@Sasje; Je hoeft geen sorry te zeggen meid! En overdag valt er wel wat te rekken, maar Mick is een mannetje van de tijd Vanaf het begin af aan zit hij al in dit ritme, en hij is er niet vanaf te krijgen ! @fafa; Ah op die manier! Nu snap ik het.. Ik dacht al; waarom kan ze niet doorslapen dan.. Mooi dat jullie het lot weer laten beslissen! En er zitten voordelen en nadelen aan, aan vroeger of later een brusje. Maar ook dat overleef je Haha ik zie Liesje al in d'r grote luier! Ahw.. Ben wel benieuwd; fotootje? (BTW; ik ben ook een sufk*tterige moeder geworden! Terwijl ik ook altijd riep; 'Zo wil ik niet worden'.. @William & Kate; Wel een mooie jurk... !! Jammer dat ze het feest niet uitzenden..
@ Neel: Ojee, nou ja, als iemand hier iets 'verkeerds' tegen je zegt, moet je dat ook gewoon eerlijk zeggen natuurlijk! Moeten niet met dingen blijven hangen hier, vind ik! @ sasje: Ik ben benieuwd hoor, wanneer mag/kan je testen? @ fafa en Neel: Vind het wel grappig dat jullie alweer over een tweede zwangerschap praten (ook al willen jullie beiden nog wachten)! Dat klinkt nog zoooo ver weg voor mij, haha! Gek idee, maar kan het me wel voorstellen dat je daar over na gaat denken. @ vakantie: Volgens mij had ik er een aantal dagen geleden (met Pluis ofzo?) over gesproken hier, weet niet meer eigenlijk Anyway, ik ga een weekje naar Frankrijk met de schoonfamilie! Hopelijk wordt het weer daar net zo lekker als hier! @ bikini's: Ik heb er net 2 gekocht, jeuj! En nog een witte linnen zwangerschapsbroek, want oh oooh, ik kan niks meer aan (en er moet toch IETS in m'n koffer )! Nu ff lekker een boterhammetje eten in de tuin.
hey mama dat heb ik ook gemist dat je op vakantie ging...nou alvast een hele fijne vakantie!! testen...rond 11 mei ergens geloof ik....
@MC: dat had ik ook tijdens mn zwangerschap hoor. Vond het bijna irritant als mensen vroegen of we hierna nog een tweede wilden "hallo zeg! mag ik dit project eerst even afronden?!" Maar ik zei een paar weken terug al tegen E. : "Deze is zo goed gelukt, zo wil ik er nog wel een!" Dus misschien denk jij vlak na je bevalling ook alweer over de volgende En een weekje Frankrijk... heerlijk! Geniet ervan. En met een beetje geluk heb je zo'n mooi weer dat je niet veel meer kleren nodig hebt dan je bikini's Fijne vakantie, als ik je niet meer zie
@MamaC; Het was niet zo dat ik door degene geĆÆrriteerd was hoor, maar het triggerde wel ff om mijn gal te spuien Lekker! Een weekje Frankrijk! Geniet ervan meis!! Ja een tweede zwangerschap wil ik graag en Leon ook! Maar we wachten nog eventjes.. Jij en J. zullen het daar straks misschien ook over hebben! Voor Leon en mij was het al duidelijk voordat Mick geboren was dat we graag een brusje voor hem wilde. Leon heeft geen broers/zussen en wil dit wel graag voor Mick. Vind ik niet erg! @Sasje; Ik maak me druk om dingen waar van ik eerst zei; daar ga ik me niet druk om maken! *heeft ie het niet te warm/koud.. Vermaakt hij zich wel? Misschien vind ie het maar saai etc* @Fioon; Bijna verlooooofff !! @Isra; Hoe is het met jullie 4tjes? @Pluis; Hoe ist mama in spe? @Hier; Ik heb zin in dinsdag! Dan gaan Mick en ik starten met babyzwemmen! Het is een kei leuk concept, voor wie nieuwsgierig is: Knuffelzwemmen Wanneer we hier in 'het grote bad' gaan, kraait 'ie het uit van plezier, benieuwd hoe hij het daar doet! Ook kunnen we zijn tandje ontzettend goed zien zitten onder het tandvlees, maar dat kreng wil niet goed doorkomen. Dus we zitten nog steeds met spuit luiers en soms een ontroostbaar baby'tje.. Nu gaan we frietjes eten, Leon moet zo naar de Oud Stam en ik... Ik hoef alleen te knuffelen met mijn zoontje.. Wat een ellende!
