Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

half 11 en ik ben de eerste vandaag?? Kan toch niet zo zijn dat jullie allemaal buiten van het mooie weer zitten te genieten ;)

@DD: een kleine 3 kilo... dat is inderdaad niet echt groot, maar heel netjes toch? Ik weet uit ervaring dat dat een erg fijn maatje is om er uit te werken :D

@xVlinder: volgens mij heb ik het hier al 10x geroepen, maar ik had in de ronde waarin ik zwanger bleek ook heel vroeg bruinverlies wat na een paar dagen stopte... dus wie weet?

@MC: ik sluit me volledig bij fioon aan. beter een keer te veel gebeld dan te weinig. Als het echt zo erg is dat je lag te gillen van de pijn, dan zou ik het toch ook gecheckt willen hebben.

@hier: net een afspraak gemaakt om naar Liesjes heupjes te laten kijken. De consultatiearts vond ze een beetje asymetrisch. Ene beentje was wat stijver dan de andere en haar "vetplooien" (ranzig woord, maar weet niet hoe ik het moet noemen) lopen niet symetrisch. Dus nu een echo laten maken om te kijken of de heupkoppen allebei wel goed in de kommen zitten. Ben benieuwd. maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat er niks (echt serieus) mis is. 7 juni zullen we het zien.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgne meiden,

zo net terug vanuit het werk...slechte nacht gehad daar. pff en ook nog geen tijd om te gaan slapen vanmiddag :(
    hier alleen nog wat last van mijn buik...en voor de rest niks meer!!

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hoi meiden,

Ben ik ook weer :D

Ik ben erg aan het genieten van mijn lieve gezinnetje, maar wilde jullie ook even gedag zeggen en bedanken voor jullie felicitaties en alle steun rondom mijn bevalling.

Pfff wat een heftige lange dag hebben wij achter de rug. Om 06:50 zijn mijn weeen begonnen en die kwamen gelijk om de 5 min. Ray uit zijn werk gebeld, oppas geregeld voor Ryan en de gyn gebeld. Ik mocht gelijk naar het ZH komen. Thuis nog even lekker gedoucht en toen naar het ziekenhuis, waar we om ongeveer 10 uur aankwamen. Hier werd ik gelijk aan de CTG gelegd en Jill deed het erg goed en mijn weeen waren duidelijk aanwezig en werden steeds heftiger en ik had al 2 cm ontsluiting (toen dacht ik nog zo dit gaat snel). Rond 11/12 uur (juiste tijden zijn me een beetje ontschoten) waren me weeen al zo heftig dat ik een ruggenprik heb gekregen. Maar doordat ze bij de vorige bevalling de ruggenprik verkeerd hebben gezet, zijn ze hier nu erg voorzichtig mee geweest. Waardoor ik na ongeveer anderhalf uur de weeen alweer voelde. Dus de ruggenprik is in totaal 3 keer verhoogd en toen werd me verteld dat ze hem niet verder mochten ophogen. Maar keer op keer kwamen die weeen er toch weer doorheen :(

De ontsluiting vordere helemaal niet, ik deed zo'n 2 a 3 uur over 1 cm, dus bij de 5 cm maar besloten om hormonen te gaan toedienen om het toch wat meer opgang te brengen.

Het ging uiteindelijk wel iets sneller, maar helaas zo snel als waarop ik had gehoopt.

Om 22:30 uur had ik (een grote) 7 cm ontsluiting. Ik zat er helemaal doorheen en trok het echt niet meer. Toen hebben ze me toch nog overgehaald om nog vol te blijven houden, want ik deed het zo goed, de baby deed het ook nog goed het was zo zonde nu ik al zo'n eind opweg was om er mee te stoppen.

Gevraag of ze ajb toch nog de ruggenprik nog een keer konden ophogen. In overleg mocht dit nog, helaas heb ik hier niks van gevoeld..... Uiteindelijk rond 1 uur had ik volledige ontsluiting, maar toen moest de ruggenprik uitgezet worden en wachten tot ik pers weeen kreeg. Dit duurde ook nog zo'n ander half uur, pfffffffff. En Uiteindelijk mocht ik om 02.30 persen. En na 40 minuten was onze mooie meisje daar dan eindelijk.

