Wat een heerlijke buik, fioon! Zal wel lekker zwaar zijn! Succes met de laatste werkdaagjes! @ DD @ opgezwollen voeten: Ik lees hier nu toevallig in een boekje dat ik gisteren heb gekregen van mijn nichtje en moest meteen aan je denken. Dit geven ze als tips om opgezwollen voeten tegen te gaan: - Draag schoenen met brede, lage hakken (huh? Apart?) - Ga met je voeten omhoog zitten - Eet minder zout - Eet komkommer en meloen Nou ja, wie weet heb je er iets aan..!
Ben zooo benieuwd naar Isra.. Zou het al gelukt zijn allemaal? Zou het goed zijn met ze? Is het een meid, is het weer een jochie? (hier trouwens de VK niet meer gebeld.. Ik vermoed dat het echt bandenpijn was en daardoor kreeg ik ook een harde buik. Morgen zal ik het wel even melden, als ik daar toch ben. Gelijk even vragen of dat wel zo heftig mag/kan zijn, geen idee)
@Fioontje : Mooi buikje hoor! & wat lekker nog 2 middagen werken en dan verlof. @MamaC : Dat was wel even schrikken dan, die stekende pijn. Nu geen last meer van gehad of... ? Succes morgen bij de verloskundige
Hallo! @MamaC: Dat is wel even schrikken ja,zo'n plotselinge pijnaanval. Komt goed uit dat je morgen toch naar de VK moet,dan kun je het idd meteen even vragen. Succes alvast voor morgen! @Sasje: Gelukkig is alles goed gegaan,nu 2 weken afwachten en keihard duimen meid! @handbalster: Ik hoop dat je gevoel juist is,dat zou super zijn! @Duveldraakje: Balen dat jij ook zo slecht hebt geslapen vannacht, zo irritant he! Wel weer fijn dat je man je nu goed helpt,zo hoort het! Veel succes/plezier morgen bij de echo! @Fioon: Wauw,wat een grote voetbal! Nu is het echt aftellen naar je verlof,lekker hoor! @XVlindertje: Hoe gaat het met jou? Voel je al iets? @Neeltje: Ik weet niet meer wat jij getypt had maar: Hoi! @fafa: Hoe is het met jou? @Hier: Nou meiden,m'n eerste werkdagje na de vakantie zit er weer op. Het is me gelukkig reuze meegevallen,was ook lekker op tijd klaar. Wat ben ik blij met die progesteronwaarde zeg, ik twijfelde er zo erg over.. Nu weet ik dat ik in ieder geval een mooie eisprong heb gehad en morgenochtend ga ik zeker een testje wagen! Dit is de eerste keer dat ik het zo spannend vind,ben benieuwd of ik kan slapen vannacht. Zal wel niet..
@Isra: HEEL VEEL SUCCES MEID!!!!! Hopelijk gaat het een beetje vlot en kun je heeeeel snel je kleine kindje ontmoeten,ik ben zo benieuwd wat het is!!
@Pluis : Hier gaat het nog wel goed hoor, ik heb eigenlijk nog geen klachtjes, maargoed is pas een week na eisprong ongeveer. * heb ook geen ovu-testjes dit keer gedaan, dus weet niet precies wanneer eisprong geweest is, maar denk dinsdag/woensdag. Dus zou pas 6 dagen na ovulatie zitten. Denk dat je dan ook nog geen klachten kan hebben Ik ben zo benieuwd bij jou meid ! Heb jij wel klachtjes, buiten dat ongi nog steeds uitblijft ? Ik ha heeeeeel hard voor je duimen meid !
@DD : Succes morgen bij de groeiecho ! Zo kijk je gewoon 2 dagen achter elkaar naar jullie kleine meid Peettante zal het vast ook helemaal geweldig vinden om het mee te maken.. * Dat vind ik nog steeds jammer, dat ik bij me zusje niet mee mocht een keertje naar een echo * Vanuit haar kant heel begrijpelijk hoor, maar voormezelf had ik het erg leuk gevonden natuurlijk
Hey meiden, sorry dat ik niet vaker/uitgebreider reageer op iedereen maar er gaat echt meer werk zitten in zo'n kleine dan ik voor mogelijk had gehouden. Na al het voeden, knuffelen, badderen, wandelen en verschonen heb ik op een dag net tijd voor de was, de afwas, boodschappen, stofzuigen, mn faceboekboerderijtje (*schaam*) en owja... dan moet ik zelf ook nog douchen en eten... en dan kijk ik op de klok, is het alweer bedtijd! pffff maar gogogogo Isra! (al hoop ik dat je nu al lang met je kindje ligt te knuffelen) Ik vind het zo spannend!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Bekijk bijlage 146609 Jeetje,ik wilde wachten tot de test doorgelopen was en dan netjes 5 minuten op de bank gaan zitten maar de teststreep was er al voor de controlestreep!!!! We zitten hier helemaal verdwaasd op de bank..niet te geloven!
