@XVlindertje: Jaja,ik heb al voor 4 maanden Clomid in huis. Hopelijk heb ik niet alle pilletjes nodig Oke,jullie doen ook je best..dan kan ik gaan duimen voor je! @handbalster: Gefeliciteerd!!! Veel plezier met het kamertje!!
Hai ladies! @ Isra: Mooi dat het allemaal nog rustig is daar, ik ben heel benieuwd hoor! Het wordt echt spannend Leuk dat Ryan nu kan fietsen, leuk met dit weer! Geniet ervan samen, en laat die weeën maar komen met die hobbels, whaha! @ fafa: Tja, als je zelf een chaoot bent.. Nou ja, het zal vanzelf wel een beetje komen toch? @ sasje: Ja, misselijkheid is wel zo goed als weg Echt heel fijn, want dat was echt om moedeloos van te worden! En hoe is het nu met jou? @ Pluis: Hahah @ 10cm langere arm Gekke T, met z'n versnellingen! Maar je hebt idd prima weer in je vakantie meid, geniet er lekker van! Hier helaas niks meer aan het kamertje kunnen doen, dat komt van het weekend weer. Kijk er erg naar uit! Doordeweeks ben ik helaas te druk met school. Ach, dat moet ook gebeuren. @ handbalster: Ook nog even hier: gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi dat alles verder goed gaat, geniet van je lange paasweekend zonder de groep4'tjes En geniet van je verjaardag!
@ hier: Nou, wat een weer Heerlijk zeg, kan het niet altijd zo blijven? Jammer dat ik stage had vandaag, maar net nog wel even half uurtje in de tuin gezeten. Net alweer boodschappen gedaan (heb weer veel teveel lopen sjouwen en tillen, oops) en zo maar es koken. Vanavond komt 'huiswerkvriendin' weer voor een schoolopdracht. Verder gaat het wel goed hier, op wat nare hoofdpijn na. Dit weekend wordt er weer aan het kamertje gewerkt en kunnen we de rest van de meubels ook eindelijk in elkaar gaan zetten en plaatsen! Ik ben heel benieuwd!
Heey meiden! @handbalster: Gefeliciteerd! @Pluis: Ja je hebt echt lekker weer in je vakantie. Genieten meid! @Sasje: Suc-6 morgen! @MamaC: Niet zoveel tillen meid, das nie goed voor je! @Isra: Geweldig dat Ryan zelf kan fietsen enne lekker over die hobbels heen. *KLAAGMODUS AAN* (let op als je geen zeikverhaal wil lezen, sla dit dan over) @hier: Ik voel me ff een hele slechte mama. Ben net gigantisch uitgevallen tegen Anouk. Ik kwam van de fysio af en moest manlief en Anouk nog ophalen bij mn s-ouders (die gaan vannacht op vakantie) en blijkbaar was Anouk al vanaf het moment dat ik weg was gegaan alleen maar aan t huilen en piepen. Manlief was dus al behoorlijk geirriteerd, waardoor ik ook geirriteerd raakte. Toen we Anouk op bed legde werd dat niet beter, mede dankzij hem en het huilen van Anouk. Toen ie eenmaal weer weg was (werken) begon Anouk weer ontzettend te klieren en ik flipte m. Heb echt heel erg tegen dr lopen schreeuwen (wat echt slecht is btw) en daarna zelf ik janken uitgebarsten. Ik ben serieus doodop op het moment en slaap megaslecht door de harde buiken, ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou... Vanavond maar even een goed gesprek aangaan met manlief, hopelijk kunnen we even iets verzinnen waardoor het wat beter gaat. Over 2 weken heeft Anouk 2 weken vakantie en daar zie ik echt als een berg tegenop, gelukkig zijn mn s-ouders dan wel weer thuis, maar daar kan ik ook niet elke dag op teren. Blegh ik zit er echt effe helemaal doorheen! *KLAAGMODUS UIT* Liefs, DD
@Pluis; Vannacht wat beter geslapen meid?? @DD; Wat fijn dat je een beslissing hebt kunnen maken meid!! Meid meid.. Als ik Mick hier niet had rondhangen (hij slaapt overdag niet) had ik Anouk kunnen vermaken voor je.. En voel je geen slechte mama! Het is idd niet slim om te schreeuwen, maar je zit er door heen.. Je lijf heeft rust nodig en die krijgt het niet.. Hopelijk gaat je man inzien dat je er echt even voor jezelf en de baby moet zijn en dat Anouk even door hem vermaakt moet worden.. Klinkt wel lullig als ik het zo typ, maar zo is het wel als ik het zo hoor.. Hopelijk snapt hij je meid.. *knuff* @fafa; Ik gebruik vanaf de tweede week al pyjama'tjes.. Dit om hem meer ritme te geven. Hij lijkt het erg goed te snappen! (of dit wil ik graag denken hihi) Na het slaapje van half 