@Fioon; Gefeliciteerd met je mams! Hopelijk slaapt Lars lekker uit zodat ook jij uit kan slapen @DD; *knuff* Huilen mag meis.. @Mick; Ik kon er ook wel om lachen @hier; Nope het gaat niet lekker met m'n bekken en rug! En ik wordt er ook chaggie van.. We zullen zien wat het brengt.. Morgen avond gaat Mick naar opa en gaan L. en ik lekker uit eten met zijn twee! Ik heb d'r zo'n zin in
oh wat erg vlindertje!!!! ik had zo gehoopt dat het was gelukt nu!!! pff als ik nu ongi wordt wordt het voor mij ook alweer ronde 12 bah bah ik ben ook erg bang om ongi te worden
Goedemorgen! @Fioon: Nog gefeliciteerd met je moeder,was het gezellig? Thnx voor de tip maar ik kan het "zware" werk niet laten liggen want dat zou betekenen dat ik de clienten niet uit bed haal Met een extra persoon erbij zou het natuurlijk stukken makkelijker gaan maar dat gaan ze echt niet doen,bezuinigingen he! @XVlindertje: Aaah meissie.. Ik vind het echt heel erg balen voor je,ronde 12 alweer..pfff! *knuffel* @Sasje: Positief blijven meid,bij jou kan het nog alle kanten op! *duim* @Duveldraakje: Ik wou dat ik iets voor je kon doen maar helaas.. Ik kan je alleen een heeeeele dikke knuffel geven en je zeggen dat alles goed komt maar ja,dat is moeilijk te geloven als je je zo slecht voelt.. Hou je goed lieverd! *kus* @Neeltje: Oooh vanavond lekker uit eten!! Heeeerlijk zeg,geniet er maar lekker van! Waar ga je naartoe? @Hier: Vanmorgen weer om 5.00 uur wakker,gelukkig moest ik er om 05.45 uur al uit dus het viel mee..haha! Nu aan het werk maar ik dacht,ik gun mezelf even een korte zp-pauze!
Goeie middag! @Fioon: Oh ik heb er helemaal overheen gelezen, nog gefeliciteerd met je moeder! @xVlindertje: Ah nee meid, wat ontzettend k*t! *dikke knuf meissie* @Pluis: Ik zou toch het kenbaar maken op je werk, je mag namelijk nu zeker niet zo zwaar tillen, misschien dat je dan tijdelijk andere werkzaamheden kan doen, bijvoorbeeld activiteiten met de clienten? @Sasje: Nog 5 dagen meid, ik ga voor je duimen! @jullie allemaal: Jullie zijn schatten! @hier: En heerlijk onrustig buikje al vanaf gisteravond. De nacht is ook niet zo denderend geweest. Anouk is nu bij mn s-zus en ik heb net een uurtje op bed gelegen, maar ik heb helaas niet echt kunnen slapen. Dadelijk gaan we uit eten met s-ouders, s-zus, zwager en kids. Effe lekker eruit! Vanavond gaan manlief en een andere zwager de klossen onder het bed maken, dus vanaf vanavond mag ik met een trapje mn bedje inkruipen Nu heel hard hopen dat ik morgen niet aan de gang ga (tenminste niet beval) want morgen is de moeder van mn s-zus een jaar dood en ik wil liever niet (voor haar dan) dat dit samen valt. Ik heb al gezegd dat ik dr dan wel binnen hou tot na 12 uur! We gaan t meemaken! Lieverds, een hele fijne avond alvast (voor het geval ik niet meer online kom)! Dikke knuf, DD
@Duveldraakje: Je klinkt al weer een stuk opgewekter meid,mooi zo! Veel plezier vanavond met het etentje,geniet er lekker van! Ik kan mijn werk nog prima aan hoor maar lief dat je met me meedenkt. Het ging me nu meer om de frequentie,zoveel lange dagen achter elkaar werken is erg vermoeiend. Vervangend werk zit er trouwens niet in,het is de zorg he en in de zorg is geen geld voor dat soort dingen
hey meiden, hier ook weer terug van het werk. net meteen gerend en nu eten @dd veel plezier vandaag!!! @pluis doe rustig aan meid...jij werkt dus met lager niveau?