JAAAAA!!! PLUIS ZWANGER!!! klopte mijn gevoel dus toch! haha (ik had gister nog het stukje forum doorgelezen dat ik het zelf net wist... ik dacht al zou mooi zijn al PLuis dit nu zou meemaken!!) JOEHOE PLUIS ZWANGER!!!!! PS Ik ga nu maar snel werken... wilde gewoon even kijken...
JAAAA!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD !!!!!!!!! Oh meid wat heerlijk dat het zo is!! @Isra; Succes meid!! Ik denk aan je!
Even snel een Mick berichtje en een reactie op fafa; @fafa; Meid geeft helemaal niks! Ik weet hoe je je voelt.. Ik sta soms om half 11 's avonds nog te strijken.. Dus neem je tijd, we vergeten je niet! @Mick; Echt! We zijn uber trots! Gisteravond hebben we weer de laatste fles eraf gelaten. En! Meneer heeft geslapen van 19.30uur tot 07.00uur!! Hoe super is dat, dat ons ventje dat al doet terwijl ie nog geen (ok, over 2 dagen ) 3 maanden is! Dit geeft Leon en mij wat meer tijd samen; we kunnen samen naar boven om te gaan slapen! En we hebben 's avonds echt tijd samen..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! PLUIS EINDELIJK ZWANGER!!!!!!!!!!!! IK heb zojuist mijn vent wakker geschreeuwd toen ik je test zag wat een knaller!!!!!!! Ohhhh lieve pluis wat ben ik blij voor je!!!!!!!!
JEEEEEJJJ PLUISSS wat geweldig!!!!! GEFELICITEERD MEIS!!! Supernieuws! Hoe voel je je? Jij gaat op het lijstje!!!
Meiden, ik heb er een goed gevoel bij dat we wel eens snel van ons NOD-lijstje af zullen zijn Charlottesangels-nodlijst Angel-babys: Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986) Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa) Zwanger: Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 29 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011) wjb (uitgerekend: 27 september 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) feutje Pluis81 (uitgerekend: 2011) NOD: xVlindertje: sasje24: Nu is het nog even wachten op nieuws van Isra, ik ben echt mega-benieuwd nog steeds!
Lieve allemaal, nog maar 2 angels en dan zijn we allemaal zwanger en sommigen intussen alweer bevallen hihihi @Isra: Las dat je gister al bezig was je zult dit nu vast niet lezen, maar zet hem op meid!!! Pers jullie kleine wonder eruit !! Ben zoooo benieuwd of het een jongen of meisje is!! @Neeltje: Jeetje wat wordt Mick al groot als ik dat zo allemaal lees een echte knul!! Vind het verstandig dat je hem gaat vastleggen, zou ik ook hebben gedaan het is niet anders en veiligheid voor alles!! @Mamac: Je bent al ver meis 17 weekjes !!! Zo leuk dat je feutje al vanaf buiten voelt zo bijzonder!! Hier zie ik mijn buik ook soms zachtjes bewegen!! Voel baby veel maar is geen kung-fu mannetje laat zijn mama tot nu toe heel hihihi!! @DD: Voor jou is het ook bijna zover doe je wel rustig aan meis?? Loop je zelf niet voorbij!! Vandaag groeiecho ben benieuwd!! @Sasje: Meis spannend IUI nu afwachten fijn dat het niet veel pijn deed spannend meissie!! Hoop het zooooo erg!!! @Vlinder: Ook jij op het wachtbankje kan niet wachten om te zieno f het voor jou ook zo ver is!! Dit jaar gaan jullie alle 2 nog op roze dat moet!!! @Handbalster: Wat gaat het snel he meis!! Voor we het weten zittenb we bij de 30 weken!! Gaat alles goed met je?? Nog klachten?? Hier alleen mega lekkende boobs hahahaha!! @ Fioon: Voor jou wordt het ook spannend, mooie foto trouwens wat heb je een mooie dikke buik daar kun je trots op zijn!!!
Charlottesangels-nodlijst Angel-babys: Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986) Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa) Zwanger: Isra (uitgerekend: 23 april 2011) purkie Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 29 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011) wjb (uitgerekend: 27 september 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) feutje Pluis81 (uitgerekend: 30 december 2011) NOD: xVlindertje: sasje24:
Lieve meiden, nog meer mooi nieuws na de supermooie test van Pluis: Smsje van Isra ontvangen! Na een lange dag en nacht is ze eindelijk bevallen van haar dochter Jill! Ze weegt 3680 gram en is 50 cm. Jeeeej @ Isra, she did it! Wat een superleuke naam ook trouwens, past superleuk bij Ryan! Heel benieuwd naar alle verhalen!
Charlottesangels-nodlijst Angel-babys: Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986) Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa) Jill: geboren op 27 april 2011 (Isra) Zwanger: Duveldraakje22 (uitgerekend: 25 mei 2011) Minimuts2 fioontje (uitgerekend: 5 juni 2011) beeb handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 29 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011) wjb (uitgerekend: 27 september 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) feutje Pluis81 (uitgerekend: 30 december 2011) NOD: xVlindertje: sasje24: