@DD; Wat vervelend dat Anouk zo vroeg wakker was, vooral omdat je zelf zo moe bent.. Nog 11 weekjes! Hoe is het nu met je harde buiken? @Osteopaat; De beste man zat de hele week al vol Maar ze gaat vandaag met hem overleggen en ik wordt zoiezo vandaag terug gebelt! Het kan dan zijn dat we er vanavond naar toe moeten (Dat interesseerd me niet, al is het midden in de nacht!) en anders morgen.. Ik hoop het zo! @hier; Begin toch te twijfelen of ik niet gewoon ongesteld geworden ben.. Maar is dat normaal? Zo 'vroeg' na de bevalling?... Hmmm..
Harde buiken zijn nog steeds aanwezig, maar gelukkig wel wat minder. Ik hoop dat je dan maar vanavond terecht kan en dat ze je kunnen helpen. Ja je kan nu al ongesteld zijn, bij mij ging dat ook zo snel. Betekend wel dat je nu ook weer aan de pil mag, als je dat wil! Liefs, DD
@ Neel: Ik moest idd ook denken aan je menstruatie die misschien weer op gang komt? Maar goed, het is al vervelend genoeg natuurlijk dat je zoveel stress hebt, arme Mick! Ik hoop dat er gauw iets aan gedaan kan worden, lijkt me zo frustrerend voor jullie om zo machteloos te zijn! @ fioon: Goeie, ik ga vrijdag met een vriendin shoppen voor kleding, want mijn vesten en truien worden ook allemaal te kort @ xVlindertje: Wat vervelend meis, dat je zo heftig ongesteld bent! Ik weet er helaas alles vanaf hoe erg dat kan zijn Geef er maar een beetje aan toe, en denk er maar aan dat het hele heftige hooguit 2 dagen duurt, daarna wordt het echt weer minder! En het is ook goed he, dat je lichaam goed op gang komt, door de Clomid! @ Pluis: Arme jij en arme T.. Kan me voorstellen dat jij steeds nog bang bent dat het weer gebeurt.. *knuf* Lekker dat je gister even in het zonnetje hebt gezeten, hij wordt al lekker warm he! Succes met je late dienst vandaag! @ DD: Sterkte met Anouk en met de moeheid meis.. Het zijn echt ff de laatste loodjes waar je doorheen moet vrees ik.. Fijn dat je even terug kan vallen op je man! Moet je ook maar lekker gebruik van maken!
@ hier: Even wat van me afschrijven hoor. Vandaag hele dag werken en dan gelijk door-racen naar school voor een avondje les.. Zie er een beetje tegenop, de lange dag. Vannacht weer bijna het klokje rond geslapen, heerlijk! Slapen is goed, dan merk ik de misselijkheid niet gelukkig. Alleen vervelend dat ik er steeds 3x per nacht uit moet om te plassen Ik hoop niet dat ik klagerig overkom, zo bedoel ik het niet. Maar het is echt een beetje aftellen naar die 12 weken, met alle schooldrukte erbij. Ik hoop echt dat ik me dan iets beter zal voelen. Ik voelde me eergisteravond zo beroerd dat ik er helemaal angstig van werd Het is een beroerdheid die ik niet ken, niet te vergelijken met een griepje ofzo, zelfs niet met pfeiffer, wat ik me kan herinneren. En ik vind het ergens ook nog steeds heel spannend of het allemaal wel goed gaat daarbinnen en kan het nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben, vreemd he? Af en toe nog steeds wat lichte menstruatiekrampen, maar het bruinverlies is gelukkig na een dag of 6 weer gestopt (misschien toch een soort lichte ongi tussendoor ofzo).
hey meiden ik heb bijgelezen maar de puf niet om te reageren..ik ben ko!! ik ben helemaal op!!!!! ik kan echt niet meer...heb ook nog keelpijn/hoofdpijn/oorpijn! en kei moe!!!! nee gisteren niet meer geweest, heb moeten werken....
