Liesje ligt nu trouwens heerlijk te slapen op mn borst, vind het zonde om haar weg te leggen om op te staan Dus eindelijk eens "verplicht" tijd om het hele forum bij te lezen.
Ja he,dat zeiden wij hier ook al! Die twee hebben in ieder geval een speelkameraadje op feestjes e.d. Ze kunnen echt samen opgroeien,dat lijkt me zo bijzonder!
Ach,die Liesje.. Misschien vond ze dat het tijd werd dat mama weer eens flink bijleest op het forum. Hoe voelt het nu allemaal achteraf fafa? Is het moederschap precies wat je verwacht had of compleet anders?
ik ben bezorgder dan ik van mezelf had verwacht, hahaha ik denk vaker dan me lief is: zou ze wel genoeg drinken? Moet ik haar niet vaker in haar bedje leggen om te slapen? moet ik haar niet vaker lekker op mijn lijf laten slapen? leeft ze nog??? moet ik niet proberen het duimen af te leren voor ze er te erg aan gewend raakt? geef ik haar niet teveel prikkels? geef ik haar niet te weinig prikkels? etc etc... hahaha, ben een beetje de sufk*tterige moeder geworden die ik nooit wilde worden!
PLUIS IS ZWANGERRRRRR, WOWWW !! Gefeliciteerd meis ! Wat ben ik blij voor je.. En dat na 1 ronde Clomid.. Had je nu van te voren wel klachtjes of niet ?
@Hier : Pff spot net bij het naar de wc gaan wat bruin in m'n onderbroekje Zou het alweer een voorteken voor m'n ongi zijn Zit vandaag op cyclusdag 22... ; dus voor mijn doen eigenlijk wel erg vroeg Want denk m'n eisprong op dag 14/15 te hebben gehad.. Dus verwacht m'n ongi ergens volgende week pas..
Even snel vanaf m'n werk @fafa: Ach,beter een suk*tterige moeder dan een moeder die niet naar haar kind omkijkt. Je doet het vast en zeker hartstikke goed! @Sasje: Werk ze! @XVlindertje: Zou het een innestellingsbloeding kunnen zijn bij jou? Ik hoop het voor je meid!! @Symptomen: Ik had deze ronde zeker symptomen dus ergens wist ik gewoon dat het raak was. Vooral toen ik gisteren de uitslag kreeg. Maar goed,jullie kennen me he..ik doe net of er niets aan de hand is Ik had/heb met vlagen last van misselijkheid, een trekkerig gevoel in m'n buik, mega veel dorst, grotere en licht pijnlijke borsten en gigantische tepels die de hele dag door keihard zijn! Verder een beetje emo en opstandig
Zat ik inderdaad ook aan te denken Nja we zullen het wel gaan merken mocht het doorgaan zetten... al hoop ik zoooo van niet ! En dat we straks ongeveer gelijk gaan lopen Jij stiekemerd ! En gewoon niks zeggen van al die symptomen !! Wanneer begonnen die ? Woehoeeeeeeeeeee ben zoooo blij voor je
ik zat precies hetzelfde te denken! Je was toch niet weer bang dat we je zouden "uitlachen" als die kwaaltjes toch niks te betekenen hadden he?
@ babydump: Haha, die deal staat nog steeds! @ Pluis: Ben echt zo blij voor je meis, wat een super-knallerd! Kan je het nieuws al een klein beetje bevatten? Of sta je nog steeds te stuiteren/dansen/huilen? Leuk dat jullie het toch al verteld hebben, terecht hoor! Hoe reageerde T. zelf trouwens? En 18 mei duurt inderdaad nog even, maar wel fijn dat die afspraak staat! Hoelang ben je dan zwanger? Hihi, ik moet af en toe nog wel eens denken aan onze 'kraam-bezoek-afspraak', die staat nog steeds hoor!!! @ sasje: Haha, tegen die tijd kan je maar heeeel moeilijk je mond houden, weet ik ook uit ervaring Nou meid, voor jou is het vast ook gauw zo ver, ik heb er alle vertrouwen in! @ fafa: Leuk dat je weer ff online bent, dankzij Liesje Vind het wel schattig dat je zo bezorgd bent, dat hoort toch wel een beetje bij het moeder zijn, ook al lijkt het misschien sufk*tterig (ik snap je wel, haha)! Maar ik denk ook dat jij het allemaal prima doet hoor! Je bent zo heerlijk rustig/relaxed met dat meisje, kan alleen maar goed zijn @ xVlindertje: Bruinverlies nu? Rare tijd, een weekje na een eisprong. Wie weet meis... Ik duim voor je, hoop niet dat je nu al ongi wordt!!