@ 2e kindje: Ik snap het helemaal hoor meiden Ik zou er ook over denken. Het voelt alleen nog zo ver weg voor mij! Eerst dit project idd even afmaken! Maar wij weten ook dat we dolgraag 2 kindjes zouden willen uiteindelijk. Dus we zullen we vast ook over praten tegen die tijd! Maar het voelt nu nog steeds zo onwerkelijk dat ik überhaupt zwanger ben van een (1e) kindje, dat besef is er nog steeds niet helemaal, haha! Went dat ooit? Of loop ik over een paar maanden met een kind in m'n armen en kan ik het nog steeds niet geloven? @ Neel: Wat leuk, knuffelzwemmen Geniet van de frietjes!! @ sasje: 11 mei duurt inderdaad nog ffies, maar ik ga voor je duimen!
Hallo! @MamaC: Je had het idd met mij over je vakantie naar Frankrijk gehad. Geniet er maar lekker van hoor meid,je hebt het verdiend na al je harde werk! Bij H&M kan het idd soms erg lang duren eer je de bestelling nodig hebt,je moet het niet meteen nodig hebben in ieder geval @Neeltje: Wat leuk zeg,knuffelzwemmen! Idd een erg mooi concept zo met dat thema! Ik kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt! Heb je al een mooie zwembroek voor Mick? @fafa: Nu ik jouw verhalen zo lees is het toch wel geweldig dat je nu borstvoeding kunt geven terwijl je zo bang was dat het niet kon. Ja,wat een rotzooi zit er eigenlijk in die anticonceptie-pil he. Heel je lichaam raakt gewoon van streek,compleet gemanipuleerd door de hormonenzooi! @XVlindertje: Wanneer ga je testen? Dinsdag? (Dan is ongeveer je NOD toch?) @Sasje: Jij moet nog even geduld hebben,frustrerend he.. Het zou toch fantastisch zijn als jij en XVlindertje ook allebei zwanger zijn deze ronde,ik ga zoooooooooo hard duimen!! @Fioon: Het is eigenlijk erg he. Eerst ben je maaaaanden onzeker of je wel ooit zwanger zult worden, dan ben je onzeker of je wel zwanger blijft en vervolgens ben je weer onzeker of je alles wel goed doet met je kindje. Pffff,wij vrouwen moeten maar sterk zijn. Toch maar goed dat wij het sterke geslacht zijn! @Isra: Hoe is het daar? Lekker aan het uitrusten en genieten? @Hier: Met mama in spƩ (zoals Neeltje dat zo mooi zei) gaat het prima. Alleen die onzekerheid he..omg! Vanmorgen,op aandringen van T, nog een testje gedaan en ook deze knalde weer dus op dit moment zit het allemaal wel goed. Maar goed,het duurt nog zo lang voor de grootste onzekere periode voorbij is,of vinden de zwangere dames dat het snel voorbij ging? Vandaag even bij Ikea geweest en natuurlijk hebben we meteen ff gekeken bij de babykamer-afdeling. Ik persoonlijk vond het ontzettend tegenvallen,daar zullen wij niet slagen voor het kamertje. Ach ja,genoeg keus en vooral nog heeeeel veel tijd!
Heey meiden! Even een snel berichtje van mij. Vandaag weer de hele dag in het ZH gezeten met voorweeen. Gisteravond was het al begonnen met rommelen en vanochtend werd ik wakker met continu harde buiken. Uiteindelijk rond 11 uur toch maar naar het ZH gebeld en konden meteen komen. Rond half 6 konden we weer naar huis met de mededeling, bij gebroken vliezen of het heftiger worden van de weeen dan kunnen we meteen komen. Dus nu weer afwachten. Helaas zorgen de weeen niet voor ontsluiting, dus is er in principe ook nog niks aan de hand. Ik mag nu 6 paracetamol per dag innemen, met een warme kruik aan de gang en regelmatig warm douchen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt doodmoe ben en ik echt hoop dat het komende week ergens mag gaan doorzetten! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte! Liefs, DD
ik vond de eerste drie maanden het langst duren, daarna vlogen de weken om, nu zal t helemaal wel snel gaan, nu ik verlof heb mama, fijne vakantie !!!! verder weet ik niet meer wat ik n og melden wou, dus ga lekker tegen mijn ventje aanhangen op de bank
@Neel: klinkt heel leuk dat knuffelzwemmen! Hoop dat Mick het heeeeeele grote bad net zo leuk vindt als het grote bad. @Pluis: ja, ik ben inderdaad echt superblij dat de bv tegen verwachting in zo goed gaat En de zorgen worden volgens mijn moeder pas minder als je kinderen het huis uit gaan, hahaha, dus de komende jaar of 20 zijn we niet uit de onzekerheden. En de meubeltjes van de ikea vond ik inderdaad ook niks. Die is vooral heel leuk voor de kleine spulletjes. @DD: jeetje, dat is zwaar naatje! Lijkt me vreselijk vermoeiend, dat constante gerommel. Hoop voor je dat de pijnstillers en warmte verlichting geven... en dat het voor jou ook maar snel zo ver mag zijn dat je je kleine meisje mag verwelkomen.
