Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh pluis maak me gek!!!! je bent zwanger!!!!!!!
    testen testen testen!!!!!!! kom laat me niet nog langer in spanning.....wordt helemaal gek hier!!!

@hier terug uit het zh.....nou nu op het wachtbankje.....spannend!!!!
    iui deed beetje pijn.....maar was ook zo gepiept...dus nu afwachen en maar duimen!!!

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    PLUIS !! TESTEN !! Ik duim kei hard voor je meid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@sasje; Spannend meid, nog 2 weekjes...!!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Haha, cool dat Micks haar is gegroeid! En fijn dat je zo trots op hem bent, stoere man! :D Hebben jullie al een oplossing bedacht..?

@ DD: Heb je een lekker relaxdagje gehad gisteren en vandaag? Hoe was het bij de gyn? En ideale tip voor vocht vasthouden: ik vraag me af of die er is als je zwanger bent ;) Ben bang dat je er dan gewoon aan moet geloven!

@ Pluis: Wat naar dat je zo'n slechte nacht hebt gehad :( Maar wat een supernieuws van de bloeduitslag!! Ik had niet anders verwacht, er is een supermooie eisprong geweest bij jou deze maand :D Super meis! En nu: echt testen hoor! ;)

@ fioon: Hoe is het met jou verder? Nog een beetje vol te houden?

@ sasje: Bij jou ook superspannend meis!! Ik duim voor je! Heb je er nu nog pijn van, of niet meer? Nu 2 slopende wachtweekjes..

@ baby-kamertje: Thanks voor de reacties. Tja, ik had natuurlijk al wel gezegd dat het niet groot zou worden.. We wonen nou eenmaal erg klein. Ik vind het op de foto's wel smaller lijken dan in het echt. Maar ik vind het een supermooie oplossing voor een kleine woning, een baby'tje heeft echt niet zoveel ruimte nodig! Wat betreft het opmaken van het bedje: Ik weet dat het veel te hoog is opgemaakt hoor, maar ik moet het toch nog allemaal afhalen om te wassen en nu kan ik nog even optimaal genieten van het hele stofje (ipv een derde deel ofzo) :)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Vermoeiende, zware stagedag gehad, en m'n lessen gingen niet echt denderend.. Maar ja, zo gaat dat soms. Morgen weer hele dag werken en 's avonds naar de VK! Ik ben wel weer benieuwd.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb wat last van steken....maar dat hoort erbij....afwachten!

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Het is geen aanval op je ;)
    Een baby heeft ook niet veel ruimte nodig, liefde! Dat heeft een baby nodig en dat komt helemaal goed!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nee hoor, I know! Maar wilde er toch ff op terugkomen, omdat ik uit een aantal reacties toch een soort 'schrik' leek te ervaren omdat het zo klein/smal is :) Zullen de hormonen wel zijn..

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoort misschien ook wel bij je eisprong! Hadden ze trouwens nog bevestigd dat het eitje snel zal springen? Of was dat wel overduidelijk?

9. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Pluis; Ik heb een supergoed gevoel bij jou! En meestal voel ik het aardig aan!

@ Sasje; Spannend 1e IUI; oh en nu wachten dat is zo slopend....

@de res't; ik ga eerst even eten tot zo

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama ik heb pregnyl moeten spuiten gisteren..en was gisteren al 19.6 mm dus denk dat die al gesprongen is....en die steken komt door de iui..tenminste ik hoor er alle meiden over en dit was toen het ingespoten werd ook al zo...

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Pluis: wat spannend meis ! Morgen testen hoor..:D

@Handbalster: wat zegt je gevoel bij mij ;)
    Hoe is het verder met je meid?

12. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    #892 handbalster, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
    Weet ik nog niet haha. maar meestal als meiden echt vlak rond nod zitten en twijfelen of ze moeten testen of dat een test wel posi is, zegt mijn gevoel meestal of het idd wat wordt of niet. We zullen zien! Ik duim in ieder geval voor je!!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meiden lig in het ziekenhuis en het is begonnen.

Moet eerlijk zeggen dat het me zwaar valt. Zit nu op de 5 cm hoop vandaag nog ons wondertje in mijn armen te mogen sluiten!

Liefs

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oja niks hierover op Hyves, Facebook of twitter! Thanks

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    OOOHHHH spannend meisie!! Nog even volhouden en dan kan je je kleine moppie in je armen sluiten. Heel veel succes met de laatste loodjes!!
    We denken aan je!!!!!

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    OH ISRA....ik ga even KEIHARD voor je meepuffen, duimen enzovoorts zodat die laatste paar centimeters lekker snel gaan! Oh meid, meid, ik hoop echt voor je dat je heel snel je kleine in je armen mag houden!
    Sorry maar ik zit hier gewoon compleet mee te stuiteren! :D

@Pluis: EN NU GA JIJ TESTEN! Zo'n supermooie uitslag, dat kan gewoon niet anders!

@Neel: Ja das misschien wel wat verstandiger als jij rijdt, denk dat ik nu niet zover zou komen!:p

@MamaC: Het is een supermooi kamertje! Enne de kamer van ons mupke is de helft van Anouk's kamer (die gewoon veel te veel ruimte heeft), een kleine kamer is juist erg fijn vind ik dan! Hoe minder zooi erop kan hoe beter je m opgeruimd kunt houden!

