Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel!!!!!
    ben ook helemaal zenuwachtig!
    meiden ik ben werken...tot morgen

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Duveldraakje: Ik zou zeggen,lekker veel met de beentjes omhoog! Misschien nog een kussentje onder je knieholtes.. Wel heerlijk dat je vandaag een relax-dagje hebt gehad,eventjes helemaal niets! :)

@Sasje: Jeeeej,wat spannend!!!! Hoe laat is de IUI? *duim*

@Neeltje: Hihi,Mick ligt er dus al knap bij met z'n hippe kapsel? :D

@Hier: Weer een heel gezellig dagje gehad vandaag! Lekker in het zonnetje gezeten,hapjes op en nadien Chinees gegeten. Nu hebben we nog even een vriend op visite. Nog steeds niet ongesteld hier maar morgen mag ik dan eindelijk bellen!! :)

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond!

@Sasje: Oeh spannend, ben heel benieuwd!

@Pluis: Ik ga KEIHARD voor je duimen! Het is je zo gegund meissie!

@vocht vasthouden: Pffff wilde net effe mn gewone schoenen aandoen (kan met slippers niet rijden) en dat was niet prettig, maar ik heb me er doorheen gebeten en uiteindelijk weer veilig thuis gekomen!

@relaxdagje: Heb vanmiddag 2 uur in coma gelegen en Nouk en manlief waren pas om 17:15 thuis. Die hebben het dus errug goed volgehouden, was blijkbaar ook niet zo druk in de Efteling!

Nu ga ik lekker op de bank hangen en wederom NIKS doen!

Liefs,
    DD

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; Nee nog geen foto's gemaakt, je ziet zijn haartjes niet op foto's :(
    (Zo licht zijn ze!)
    Heb je een beetje kunnen rusten vandaag??? Het enige wat ik aan tip voor je heb is; voetjes omhoog!

@Sasje; Succes morgen!

@Pluis; Oeps, ik dacht dat je vandaag mocht bellen! Nu ik erover nadenk is het best onlogisch.. *bloos*..
    Nog niet ongie.. Hmmmmm... *duim duim duim*
    En ja, Mick ligt er al knap bij! ;)

@hier; Vanavond lekker gegeten met mams en haar vriend.. Was gezellig! Net even het moederdag cadeau besteld; een high tea.. Samen met mij! ;)
    Ook flauw; Leon heeft iets bekokstoofd voor moederdag, maar wil het niet zeggen. Hij wil dat Mick het verklapt.. Ja hoor, alsof hij dat kan zeggen.. ;)
    Nog eventjes geduld.. En dat heb ik soms niet! ;)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @hier al vroeg wakker want collega van vriendlief belde al om 7 uur ons wakker...oh sorry dacht dat je ging werken :( vanaf toen nog 1 uur in bed liggen draaien dus om 8 uur maar opgestaan!
    zaad moet ik om 11 uur in het ziekenhuis hebben gebracht dus vriendlief moet om 10 uur ff zijn best doen :) daarna gaat hij werken, dus ik ga alleen naar de iui.
    vindt het ook nie erg want stelt eigenlijk niks voor....heb wel enorme builpijn/steken....denk eitje wat groeit of gaat springen!!!!
    ik ben echt heel erg zenuwachtig.....en dan moet ik nog 2 weken gaan wachten of dat het raak zal zijn!!!!!! pfff slopend gaat dat worden!!!!

@pluis oh jij bent zwanger denk ik hoor!!!
    de iui heb ik rondom half 2 want ik moet om half 2 eerst het bewerkte potje ophalen en daarna dus naar de gyn....

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik ben zooooooooooo trots !!

Mick heeft gisteravond zijn laatste voeding er helemaal uit gegooid (oké daar ben ik niet trots op..) om daarna verder te slapen tot vanmorgen 07.00ur !!

Vandaag gaan we de laatste voeding eraf laten, want hij kan het dus wel !!! *trots trots trots*

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Sasje: Meid,heeeel veel succes voor vandaag! Probeer te ontspannen (hoe moeilijk dat ook is) en zet 'm op! Ik denk aan je!

@Isra: Joehoe!! :D Al nieuws?

@Iedereen: Een hele fijne dag toegewenst!

