Zou ik dan echt een LF van 14 dagen hebben, en morgen pas echt ongi worden !?!?! Pfff wel last van pijn in m'n rechterlies Hoe is het met alle andere lieve meiden ?
Klinkt nog spannende voor jullie! Sasje: ik heb veel meer witte afscheiding sinds ik zwanger ben, maar rond nod weet ik niet meer zo goed... en Xvlindertje: mijn lf was altijd 11/ 12 dagen. Hoop voor je dat je niet ongi wordt!
@fafa, haha ja dat denk ik ook @pluis, mijn baas heeft net zon dikke buik als ik, maar ik zie hem idd niet een kind baren haha. hij plaagde me wel eens met mijn toeter, en dan zei ik maar ja ach, bij mij is het tijdelijk ...... *lol, sommige mensen denken dat ik de oudste dochter van baas ben, dus heb al heel vaak gehoord wat leuk, word je opa hahahaha* @sasje, hebben ze bij de iui niet gezegd vanaf wanneer je mag testen ? bij vriendin van me zeiden ze dat nameljik wel van over zoveel dagen mag je testen. weet alleen niet waar dat op gebasseerd was, hun ervaring of haar cyclus. @hier, vandaag de tuin maar eens opgeknapt, paar nieuwe plantjes gezet, beetje onkruid tussen tegels verwijderd en heeeeeel veel bladeren opgeveegd verder lees ik overal dat de beeb nu minder ruimte heeft om te bewegen, nou daar merk ik niks van haha, watn een druktemaker weer nouja, is volgens vk alleen maar goed teken, dan maakt hij/zij het goed
@Sasje; Oeh dat is bijna meid, spannend! @Vlindertje; Niet ongi worden!! Ik had tijdens mijn zwangerschap ook erg veel slijm verlies.. @Fioon; Wel rustig aan doen he, bezig bijtje! @Pluis; Niet iemand naar bed dragen he?? @DD; Hoe is het met jou??? @fafa; Wat een schattige luier! Die zijn er veel beter uit dan die van 'vroeger' @Mick; Vanmorgen voor het eerst gaan babyzwemmen. Meneertje heeft het ontzettend naar zijn zin gehad (en ik ook hihi) Hij was zo moe, dat ie tot 12.30uur geslapen heeft nadien! Verder vandaag toch de Safe T Sleep gehaald.. Hij ligt er nu voor het eerst in, dus ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen en of hij het niet erg vervelend vind.. Hij gaf weinig commentaar toen 'ie erin ging en sliep zo.. We wachten af.. *klaagmodus aan* Ik heb weer erg veel pijn in m'n bekken.. En dat terwijl ik al zo rustig mogelijk doe.. Ik ben er moe van, zou het oooooit nog beter gaan? (Vast wel, maar zie het nu ff somber in.. *klaagmodus uit*
Goedemorgen ladies! @XVlindertje: En..? Heeft het bruinverlies doorgezet? Ik hoop het niet natuurlijk! *duim* Wanneer ga je testen? @Sasje: 10 Mei testen,nog 6 daagjes geduld dus. Nou, ik ben benieuwd hoor.. Moet jij ook al zoveel werken? Vervelend he @Neeltje: Oh jee toch, weer veel last van je bekken meid? Waarom ga je niet even naar de huisarts of fysiotherapeut zodat je geholpen kunt worden? Succes ermee! @Fioon: Haha, lol @ buikvanjebaas! @Hier: Weer niet zo goed geslapen vannacht maar ach..het went! Vandaag 1 dagje vrij en vanaf morgen moet ik er stevig tegenaan. Ik zie er echt een beetje tegenop want sta do-vrij-zat sowieso helemaal alleen en ik merk nu al dat ik eerder moe en duizelig ben. Maar goed,ook dát komt wel weer in orde! Nog 14 daagjes tot de echo!!!!!