@Sasje: Hoe is het gegaan?

@fioon: Thanx voor de tip, we gaan t proberen!

@gyn: Ik had een nieuwe gyn (een jonge meid) en die heeft me een uitgebreide echo gegeven. Op zich wel grappig aangezien ik morgen een groeiecho heb! Helaas kan er aan de pijn niks gedaan worden, ja rust, maar das erg moeilijk op t moment. (Doe trouwens ook niet zoveel eigenlijk) Mijn zus was mee en das helaas iets minder goed bevallen dan ik had gehoopt. Blijkbaar moet en zal iedere hoogzwangere vrouw vervoert worden in een rolstoel (in haar ogen dan) en aangezien de ziekenhuizen morgen gaan verhuizen naar een nieuwe locatie, waren er eigenlijk geen rolstoelen vrij. Ik heb geloof ik wel 1000 keer moeten zeggen dat ik wel kon lopen! (Dit klinkt allemaal heel erg lief natuurlijk de bezorgdheid, maar als je zus (die je de laatste maanden amper hebt gesproken) tegen de gyn probeert te gaan vertellen hoe ik me voel gaat dat iets te ver bij mij!) En ik heb mijn zus meegenomen omdat manlief niet kon en omdat zij afgelopen zondag maar bleef zeuren of ze een keer mee mocht, dus een controleafspraak bij de gyn moet kunnen!

@hier: Even apart van mn hele gyn/zus verhaal! Vanacht helaas (net als Pluis) op de bank doorgebracht. Rond half 2 hield ik het voor gezien, kon mn draai niet vinden, mn benen kreeg ik niet sil en manlief had vandaag een belangrijke dag, dus zat er maar een ding op. Naar beneden en de katten gezelschap gaan houden. Rond 6:45 was ik weer wakker en heb vandaag helaas niks meer kunnen inhalen. Denk dat ik er vanavond vroeg in lig!
    Vanochtend met Nouk naar de kapper geweest, zij is geknipt en ik heb mn kleur weer even laten bijwerken zodat ik er straks wat netter uit zie. Daarna naar de fysio geweest (die me probeert te helpen met mn rug, heupen enzovoort), toen Nouk naar school, naar de gyun, Nouk opgehaald, gekookt, gegeten en Nouk naar bed. NU RUST!
    Lekker op de bank!

Morgen de groeiecho, de a.s. peettante gaat mee dus das wel gezellig! Verder morgenmiddag even oppassen en dan maar weer rustig aan doen. Gelukkig heeft manlief nu echt wel in de gaten dat het zwaar is op het moment, dus hij probeert zoveel mogelijk dingen uit handen te nemen en Anouk bezig te houden. Heeft t toch nog geholpen :p

Liefs,
    DD

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    GOOO ISRA!!! Zet 'm op meid!!!!! Spannend!!
    Toi toi toi, denk aan je!!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ok, jij zal zelf ook wel het beste voelen waar je steken vandaan komen ;) Spannend!

@ DD: Leuk dat je zo'n uitgebreide groei-echo hebt gehad. Beetje jammer van je zus, maar ach, ze is nu een keertje mee geweest toch!
    Jammer van je slechte nacht ook zeg! Geniet nu maar even lekker van je rust en ga vanavond maar lekker vroeg naar bed! En laat je maar lekker verwennen door manlief die het eindelijk een beetje doorheeft ;)

@ hier: Ik kreeg net in de auto ineens enorme steken in mijn onderbuik links.. De tranen sprongen in m'n ogen, niet te geloven! Ik gok toch dat het iets van een aanval van bandenpijn is, het voelt als een enorm verrekte spier ofzo en trekt helemaal door in m'n rug. Ik hield het niet meer, zoveel pijn deed het.. Ik heb zitten kreunen en huilen net :$ Is dit wel goed, of moet ik toch maar ff de VK bellen? (ook al zie ik die morgen al) Lig nu plat op bed, het gaat wel weer redelijk. Ik zie aan de linkerkant van m'n buik een enorme bult omhoog steken, feutje ligt helemaal omhoog ofzo.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Isra toch geen paaskindje ;) maar nu gaat het dan toch eindelijk gebeuren!!! heel veel succes meid!!!! en hopelijk is jullie kleintje er snel!

@dd nou hehe dan mag zij de volgende keer niet meer mee!!!
    veel plezier morgen!!! hopelijk beter dat de peettante mee gaat!!

@mama als je twijfelt gewoon bellen naar de vk, daar zijn ze voor meid!

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oooh isra, eindelijk :D nou meis, zet m op, hoop dat t snel doorzet. misschien ben je inmiddels al wel bevallen :D

DD niet meepuffen hoor, tenzij je zelf ook al wilt bevallen:p
    succes met je benen, omhoog liggen helpt bij mij iig voor de krampen en het trillen snachts.

@hier, gaat allemaal lekker, nog 2 middagen werken en dan lekker verlof :D
    zo nog ff buikie spammen

Bekijk bijlage 146577

Deel Deze Pagina