@Hier: Ik heb echt een dramatische nacht gehad zeg..pff! Rond middernacht lagen we in bed, om 01.50 uur schrok ik wakker van m'n eigen schreeuw want ik had een nachtmerrie (echt zo'n psycho-droom). Ik was van top tot teen helemaal drijfnat van het zweet! Ik kon niet meer slapen en had het heet dus ben ik beneden op de bank gaan liggen maar daar werd het op een gegeven moment weer te koud, toen weer naar boven en daar lag ik helemaal met hartkloppingen. Ik had ook weer zo'n angst dat T. een aanval zou krijgen,daar ging de nachtmerrie ook over. Nog een poos wakker gelegen, daarna nog eens er uit om te plassen, tjongejonge zeg!
    Ow ja, ik heb ook nog gedroomd dat ik een positieve Clearblue digital had en dat ik daar een foto van had gemaakt en die naar jullie allemaal had ge-pbt..;)

Sorry voor het lange ego-verhaal :)

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!

Jeetje,wat gaat dat ventje snel zeg! Daar mag je zeker trots op zijn!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pluis!!!!!! testen!!!!!!!!!!!!!

@neeltje wat goed dat mick nu ook zonder het laatste flesje kan!!!

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Pluis.. Je maakt me zenuwachtig !! GA EEN TEST DOEN !! Ik wil er ook wel een voor je doen, maar daar heb je niks aan.. hmm.. ;)

Wat rot dat je zo'n slechte nacht hebt gehad.. Maar.. Om even in de zwangerschap mood te blijven; dit is wel een symptoom voor de eerste 3 maanden.. Nee ik hou op, anders maak ik je gek en daarmee ook mezelf..

Ja Mick gaat erg hard! Bijna geen baby meer joh!
    Echt, ik heb zo'n heerlijk ventje.. Vrijdag wordt ie al weer 3 maanden, waar blijft de tijd !!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja die pluis he neeltje...die test maar niet!! ik wordt er ook helemaal zenuwachtig van!!!!

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hahahaha,jullie kennen me toch?? :D
    Nee lieve meiden,het is ook een deel zelfbescherming.
    Stel je voor dat ik nu negatief test en de gynaecoloog verteld me vanmiddag dat ik geen eisprong heb gehad,dan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Jeetje,dan heb ik me echt van alles in m'n hoofd gehaald en dat kan he..je kunt jezelf he-le-maal gek maken! ;)

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    En als de gyn je zegt dat je wel een eisprong hebt gehad.. Ga je dan wel testen? :D
    Heb je de testen wel in huis?

Oh meid ik hoop het zo voor je !!!!

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Als de gynaecoloog zegt dat ik een eisprong heb gehad kan ik morgen eens een testje doen,ik moet ze alleen nog wel kopen! :)

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    En anders kom ik ze brengen :p:D;)

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heey meiden,

Ik reageer straks ff op iedereen! Ga zo naar de gyn en hopelijk is ons dametje ingedaald!

Liefs,
    DD

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha,komt wel goed!
    Succes bij de gynaecoloog!

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dan rij ik wel DD! ;)

Al nieuws Pluis??

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zo hehe, ben ik ook weer even, heb wel gelezen, maar blijft niks hangen vandaag.

@striae, 30 is natuurlijk geen magische grens, maar rond je 30e is je huid meestal al wat meer gewend qua uitrekken waardoor je minder vatbaar bent voor striae alss wanneer je jonger bent.

@neel, ik ben er ook niet voor een kind vast te binden, maar als het voor zijn eigen veiligheid si dan moet t maar, ik ben ook niet voor inbakeren, maar mijn nichtje sliep anders echt niet, paar maandjes inbakeren en nu slaapt ze wel gewoon "los"

@sasje, succes op t iui wachtbankje. hoop dat t wachten niet voor niks is

@pluis, je weet t weer spannend te maken meis :D vroeg wakker, extreem dromen ....

@dd, hoe was t bij de gyn ?
    wat vocht betreft, voor t slapen gaan benen koud afspoelen en een kussen onder je matras zodat je benen lekker omhoog liggen. zoiezo proberen zo veel mogelijk met je voeten omhoog te zitten, en goed blijven drinken.

@mama, mooi kamertje meis :D

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Meiden,even snel vanaf m'n werk.

Uitstrijkje was pap1 dus perfect in orde!
    Progesteron was 71, erg hoog volgens de assistente!!
    Zou het,zou het?????????

Deel Deze Pagina