Wat een pokke weer! K*t onweer! Ik ben niet snel bang, maar het komt eruit hier !! @Pluis; Wel 3 zwembroeken! Alsof jij het zo heeeel erg vond om nog een testje voor T. te doen Ik vond de 12 weken langzaam gaan.. Toen ging de tijd heeeel snel, tot de laatste maand.. Bij Ikea hebben ze wel leuke dingetjes, maar wij zijn er ook niet geslaagd destijds.. Maar ik moet er ook altijd ff neuzen! Lekker he meid, dat je nu echt echt kan rondkijken! @DD; Ohh meid wat naar! Ik weet precies hoe je je voelt.. Probeer toch echt rustig aan te doen en je te ontspannen.. Hopelijk zet het snel meid.. *Knuff* @fafa; Ik hoop dat 'ie het mega bad ook leuk vind. Zal vast wel; het is echt een waterrat!
He meiden, @ het weer: Hier waait het alleen vreselijk hard, maar de wind is niet koud. Benieuwd wanneer dat vreselijke weer naar het noorden/westen komt! @ Pluis: Die onzekere periode duurt helaas juist het langst.. Ik vond het (zeker met die enorme misselijkheid) zoo lang duren, maar ik was ook alleen maar met die misselijkheid bezig. Hoop voor je dat dat je bespaard blijft hoor! Maar hoelang ben je nu zwanger dan? Je bent toch al een eindje op weg? Leuk he, snuffelen bij Ikea! Wij zijn juist wel geslaagd daar alle meubeltjes komen daar vandaan! Maar we hadden ook niet zo heel erg veel te besteden, ik vind die setjes die je overal ziet zo vreselijk duur.. @ fioon: Geniet van het bankhangen! @ DD: Wat balen zeg, meis! Hele dag in het ZH en zoveel pijn Ik hoop voor je dat dit niet te lang duurt, dat is ook niet vol te houden lijkt me! Ben benieuwd! Als er iets gebeurt: wel smsen he!! Ik weet niet of ik internet heb ik France @ Neel: Hoe was het zwemmen? @ all: Thanks voor de fijne-vakantie-wensen! Ik ben toch nog naar die verjaardag gegaan.. Oepsie, want nu ben ik echt heeeel moe! En ik moet mijn koffer nog pakken.. Dat gaat hem vandaag niet meer worden, dus dan maar morgenochtend. Hopelijk vergeet ik niks! Meiden, ik spreek jullie over een weekje weer, dan ben ik weer terug! Heb misschien internet daar, dus wie weet kom ik van de week nog even spieken!
Hey meiden, ik had vanmorgen een foto gemaakt van de test en nu ik het vergelijk met die van eergisteren is hij toch echt donkerder! Bekijk bijlage 147324 Knallertje toch? @Duveldraakje: Jeetje meid,het zit je wel tegen.. Ik hoop dat het inmiddels weer wat rustiger is nu, denk goed aan jezelf en ik zal met je meeduimen dat jullie meisje snel komt! @MamaC: Ach ja,smaken verschillen nu eenmaal. Ik snap ook best dat een Ikea kamertje gewoon prima is als je budget niet zo groot is. Nogmaals een heeeeele fijne vakantie meid!!
ach ja t moet maar net bij je passen, wij zijn bij ikea ook prima geslaagd, paste goed bij mijn eigen meubels. bankje hing erg lekker, zo lekker dat ik net weer wakker ben whahaha @zorgen, helaas meiden, gaat nooit meer over, althans volgens mijn mams, zeker nu ik weer zwanger ben. als het aan haar ligt beval ik morgen haha.