Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlindertje: Toch bedankt voor het lezen ;)
    Fijn dat je een gezellig brunch hebt gehad, voor zover ik weet wordt het morgen weer mooi weer!

@fafa; Nee! Ik moet er echt niet aan denken! Ik heb erna echt een flink potje zitten huilen..
    Ik ben er ook niet voor om hem vast te binden, maar het is ook zo dat hij regelmatig met zijn armen klem zit als hij zich omdraait.. Daarom ben ik benieuwd of die Snoozzz iets is..
    Een Aerosleep matras is idd schijtduur!Ik moet iets 'hebben' wat beide problemen oplost; En niet met zijn gezicht in het matras en geen armpjes klem.. Moeilijk!

Lekker dat je thuisblijf mama blijft voorlopig! Ik hoop dat ik ook nog lang thuis mag blijven (is er toch nog iets positiefs aan de 'depressie' ;))
    Ik vind het heerlijk om samen met Mick de wereld op zijn manier te ontdekken!

Hoe is het met Liesje??? Heeft ze haar eerste prikjes al gehad?

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, woensdag is ze gevaccineerd. Arm kind :( Ze had echt pijn aan haar beentjes. Schreeuwen schreeuwen schreeuwen toen ze op haar zij aan de borst lag. Zo sneu. Was erg blij dat ik kon kolven en haar op haar rug een flesje kon geven. En de twee dagen/nachten daarna opeens uit het niets keihard huilen in haar slaap, en ophouden zodra ze wakker werd. Weet het natuurlijk niet zeker, maar ik durf te wedden dat dat nachtmerries waren over die prikken!
    Maar goed, hoort er allemaal bij. Enge ziektes krijgen is natuurlijk nog veel erger.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heftig neeltje ik heb je verhaal ook even gelezen!!!!

hopelijk heb je snel een oplossing gevonden ik zou ook echt bang zijn als ik hem weer terug naar bedje moest brengen!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ Uk: Haha, jij ook nog lekker bezig geweest met verven gister? Of wordt het vandaag? Ik ben benieuwd, wel fotootjes plaatsen he! ;)

@ Neel: Jeetje meid, wat een schrik zeg! :$ Ik hoop maar dat het gewoon kwam omdat hij heel diep lag te slapen.. Ik ben bang dat ik geen tips voor je heb, ik heb me nog niet zover in die dingen verdiept.. Ik hoop dat jullie een goeie oplossing vinden!

@ xVlindertje: Lekker dagje heb je gisteren gehad! Vandaag nog lekker naar het strand, leuk! Gaat de tijd van het wachtbankje ook iets sneller misschien :)

@ fafa: Lekker dat je voorlopig nog lekker thuis blijft bij je meid! Groot gelijk :) En gelukkig heeft E. het ook helemaal naar z'n zin bij z'n nieuwe baan! Ahh, arme Liesje, dat ze zo'n last had van die prikken!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Gisteren echt hele dag bezig geweest met het kamertje, joehoe! Eerst het houtwerk rond de raampjes gedaan voor de 2e keer. Toen kamertje leeggehaald en alles afgeplakt op de grond (dat was zowat nog meer werk dan het hele verven). En toen konden we eindelijk beginnen! We hadden al een blauw muurtje; de andere 3 muurtjes zijn (gebroken) wit geworden en de muur aan de kant van de kamer ook, lekker makkelijk, allemaal dezelfde kleur.

Daarna het bedje en de klerenkast in elkaar gezet en op z'n plek gezet, dat was pas genieten :D Wat hebben we daar naar uitgekeken zeg, het moment dat we dat mochten doen! Het totaal ziet er nu nog wel wat 'steriel' uit met al dat wit, maar we gaan het nog lekker aankleden met leuke gordijntjes en lampjes. Ik zal gauw foto's maken en op de site zetten!

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@MamaC: Wat leuk dat het zo snel gaat nu met het kamertje,ik ben benieuwd naar de foto's!

