ik zou denk ik gewoon ff bellen naar de assistente zeg maar...of naar de ha....om te vragen of ze je een eisprong hebt gehad ja of te nee...
@Sasje: Oeps,ik lees je bericht nu pas.. Ik wacht maar gewoon af tot dinsdag,dan krijg ik meteen de uitslag van het uitstrijkje!
Hee meiden, Ik dacht doe ff spieken hier en zie dat er al een hoop van jullie op het einde lopen, spannend zeg!!!!!!! Hopelijk gaat alles met jullie en jullie a.s kindjes goed??Voor degene die in de mmm zijn geraakt wens ik jullie heel veel goeds/succes en kracht toe en ik hoop voor jullie ook snel op een wondertje!!!!! Hier nu een klein half jaartje verder na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het was een moeilijke periode we denken er nog dagelijks aan maar we voelde ook al vrij snel dat het toen gewoon echt niet goed zat. Het is wel erg comfronterend nu dat er 6 vriendinnen zwanger zijn maar goed ik gun het hun ontzettend maar ben stiekem gezond jaloers zeg maar..... Wij kregen 1 maand na de operatie groen licht om weer aan onze kinderwens te gaan ''werken'' en daar zijn we nog mee bezig. Met 1 eileider is het wel moeilijker maar uieindelijk na een jaartje ofzo schijnt hij iets van 80 procent van de ander over te nemen. Het vervelende is nu alleen dat we pas 1 jaar na de vorige zwangerschap ''geholpen ''worden in het ziekenhuis net zoals een gezonde vrouw die zwanger probeerd te worden. Dit betekend voor ons rond sept/okt naar het ziekenhuis. Ach het geeft op zich wel een rust dat we dan naar het ziekenhuis gaan en ons dossier er al ligt. En wie weet gebeurd er nog iets spontaans. We zijn nu ruim 1,5 jaar van de pil al en een 1, 1/4 jaar bezig om zwanger te raken........... Verders lekker aant genieten van het mooie weer in de tuin. Heeeeeeeeel af en toe kom ik hier spieken om jullie banners te lezen om te zien hoe en wat. maar elke dag kan ik niet meer ook gezien de situatie.....maar denk dus wel nog aan jullie.... tot schrijfs liefs Annekeloes
@ DD: Wat naar dat je je zo slecht voelt meis Ik kan best begrijpen dat je dat dan (misschien niet eens expres) allemaal over Anouk gooit, als die ook nog eens zo loopt te piepen.. Heb je nog kunnen praten met manlief? En hoe gaat het vandaag met je? @ Neeltje: Goed dat Mick zo hard groeit Hmm, je denkt dus dat je misschien al wat langer zwanger was? Ze meten bij een echo toch ook wel steeds hoever je bent? Als je dan een maand had voorgelopen, dan hadden ze dat denk ik wel heel duidelijk kunnen zien. Maar goed, ik weet het ook niet hoor.. Ach, gelukkig gaat het goed met Mick en issie lekker groot Je hoeft 'm nu gelukkig niet meer uit te poepen, haha! @ Uk: Hoe gaat het met jou meis? @ fioon: Lekker een beetje bijgekomen met je vrije dagen? Oeh, die zonnebrand van de Ikea is heerlijk ja! Die aftersun trouwens ook Wij hebben 'm ook weer gekocht voor Frankrijk volgende week, hij is ook lekker goedkoop! @ sasje: Fijn dat er toch wel iets gegroeid is! Ik hoop voor je dat je alsnog deze maand met IUI kan beginnen! @ Isra: Hoe is het gegaan bij de controle? @ Pluis: Wat goed dat je zoveel fietst en beweegt! En lekker ook met dit weer zeg! Lekker laten verwennen bij de nagelstyliste? Ben benieuwd of je ongi gaat worden een dezer dagen! Ik duim van niet hoor!! @ AnnekeLoes: Goed om weer even wat van je te horen (lezen)! Balen dat je nog niet zwanger bent en dat je pas na een jaar na die miskraam terug mag komen.. Wat gaat er dan een hoop tijd overheen zeg. Maar jullie kansen zijn erg goed nog, dat is wel fijn! Ik hoop voor jullie dat het gauw raak mag zijn en dat jullie helemaal niet terug hoeven te komen in het ZH! Geniet van het weer en sterkte met alles!