07.30 tot 10.00 krijgt hij zijn kleding aan, en voor de fles van 19.00uur krijgt hij zijn pyjama aan. Balen dat Liesje niet bij anderen slaapt.. Maar het is ook veeeel leuker om rond te kijken! @Isra; Wat knap van Ryan!! En wie weet helpen de hobbeltjes @Pluis; Heb jij lekker kunnen luieren aan de schouder van T. Je hebt je vakantie inderdaad goed gepland, je hebt het ook dik verdiend !! @Handbalster: Gefeliciteerd !! @MamaC; Rustig aan jij he!! @Mick; Vandaag bij het CB geweest.. Mick is nu al bijna 63cm en weegt 6350 gr.. Hij groeit wel erg hard! Dat vonden ze daar ook.. (maarja, kan hem niet tegen houden met groeien.. ) Ze voelde wel verdikkingen op zijn kaak, maar ze kon niet zeggen of het tandjes zijn die doorkomen.. Ook mag Mick naar 4 voedingen (Nu al!) vanwege zijn gewicht, dit mogen ze eigenlijk pas met 4 maanden.. Maar Mick loopt met alles een maand voor.. (Waardoor ik me af ga vragen, en ook het CB: de maand voordat ik 'officieel' zwanger was van Mick had ik een licht posi test, daarna bloedverlies en een stolsel. Vraag me nu toch echt af of die telling wel klopt van de VK en het toen al raak was.. Weet niet of jullie die test nog kunnen herinneren? Nu ik er langer over nadenk; dat zou ook verklaren waarom Mick zo klem zat bij de bevalling en waarom hij zo lang was/is.. Wat denken jullie van mijn redenering???) Met de 4 flessen gaan we morgen starten.. Het kan zijn dat we dan 2 a 3 rot nachten hebben, omdat hij aan dit nieuwe ritme moet wennen.. Mocht hij na 3 nachten het nog niet willen gaan we terug naar 5 flessen; dan is 'ie er gewoon nog niet klaar voor! Ben benieuwd.. Ik vond het zo ontzettend moeilijk vandaag wat ik hem aan moest kleden! Uiteindelijk heb ik hem alleen een romper aangegeven met dit weer, maar wel 3 keer (!!!!) een nieuwe romper aan kunnen geven omdat zijn spuitluiers niet normaal zijn.. Damn.. Echt zo smerig! Heel je kind onder poep.. En lachen dat 'ie dan doet.. Smeerlap! Zodan! Sorry voor het lange Mick verhaal!
DD: Dikke knuff voor jou!!! Neel: Als ik het zo lees zou het goed kunnen dat je toen misschien al zwanger was... Je weet ut niet... Ag beter dat Mick voor loopt dan achter toch?! Hopelijk went hij snel aan de 4 flessen, zou fijn zijn. En die spuitluiers.... wahahaha Succes ermee
@Uk; Absoluut beter voor lopen dan achter !! Maar het blijft denkwerk voor me, vind het zo apart.. En die spuitluiers.. Bedankt he Als je een keer alvast wil oefenen; bel maar!
met hoeveel weken is mick geboren neel ? je kan vaak wel aan je pasgeboren beeb zien of hij misschien toch ouder was asl gedacht, want als ze bijv al 42 weken zijn ipv 40 hebben ze meestal bijnaof helemaal geen huidsmeer meer, en dan raakt ook t vruchtwater op, dus dan hebben ze een droog huidje. handbalster, gefeliciteerd met je verjaardga meis dd, voel je niet schuldig, anouk is haar grenzen aan het verkennen. ze weet dat ze je straks moet delen, dus probeerd ze nu zoveel mogelijk aandacht te krijgen, of dat nu positief of negatief is maakt haar niet uit, als ze de aandacht maar krijgt. lars doet t ook, en ik kan ook niet zo goed omgaan met het negatieve, dus ik loop ook regelmatig te schreeuwen, om vervolgens te bedenken dat dat ook niks oplost. hier,alweer dikke voeten, vocht, maar nu lekker 2 dagen vrij, beetje van de zon genieten en hopen dat ze weer een beetje bijkomen nu ik niet de hele tijd hoef te staan
@Fioon; Mick is geboren met 40 weken en 4 dagen.. Maar hij was zo ontzettend schraal toen hij geboren was. Overal hingen velletjes los.. Ik heb altijd geroepen dat ik verder was dan ze zeiden en de kraamhulp dacht dit ook.. Geniet lekker van je vrije dagen! Het weer zit mee
hey meiden, zo ik ben weer terug vanuit het zh.....baarmoederslijmvlies was mooi opgebouwd was nu 5 zoveel en moet min 6 zijn...dus dat was goed. 1 eitje was nu groeit naar 11.6 mm dus bijna 12 mm zeg maar..... dus deze groeit ook! vrijdag weer terug....dus wordt spannend....2e paasdag doen ze geen iui!! dus hopelijk kan ik het daaroverheen tillen zeg maar en anders hopelijk zat/zo iui! n anders 1 maand weg gegooid!
