Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Pluis & Fafa : nou wie weet maak ik het ook nog spannend dan.. ;)

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; 7 uur is een mooie tijd :) In dit ritme zit hij al vanaf het begin, dus dat ga ik nu niet omgooien omdat 'ik wil uitslapen'. Nope, wij wilde een baby dan weet je dat je er vroeg uit moet!
    En sommige moeten er nog vroeger uit, dus wij klagen echt niet. En de ene keer kruip ik wel terug in bed en de andere dag niet. Meestal niet, ik ben dan eenmaal wakker.. Vaak is het even knuffelen en brabbelen met Mick in bed, Mick naar zijn eigen bed en mama het huishouden doen..

En wat ik nu ga zeggen is niet persoonlijk naar jou bedoelt.. Maar wel iets wat me irriteert van 'iedereen'; We hebben een kind wat doorslaapt. Doorslapen vanaf het begin! Waarom zou ik dan in godsnaam iets aan zijn voedingsritme veranderen? Ben je toch niet goed als je dat doet? Je haalt het kind helemaal uit zijn ritme, kind is helemaal van de wap. En waarom? Omdat wij langer willen slapen?
    En waarom zou het geen goed ritme zijn? Stel; nu maak ik zijn ritme half 9 eerste fles. Ga ik straks weer werken moet ik het ventje door weeeeeeer een ellendige periode brengen.

Waarom moet er altijd iets veranderen? Het gaat toch goed, en als het goed gaat moet je er niet aan klooien.

Nogmaals; niet vervelend naar jou bedoelt :)
    En ik hoop ook dat het niet lullig over komt. Maar het is iets wat ik van meer mensen hoor, en ik irriteer me er mateloos aan, en nu kan ik het ff spuien ;)

@Pluis; Haha dat in je broekje kijken is zooo herkenbaar! Maar meid, probeer echt te genieten !!
    Het grootste gevaar is voor je NOD, en die is al voorbij. Natuurlijk is het eng.. Maar echt; geniet meid!! JE BENT ZWANGER!! Woehoeee !!

@Fioontje; Succes met de laatste 4 uurtjes! ;)

@Vlindertje; Als ik de week vooruit kan spoelen, deed ik het voor je!

@fafa; Wij boffen ook echt dat ie al zo lekker door slaapt op 4 flessen. Normaal is dat pas rond de 4 maanden!
    En tja.. ontplofde borsten zijn nou ook niet echt tof toch? ;)
    Nog eventjes en dan slaapt jullie kleine meid ook lekker door! (Ik werd gister om 6 uur wakker van dit: ':$' * rennen naar Mick's kamer.. Ok.. Hij slaapt nog.. HUH hij slaapt nog? Uh.. Ok..' ;)) Groot gelijk dat je er nu nog niet over na hebt gedacht.
    Geen zorgen voor de dag van morgen!

@Jeukende borsten; Ik had dat met 15 weken.. In de auto terug vanuit frankrijk.. Ik werd GEK!
    En kon niet krabben want ja.. Ziet er niet zo charmant uit met je schoonvader langs je..

Morgen is Mick 3 maanden.. Wat vliegt de tijd !!

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Neeltje : Wat lief van je ! :)

Gewoon lekker spuien hier hoor meis :D Heerlijk alles van je afschrijven.. Ik ben het helemaal met je eens, waarom iets veranderen als het goed gaat !?

Haha @jeukende borsten ; uhm nee is niet echt charmant met je schoonvader naast je :p

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Heel even snel uit mijn hoofd hoor, meiden. Ik ben echt gesloopt en moet echt m'n bedje in.. Sorry als ik iemand vergeet. Ik blijf maar rennen en heb het zo druk, niet echt goed!

@ Isra: Meid, wat super dat je hebt doorgezet en dat je het zolang hebt volgehouden, toppie! Je hebt een geweldige prestatie neergezet, mag je trots op zijn!!! Geniet van je gezinnetje!