hey meiden, @fioon nee hebben me eigenlijk niet gezegd wanneer k kon testen......toen i kvroeg van kan ik dan over 2 weken testen zei hij ja...dus dat is komende dinsdag..... maar lees op het forum ook pas testen na 18 dgen....dus dat is dan pas 14 mei...maar ik kijk wel even ik denk dat ik dinsdag ga testen.....en dan zien we het wel..... @Pluis ik heb ook vandaag vrij, maar dan moet ik ook werken van do t/m zo...eigenlijk moest ik nog door t/m woensdag maar heb het een en ander geruild omdat we maandag kermis hebben in een ander dorpje dus daar gaan we altijd naar toe met de collega's maar heb besloten dat ik nu bob ben.....
@Sasje: Goed dat je alvast de BOB bent met de kermis, zou ik ook doen hoor! Ik moet donderdag,vrijdag en zaterdag werken van 07.30 tot 15.00, dan zondag van 14.30 tot 22.00 en maandag van 13.45 tot 22.00. Het zijn geen overdreven lange diensten maar het is gewoon erg zwaar werk dus dan hakt het er wel in.. Het is hier de laatste tijd weer erg rustig zeg,jammer hoor
Hallooooooooooo !! @Pluis; Ik loop al bij de fysio voor m'n bekken.. Maar helpt niet erg grandioos Het is erg rustig idd! Ik probeer er 'zoveel mogelijk' te zijn, maar soms heb ik het best druk
Hallo hallo! Ik zal me ook ff melden! @Sasje: Ben toch heel benieuwd of de iui is aangeslagen! @xVlindertje: Hoest meid? @fafa: Wat heb je toch een mooi meisje! @Isra: En al een beetje gewend? @Neel: Fijn dat het zwemmen een suc-6 was. Enne heel begrijpelijk dat je nu wat minder tijd hebt. Helaas weet ik wat je voelt qua pijn, ik hoop dat je er toch z.s.m. vanaf bent meid! @hier: *KLAAGMODUS* Ehm vanochtend bij de gyn geweest en op dit moment zullen ze zeker nog niks doen. Omdat ik een litteken heb is het verstandiger om het helemaal zelf te doen. Dus nu is het echt wachten tot madammeke dr eigen meld! Ik hoop alleen echt dat het niet al te lang meer duurt, ben namelijk doodop op het moment en door de verbouwing bij onze buren kan ik overdag echt geen rust nemen. Helaas zijn de nachten nu ook ontzettend bagger, dus al met al gewoon k*t! De harde buiken zijn nog steeds erg aanwezig en ook staat mn buik continu strak, dus lekker zitten is er niet meer bij. Daarbij is mijn SI-gewricht zo ontzettend aan t vervelen dat lopen, zitten, liggen erg pijnlijk is. Dus duim en hoop heel hard met me mee dat mini-mutsje snel komt??? Ze is btw wel al helemaal ingedaald, dus dat scheelt weer! *KLAAGMODUS uit* Liefs, DD
oh dd ik hoop dat je niet meer te lang hoeft te wachten...met een beetje pech moet je nog 5 weken wachten maar daar gaat we niet vanuit!!!!! ik zal gaan duimen dat ze eerder komt!!!!!
@DD; Oh meid wat vervelend (je mag wel een nachtje hier slapen? ) Ik hoop dat mini muts zich snel meld.. Dan kunnen jullie lekker genieten !! Mijn duimen draaien meid! *knuff*
@ DD : Ow meid, ik hoop voor je dat jullie kleine meid zich snel gaat melden Dan kun je eindelijk lekker gaan genieten ! @ Pluis : Balen dat je zoveel moet werken , doe rustig aan in ieder geval zover het kan.. Mijn bruinverlies is nog steeds niet echt doorgezet Het blijft allemaal heel minimaal.. Zal ik dan toch een testje wagen of... ? @ Sasje : Ik ben erg benieuwd of de IUI heeft aangeslagen.. nog even een weekje geduld hebben ! @ Neeltje : Hoe is het met jouu ? Hoe was het in het ziekenhuis ? @ Hier : Het bruinverlies is nog steeds minimaal ; zet niet echt door als is het nu al bijna een week. Zal ik dan toch een test wagen of.. ? Ik heb verder niet echt klachtjes / symptomen..