Hallo! @Neeltje: Jeetje,balen dat de osteopaat al de hele week vol zit. Ik duim voor je dat jullie vanavond mogen komen! Jaja, nog maar een paar weekjes en dan worden we oom en tante! De uitgerekende datum is 11 April,ze is vorige week $) nog een week vooruit gezet. @MamaC: Ga je ook echt positiekleding shoppen of nog "gewone" kleding? Het lijkt me zoooooo geweldig om mooie positiekleding te mogen kopen: tuniekjes, jurkjes.. *zwijmel* Balen dat je zo'n lange dag hebt vandaag maar hopelijk ben je snel van de ergste klachtjes af en kun je er weer tegenaan! Knuffel! @Duveldraakje: Wat vervelend dat Anouk zo zeurderig is terwijl jij zo moe bent. Neem nou eens lekker je rust meid,je hebt het nodig! *dikke knuffel voor jou* @Sasje: Ow jee, after-carnaval dipje? Beterschap meid! @Hier: Vannacht echt superlekker geslapen! Heeerlijk! Net ff anderhalve pannekoek gegeten,pfff zit gelijk bomvol.
Hi meiden, Was ik ook weer. DD fijn dat jullie minimuts nu goed hebben kunnen bewonderen, het is al een lekker eigenwijs moppie MamaC fijn dat je stage goed ging. Wel balen dat je weer beroerder wordt. Hopelijk is het bij week 12 over. Neeltje ach gozie wat zielig dat Mick zon pijn heeft. Ik hoop ook echt dat de osteopaat iets voor jullie kan betekenen. En Neeltje au in jou geval zal ik er idd ook even niet aan moeten denken. Pluis kan me voorstellen dat je die nacht daarop toch wat gespannen bent, dat heeft mijn moeder ook altijd als mijn vader een aanval heeft gehad. En heerlijk even liggen slapen in het zonnetje, lekker he! DD met mijn grote kanjer gaat het erg goed. Ik zit momenteel weer even in een makkelijke fase met hem. Hij wil de hele dag knuffelen zegt wel 10x per dag dat ik zo lief ben ~smelt~ dus ik geniet heerlijk van hem. En met het kleine purkie gaat het ook goed. Een lekker actief babytje, nog 7 weekjes Sasja lekker vroeg je bed in vanavond en even bijslapen. Vandaag lekker met de kleine man en een vriendin en haar dochter wezen lunchen in een stadje verderop, echt gezellig! En ik had jullie volgens mij nog helemaal niet verteld dat Ryan zindelijk is. Hij zij 2 weken terug ineens dat hij een onderbroek aanwilde en sindsdien alles op het potje. Heel af en toe wel een ongelukje, maar ik vind dat hij goed aangeeft dat hij moet plassen of poepen. Het is me echt 100% meegevallen. Zag er eigenlijk erg tegenop, maar wat ik al zei het is me echt meegevallen.
@DD; Fijn om te horen dat de harde buiken wat minder zijn. Zorg goed voor jezelf he? Vind het wel vlot hoor, zo snel ongesteld! Had het nog niet verwacht eigenlijk.. @MamaC; Meid.. Ik wil niet vervelend doen.. Maar pin je niet teveel vast op die 12 weken, je kunt tijdens de hele zwangerschap misselijk voelen.. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is.. Maar ik wil niet dat je straks zoveel baalt omdat je je nog beroerd voelt.. En ook jij aan jezelf denken! @Pluis; OEH! Dat is al bijna!! Spannend! Pannenkoeken zijn machtig he.. Maar zo lekker! @Isra; Wat goed dat Ryan zindelijk is! Gefeliciteerd! (En ach.. Ongelukjes horen erbij ) Hoe is het verder met jou, weer wat fitter? @hier; Jaaaaaaaa we werden rond half 10 gebelt dat iemand had agfgebeld bij de Osteopaat! We konden dus al om 13.30uur terecht! Jeetje, wat ziet zo'n man veel! Ik legde Mick neer en hij kon me vertellen dat Mick met de vacuuum gehaald is, vast gezeten had en zijn sleutelbeentje had gebroken.. Wow.. Nu blijkt dat Mick's zenuwtje (van zijn hoofd naar zijn nek) wat klem zat, deze heeft hij losgemaakt. Hij dacht dat hierdoor ook de krampjes en moeilijke ontlasting kwam, de hersens sturen de zenuw aan, maar omdat de zenuw knel zat komt niet alles door.. Ook zijn Mick's bekken wat naar beneden gedrukt, toen ze tijdens de bevalling op mijn buik drukte.. Hij heeft alles losgemaakt, en Mick heeft de hele dag geslapen! Er kwam een uitdrukking op zijn gezicht.. Het leek wel opluchting! We hebben een vervolg afspraak gemaakt voor dinsdag, als het met Mick goed gaat, mag Mick thuis blijven.. Dan gaat hij aan de slag met mijn bekken.. Maar ik denk dat ik Mick toch nog een keer laat nakijken.. Een extra behandeling kan nooit kwaad.. Heb liever dat Mick het goed maakt, mijn herstel komt dan wel! Sorry voor het lange verhaal!