@ fafa: Hele lieve foto van Lies :D

@ Pluis: Snap heel goed dat je onzeker bent hoor! Maar krampjes horen er zeker bij. Geniet maar lekker van je kwaaltjes ;)

@ xVlindertje: Jeukende tepels was bij mij het allereerste teken.. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was..! Zal ook wel rond 8/9 dpo geweest zijn (opgezocht in oude blog: het was 9 dpo :D) Ik werd gek van de jeuk! En die huid is te dun om te krabben ;) Jeuk is lang gebleven en nog steeds niet helemaal weg. Maar m'n buik jeukt nu ook :D Ik duim voor je!!!

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    nog even snel voor t slapen gaan,

@neel, groot gelijk, ik ben er erg voor je kind het ritme te laten bepalen, als je om 7 uur nog niet uitgeslapen bent kun je altijd na de fles nog even terug gaan toch, ik legde lars na die voeding ook weer terug, en dan sliep ie tot een uur of 10. nouja wat je zegt, kan je mooi ff t huishouden doen, of zelf nog een uurtje verder pitten. mommy knows best :D

@pluis, graag gedaan hoor, ik had t bij deze veeeeeel erger als bij lars. maar bij lars had ik later dan weer de 1e kindjestress van kan ik t wel, straks word ik niet wakker als hij huilt, dat soort dingen. maar nu 4 jaar verder weet ik dat t allemaal wel goed komt :D

@xvlinder, jaaaaa spannend hoor, ik had ook jeukende borsten.

truste meiden, tot morgen

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC, buikbalsem smeren !!!!

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlindertje; Soms ben ik wel lief ;)

@Fioon; Mick slaapt meestal ook nog even verder. Alleen is 'ie nu flink aan het brabbelen en lachen..
    Die gaat nog niet slapen! ;)

@MamaC; Niet teveel hooi op je vork nemen he! En idd wat Fioon zegt; buik in smeren!
    Is een teken dat je huid aan het rekken is, smeren helpt niet tegen de mooie strepen die je kunt krijgen, maar het maakt je huid wel soepeler!

@Hier; Tja.. Mick ligt flink te kletsen en te brabbelen naast me.. Hele verhalen!
    Maar niet tegen mij.. Nee.. Tegen het kussen.. ;):D

8. fafa

fafa Niet meer actief

@Neel: ik denk dat doorslapen hier sowieso niet eerder dan vanaf 6 maanden gaat gebeuren. Maar ergens vind ik dat ook niet zo erg; Lieselotte is wat aan de kleine kant, dus een extra voeding op een dag is helemaal niet erg voor haar. Wasbare luiers gaan wat sneller broeien dan wegwerp-, dus het is beter om die halverwege de nacht te vervangen. Mijn borsten houden het niet heel de nacht uit zonder een keer geleegd te worden
    en zolang je om de paar uur voedt is de kans dat je weer gaat ovuleren minimaal. En ja, ik weet het, dat geeft geen garantie, maar als ik toch per ongeluk ovuleer - én dan nog net op het goede/verkeerde (ligt eraan hoe je het bekijkt ;)) moment seks heb gehad, komt Lieselottes brusje misschien gewoon wat eerder dan gehoopt ;) jammer dan. Want ik vind het heerlijk om niet aan de kunstmatige hormonen te zitten, ik ben ook hard aan het denken wat ik wat dat betreft ga doen over een paar maanden. Slik jij wel alweer de pil?

Enneh, groot gelijk dat je niks aan Mick's ritme wil gaan proberen te veranderen. Kindjes zijn nog zo puur dat ze precies aanvoelen wat hun lichaampje nodig heeft. Dus als ie wil slapen: lekker laten slapen en als ie wil eten: lekker laten eten... toch?

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, I know, ik smeer me elke dag heeelemaal in de rondte met de Etos buikbalsem, ook op m'n borsten ;) Scheelt wel iets!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Ik geef je ook groot gelijk hoor, met het ritme! Wie zeggen dat dan, trouwens? Je hebt het over 'iedereen', maar bedoel je ook iemand van ons forum? Heerlijk juist dat jullie lekker een ritme hebben gevonden met jullie ventje!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Laatste dagje thuis, dan ben ik een weekie weg :D Vandaag veel doen in huis, laatste boodschapjes doen, belastingaangiftjes, wat regel-belletjes plegen en toch nog shoppen voor nieuwe bikini's (*baal baal*, ik bestel nooooit meer wat via de h&m-site, want dat krijg je blijkbaar pas 5 jaar na je bestelling binnen ofzo, damn!) Ben al sinds half 8 druk aan het wassen om alles maar droog in de koffer te kunnen doen. Hoop dat ik het allemaal ga redden vandaag! Heb eigenlijk ook nog een verjaardag, maar daar ga ik denk ik niet meer naartoe, wordt wat teveel.