@MamaC : Het is tot nu toe bij 1 x gebleven.. maar vind het wel weer vreemd. Hopelijk kan ik jullie ook eens een keer goed nieuws brengen..
@ hier: Net bij de VK geweest en alles was goed. Baarmoeder komt nu bijna tot mijn navel, zoals ik zelf al voelde Goed gegroeid dus! Hartje megahard kunnen horen en feutje was enorm aan het bewegen (kon het ook heel goed voelen!) Ze vonden het daar wel bijzonder dat ik dat al zo vroeg voel. Bloeddruk is weer iets opgehoogd (115/60). Wel 'op m'n kop gehad' dat ik gister met die pijnaanvallen niet gebeld heb. Ik heb er gisteravond om half 11 weer een gehad.. Niet te houden, ik lag bijna te krijsen maar 'durfde' toch niet te bellen ofzo.. Weet ook niet waarom. Ze denken dat het misschien door de ligging van feutje kwam, dat die op dat moment even flink verkeerd lag ofzo, tegen spieren aan gedrukt. En misschien kon het ook te maken hebben met de mogelijke endometriose die ik had. Dit was in ieder geval geen bandenpijn, dat is niet zo heftig, zeiden ze. Dat komt meestal op na een plotselinge beweging (heb ik ook wel es gehad met niezen, haha). Dit was anders.. Geen idee dus wat! Maar volgende keer als ik het heb, moet ik bellen. En dan moeten ze misschien even langskomen. Nou, dan vind ik het helemaal eng om te bellen hoor, maar goed, het moet toch maar. Dit is ook niet echt normaal..!
Ja, tis inderdaad vreemd. Kijk ff hoe het morgen is, spannend! En jij gaat ons ook gauw goed nieuws brengen, dat komt helemaal goed hoor!
Lieve Isra van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jill, wat een super mooie naam hebben jullie haar gegeven!! Vind hem helemaal geweldig!! Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je vannacht de tijd hebt om een beetje een goede nachtrust te pakken!! Geniet met volle teugen van jullie kleine meid en de kraamtijd genieten!! Liefs mol
Wauw 2 keer goed nieuws op een dag! @Isra: Gefeliciteerd met jullie dochter Jill, wat een prachtige naam! @Pluis: YES YES YES!!! Ik zit hier helemaal happy de peppy te wezen! @MamaC: Potverdorie! Bellen jij als je zo'n pijn hebt. De verloskundigen zijn er niet voor niks. Dus de volgende keer meteen naar die telefoon grijpen! Wel fijn trouwens dat feutje zo goed groeit! @de rest: Ehm het goeie nieuws van deze dag heeft een beetje de overhand gekregen bij mij! Sowwy! @hier: Groeiecho was perfect! Ons mupke weegt nu (geschat dan he) ongeveer 2920 gram en zal waarschijnlijk op hetzelfde als Noukie uitkomen. Een klein ding dus, maar dat wisten we eigenlijk al. Erg vreemd trouwens om in een ZH te lopen waar ze alles (inclusief patienten) aan t verhuizen zijn! Ook wel een raar idee dat ik vandaag voor de allerlaatste keer in het ZH ben geweest waar Anouk geboren is. Mocht ik nu aan de gang gaan dan wordt ons mupke sowieso in het nieuwe ZH geboren. Maar ik ben er helemaal klaar voor. Op naar de nieuwe Charlotte´s Angels Baby! Liefs, DD
@ Isra; Hoera! een dochter, wat ontzettend leuk; gefeliciteerd! Is de bevalling verder goed verlopen? Kom je snel een foto spammen! @Pluis; meis, ik ben ontzettend blij voor je! Ook zwanger op je 30e verjaardag net als ik, leuk!
ISRA, WOW GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER, LEUKE NAAM OOK ! Hoop dat alles goed gegaan is. PLUIS, JEEEEEEEJ, JIJ OOK AL ZULK GOED NIEUWS, GEFELICITEERD MEIS, GENIET ERVAN ! @mamaC, fijn dat alles goed was, en idd, voortaan bellen hoor, daar zijn ze voor, beter een keer voor niks heen dan dat er wel wat is en je te laat bent. wow, nog 2 meiden op roze en dan kunnen we gaan verhuizen zouden we deel 5 kunnen openen in zwanger clubs ?? hier vandaag hele dag onderweg geweest, dus ben kapot, ga bedje opzoeken. truste meiden