@fafa: Fijn dat E. het naar zijn zin heeft op het werk en helemaal fijn dat hij genoeg verdient zodat jij lekker bij Lieselotte kunt blijven! Je hebt echt groot gelijk hoor,als wij het financieel rond zouden kunnen krijgen zou ik ook thuisblijfmama willen zijn!

@XVlindertje: Veel plezier op het strand vandaag,hopelijk is het warm genoeg daar meid want aan de kust zou het wat koeler zijn dacht ik.. In ieder geval,geniet ervan!

@Neeltje: Jeetje,ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent! :$ Ik heb helaas geen advies voor je maar misschien zo'n snoozz proberen? (zoals iemand in je topic adviseerde,ik ken het niet:))

@Sasje: Succes vandaag in het ziekenhuis!! Ik ga heel hard voor je duimen dat de IUI morgen door kan gaan! *duim*

@Isra: Al nieuws meid?

@Ukkepukkie: Succes met verven e.d. vandaag!

@Hier: Nog steeds niet ongesteld. Morgen tussen 15.00 en 16.00 mag ik pas bellen voor de uitslag,pffff!
    Gisteren hebben we lekker ge-bbqt bij mijn ouders en vandaag gaan we naar mijn schoonmoeder. Eerst lekker hapjes eten enzo en s'avonds halen we Chinees,jammie!
    Morgen weer werken maar ik ga niet klagen want ik heb echt een supervakantie gehad met dit weer! :)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel pluis....ik ben wel echt heel erg zenuwachtig!!! stom eigenlijk he :)

mijn moeder heeft gisteren gedroomd dat ik een tweeling kreeg...beide meiden en ze had zelfs heel duidelijk de namen door gekregen....vaag he :) waren overigens namen die ik helemaal niet op lijstje had staan maar goed....
    en het ergste is dat ik er zelf ook al overgdroomd heb...dat ik ook een tweeling kreeg en ook nog eens meiden..en dat ik ze niet uitlkaar kon houden ;)

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Laten we hopen dat het voorspellende dromen zijn! Ik heb vannacht ook gedroomd dat ik zwanger was, in m'n onderbewustzijn ben ik er dus ook aardig mee bezig!
    Ik snap goed dat je zenuwachtig bent,dat is toch logisch!
    Hoe laat mag je komen?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pluisje...ik denk ook dat jij zwanger bent!!!!!
    ik moet om 1 uur naar het zh!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Meissie, wat heb jij toch veel geduld!! Ik ben benieuwd naar de uitslag, maar ik denk wel dat je een eisprong hebt gehad. Op zich dan een heel goed teken natuurlijk, dat je nog niet ongi bent! Ik hoop ook bij jou dat de dromen voorspellend zullen zijn!
    Mooi dat je een supervakantie hebt gehad, je hebt ook veel leuke dingen gedaan! :) Geniet nog even van vandaag!

@ sasje: Oja, je mag vandaag natuurlijk!! Heel veel succes meid! Ik vind het ook niet gek dat je zenuwachtig bent hoor, spannende dag! Ik duim heel hard, ik hoop dat die dromen over die tweelingen iets zullen betekenen! :)

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Foto's babykamertje staan op de site!

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Wat grappig dat je dat denkt! Ik hoop dat je gelijk hebt! :) Oke, om 13.00 uur naar het ziekenhuis dus.. Nog een paar uurtjes geduld meid,ik zal aan je denken vandaag!

@MamaC: Ik ben altijd al een heel geduldig iemand geweest,dat heb ik van mijn vader. Best een prettige eigenschap vind ik zelf. We zullen het morgen wel horen maar ik ben natuurlijk wel heel erg benieuwd! Ik ga nu ff naar de foto's kijken,leuk! :)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Het ziet er al erg leuk uit hoor,wat een ienieminie-kamertje..hihi! (Of lijkt dat maar zo?) Het is in ieder geval een gezellig stekkie voor jullie kleine man!:)

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama is erg leuk geworden het kamertje hoor :)
    en klein..hmm vind wel mee vallen je hebt toch ook niet meer plaats nodig?