@XVlindertje: Je zou best eens een testje kunnen wagen meid, nee heb je.. Succes in ieder geval! @Duveldraakje: Rustig aan meis, hopelijk komt jullie kleine ukkie heeel snel! @Hier: We gingen vanmiddag films kijken maar ik heb alleen maar liggen slapen,hihi! Net lekker gegeten en nu weer bankhangen.
@Vlindertje; Ik zou een testje wagen. Ik had namelijk ook nergens last van en was wel zwanger.. Ik duim!! Wanneer zou je dan willen testen? @Pluis; Heeeeeerlijk!! Lekker slapen meid @Mick; Pf! Vanmiddag kwam L. thuis lunchen, gezellig! Zitten we te eten komt er toch een lucht vrij, jezus.. L. weer naar zijn werk, ik til Mick uit zijn stoel.. Heel de stoel onder.. Kindje zat onder tot aan z'n nek! Bah.. Dus; Mick in bad! Moest 'ie ff wachten in zijn nakie, op het aankleed kussen in bed, tot ik het badje gevuld had.. Begint 'ie een partij te kletsen tegen zijn knuffel! Zie filmpje op hyves.. Vervolgens is 'ie schoon, plast ie in bad.. *Zucht*.. Nu al ondeugend @hier; Ziekenhuis was oké. Ze gaan een foto van mijn bekken en rug maken, om uit te sluiten dat er niks beschadigd/verwrongen o.i.d. is.. Nu wachten tot er plek is..
vlindertje ik zou ook een testje wagen zeker omdat het niet doorzet en je hoort wel vaker dat meiden bruinverlies houden tijdens de zwangerschap! spannend @neeltje fijn dat er een foto gemaakt gaat worden van je bekken. en die mick tolch...moest wel lachen hier om je berichtje
@dd, is het niet mogelijk dat je smiddags even naar je ouders of schoonouders gaat en daar even gaat liggen. kunnen opa en oma noukie even bezig houden en kan jij even bijtanken zonder herrie van de buren. @neel, ow ow die mick haha. enne doe wel rustig hoor haha @pluis, misschien toch maar aan je leidinggevende vertellen dat je zwanger bent, zodat ze rekenig met je kunnen houden, ik heb het mijn bazin ook vroeg verteld, ik sta ook veel alleen, en bij ons zijn sommige dingen ook gewoon te zwaar, die kon ik dan laten liggen en dan deed ze ze zelf. @hier, vanmorgen de was maar eens weggevouwen en daarna bij mams op de verjaardag, lekker daar gegeten, waren om 9 uur thuis, nu hopen dat lars eindelijk eens uit gaat slapen morgen ....
Goeie avond! @xVlindertje: Ik zou ook een testje ertegen aan gooien. Misschien wordt je wel heel erg verrast! @Neel: Oh meid toch, gaat niet zo lekker nu he. Hopelijk komt er iets uit de foto zodat ze je kunnen helpen! Mick maakt t wel lekker bont he, t is ook zo'n mooi manneke! @hier: Al de hele avond weer last van voorweeen en mijn buik staat superstrak, kan eigenlijk niet eens fatsoenlijk zitten. Wordt er letterlijk knetter van. Ook constant het gevoel dat er iets loopt, maar als ik dan ga kijken is het niks. Ow meiden ik wil niet de hele tijd zeiken, maar ik ben het echt zo beu op het moment... Ik heb gewoon zin om heerlijk in janken uit te barsten, maar om de een of andere reden hou ik mezelf al de hele dag tegen. Misschien dat het dadelijk even loskomt of zo! Liefs, DD