gegaan op de begravenis,had je nog een passende outfit gevonden? @Duveldraakje: Lekker dat jullie vandaag weer een dagje samen hadden,dan kun je even een beetje bijkomen. Succes voor morgen meid en ook succes met het nemen van de beslissing! Balen van je wasmachine trouwens..dure krengen @XVlindertje & Sasje: Allebei morgen een meting,das toevallig! Nou meiden,succes en ik ben benieuwd of de eitjes groeien bij jullie! *duim* @Neeltje: Jouw wasmachine ook al joh? Pfff,het geld gaat ook altijd naar stomme dingen he.. Hebben wij hier vaak: Een keer een meevaller of een extraatje en jawel hoor,1 van de auto's gaat kapot waardoor je al meteen kunt stoppen met fantaseren over de leuke dingen die je met dat geld gaat doen.. @Fioon: Lekker hoor,zo'n niks-dagje en superfijn dat je verlof er aan zit te komen! Succes met de laatste werk-loodjes! @De rest: Hoe gaat het met jullie? @Hier: Gisteren een superleuke dag gehad! We zijn met onze vrienden uit Scheveningen gezellig naar het centrum van Den Haag geweest en hebben lekker geshopt! T. heeft een mooie nieuwe polo en een nieuwe riem en ik heb Birkenstocks,zwart glanzend zijn ze. Ik vond ze altijd lelijk maar ik ben er inmiddels aan gewend en ze schijnen zo heerlijk te lopen dus ik heb toch maar eens een paar gekocht! Vandaag zijn we eerst bij m'n schoonmoeder op visite geweest,we hadden allemaal lekkere hapjes meegenomen dus dat was wel gezellig. Daarna nog eventjes de kroeg in,boodschapjes gehaald en met z'n drietjes gegeten. S'avonds nog ff langs m'n ouders,altijd gezellig. Leuk weekend gehad dus!!
@ all: Thanks voor de buik-complimentjes! @ DD: Leuk dat de verjaardag gezellig was. Is je buik alweer wat rustiger? Balen dat je wasmachine stuk is zeg! Zo irritant als dat niet werkt he.. @ fioon: Gefeli met s-ouders, 41 jaar, wat een tijd! Wat lekker dat je bijna verlof hebt, werkze vandaag! @ Pluis: Mooi dat je zo'n leuk weekend hebt gehad Zitten de Birckenstocks lekker? Begrafenis was trouwens errug langdurig: het was een kerkdienst met gebeden en gezang.. Ik had helemaal pijn aan m'n stuitje van die harde banken Maar had gelukkig nog wel wat om aan te trekken! @ hier: Vandaag weer werken. Ik ga nu gauw opstaan om de was te gaan doen. Fijne dag allemaal!
hey meiden, @vlindertje succes meid..... @pluis klinkt als een leuk weekend meid @mama mooie buik hoor!! werk ze! @fioon oh lekker bijna verlof meid! @dd doe rustig aan meid! @Hier net terug vanuit het zh....was nog niet echt wat aan het groeien dus woensdag weer terug maar het is natuurlijk ook wel nog erg vroeg dag 10..ze had goede hoop dus we wachten maar af.....had me er eigenlijk alleen op ingesteld dat we iui rondom pasen kregen maar dat ga ik niet redden denk ik! wel net al de pregnyl gehaald.....dus we zullen zien!
Meiden, Weer terug uit het ziekenhuis. Ik zat dit keer bij een andere Gyn. Eitje was al 20 mm , en zat tegen springen aan volgens de gyn. En dat op cyclusdag 13, zo vroeg heb ik nog nooit gehad ! Deze gyn heeft voorgesteld om nog 3 maanden met alleen Clomid te proberen ( je mag namelijk 12 cyclussen met clomid doen, en heb er daar nu 3 van gehad..) Ook hoef ik dan niet voor echo's te komen elke maand, omdat ze nu gezien hebben met die 3 cyclussen dat Clomid 50 mg zijn werk doet. Dus recept meegekregen voor 3 maanden.. Mocht ik na deze 3 maanden nog niet zwanger zijn geworden, dan moet ik de HSG laten doen. * Opzich ben ik hier erg blij mee, omdat ik namelijk nog steeds denk dat het komt doordat m'n cyclussen zo onregelmatig waren & zaadkwaliteit niet helemaal goed was * Hopelijk ben ik, omdat ik niet steeds naar het ziekenhuis moet, er minder mee bezig en gaat het tot een zwangerschap leiden. Sorry voor mijn lange verhaaltje meiden
@ Sasje : Was er nog helemaal niks te zien of hebben ze ook niks opgemeten qua mm ? Hopelijk dat er woensdag beter nieuws is !