Oh jullie willen niet weten hoe blij ik was op dat moment. En ik ben zoooooo trots op mezelf dat ik ondanks ik het bijltje er wel 10 x bij neer heb willen leggen, het toch zelf gedaan heb. Want wow wat een geweldige ervaring is het toch. Bij Ryan heb ik natuurlijk een algehele narcose gehad en nu ben ik volledig bij geweest en de 1ste momenten met zijn 3tjes waren zo intiem.

Dus al met al een hele lange dag, die ik op het moment dat ik erin zat verschrikkelijk vond en af en toe echt heb gesmeekt om een keizersnede waar de gyn ook absoluut voor open stond, maar me toch iedere keer weer de voordelen noemde van een vaginale bevalling, waardoor ik toch weer moed kreeg. En ik zo blij dat het me gelukt is. En ik merk echt nu al met het herstel dat ik echt al veel beter op de been ben. En vooral met Ryan vind ik het heerlijk dat ik alweer lekker thuis ben, echt genieten met zijn 4tjes.

En Jill doet het echt heel goed, een heel tevreden meisje en Ryan is zo super lief voor zijn kleine zusje. Wat ben ik toch een gelukkige mama.

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    @ Pluis wow wat een super super super nieuws meid. Ik ben zo blij voor jullie.

@Sasje en Vlinder meiden het is jullie zo gegund. Ik hoop dat ook jullie niet lang meer hoeven te wachten. Dikke knuf.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heftig isra!!! lange bevalling achter de rug en knap van je dat je door hebt doorgezet! waar blijven de foto's :)????

6. fafa

fafa Niet meer actief

Hey Isra,

jeeminee wat een lange, zware dag! Bijna een volle dag bezig geweest, pfffffft... fantastisch dat je het niet opgegeven hebt, want een vaginale bevalling is -ondanks de pijn op dat moment - inderdaad geweldig om te doen. Je mag trots zijn op jezelf en je kleine meisje, dat jullie dat samen toch maar mooi geflikt hebben.

En wat superlief dat Ryan zo lief is voor z'n zusje :) Viel het hem niet stiekem tegen dat het geen broertje bleek?

Ga lekker genieten en we wachten geduldig op de eerste foto's van onze derde Angel-baby

7. fafa

fafa Niet meer actief

En nog even een fototje spammen van Lieselotte in haar eerste zomerjurkje. Nu is het een echt meisje :)
    Bekijk bijlage 146942

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ah wat lief fafa...

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; De volgende keer gewoon bellen meid! Beter een keer teveel gebelt...

@fafa; Is het dan zo, dat als het 'fout' zit dat ze een spreidbroekje krijgt? Wat een schattige foto !!

@Sasje; slaapze!

@Isra; Wat knap dat je hebt doorgezet meid! Geniet er lekker van, je hebt het dik verdiend! ;)
    Neem de tijd om te herstellen, maar vooral genieten! Doe je snel een foto posten? :D

@Mick; Nou we kunnen definitief stellen dat Mick door slaapt op 4 flessen! Van 20.30uur tot 07.00uur.. Wat zijn wij bofkonten! ;)
    Verder heeft 'ie vanmorgen zijn 2e prikjes gehad. Hij heeft geen kik gegeven !!
    Hierna zijn we met mijn moeder gaan lunchen maar Leon had het al snel gezien met 2 vrouwen die wilde winkelen..
    Dus hij is met Mick naar huis gegaan en wij zijn naar de prenatal geweest. Flink wat kleding en speelgoed gekocht!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een bikkel neeltje! en wat goed dat hij het nu op 4 flessen doet...pff wel vroeg 7 uur of vind je niet :)
    gaat hij daarna weer slapen? of blijft hij dan wakker als hij flesje leeg heeft?
    en kun je niet flesje s avonds later geven zodat hij s morgens langer slaapt?
    ik slaap ook nooit lang maar 7 uur is wel erg vroeg ;) half 9 ofzo is mooie tijd toch hehehehhe

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Isra: Meid,super van je dat je doorgezet hebt! Geniet lekker van je gezinnetje en laat ons niet te lang wachten op een foto aub..:D

@fafa: Wat een lieve foto van Liesje en wat een schattig jurkje,echt om op te vreten dat kind! :) Hopelijk is er niets aan de hand met de heupjes maar als jouw gevoel goed zit zal het wel loslopen..

@Neeltje: Die Mick is echt een superbaby!! Leuk dat je lekker geshopt hebt vandaag,altijd goed eej!