@ alle zwangeren: Wanneer voelden jullie voor het eerst je kleine aan de buitenkant trappen (dus wanneer kon manlief het ook voelen)? Ik voel nog steeds een paar keer per dag die (soort van) 'stroomstootjes' binnenin ('s avonds en 's nachts wordt het erger ). Inmiddels al een paar keer met de Angelsounds kunnen bevestigen dat het inderdaad bewegingen zijn die ik dan voel, echt gaaf! Maar sinds kort voel ik soms ook plopjes op de plekken waar feutje zit en ik vraag me dus af of dat ook bewegingen zijn. Ik voel ze heel soms ook aan de buitenkant (maar ik geloof dus niet dat dat nu al zou kunnen, lijkt me veel te vroeg). Zijn het dan toch gewoon mijn darmen? Liggen die onderin mijn buik ook nog zo voorin? Mijn baarmoeder-rand voel ik trouwens echt al vlak onder mijn navel als ik plat lig, wat gaat dat hard zeg! Het voelt echt als een grote bal Heel bizar!
bij lars met ong 30 weken, nu al met 20, maar zal ook wel verschillen waar je placenta ligt. als die boven of achteraan zit voel je de kleine eerder als wanneer hij vooraan ligt. @annekeloes, leuk weer wat van je te horen, houd moed meis, de meeste zwangeren zijn hier lang voor bezig geweest, maar je ziet t, we komen allemaal aan de beurt. zo, vandaag weer lekker van de zon genoten en toch ook nog eea in huis kunnen doen. morgenmiddag werken en dan lekker weekend zal wel druk weekendje worden, mijn liefje is jarig, en het strandhuisje gaat weer naar strand
@ AnnekeLoes : Wat leuk dat je weer even komt meekletsen hier, ik hoop dat ook jou tijd snel komt & jullie een mooi wondertje weer mogen verwachten.
@ AnnekeLoes : Wat leuk dat je weer even komt meekletsen hier, ik hoop dat ook jou tijd snel komt & jullie een mooi wondertje weer mogen verwachten.
Goeie avond Angels! @Annekeloes: Heey meid wat fijn om weer iets van je te horen. Zo te lezen ben je, ondanks de tegenslagen, toch optimistisch. Ik ga heel hard voor je duimen dat je toch heel snel zwanger bent (en blijvend uiteraard). @MamaC: Bij Anouk voelde ik haar een stuk vroeger dan nu, volgens mij al met een week of 18, nu rond de 25 weken. Wel spannend dat je de kleine man nu al zo goed voelt! @fioon: Wel een beetje uitkijken he met die zon! Mijn schoonzus heeft echt een heel lelijk zwangerschapsmasker eraan overgehouden! @Pluis: Wauw meid jullie zijn heel goed bezig! Wil je trouwens wel testen nu of heb je niet zo'n goed gevoel? @Isra: En meid al iets aan de gang? @de rest: Hoest met jullie? @hier: De rust is weer een beetje terug, vandaag de hele dag bij s-zus in de tuin gezeten (moest echt t huis ontvluchten door de verbouwing hiernaast) en Anouk heeft heerlijk in het zwembad gespeelt. Momenteel begint het hier wel zwaar te worden, ben erg moe en alles doet pijn. Sinds vandaag heb ik ook ontzettend van vocht vasthouden, maar goed nog 4,5 week (dus niet ZEUREN DD). Liefs, DD
Hallo! @AnnekeLoes: Leuk om weer eens wat van je te horen meid! Wat balen dat je nu weer zo lang moet wachten eer je naar het ziekenhuis mag voor hulp maar ik ga voor je duimen dat het niet eens nodig is! Hopelijk is het heeeel snel raak! @MamaC: Ow,jullie gaan op vakantie!? Lekker zeg! Wat bijzonder dat je al van alles voelt,lijkt me echt geweldig! @Isra: Hoe gaat het daar?? @Duveldraakje: Super dat je vandaag een ontspannen dagje hebt gehad! Nog even de tanden op elkaar meid,nog een paar weekjes! @XVlindertje: Hoe gaat het op het wachtbankje? Moet jij ook bloed laten prikken op progesteron binnenkort? @Fioon: Oooh lekker,het strandhuisje weer! Ik ben geen strandmens maar ik kan me wel voorstellen dat jij het heerlijk vind! @Sasje: Hoe is het met jou? @Hier: M'n nageltjes zien er weer mooi uit! Fuchsia met zilveren glittertjes,lekker zomers! Vanavond is een vriend van ons blijven eten en daarna ben ik met m'n moeder naar m'n broer en schoonzus gereden want m'n broer belde of ik haar in het badje wilde doen. Echt lief dat hij dat vroeg! Ik vond het wel een beetje eng allemaal dus toen ze in het badje lag mocht m'n moeder het overnemen. Haha! Wel erg grappig: Isolde had honger en toen ze daarna in mijn armen lag was ze echt heeeeel duidelijk een tepel aan het zoeken bij mij. Ze zat echt tegen m'n shirtje aan en die tong kwam al naar buiten.. Is dat normaal? Ach ja,we konden er wel om lachen!