Dag meiden sorry dat ik zolang niks van me laat horen maar ben er nog steeds hoor! Momenteel erg druk ( werk). Maar merk ook dat ik niet zoveel puf heb om te reageren hopelijk waait het snel over. Denk aan jullie en nogmaals sorry! Liefs wjb
Neeltje hier met ups en downs. Vind het toch echt wel zwaarder dan bij mijn 1ste zwangerschap! Slaap s'nachts heel slecht moet er zo'n 4 x uit om te plassen en daarnaast hou ik ontzettend veel vocht vast dat ik s'nachts ook nog vaak wakker lig van slapende/tintelende vingers en een zere elleboog..... Maar ook dat schijnt erbij te horen Maar zaterdag alweer 34 weken dus het einde is in zicht. Ik kijk zo uit naar ons baby'tje! Wjb we hebben allemaal wel is tijden dat we minder aanwezig zijn daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen!
neel, wat fijn dat t mick zo geholpen heeft, hopelijk is verdere behandeling niet meer nodig en kan hij met jou aan de slag. dan komt de zin in sex ook wel terug haha. en je kan het maar beter voor zijn qua anticonceptie, dan weet je zeker dat alles weer werkt zoals t hoort. ik vond de eerste maand toch nog niet betrouwbaar, al zeiden ze van wel .. @vloeien, heeft bij mij wel 4 weken geduurd en toen ik net dacht dat ik t ff gehad had, werd ik ongi, dat was met 6 weken ofzo. mamaC, shop ze altijd lekker. en wat misselijkheid aangaat, als je er geen last van hebt als je slaapt, veel slapen pluis, boeken zijn zo goed als allemaal geprijsd, maar nu nog netjes neerzetten maar dat mag mijn collegaatje doen, want ik heb rest van de week vrij dd, heb wel t idee dat lars lekker in zijn velletje zit, hij is lief en vrolijk dus wij mogen niet klagen. hoest met noukie, zit ze al weer wat lekkerder in haar velletje ? hier, vanmiddag ff kleurtje in haar gesmeerd, was gister naar kapper geweest te knippen, ga volgende keer toch echt naar een ander vragen, want dit is al de tweede keer dat ze een stuk vergeten is, zit gewoon een hele lange piek nog in, die gelukkgi niet opvalt door de krullen, en die ik dit keer ook maar gewoon zelf ga knippen. vorige keer was ik zo pissig dat ik terug gegaan ben, want ik had t toen meteen al gezegd, maar zo was t model zei ze ... jaja en ik ben sinterklaas ....
Goedenavond! @Neeltje: Wat fijn dat de osteopaat Mick al zo goed heeft geholpen. Gelijk heel de dag geslapen,eindelijk!! Hopelijk kan hij jou nu ook snel helpen meis,ik gun je een spoedig herstel! @wjb: Geeft niks hoor meid,doe maar lekker rustig aan en we zien je wel weer verschijnen als je meer tijd hebt en je beter voelt! @Isra: Wat knap dat Ryan zelf aan heeft gegeven dat hij voortaan een onderbroek aan wil en op het potje gaat plassen en poepen! Nog maar 7 weekjes voor jou,wat is dat hard gegaan zeg! @Fioontje: Ja hoor,wat een deus die kapster! Ik zou ook om een ander vragen,dit slaat natuurlijk nergens op.. @Hier: Drukke dienst gehad vandaag,ik was om 22.40 uur pas weg terwijl ik eigenlijk om 22.00 uur klaar ben..oeps! M'n vriend heeft nachtdienst dus ik kan weer lekker nachtbraken,heerlijk!
hey meiden, @wjb dat geeft toch niks meid.....iedereen is wel eens wat minder actief @neeltje wat fijn dat hij mick al zo goed geholpen heeft zo zie je maar weer dat er dan toch meestal iets aan de hand is met de kleintjes als ze zoveel huilen!! nu jij zelf nog!! @ pluis nog iets van het huisje gehoord? @hier nog steeds niet goed eraan.....pff hopelijk voel ik me snel beter.