Fijne dag allemaal! Ik kom later op de dag nog wel ff spieken hoe alles hier gaat en om ff dag te zeggen :)

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @fafa; Hoezo denk je dat het niet eerder dan 6 maanden gaat gebeuren? Vanwege de borstvoeding of..?

Willen jullie snel een brusje voor Liesje? Hoeveel tijd zou je er het liefst tussen hebben?
    Ik ben weer aan de pil gegaan, maar ik vergeet 'm steeds.. Erg handig :/
    We willen graag een brusje voor Mick, maar voorlopig nog niet.. Als Mick een jaar of 2 is, zou ik wel weer willen aantellen..

Precies, Mick voelt zelf het beste aan wat hij wil en wanneer!
    Hoe bevallen de wasbare luiers trouwens ??

@MamaC; Jep!
    Fijne vakantie meis! Ik heb alleen even gemist waar je naar toe gaat??

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@neeltje ja tuurlijk ga je niks aan het ritme van Mick veranderen. als hij zo zijn ritme heeft is het prima, dan heb je mijn vraag niet helemaal goed begrepen of ik heb het niet goed uitgelegd ;) vandaar ook mijn vraag want vroeg me dat af...ik dacht dat je daar altijd wel iets in kon rekken zeg maar...maar toch niet..dan weet ik dat ook weer :)
    en natuurlijk wen je ook aan die tijd 7 uur...dat is dadelijk gewoon normaal voor jullie.....en dat is ook prima....
    sorry voor mijn vraag....

14. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: ik heb ook even een dia gemist, geloof ik... waar ga je heen?

@Neel: inderdaad, vanwege de bv. Ik ga het proberen in ieder geval een half jaar vol te houden, en pas dan te gaan bijvoeden, zodat ze 's avonds wat verzadigder raakt en de nacht door kan, en ikzelf wat minder 'vol' zit en ook de nacht door kan :)

En wanneer een tweede? Vind ik lastig: aan de ene kant is het wel prettig als de oudste wat 'zelfstandiger' is - en uit de peuterpuberteit - anders zit je met twee handenbindertjes tegelijk. Aan de andere kant is een zo klein mogelijk leeftijdsverschil voor de kids zelf wel zo leuk. Dus ik weet het niet, we laten het lot wel weer beslissen, net zoals bij Lies: niet gaan "klussen", maar ook niet aan de anticonceptie, dan duurt het vast wel weer een klein jaartje vanaf mn eerste ovulatie.

En wasbare luiers heb ik nog maar één keer geprobeerd... toen waren ze nog te groot voor haar: het paste op zich wel maar ze werd echt een peertje, hahaha (smal lijffie en dan zo'n dikke kont) Dus toch nog maar weer even 2 pakken luiers gekocht. Maar nu is ze alweer bijna een kilo groter, dus als het tweede pak leeg is (nog een dag of 3 denk ik) probeer ik het nog eens.

15. fafa

fafa Niet meer actief

btw, grappig: ik zit nu het huwelijk van William&Kate te kijken... en ik was 2,5 maand oud toen Charles & Diana trouwden, en nu zit ik bij de volgende Royal Wedding zelf ook met een 2,5 maand oude baby. Toevallig :)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe dat is idd wel toevallig ja...waar is dat op?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh op ned 1 :)

pff wat een gedoe...ga je trouwen moet dat ook maar ff helemaal op de tv ;)
    tja dan moet je maar niet met een prins trouwen he! hehe

18. fafa

fafa Niet meer actief

nee, ik zou er ook niet aan moeten denken, me in het britse koningshuis trouwen... daar gaat je prive-leven

Maar ik vind het wel heeeeerlijk om te kijken, al die engels rituelen en etiquette

19. fafa

fafa Niet meer actief

hoe gaat het trouwens met de misselijkheid en buikpijn sasje? Nog zo'n last van?

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    misselijkheid is met vlagen.
    buikpijn blijft aanwezig.....

Deel Deze Pagina