appart eigenlijk dat ze het niet gewoon iedere dag doen, je bent anders toch weer een hele maand verder, maar zal duimen dat t zondag of dinsdag kan. @neel, tjaa zou best kunnen dat je idd wel iets verder was, maar een hele maand ?? lars was met 40.2 ook aardig schoon qua huidsmeer, maar nog niet "uitgedroogd" . @hier, vanmorgen met vriendin terrasje gepakt en toen samen even rondje boodschappen en nouja, toen was t al weer tijd om de kindjes van school te halen vanmiddag heerlijk in de zon gezeten met een boek, zit nu nog na te genieten van de zonnebranddampen haha (had bij ikea gekocht, ruikt zoooo lekker)
hi, Hier alles nog steeds rustig meiden. Mag morgen weer op controle dus ben benieuwd. Lekker weer he meiden, echt genieten zeg. Zat vanmorgen al om 9:30 in mijn tuintje. Fioon oh jij lekker een terrasje gepakt, lekker hoor. Sasje nou het is te hopen dat deze ronde gewoon door kan gaan voor je en dat deze ronde niet weggegooid wordt. DD meid lekker klagen hier hoor. Het is ook niet altijd makkelijk en vooral met zo'n ondernemende peuter naast je die ook de nodige aandacht vraagt van jou zowel positief als negatief. Dikke knuf. Voor alle andere meiden zwaai
Hallo! @Sasje: Nou meid,mooi dat het eitje aan het groeien is en je baarmoederslijmvlies ook al dikker wordt! Ik ga voor je duimen dat je deze ronde de IUI kunt doen. Zaterdag zal nog te vroeg zijn denk ik want dat is je eitje nog maar 18 mm,toch? In ieder geval: ik duim! @Fioon: Ik wist niet dat ze bij Ikea zonnebrandcreme verkochten joh.. Goh,weer wat geleerd! Nog een beetje verkleurd? @Neeltje: Idd een beetje vreemd allemaal met Mick,wie weet was je toch een paar weekjes langer zwanger. Kunnen ze daar eigenlijk nog achter komen? Succes met de spuitpoep! @Duveldraakje: Jeetje meid,ik wou dat ik iets voor je kon doen Super vervelend dat je wat minder lekker in je vel zit maar je bent echt geen slechte mama hoor!! Ik denk dat iedere moeder weleens zoiets meemaakt,je hebt het ook niet echt makkelijk natuurlijk. Veel sterkte gewenst,dikke knuffel! @MamaC: Leuk dat jullie dit weekend weer verder kunnen met het kamertje,veel plezier hoor! @Hier: Vandaag weer een lekker dagje gehad,alleen een beetje jammer dat ik al vanaf 06.00 uur wakker ben. Pfff,het wordt steeds gekker de laatste tijd! Lekker actief geweest vandaag: ramen gezeemd,gras gemaaid, gestofzuigd & gedweild, boodschapppen gedaan en vanavond samen met T. weer een flink stuk gefietst! Gisteren heb ik met m'n vader ook nog gefietst,ik ben echt een lekkerbek dus een beetje extra beweging kan geen kwaad..
Pluis thanks en wat ben jij vandaag fanatiek geweest zeg met dit lekkere weer! En heerlijk hoor een stuk fietsen en ook gezellig zo samen.
@pluis, ja dat wel, maar dit keer niet te veel, kan dus morgen weer lekker van de zon gaan genieten haha (meestal vergeet ik goed te smeren en dan kan ik eerst 3 dagen uit zon blijven om weer bij te trekken haha) en ja, bij ikea hebben ze heeeeeele lekkere zonnebrand
Dat is goed dat ik dat weet Fioon,dan zal ik die ook eens een keertje gaan kopen daar! Geniet weer van het zonnetje vandaag! @Hier: Ik moet om 12.30 uur bij de nagelstyliste zijn,beetje jammer met dit mooie weer maar als ze een beetje doorwerkt sta ik na anderhalf uur weer buiten! Vanmiddag weer fietsen met T. en vanavond komt er een vriend langs en die eet gelijk mee. Vandaag of morgen trouwens nod hier (als ik een eisprong heb gehad),nu nog geen tekenen van naderende menstruatie.
@pluis ik denk dat jij eigenlijk dan wel allang kan bellen voor de bloeduitslag hoor als jij nu al je nod hebt zeg maar!! want dan weet je ook of je een eisprong hebt gehad toch?
@Sasje: Ja,dat dacht ik zelf ook maar ik heb een afspraak-kaartje meegekregen en daarop staat dat ik de 26e mag bellen. Ik heb dan zeg maar een telefonische afspraak met de gynaecoloog. Ik vind het ook raar dat ik zo lang moet wachten hoor..