haha ja hoor pluis, mijn nichtje probeert t ook nog wel eens haha en die is al 3 maanden van de borst af @dd, ben niet zo bang voor zw. masker, ik krijg alleem maar meer sproeten
goedemorgen meiden, ik ben zo happy vandaag!!! eindelijk weer een goed nieuws...moet maandag ( dus toch wel 2e paasdag) terug naar het zh voor meting!!! eitje was nu rond de 13 mm....was moeilijk te zien aangezien eitje verstopt zat mijn gyn dacht di of wo de iui!!!!!! woehoeeeeeee eindelijk!!!!!!!!!!!!!
@ fioon: Gefeliciteerd (vast?) met je man! Werkze vanmiddag! En geniet van je weekend! @ DD: Lekker dat je even weg van huis bent geweest gisteren. Peptalk: Kom op meid! Nog ff volhouden, dan heb je straks lekker je tweede kleine meid in je armen, en dan kan de wereld je gestolen worden @ Pluis: Ja, volgende week weekje weg, heerlijk! Heb t zo druk gehad dat ik het af en toe gewoon vergeet, haha! Wat leuk dat je Isolde in bad mocht doen! Dat zoeken naar die tepel is heel normaal inderdaad! Toevallig van de week nog veel over borstvoeding gelezen @ sasje: Jeeej, wat een goed nieuws meid! En je mag dus 2e paasdag terugkomen! Hopelijk groeit je eitje mooi door met de Pasen (haha)! En vergeet voor de zekerheid toch niet gewoon door te klussen hoor! Je weet maar nooit.. @ hier: Vanmiddag even de stad in met mijn mams, verder geen plannen. Nou ja, in principe ligt die grote stapel opdrachten voor school er nog steeds, dus misschien maar weer even m'n best doen!
uhm nee mama dat kan niet dat klussen want je moet min 2 dagen van te voren geen zaadlozing hebben gehad dus en aangezien ik niet weet wanneer het gaat gebeuren zeg maar...alleen nog sexen op 1e paasdag
Oja, dan heb je dat weer idd, met de zaadkwaliteit Nou ja, tot en met 1e paasdag nog ff flink van bil gaan?
haha...we zullen zien wat het geeft vanavond moeten we kaarten....naar de kroeg.....en zaterdagavond verjaardag.....
@ Sasje; spannende 1e IUI! Hoop zo voor je dat het meteen effectief is. We kunnen wel weer wat roze gebruiken hier... @ Pluis; leuk hé zo'n klein moppie in de fam; kun je vast een beetje oefenen! Enne dat tepelzoeken; mijn neefje doet dat ook bij iedereen (zelf mannen haha) als hij honger heeft! Hoort erbij. @Mamac; ik voelde kleintje voor het eerst zelf zeker bij 16 + 5 dagen en met precies 17 weken voelde vriendlief het ook (ik lag toen op mijn buik tv te kijken en vriendlief deed zijn hand onder mijn buik --> kon niet missen!) En het leuke is; je gaat het allleen maar vaker en harder voelen de komende tijd: echt super!! @ Fioon; fijn dat je geen zwangerschapsmasker verwacht. Ik heb zelf nu al een donkerdere vlek op mijn voorhoofd, terwijl ik nog niet eens zo veel in de zon heb gezeten. Ik heb erg gevoelig pigment; word ook altijd heel bruin. Mijn buik heeft trouwens ook alllemaal vlekjes. Oh en natuurlijk gefeliciteerd met je hubbie!! @ DD; nog even volhouden meis! @Anneloes; wat fijn dat jullie weer volop aan het proberen zijn zwanger te worden, ik hoop voor je dat het heel snel lukt en dat je helemaal niet aan het ziekenhuis hoeft te denken! @ Hier; weekend!! heerlijk. Staan ze :x om half 8 's ochtends in de buurt een boom uit de grond te drillen. Niet uitgeslapen dus; Balen. Verder vandaag een beetje huis aan kant maken en boodsschappen doen en dan morgen feest voor mijn verjaardag. Zondag alle paasfamilie bezoekjes en maandag nog lekker een dagje niks!
Meiden even geen zin om bij te lezen en te reageren. Hier een off day..... Alles nog rustig hier en ik heb zoveel zin in ons baby'tje wat duurt het toch lang ~zucht~