@Sasje: Nog steeds buikpijn?

@Duveldraakje: Fijn dat de echo weer goed was! Verder weet ik het even niet meer,sorry:)

@Iedereen: Ik had het jullie idd niet verteld van de symptomen,dat was puur uit zelfbescherming. Sorry hoor meiden,ik ben nu eenmaal zo..

@Hier: Vandaag een vroege dienst gehad en nu ben ik alweer vrij t/ m zondag,wat een luxe! Vanmorgen was ik best misselijk en vanmiddag was ik supermoe,het gaat goed hier! :D Ik moet zeggen dat ik wel heel erg onzeker ben hoor,de angst dat het misgaat is echt groot. Bij ieder buikpijntje/krampje krijg ik het Spaans benauwd terwijl het heel normaal is. Ik moet ook iedere keer in m'n onderbroek kijken of er geen bloed in zit:)

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Luxe hoor, alweer vrij t/m zondag ; maar kan je nu vast goed gebruiken ;) Kwaaltjes beginnen al lekker op gang te komen dus.. :D
    Het lijkt me inderdaad ook erg vreemd, om dan van alles te voelen nu je weet dat je zwanger bent.. en helemaal niet gek dat je wat onzeker bent in het begin. Op naar die 1e echo ! :p

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heel normaal hoor pluis, k kon t ook maar niet geloven en bij ieder steekje dacht ik ohjee, nou is t mis, pas toen ik het ging voelen was ik echt gerust gesteld

@isra, pittige bevalling, maar als je dan een keer dat wonder in je armen hebt liggen ben je dat dan ook zo wel weer vergeten he

meiden, ik ga bankhangen, vanmiddag gewerkt, en kon goed merken dat t vakantie is, t was druk. nouja nog 4 uurtjes en dan is t klaar voor de komende 4 maanden :D

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    #974 xVlindertje, 28 apr 2011
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
    Meiden, pff wat ik nu weer heb : Jeukende borsten ; echt niet normaal ! :$

Kan deze week niet gewoon vooruit gespoeld worden.. ? :p

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oow? Wat spannend!! Op welke cyclusdag zit je vandaag? *duim*

@Fioon: Lekker hoor,nog maar 1 dagje werken! Dan lekker genieten van je verlof,eindelijk! :) Thnx voor de geruststelling trouwens, ik ben zooo onzeker maar dat had jij dus ook..

16. fafa

fafa Niet meer actief

@xVlinder: jeukende borsten? Ik zeg, goed teken! Ik weet even niet meer op welke dag je nou zit... 12 dpo ofzo? Wil je een dezer dagen gaan testen?

@Pluis: die eerste weken zijn inderdaad altijd een beetje eng. Maar de kans dat het goed gaat is zoooo veel groter dan dat het fout gaat. Gewoon vertrouwen hebben (lekker makkelijk gezegd ;))

@Neel: ik ben jaloeeeeeers! Lijkt me heerlijk, de hele nacht kunnen slapen :)
    Hier nog voedingen rond 20.00, 0.00, 4.00 en 8.00. Moet ook wel, want ik heb niet zoveel melkopslag-capaciteit, hahaha... meer dan 5 uur houdt mijn a-cupje het niet uit, dan word ik wakker in een plas melk. :/
    En ik weet nog niet wat er zou moeten als haar heupjes niet in orde blijken. Heb ik bewust niet over nagedacht; ga ik pas doen als het werkelijk aan de hand is.

@fioon: ow wat fijn, nog maar een halve dag werken. En dan lekker relaxen met die grote buik! :)

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik zit vandaag op cyclusdag 23 ; en dag 8 of 9 na ovulatie..

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa zou dat een symptoom kunnen zijn !?
    Ik zit nu op cyclusdag 23 ; en 8 of 9 DPO..

Wat een onwijs leuke foto trouwens van jullie meisje in haar zomerjurkje ! :D

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @XVlindertje: Dat zou zeer zeker een symptoom kunnen zijn!! Ik ben benieuwd, 8 of 9 dagen na ovulatie dus..klinkt interessant!

20. fafa

fafa Niet meer actief

8 of 9 pas? ow, dan heb ik niet goed opgelet :)

ik had toen ook wel wat last van jeukende tepels. Dus niet hele borst, maar ja, iedereen is anders he? Volgens mij is dat wel een typisch zwangerschapskwaaltje

Deel Deze Pagina