@Sasje: Ja,ik werk idd met laag niveau. Ze kunnen wel lopen enzo hoor maar zitten verstandelijk op baby-peuterniveau. Daarnaast zijn er een aantal gedragscomplex (rumineren en ook kotsen-smeren met ontlasting-dwangmatig gedrag-agressie) en kunnen ze bijna niets zelf. Met wat voor niveau werk bij? Eet smakelijk!
hele diverse doelgroep waar ik mee werk......jongeren in de leeftijd van 18 t/m 26 jaar. laag tot hoog niveau......2 lvg clienten. en dan autisme en verschillende problematieken....
Nee in principe was het plan om nog 3 cyclussen met Clomid te proberen, maar hoef dan niet naar het ziekenhuis om echo's te laten maken.. * want ze zien dat het aanslaat * Dus even niet alle rompslomp rondom naar het ziekenhuis gaan ect. Mocht dit niet tot zwangerschap leiden, dan moet ik de HSG ondergaan. Maar ik twijfel nu heel erg of ik dit ga doen, of dat ik volgende maand mocht ik weer ongi worden toch de HSG al laat doen. Ik moet wel zeggen, dit zeg ik nu wel met m'n grote mond ; maar ben er onwijs bang voor ! :x
@XVlindertje: Meid,het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer alsjeblieft positief te blijven! De één heeft nu eenmaal wat meer tijd nodig dan de ander,het is vreselijk maar dat lot zal je moeten dragen..Lieverd,hou je rustig en denk goed na hoe je nu verder wilt. Het komt heus goed meisie,dat beloof ik je! *Dikke kus* p.s. Dit is absoluut goed bedoeld hoor! Ik weet het,ik ben soms misschien té nuchter maar denk echt dat dit het beste voor je is!
Lieve pluis, ik weet dat je het goed bedoeld ! Vind het ook erg lief van je.. & doet me goed. * Dikke kus *
Goeie morgen meiden! @hier: Vannacht een erg kort nachtje gehad, uiteindelijk rond 3 uur in slaap gevallen met gigantische voorweeen. Toen we gister in het restaurant zaten begonnen ze al en zijn tot nu toe eigenlijk aanwezig. Het zet alleen niet door! Mn buik voelt mega-beurs aan en ik ben doodop. Dadelijk even aan mn s-ouders vragen of Nouk daar vandaag kan komen, s-zus gaat niet lukken (zou ik nu ook niet willen ivm de beladenheid van vandaag) en anders probeer ik mn beste vriendin even op te trommelen. Het is echt ontzettend onrustig in mn buik, maar zolang het niet doorzet kan ik niet veel he! De spanning wordt hier dus hoger, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat er nu niks gaat gebeuren. Misschien een beetje zelfbescherming! Voordeel is wel dat het bed nu op klossen staat, dus we zijn er helemaal klaar voor. (Als mn buik nog rustiger wordt dan doen we misschien nog wel de gipsbuik, maar nu heb ik daar totaal geen trek in!) Liefs, DD
goedemorgen meiden, @vlindertje misschien kun je toch wel maar beter een hsg laten maken hoe erg je er ook tegenop ziet! dan sluit je dat ook weer uit...je blijft er nu tegenaan hikken omdat je alleen maar negatieve verhalen leest/hoort. maar in mijn andere groepje die allemaal in mmm zitten, daar zitten ook een paar meiden bij waar het helemaal geen pijn deed!!! dus voor hetzelfde geldt heb jij wel helemaal nergens last van!!!!!nhet is een moeilijke keuze om het te doen maar ik denk wel dat ik er voor zou gaan, hopelijk snap je waarom ik dit denk en ik bedoel die niet verkeerd voor je hoor!! en denk er ook aan dat mama en volgens mij nog iemand ook meteen zwanger waren na de hsg!!!! dus dat is ook wel iets heel moois toch! ik hoop dat je het juiste besluit neemt meid! want zo maak je je helemaal gek met die gedachte van ik hoop dat het niet nodig zal zijn...en natuurlijk hoop en duim ik voor je dat je deze niet nodig hebt maar misschien om toch het een en ander uit te sluiten is erg fijn! als ik kijk naar me zelf vindt ik het erg fijn om te weten wat er met me aan de hand is en waarom het hier nier normaal lukt zeg maar!! het geeft me rust!!! hopelijk kom je snel tot een goed besluit wat je wilt! dikke knuffel voor jou!