@ jaja nog 2 uurtjes pluis :) hopelijk komt er geen bevalling tussendoor want dat moet ik denk ik lang wachten....weet niet of ik nog online kan komen na het zh bezoek want moet ook nog werken en eigenlijk ook nog naar schoonouders want daar gaat iedereen eten om 12 uur :(

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @fafa; Ahhw! Wat zielig! :( Ik geloof het best dat die nachtmerries over die prikjes gingen! Rot dingen.. Helaas hebben ze het wel nodig!

@Pluis; Spannend meid, laat je ons iets weten als je de uitslag hebt? Idd, die snoozzz gaat het worden denk ik.. Misschien ben ik er niet zo op tegen omdat ik in de zorg werk en ik wil dat Mick echt niks overkomt! Maar dat spreekt voor zich..

@Sasje; Nu hopen dat je moeder goed gedroomd heeft!

@Isra; Meldplicht! ;)

@MamaC; Knus kamertje! Het bedje is wel hoog opgemaakt hihi ;)
    Wordt een leuk kamertje meis!

@Mick; HAHA!! Mick zijn haartjes kunnen nu wat omhoog staan, kei kleine stekels! GEWELDIG! :D:D
    Nu zit ie te poepen op m'n schoot.. Iets minder geweldig ;)

@Ander topic; Grr.. Ik wordt soms best geirriteerd door reacties! Of het is de manier waarop ik ze lees.. Pff..

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    neeltje ik vind alleen het laatste antwoord beetje vreemd.....

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

@Neel: Oh damn dan zou ik ook schrikken hoor! Ik zou echt niet weten wat je zou kunnen doen, misschien even contact opnemen met t Cb? Ah schattig! Heb je al foto's gemaakt van z'n nieuwe coupe?

@MamaC: Ah geweldig dat jullie zover zijn, ga zo ff foto's kieken!

@Sasje: Suc-6 meid!

@Pluis: Ik denk ook dat je wel een eisprong hebt gehad, nu moet er alleen nog een positieve zwangerschapstest zijn! (EN DIE KRIJG JE ik voel t)

@Isra: Hoe is het vandaag meid?

@xVlindertje: Hoest op de wachtbank?

@fafa: Een dikke knuf voor Liesje. Zo sneu als ze er last van hebben!

@hier: Manlief is vandaag met Nouk naar de Efteling, dus ik heb lekker een relaxdagje! Nou ja ik denk dat t een bijslaapdagje gaat worden. Sliep vannacht pas om 2 uur en was om 6:45 alweer wakker.
    Heeft er iemand soms de ideale tip voor vocht vasthouden? Ik heb gister gewoon mn slippers (Birkenstock) groter moeten zetten :$ en mn enkels zijn niet meer herkenbaar! :pIk heb nu echt van die gezellige varkenspootjes :D!!!

Verders lekker rustig aan doen vandaag en op naar de 36 weken...nog ruim een week en ons Mupke zou mogen komen! Ik kijk er nu echt naar uit!

Liefs,
    DD

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @DD : Op het wachtbankje is het saaaai :$ Duurt altijd zo lang.. Ik heb net even in m'n berichten zitten kijken ; heb wel 2 pendels voor de maand mei ! :p
    Jij even een relaxdagje vandaag, geniet ervan zou ik zeggen !
    Met je voeten misschien in een koud badje zitten? ( Of maak ik mezelf nu belachelijk :) )

@Sasje : Hoe was het in het ziekenhuis ?

@MamaC : Wauww leuk kamertje hoor ! Hij lijkt inderdaad wel wat smal, maargoed het heeft in het begin ook helemaal niet veel ruimte nodig ;) En misschien is het wel gezichtsbedrog ? ;)

@Isra : Jij al leuk nieuws voor ons ? :D

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Even snel vanuit mijn gsm eitje was nu 19.6 Mm dus morgen iui net ook meteen moeten spuiten dus morgen wordt een spannende dag

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow wat spannend meid ! Ik ga heel hard voor je duimen...:D

Deel Deze Pagina