@ sasje: Succes met bijkomen meid! @ Pluis: Fijn dat je gister zo lekker had geslapen! Mooi begin van de dag Vannacht ook nog een beetje kunnen slapen? Ik ga morgen geen positiekleding kopen. Ik vind het erg duur en ik kan het maar 1x aan.. Ik koop liever wat tuniekjes en jurkjes die ik normaal ook nog aan kan en waar ook een dikke buik in past @ Isra: Wat goed dat Ryan zindelijk is! Grote jongen! En ook een opluchting voor jou natuurlijk @ Neel: Wat ontzettend fijn dat het werk van de osteopaat zo goed heeft geholpen voor Mick! En over die 12 weken.. je hebt er zeker wel gelijk in, maar ik hoop het gewoon heel hard, dat het dan wat minder is Iedereen 'belooft' het ook, dan ga je het al bijna helemaal geloven, al weet ik natuurlijk ook wel dat het niet zo hoeft te werken. Maar ik vertrouw erop dat m'n lichaam nog wel wat zal herstellen en dat ik op en top kan gaan genieten! @ wjb: Rustig aan meis! Hopelijk voel je je gauw wat beter! @ fioon: Wat irritant dat die kapper z'n werk niet goed doet! Naar de kapper gaan moet leuk zijn, en niet dat je dan achteraf baalt..
@ hier: Vandaag ga ik (eindelijk) verder met het 'projectje' waar ik laatst al mee was begonnen voor mijn sieradenwebsite. Jullie hebben ze vast al wel voorbij zien komen: grote oorbellen met bloemen erin (uit GTST). Ik vind het zelf maar niks, 1 zo'n grote oorbel, maar omdat ze helemaal een trend zijn geworden heb ik me er ook aan gewaagd om ze te maken. Vandaag ga ik ze dan eindelijk op m'n site zetten! Altijd het proberen waard, wie weet verkoop ik er nog een!
Kuise Meisjes : Dit is de site met de 'echte' oorbellen uit GTST. Leuk sasje!! Ik ben ook benieuwd wat je wilt bestellen
oh oke en daar heb je er dan maar 1 van in???? me eigenlijk niet opgevallen.... tja zit te twijfelen of ik zomerse kleurtjes neem of gewoon heel simpel zwart/wit/zilver bijv....
Ja, inderdaad maar 1. In de kralenwinkel zie ik natuurlijk onwijs veel meiden die ook zoiets willen maken en we verkopen ze daar zelf ook Dus het valt mij ook extra op dan, ik zie ze overal, haha! Zwart/wit/zilver kan altijd overal wel bij, dat is een voordeel. Maar het zijn natuurlijk wel wat meer winterse kleurtjes. Denk er nog maar even over, ik hoor het wel
@Sasje : Beterschap meid ! Hopelijk voel je je snel weer beter.. @Pluis : Nog lekker aan het nachtbraken geweest ? @MamaC : Leuk dat je ook van die oorbellen gaat maken Je gaat inderdaad met de trend mee @Neeltje : Wat fijn dat die behandeling bij Mick lijkt aan te slaan. @Fioon : Balen zeg dat het dan de 2e keer is dat de kapster het niet naar je zin heeft gedaan. Ik zou gewoon terug gaan !! @Hier : Nou ongi lijkt volgens mij een eind aan te komen, ein-de-lijk... deze keer was zo hevig Misschien is het nu wel schoongespoeld binnen Nu hopelijk morgen een beetje een goed telefonisch gesprek met de Gyn ; benieuwd naar de uitslagen en verdere traject Gisteren met m'n vriendinnen naar de Ladies Night geweest ; Gooische Vrouwen Echt een geweldige film ! zo gelachen..